به تایپ - تایپ در دستان شما

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

روز دوشنبه، خبری منتشر شد که وزارت تجارت ایالات متحده تحریم های هواوی را تکثیر داده است؛ بوسیله نحوی که فرمان برای همکاری چینی در اساس بیع تراشه های ساخت شریک شدن های آمریکایی خواه هرگونه خراش ای که از نرم افزار یا فناوری های انبازی های آمریکایی در ساخت آن ها استفاده شده باشد، سخت پر حرارت شود.

موافق گفته ها و بیانیه ی منتشرشده از سوی وزارت تجارت ایالات متحده، هواوی با دور زدن تحریم ها موفق به خرید تجهیزات لازم خود شده است؛ به این رخساره که از شرکت های شخص ثالث، قطعات و تجهیزات موردنیاز شرکت چینی تهیه می شود.

داخل همین راستا، دولت آمریکا در دید دارد ۳۸ شریک از ۲۱ قلمرو مختلف را که به هواوی در دور زدن تحریم ها کمک کرده اند، به فهرست سیاه خود منتقل کند. افزوده شدن به سیاهه سیاه به معنی منع هرگونه فعالیت تجاری انبازی نام محبوس درون مزار ایالات متحده خواهد بود. تو بیانیه ای که ویلبور راس، وزیر بازرگانی ایالات متحده منتشر کرد، آمده است:با وجود اینکه دسترسی هواوی بوسیله فناوری های ایالات متحده منع شده است؛ اما هواوی و باهم اتحاد کردن های وابسته به آن با همکاری باهم اتحاد کردن های شخص ثالث موفق به دستیابی به تجهیزات و قطعات تک نیازشان شده اند، به نحوی که امنیت ملی ایالات متحده و منافع سیاست خارجی آمریکا بوسیله خطر بیفتد. اقدامات چندجانبه ای که صورت گرفته، بیانگر تعهد مداوممان در جلوگیری از دستیابی هواوی به اهداف خویشتن است.مقاله های مرتبط:اتمام احترام مجوز انبازی شریک های آمریکایی با هواوی بخاطر این انبازی چینی دردسرساز شدهواوی و ZTE از برنامه توسعه شبکه 5G هند کنار گذاشته می شوند



تمامی شرکت های موقوف بوسیله هواوی که توسط ایالات متحده تحریم شده اند درواقع شعبه هایی از غول فناوری چینی هستند که تو مبنا های مختلف از یکسره طراحی، فضای ابری و تفحص و توسعه در کشورهای اروپایی فعالیت دارند.

تنش میان دولت ایالات متحده و شرکت هواوی از زمانی شروع شد که مقامات آمریکایی، غول فناوری چینی را بوسیله اختلاس اطلاعات از شهروندان آمریکایی قاضی کردند. اسکان تولید تراش های بالارده کرین ازجمله ضرباتی است که بایکوت های باطراوت گیرانه ی دولت آمریکا بوسیله این شرکت چینی زده است.بیشتر بخوانید:کدام یک از محصولات سامسونگ سه گانه آپدیت ارشد اندروید را گرفتن خواهند کرد؟سامسونگ بخش بزرگی از خطوط تولید گوشی های خود را به هند نقل مکان می کنداکسون 20 زد تی ای اولین گوشی حاضر به دوربین عرشه نمایشگر خواهد بودرندرهای گوشی سامسونگ گلکسی S20 Fan Edition نمایشگر مسطح ۶/۴ و ۶/۵ اینچی را تأیید کردسری ایسوس ذن فون هفت هفته آینده معرفی کردن می شود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین،‏ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در تاثیر بوسیله شکست آمریکا تو تسلسل تحریم های تسلیحاتی دشت کشورمان تو شورای پناه راه اندازی ملل متحد در توییتی با هشتک “«شکست سنگین آمریکا⁩» نوشت:

«انقراض مفتضحانه آمریکا داخل اجابت قطعنامه میوه ایران، اگرچه آبروی نداشته آمریکا را بر باد داد، ولی خوب شد کشوری بنام دومینیکن که ظاهرا عرشه پونز الصاق نقشه به دیوار گم شده بود، سر واژه ها افتاد!!!»



شورای امان سازمان ملل متحد به رغم تلاش های عریض واشنگتن برای تمدید بایکوت های تسلیحاتی کشورمان با قبول قطعنامه ای برای دنباله این بایکوت ها ضدیت کرد و قطعنامه آمریکا با ۱۱ رأی ممتنع، ۲ رأی موافق و ۲ رأی نقیض به تصویب نرسید. رأی گیری در شورای ایمنی تو حالی ادا شد که آمریکا و جمهوری دومینیکن به پیش نویس این قطعنامه رأی مقابل و گره و روسیه به آن رأی مخالف دادند.  واکنش روسیه بوسیله انقراض قطعنامه ضدایرانی آمریکا | اقدام آمریکا ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است آژیر سریع العمل ایران به آمریکا درباره فعال کردن مکانیسم ماشه انقراض قطعنامه مخالف ایرانی آمریکا؛ اولیه واکنش های ایران و آمریکا | نمایندگان چین و ۴ کشور اروپایی چه گفتند؟ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت رأی نیاورد
خراب شدن و ابراز نارسایی برای هر تلفن همراهی، اتفاقی کاملا عادی است و گوشی های آیفون (iPhone) اپل که با هربار معرفی علیه متاخر بازار و دنیای تکنولوژی را بوسیله شدت دون تأثیر خود فراغت می دهند، از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل، تعمیرات موبایل آیفون یکی از دلایل مهم مراجعه ی کاربران بوسیله مراکز تعمیرات تخصصی موبایل است.

بسیاری از کسانی که از گوشی های آیفون کاربرد می کنند، بر این عقیده هستند که با ابراز فداکار از نارسایی ها در این گوشی، بهتر است موبایل آیفون جدید بخرند و به گزینه ی تعمیر روی نیاورند. البته درحال حاضر، باتوجه بوسیله سرعت افزایش نفقه های خرید گوشی آیفون این فلسفه به خودی خود رد شده است. چنانچه شما غم مانند بسیاری دیگر به خشکی امدن سر دوراهی خرید یا تعمیرات آیفون الباقی اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و پاسخ خود را دریافت کنید.تعمیرات گوشی آیفون

این روزها که خرج ی خرید گوشی آیفون و لوازم جانبی و متعلقات آن تقریبا روزانه و حتی ساعتی افزایش پیدا می کند، براساس منطق نیکوترین برگزینی بین سودا یا تعمیرات، گزینه ی دوم است. برخلاف تصور برخی از عموم، اکثر خرابی ها و مشکلات گوشی آیفون فقط با مراجعه بوسیله مرکز تعمیرات معتبر و تخصصی و حرفه ای آیفون برطرف می شود. درواقع، بسیاری از افراد فکر می کنند که به دلیل وجود تحریم ها، امکان تعمیرات گوشی آیفون تو ایران حیات ندارد و درصورت هرگونه خرابی، باید به نزدیک ترین ملک خارجی بخاطر تعمیر آن مراجعه کنند و این از رویت بسیاری از افراد، فرایندی طولانی و رد شده است. این در حالی است که می نبوغ با کمی تحقیق، بهینه مراکز تعمیرات و موبایل مجهز بوسیله وسیله های پیشرفته و قطعات روز را معلوم کرد و تعمیر گوشی آیفون خود را بوسیله آن ها سپرد. بود تعمیرکاران صنف ای مسلط به دانش روز درکنار محیطی کاملا تخصصی و صنف ای، تضمین مناسبی برای تعمیر مایه تلفن اپل شما است.

چنانچه این سؤال تو ذهن شما نقش بسته است که چنین مرکزی با چنین عزت و استانداردی را از کجا باید پیدا کرد، باید درون جواب به شما بگوییم که ما در دلتوس این افتخار را داریم تا در مرکزی کاملا حرفه ای و با بهره مندی از بهترین تجهیزات روز گیتی و علم متخصص ترین تعمیرکاران گوشی آیفون و دیگر ابزار الکترونیکی همچون آیپد و مک بوک و لپ تاپ، تعمیرات شما را تقبل کنیم و بعد همراه با گارانتی پس از تعمیر، بوسیله شما تحویل دهیم و درنهایت، حس خوب اطمینان پس از تعمیرات را با ما امتحان کنید.



شما می توانید مطمئن باشید که درصورت رجوع به مراکز تعمیرات حرفه ای اپل، در ابتدا قیافه وضعیت گوشی تلفن همراه شما را کارشناسان حرفه ای بررسی خواهند کرد و بعد درصورت تأیید واحد فنی، به نعوظ کامل دراختیار شما راحتی داده خواهد شد. جالب است بدانید که اگر بین خرید گوشی اپل یا تعمیرات گوشی آیفون الباقی اید، نظر کارشناس ملخص ی تعمیرات کمک بسیار دهش برای شما است؛ زیرا صادقانه هرگونه شاق حل نشدنی موجود در گوشی شما را به اطلاعتان خواهند رساند و داخل نهایت با تردید و وسواس کمتری خرید یا تعمیر را برگزینی خواهید کرد.آیا خرید گوشی جدید آیفون ازلحاظ اقتصادی بوسیله صرفه است؟

گوهر این است که تصمیم به خرید گوشی جدید آن بی قراری ساخت اپل که قیمتی بیش بیشتر از دیگر گوشی های موجود درون بازار دارد، امر اصلا ساده ای ازاله و برای اجرایی کردن این تصمیم، به صرف هزینه های بیش اضافی نیاز است که واقعا هرکسی از عهده ی آن به خشکی امدن نمی آید. واقعیت دیگر این است که همان طورکه قبلا هم اشاره کردیم، بیشتر نارسایی های موجود در هر موبایل، با تعمیر آن به خشکی امدن طرف می شوند و دیگر بوسیله خرید گوشی جدید نیازی نیست. البته برخی از کاربران بیشتر تب و تاب همگامی با تغییرات جهانی بازار گوشی های موبایل آیفون را دارند و تمایلشان بیشتر پهلو این است که همیشه آخرین استاندارد نمایش شده از گوشی های اپل را بخرند. این دسته از افراد به همسویی با ترِند جهانی علاقه مند هستند و تقریبا موضوع بحث ما نیستند؛ ولی اگر گوشی شما متروک شده، بهترین کار این است که ابتدا برای تعمیرات گوشی آیفون اقدام کنید و بعد از آن درصورتی که تعمیرات مؤثر نبود، تصمیم بگیرید گوشی جدید بخرید؛ برای اینکه صادقانه بگوییم داخل شرایط اقتصادی فعلی خرج های خرید گوشی آیفون جدید، گزینه ی تعمیرات موبایل های آیفون بهینه جایگزین برای بیع است.

درصورت وجود این مشکلات، خرید گوشی آیفون جدید حساب دان تر است!

با اینکه گزینه ی تعمیرات گوشی آیفون انتخابی مقرون به صرفه تر است، گاهی راه دیگری مگر فروش گوشی متاخر باقی نمی ماند. چنانچه جهیز عامل iOS شما دیگر نبوغ ارتقا را ندارد، قطعا این مسئله شما را دچار شاق خواهد کرد؛ برای اینکه همان طورکه می دانید، باید برای استفاده از برنامه های نصب شده درون گوشی و ارتقای آن ها، از سیستم عامل بوسیله روز روزی مند باشید. حال تصور کنید که دیگر گوشی شما بوسیله مثلا iOS 14 ارتقا پیدا نمی کند. این امر حاکی از آن است که بسیاری از پروگرام ها نصب و دیگر به روزرسانی نمی شوند. در این طور وضعیتی، این گوشی تنها از دید برقراری تماس ارزشمند است و عملا برای کاربران امروزی که بیشتر امور روزمره خود را با گوشی اجرا می دهند، دیگر ارزشی نخواهد داشت. از دیگر دلایلی که تعمیرات گوشی آیفون جواب گو نیست، تعویض چیپ حقیقی است که برای معاوضه کردن آن حتما باید به نمایندگی های رسمی اپل در خارج از سرزمین رجوع کرد که تو این مواقع، افراد اکثرا گزینه خرید گوشی آیفون متاخر و بوسیله روز تر را به تعمیرات آن ترجیح می دهند.

درون این مطلب، سعی کردیم تمامی دلایلی را وارسی کنیم که هر کاربری پهلو عادت دوراهی تفویض سودا موبایل آیفون جدید یا تعمیرات گوشی آیفون با آن مواجه می شود. اگر مشکلاتی همچون شکستگی ورقه ارائه آیفون، بالانیامدن تصویر آیفون، به روزرسانی iOS، خرابی بیس باند، جهش آنتن آیفون، نیستی اسپیکر و باند آیفون، مایعات خوردگی آیفون، قفل شدن اپل آیدی و... برای شما بوسیله وجود آمد، حتما برای رفع آن با نفقه ای بیش کم و مقایسه نشدنی با خرج ی فروش گوشی آیفون جدید، گزینه ی تعمیر موبایل را در مرکز معتبر و حرفه ای انتخاب کنید؛ ولی اگر گوشی شما بی نهایت باستانی است و دیگر قابلیت ارتقا ندارد و تعمیرکاران حاذق موبایل آیفون نیز از آن پیمانه گرایش کرده اند، به پرداخت هزینه ای کثرت و خرید موبایل جدید پندار کنید .بیشتر بخوانید:عید تابستانی فروش انواع لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی کالاوماعجیبِجیب ؛ ۷۲۴ روز پول تو جیبی بوسیله ریختگی اپلیکیشن ۷۲۴آغاز وعده دوم فروش سهام عدالت در سامانه سعدیآویژه برنامه نویس Net. استخدام می کندایستکول یکی از پرفروش ترین یخچال و فریزرها داخل دیجی کالا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از سبزینه، حسین روایتی از جنگل بخاطر ما می گوید که داخل عین ناباوری باید شنید؛ می گوید قاچاقچی چوب به راحتی از نیمه های شب بوسیله جنگل خورده و هنوز پس از ۲۰ ساعت برنگشته، انگار دل ندارد ببیند در بیشه های هیرکانی درختی سرپا باقی مانده، باید تامین شود همه درختان ۱۰۰ تا یک میلیون ساله حد شده اند.

قاچاقچی های لوح آنقدر خیالشان مرده است که درختان بر جاده را حد می کنند و جاده جنگلی بست می شود. چوب راش با قطر ۷۰سانتی متری را وسط جاده جنگلی منتهی بوسیله معدن زغال حجر که در بالاترین خال بیرونی جنگل های سیرت قرار دارد، افسون شده می کنند و جلوی عبور ماشین های سنگین حمل زغال سنگ را می گیرند و تو مواردی حتی با وقاحت از رانندگان حمل مواد معدنی می خواهند که کمکشان کنند تا تخته ها را نوک تیز تیز از وسط جاده جمع کنند.

حسین با چشمان گریان از تهی شدن بیشه ها می گوید: نمی دانم چگونه جلوی چشم مأموران منابع طبیعی وارد جنگل های بکر مازندران می شوند و با بود ثبت دوربین های منابع طبیعی و گزارش جنگل بانان، عاری هیچگاه واهمه ای وهله سه تنی چوب راش و توسکا را به نیسان می بندند و جنگل را به تیر چوب بری های رها از نظارت ترک می کنند. تخته راش را با ارزش ناچیز کیلویی حداقل دو هزار و ۵۰۰ تومان و توسکا با قیمت کیلویی دو هزاره و ۲۰۰ تومان را به مزایده می گذارند و هر چوب بری که ارزش بالاتری پیشنهاد دهد، نم این مزایده خواهد بود.

چینی ها یک گزند المثل دارند که می گوید «اگرچه تو بر نیستان عمر می کنی، ولی ناموس چوب را بدان». اما فداکار حاشیه نشینان بیشه های خصیصه نه عزب حیثیت جنگل را نمی دانند، بلکه با بی رحمی هرچه بیش تر با وجود جنگل بانان و مأموران منابع طبیعی، درختان را شکار می کنند؛ دقیقاً داخل همین هفته ای که گذشت درختی ۱۳۰ساله با قطر ۸۰سانتی متری را درون میانه جاده جنگلی رها کردند و تازه با پُررویی هرچه بیش پر حرارت از رانندگان معدن کمک خواسته اند تا بخاطر جابه جایی لوح های قاچاق به کمکشان بیایند.

وقتی مأمور منابع غریزی این موضوع را به سرجنگل بانی اطلاع می دهد، داخل جواب به او می گوید: این اتفاق داخل محدوده ذیل نگاهداری او رخساره نگرفته، بنابراین نمی تواند کاری عمل دهد. به گفته حسین، مأمور منابع طبیعی که تو محدوده سری ۶، ۷ و ۱۱ (سطح بیش از ۵۰۰ هکتار از جنگل های هیرکانی در محدوده چمستان) فعالیت دارد، بیشه های مازندران مختار شده اند که شاهد آن بوسیله نشانی شهید فعالیت آزادانه ۱۰ قاچاقچی چوب تنها در سطح ۲۰۰ هکتار از جنگل های منطقه آمل تو استان مازندران است.

حاشیه نشینان بیکار جنگل دست تو دست تخته برهای متخلف داده و شب هنگام روز حداقل از یک منطقه ۵۰۰ هکتاری در غرب جاده هراز (رودخانه هراز تا جوربند) ۲۰ تا ۲۵ تنه چوب صنعتی قاچاق از جنگل بیرون می کنند، بوسیله عبارت دیگر اگر قاچاقچی با یک اره موتوری کاردان روزانه ۱۰ساعت کار کند، در کشش یک هفته ۴۰۰ شجر پیمانه و آماده حمل می شود.

به گفته مأمور منابع طبیعی، گستاخی قاچاقچیان چوب بوسیله حدی رسیده که نیسان توقیف شده با جنین پر از کاتین (لوح آلات جنگلی) را شب هنگام بیرون می آورند و مستقر است که عوامل دوباره دستگیر می شوند، ولی کاتین آن ها تبدیل به هیزم بی آب می شود و با جریمه ای اندک آزاد می شود و بدتر آن که بیش از قبل نخست به فرمان قاچاق چوب می کنند.

به گفته مأمور منابع طبیعی کوشا درون منطقه جنگلی چمستان، برخی نیستان بانان با وجود اخذ حقوق ۱۰ میلیون تومانی با قاچاقچیان تخته همکاری می کنند، به این زیبایی که یا تعداد چوب های قاچاق کشف شده کمتر تری در ضبط گیرایی بخاطر اخبار به دادگستری درج می کنند، یا آن را نادیده می گیرند.

حسین پارسا است روند نگاهداری و مراقبت از جنگل های سیرت پس از آغاز اجرای طرح تنفس جنگل دستخوش مشکلات متعددی شده است؛ چرا که اندوه تعداد نیروهای منابع غریزی برای حفاظت کم است و هم واگذاری حفاظت به باهم اتحاد کردن چوب و کاغذ در استان مازندران با اما و اگرهای یدکی همراه شده است. بیشه های شمال درحال لقمه تکه شدن است

جنگل های وارسته شده خصیصه همچون لاشه حیوان توسط لاشخورها درحال خرده خرده شدن است. دیگر نه عزب جنگل، بلکه حیات وحش آن اندوه در امان نیست. به گفته مأمور منابع غریزی محدوده جنگل های نور داخل استان مازندران، از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر حزن زمان با منفصل زادآوری آهوان، قاچاقچیان حیوانات غم به قاچاقچیان لوح افزایش می شوند.

او تنها تو این دوره زمانی شاهد بوده که ۱۰ خودروی حامل گوشت آهوها از این منطقه جنگلی بیرون شده اند و درون این زمان نیرویی از هوا زیست استان برای سرکشی نیامده است؛ این قاچاقچیان بی داد صدای آهوی ماده را تقلید می کنند تا آهوهای نر را درون منفصل جفت گیری بوسیله جانب خود بکشانند و سپس آن را شکارگاه می کنند و گوشت آن را با مقدار گزاف به خریداران می فروشند.

برخی انسان خواسته اند سفت و سخت با مقطوع النسل کنندگان جنگل های شمال تلاقی شود. یک شهروند که خود شاهد قاچاق چوب در منطقه جنگلی تالش داخل استان گیلان بوده گفت: متأسفانه از بین بردن نیستان ها و قاچاق چوب درون ایام کرونایی به وضوح تو شمال دیده می شود. ضرورت تعیین مجازات حبس ابد برای تخریب کنندگان جنگل

دیگر شهروند سیرت کشور هم خواسته که گوشمالی حبس قدیم برای تخریب کنندگان بیشه های سیرت در نظر خمود شود و گفته است که اگر هوا زیست و اداره نیستان ها و مراتع رسیدگی نکنند، آیا مردم عادی باید این کار را ایفا دهند؟

شهروند دیگر این سوال را مطرح کرده که چرا جلوی مافیا و دلال که با خرابکاری جنگل به ایران صدمه می زنند اندوهناک نمی شود؟ و معتقد است دست قاچاقچیان چوب با نیستان بانی توی یک کاسه است و درآمد را بین خودشان تقسیم می کنند. یک مخاطب احساسش را نسبت بوسیله قاچاقچیان چوب این روش اعتراف کرده که چگونه یک مردم دلش می آید موجود بوسیله این تزیین را که سراسر خاصیت است، نابود کند؛ چقدر باید سنگدل باشند، این آدم های بی باطن باید به اشد گوشمالی برسند، چرا که ما مسئولیم. طبیعت ایران در حال از بین رفتن است

یک شهروند از وضعیت قاچاق تخته شکایت دارد و معتقد است کل فطرت ایران توسط بساز و بفروش ها، قاچاقچیان خاک و لوح و... در حال از بین رفتن است. شمال ایران با ویلاسازی های متراکم و بدون نظارت و قاچاق چوب و ماهی گیری های غیرمجاز نابود شده است. این ها تنخواه ملی هستند، با همین طبیعت و توریسم می شود سه تا چهار برابر پول نفت درآمدزایی کرد. حداقل از این منابع زنهار شود، تا اینکه با الزام توسط نیروی انتظامی و هوا بانان. شهروندی که احتمالاً گیلانی است و داخل این استان زندگی می کند، از شرایط قاچاق کوهمیز در آن استان نیز گلایه مند است و از شواهدش در ربط با قاچاق چوب می گوید. او هر زمان در استان گیلان از ساختمان بیرون می رود چهار تا پنج کامیون می بیند که در حال بازی کردن چوب ها هستند. او تعجب می درنگ از این که مگر چند تولیدی وابسته به لوح درون کشور وجود دارد؟ فعالیت فعالان فضا زیست امنیتی نشود

محمد درویش، مدیر کل پیشین مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست خواسته است که فعالیت فعالان محیط زیست امنیتی نشود و پیشنهاد داده شماره سه گانه رقمی از سوی سازمان بیشه ها تمجید شود و از آدم خواسته شود در صورت مشاهده قاچاق تخته گزارش دهند و علاوه بر آن به آن ها کد ردیابی داده شود تا انگیزش به امتداد همکاریشان شوند و ببینند که پیگیری شان مولود ای داشته و نمایشی نیست.

این فعال محیط زیست گفت: کل پرسنل سازمان جنگل ها درون سراسر ایران حدود ۱۴ هزار نفر هستند که از این تعداد حدود چهار هزار نفر جنگل بان و قرق بان در بیشه های سراسر ایران مأمور حفاظت از بیشه ها هستند؛ از این تعداد حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد در بیشه های خصیصه فعالیت می کنند که این تعداد کم است و برای حفاظت کفاف نمی دهد. چگونه می توانیم نسبت به نابودی درختان هیرکانی سکوت کنیم؟

محمد متینی زاده، بدنه هیئت علمی دایره تحقیقات نیستان ها و مراتع ناحیه با طرح این سوال که چگونه می توانیم نسبت بوسیله از دست رفتن درختان هیرکانی آرام باشیم، تصریح کرد: جنگل بانان و همه آن هایی که در موسسات و مراکز پژوهشی، دایره بیشه ها و ادارات منابع طبیعی و دانشگاه های مرتبط می کوشند، برای حفاظت خردمندانه از جنگل ها کافی نیستند، این جنگل ها بخاطر ماندن و بهره مند کردن ما و نسل های پس از ما از خدمات بی مانندشان به عزمی بلند، پیگیری مجدانه و خواستن های طولانی نشدنی از سوی همه انسان ایران احتیاج دارند.

وی با تأکید بر این که درون چند دهه گذشته توسعه جوامع شهری و روستایی، کشاورزی و پدیده ویلانشینی به کمیت و کیفیت این اکوسیستم بوسیله شدت آسیب ملتفت کرده است، تکثیر کرد: ائتلاف بسیار ناگوار بوسیله گسسته شدن بیشه ها و از دست رفتن یکپارچگی آن منجر می شود که این خود مخاطرات را برای جنگل و ساکنان سبزش متجاوز سرعت می بخشد.

این دکتر جنگل داری به معرفی جنگل های هیرکانی و ارزش آن پرداخت و گفت: نیستان های ناب هیرکانی از لخت جنگل های جهان محسوب می شوند که از عصر یخبندان و نابودی و ضعف آن دوره نجات یافتهاند، یعنی ما در هیرکانی با جنس­ها و گونه هایی روبه رو هستیم که قدمتشان بسیار دیرین (گفته می شود تا ۴۰ میلیون سال) است. ۸۰ طرز درختی (بوسیله طور عمده پهن تجهیزات) و ۵۰ گونه درختچه ای به صورت طبیعی در این جنگل ها یافت می شود؛ در حال مهیا ۱۵۰ گونه بومی درختی و بوته ای در جنگل هیرکانی بود دارد.

خزان درختان جنگلی سال هاست که مطلع شده و حداقل تو ۴۰ سال اخیر سطح جنگل های هیرکانی از سه میلیون و ۶۰۰ هزاره هکتار به حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار یعنی تقریباً به نصف روان است.

متینی زاده از مشهورترین درختان این جنگل نام برد و افزود: راش، بلوط، توسکا، ممرز، افرا، انجیلی، نارون، زبان گنجشک، گیلاس وحشی، بارانک، سرخدار، نمدار، شمشاد، لرگ، لیلکی، خرمندی، آزاد، انجیر و از درختچه هایش به ازگیل، زالزالک، زغال اخته، آلوچه وحشی، انار، جل، خاس، کوله خاس، سیب وحشی و... از یکسره این جنس درختان هستند که حتی دیدن نامشان سبز، پرهیبت، آرامشبخش و روح نواز است. جنگل های هیرکانی که از حوالی یخبندان زمین و میلیون ها سال قبل جان سالم بدر برده اند و بوسیله سال ۱۴۰۰ نزدیک شده اند، فکر کردن نمی کردند این گونه داخل صد ۲۱، قرن فن شناسی و فناوری، آگاهانه ریشه به تیشه موجودی زده شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، داخل بر اخبار نقیض و مخالف در تک شمار قربانیان این انفجار، علت سانحه این شکافتن تو انبار عده ۱۲ بندرگاه بیروت حتی ذهن قوم قربانیان این حادثه را اندوه بوسیله خویشتن مشغول کرده است.

به باور کارشناسان، اعلام ابتدایی و شاید شتابزده نوبت لبنان مبنی بر اشتعال مواد آتش بازی پس انداز شده در یکی از انبارهای بندر، باعث شد به روایت های مربوط باینده ای که از سوی مسئولان نشانی شد بوسیله دیده شک و وسواس نگریسته شود.

الیاس فرحات، کارشناس نظامی و امور راهبردی لبنانی، درون گفت وگو با رسانه های مختلف این کشور همچنان بر این موضوع تاکید می کند که شدت و حجم انفجار و ابر قارچ سیاق ای که درون زمان رخداد انفجار به حیات آمد و نیز رنگ صورتی ای که سپس از حادثه محیط را فرا گرفت، علامت می دهد این واقعه حاصل انفجار بمب بیش اهمیت حاوی مواد شیمیایی خواه شلیک موشکی دوربرد بوده است.

ویدئو | صدایی که ۲ روز بعد از ترکیدن بیروت در خیابان ها شنیده می شود

واکنش محسن رضایی به آستان مکرون در لبنان | مکرون باید اعتذار کند

او در ادامه، از وجود گزارش هایی در مورد حدس شکافتن ماده تی ان تی داخل این مکان صحبت می نرم: وجود چنین ماده ای در بندر مساله عجیبی نیست، لبنان نیز جزو کشورهایی است که مواد منفجره برای وزارت دفاع خود مخبر می کند و کارخانه های باروت و دینامیت سازی در ملک فعالیت می کنند که چنین وارداتی را البته زیر دید وزارت دفاع ایفا می دهند.

با این حال این ممیز پیاده شدن این عقیده است که اگر این طور انباری حیات داشته باشد، وزارت دفاع و سازمان گمرک باید از وجود آن ابتدا بوده باشند.

او در مورد موجب لباس گیری این نوع ابر در زمان عارضه انفجار بی آرامی می گوید: پدید آمدن این شکل ابر به معنای آن است که حجم زیادی از مواد منفجره در یک لحظه منفجر شده است.

با این همه، هرچه تحقیقات بیشتر پیش می جوی سناریوی رخداد ۲ ترکیدن هم قوت بیشتری می گیرد، درون حالی که راویان این سناریو پدید آمدن ابر قارچ گونه را بوسیله زمان وقوع شکافتن دوم مربوط می دانند.

در این میان، مدیر گمرک لبنان همچنان تاکید می کند علت وقوع انفجار، کانتینر حاوی نیترات آمونیوم بوده که به شدت قابل شکافتن است؛ این کانتینر پس ازآن از تخلیه درون بخش ویژه مواد شیمیایی مراقبت می شد.

او ادامه می دهد: کانتینر مذکور به برهان اختلافات قضایی بین طرف واردکننده و باهم اتحاد کردن حمل کننده، از سوی محکمه و با توجه به وجود شاکی خصوصی، اذن ترخیص معین نکرده بود.

مدیر گمرک لبنان در تک علت این فوران بزرگ توضیح می دهد: علت شدت فوران این بود که نرخ اضافی مواد مختلف کیمیایی در این انبار نگهداری می شد.

این مسئول لبنانی داخل اظهارنظر عجیبی گفته است، اصولاً کانتینر صبر نبوده در لبنان باقی بماند بلکه به عنوان کالای ترانزیت وارد کشور شده بوده، با این حال مهتر گمرک لبنان تاکید می کند از مبدأ و نشانه این کانتینر اطلاعی ندارد.

در مقابل، مدیر کنف عمومی لبنان روایت دیگری تو مورد این کانتینر دارد؛ او می گوید، کانتینر مذکور چند سالی حیات که در این بندرگاه نگهداری می شد.

این مسئول امنیتی در حقیقت حال فراهم نشد اطلاعات بیشتری راجع به محتویات این کانتینر نمایش دهد.

سامی نادر مدیر موسسه تحقیقات امور راهبردی  مشرق  نیز در گفت وگویی با رسانه های لبنان وقوع این انفجار را بی سابقه خوانده است.

او می گوید، در طول عمر خود انفجارهای اضافی را به چشم دیده، اما ماجرا چنین انفجاری در لبنان مطلقاً سابقه نداشته است.

منیر الربیع روزنامه نگار لبنانی از سناریوی تهاجم خارجی سخن می گوید و مدعی است عامل خارجی بانی تصادم این حادثه بوده است.

گرچه هم حزب الله و هم رژیم اسرائیل- به عنوان ۲ طرفی که مشمول این سناریو می شوند- هر ۲ مؤکداً پهلو درست نبودن چنین احتمالی تاکید کرده اند، اما این سناریو در بین تحلیلگران و رسانه های لبنانی طرفداران بی شماری پیدا کرده است.

منابع نزدیک بوسیله حزب الله لبنان با «تمسخر» خواندن این تجرید به روزنامه الجمهوریه لبنان خبر دادند، حزب الله هرگز خوش نویسی دریایی را برای تامین اسلحه خود برگزینی نمی کند، و حالا دیگر همه می دانند که حروف انتقال سلاح حزب الله مقبره سوریه است.

این منابع آنچه را که در این باره گفته می شود زاییده ذهن خیالپرداز صاحبان آن توصیف کردند.

از سویی منابع لشکری لبنان به شبکه تلویزیونی «ام تی وی» این سرزمین وقوف دادند، انفجار از یک جوشکاری در بندر آغاز شده است.

در این بین برخی از رسانه های لبنانی حزن با اشاعه اسنادی اطلاع دادند، این مواد درون سال ۲۰۱۳ از کشتی ای بوسیله نام «mv RHOSUS» که از مبداء گرجستان عازم موزامبیک بود، بوسیله برهان بود نقص فنی در کشتی، دفع و تا لمحه انفجار درون این انبار نگهداری می شد؛ این درون حالی است که تو سال ۲۰۱۴ مقاله ای تو مورد خطرات مراقبت از این کانتینرِ حاوی ماده نیترات آمونیوم منتشر شده بود. در همین شالوده نخستین تظاهرات اعتراضی ضد دولتی در بیروت پس از ترکیدن مهیب تصویری مسرت بخش تو بحبوحه غلیان بیروت | نوزادی که لحظه انفجار بیروت بوسیله جهان آمد بیروت چرا عروس خاورمیانه شد؟ بیانیه بنیانی جامعه مدرسین درباره دست های عقب پرده داخل فوران خون بار بیروت منبع آگاه: مکرون برخی مسئولان لبنانی را به تحریم ترساندن کرده است قبل و بعد از انفجار بیروت از دید ماهواره روسیه عکس | انفجار بیروت هم طراز با شهادت سردار سلیمانی شد ویدئو | همه لحظات تاثیرگذار انفجار خطیر بیروت در ۸۰ ثانیه
دانشمندان در بکلی دنیا با سرعت و دقت بسیار زیاد مشغول اجرا مطالعاتی خاص به امید پیداکردن واکسن ویروس کرونا (کووید ۱۹) هستند. طبق گزارش های اخیر، اکنون کبد شرکت درون مراحل پایانی آزمایش واکسن کرونا به سر می برند که سه مشارکت از آن ها با نام های سینوفارم (Sinopharm) و کن سینو (CanSino) و سینوواک بایوتک (Sinovac Biotech) در چین حضور دارند. تاکنون، هیچ واکسنی نتوانسته است از تمامی معیارهای ثالث مرحله ی کارآزمایی، یعنی بنیادی ترینِ آن ها، سربلند بیرون بیاید. این وعده از آزمایش ها میزان تأثیر واکسن و آثار درازمدت آن روی اشتی بدن انسان را دقیق بررسی می یواش. برای اجرا این مرحله، مشارکت ها باید واکسن را روی هزاران نفر داوطلب امتحان کنند و وضعیت آن ها را زیرنظر بگیرند. 

رسانه ی معتبر کوارتز درون گزارشی متاخر ادعا می درنگ گروه بایوتک ملی چین موسوم به CNBG، یکی از شرکت های تابعه ی سینوفارم، به شرکت های دولتی گفته است واکسن ها مصون هستند و کارمندان این شرکت ها می توانند از آن ها استعمال کنند. در نامه ای که شرکتی با نام چاینا ترول اسکای هولدینگ (همدستی دولتی حوزه ی سفر) ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد و آماج ۱۳۹۹) برای کارمندانش ارسال کرده است، اطلاع دادن می کند دو واکسنی که سینوفارم ظاهر کرده، ایمن و مؤثر هستند.

رسانه ی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود، می نویسد کارمندان آن قسمت قسمت کردن از مشارکت های دولتی که درون فرودگاه ها کار می کنند و در سفرهای بین المللی حضور می یابند، به این واکسن ها دسترسی داشته اند. بررسی نامه ی ارسال شده مدال می دهد درون هیچ یک از پاره های مجله به این موضوع اشاره نشده که واکسن های مذکور هنوز داخل حال گذراندن آزمایش های بالینی هستند. رسانه ی نیویورک تایمز در گزارشی مجزا می نویسد در اتفاقی مشابه، یکی از انبازی های بزرگ مملکت ی نفت گره با نام پتروچاینا روزنامه ای به کارمندانش ارسال کرده و به آن ها پیشنهاد داده است جزو نخستین کسانی باشند که واکسن کرونا را شهود می کنند. در این نامه، پتروچاینا اشاره ای بوسیله خطرهای احتمالی این کار اشاره ای نکرده است. تا زمانی که روند انجام آزمایش روی واکسن ها ادامه دارد، نباید هیچ واکسنی را کاملا مصون و اثربخش به شمار آورد

در نظر داشته باشید تزریق واکسن بوسیله کارمندان شریک های دولتی چروک قدری از آزمایش های بالینی محسوب نمی شود؛ بلکه طبق گفته ی نیویورک تایمز، انبازی ها از آن ها خواسته اند درون مواقع اورژانسی واکسن را برای جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹ دریافت کنند. روی کارمندانی که داوطلبانه واکسن را دریافت می کنند، مطالعه ای رسمی انجام نمی شود؛ اما داده هایی که بدین طریق بوسیله مشت می آید، می تواند جزئیات بیشتری درباره ی اثربخشی واکسن عرضه دهد. دانشمندان اخطار می دهند تا وقتی روند انجام آزمایش روی واکسن ها ادامه دارد، نباید هیچ واکسنی را کاملا ایمن و اثربخش بوسیله احصائیه آورد.

پائول آفیت، مدیر بخش واکسن در درمانگاه کودکان فیلادلفیا، می گوید: «ایمن خواندن واکسن پیش از انجام جنین ی سوم آزمایش ها روی دَه هاهزار نفر از داوطلبان و پس ازآن نظارت روی آن ها اتفاقی غیرعادی است.» او درادامه ی سخنانش می گوید هدف اصلی آزمایش های بالینی بزرگ که با مداقه و وسواس متجاوز طراحی می شوند، این است که بتوان ایمنی و اثربخشی واکسن را ارزیابی کرد. 

الکس جان لاندن، مدیر بسرنوشت شوم دچار کردن اصول اخلاقی و سیاسی در دانشگاه کارنگی ملون، درباره ی گزارش های اخیر می گوید: «وعده ی ثالث آزمایش بوسیله صدها، بلکه هزاران نفر نامزد در بازه ی زمانی طولانی احتیاج دارد؛ برای اینکه باید آثار سلبی احتمالی را کاملا خبر کنیم که ممکن است بلافاصله پس از اماله واکسن ایجاد نشوند. حتی درصورت بی خطربودن خودِ واکسن، چنانچه آدم تفکر کنند بدنشان مصون شده، درحالی که حقیقت به پشت این موضوع باشد، ممکن است خودشان را درمعرض خطرهایی قرار دهند که درصورت دانستن ایمن نبودن بدنشان قرار نمی دادند. این یعنی عملا درصورت اثربخش نبودن واکسن، ظن ابتلای افراد به بیماری اضافه معلوم می کند. 

برخی رسانه ها ادعا می کنند این بدوی باری نیست که چین عاری گذراندن پروتکل های ایمن مربوط به وارسی ی واکسن کرونا، خودِ واکسن را دراختیار برخی افراد راحتی می دهد. دو هفته قبل، سینوفارم گفت مدیران اجرایی شرکت دستیار کرد ه اند فرایند «پیش آزمایش» واکسن پیش از آن ایفا شود که برای نخستین آزمایش روی آدم تأیید شود. سینوفارم تصویری در شبکه های مدنی منتشر کرد و گفت کسانی که برای این کار داوطلب شده اند، به تاسیس شمشیر پیروزی معاون شایانی کرده اند.

در پی انتشار این گزارش ها، خبرنگاران بخاطر دریافت تشریح بیشتر با CNBG ارتباط سفت کردند. ظاهرا CNBG ترجیح داده به این سؤال پاسخ ندهد که «آیا کارمندانش را از آزمایشی وجود داشتن واکسن مقدمه کرده خواه خیر؟»  مقاله های مرتبط:مادرنا سومین و آخرین کارآزمایی واکسن کرونا را آغاز کردنتایج مثبت کارآزمایی مادرنا: تولید پادتن تو تمام ۴۵ نفر شهود کننده واکسن کرونا

پیش تر، چین بوسیله دلیل استفاده از استانداردهای کوفته برای تولید واکسن با عواقب جدی روبه رو شده است. در سال ۲۰۱۸، رسانه ها متوجه شدند چنگ شنگ بایوتکنولوژی، یکی از شرکت های داروسازی بزرگ چین، سوابق آزماش روی واکسن هاری را جعل و واکسن های سیاه سرفه و دیفتری و کزاز را بخاطر کودکان تولید کرده؛ است درحالی که این واکسن ها نمی توانستند بوسیله طور ارزان از بدن دربرابر بیماری های یادشده محافظت کنند. 

تاکنون، مطالعات شرکت های چینی نشان می دهد سیلان تولید واکسن بوسیله شکلی جدی داخل حال پیگیری و نتایج امیدوارکننده ای تیمار درون این بن به دست آمده است؛ با این حال تا زمانی که آزمایش های بالینی به اتمام نرسند، اثربخشی این واکسن ها درون هاله ای از ابهام پایا می ماند.بیشتر بخوانید:تشخیص آسیب قلبی تو بیشتر بیماران بهبودیافته از کووید 19چرا فداکار افراد هرگز تکثیر وزن علنی نمی کنند؟کنکور سراسری داخل تاریخ مقرر برگزار می شودایرانی ها هر سه روز یک کود به پیمانه وزن برج میلاد زباله تولید می کنندوزیر بهداشت: به تعویق انداختن کنکور به امید روزهای بهتر، فقره درستی ازاله
بوسیله گزارش همشهری آنلاین پاترنوی ۹۶ ساله سالمندترین دانشجوی فارغ التحصیل شده ایتالیا است. پاترنو عهد بچگی مصادف با رکود بزرگ اقتصادی و فقر فراخ را گذراند، در فساد جهانی دوم در نیروی دریایی خدمت کرد، تو راه آهن استخدام شد، ازدواج کرد و دو فرزندش را مرحله آورد.

حکم و خانواده در جامعه پس از جنگ ایتالیا اولویت های پا بر جا به شمار می رفتند، اما پاترنو  عاشق تدریس خواندن بود و در ۳۱ سالگی از دبستان فارغ التحصیل شد و فتوا گرفت. او در سال ۱۹۸۴ از کارش بازنشسته شد.

او بالاخره توانست درون سال ۲۰۱۷ داخل دهه ۹۰ زندگیش درون برای گرفتن درجه لیسانس در تاریخ و فلسفه تو دانشگاه پالرمو ثبت اشتهار کند، از  پاندمی کروناهم جان تندرست بوسیله در ببرد و با دانشجویانی که ۷۰ سال از او جوانتر بودند، فارغ التحصیل شود.

پاترنو پس از فارغ التحصیلی تو جشن خانوادگی

 Guglielmo Mangiapane/Reuters
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اسپوتنیک روزنامه فوربس آمریکا نوشت: ارزش زر در آستانه شکست رکورد کمیت ۱۹۲۱ دلار است. مشخص است که هیچ چیز نمی تواند مانع از رسیدن قیمت این فلز گران به سطح رکورد خویشتن شود. اما بخاطر سرمایه گذاران، مطلب سر این رکورد نیست، بلکه ضابطه قیمت دو هزار دلاری است و پرسیدن اینجاست که آیا قیمت طلا تو این هفته سقوط خواهد کرد خواه پشته می رود؟ سؤالی دیگر که سودا گران از خویشتن می پرسند این است که قیمت طلا چه زمانی به سطح ۲۰۰۰ دلار خواهد رسید؟ آیا بها طلا افزایش می یابد؟

در تاریخ ۲۴ ژوئن، ارج زر از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفت و از ابتدای سال، قیمت زر تقریبا ۲۵ درصد افزایش یافته است. در آخرین روز معاملاتی، قیمت فلز زرد گران از مدال ۱۹۰۰ دلار عبور کرد که این حکم تأیید می کند که "گاو نرها" قطعاً ترانه دارند رکورد این هفته را بشکنند. سبب افزایش نرخ طلا چیست؟

نهضت های ژئوپلیتیکی بین آمریکا و چین، تضعیف دلار و سست شدن از لیس گشایش قناعت جهانی باعث افزایش مقدار طلا شده است. به رویت نمی رسد هیچکدام از این مسائل درون حال بهبود باشد، بنابراین نصیب و قسمت به نفع آن بازیگرانی است که برای قیمت های بالاتر طلا بازی می کنند. آیا می توانیم بگوییم که ارزش زر به زودی سقوط می کند؟

این هفته برای قیمت طلا بسیار مهم است بجهت تقاضا در این روزها یا اضافه می یابد خواه سقوط می کند. دلیل این امر این است که قیمت زر نزدیک به قیمت رکرد مطلق خویشتن است و سطح بحرانی است که احتمالاً سفارش های فروش گسترده آن بگوش خواهد رسید. ولی گاونرها قیمت طلا را کنترل می کنند و هیچ چیزی مانع از افزایش قیمت زر نمی شود. با این حساب، افزایش مقدار زر و حرکت آن به سمت رکورد یک قضیه کلی است و می تواند به سودآوری بسیاری از سرمایه گذاران منجرشود. تأثیر نهضت های دیپلماتیک کنار قیمت طلا

مهمترین پیشرفت برای پویایی قیمت طلا در این هفته این است که سیستم ذخیره فدرال (FRS) روز چهارشنبه مقدار یکروز را اطلاع دادن می یواش. بسیاری انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ یکروز را تو سطح فعلی حفظ کردن کند.

نباید فراموش کرد که نرخ دلار که به خشکی امدن قیمت طلا تأثیر می گذارد، بوسیله تصمیم فدرال رزرو در تک سیاست های پولی - اعتباری وابستگی دارد. محاکمه پولی-اعتباری برای ثابت نگه داشتن خواه پایین نگه داشتن نرخ بهره معمولاً برای دلار نامطلوب و برای ارج طلا مطلوب است. ظن می رود فدرال رزرو آمریکا بفهماند که انتظار ندارد قناعت آمریکا بهبود یابد.

فدرال رزرو ممکن است بگوید که احتمالا در ماههای آینده اقدامات دیگری را برای پشتیبانی از اقتصاد ایالات متحده عمل دهد. درون این حالت، شانس بیشتری بود دارد که قیمت طلا از سطح تاریخی گذر کند و می تواند از مدال ۱۹۵۰ دلار بلندی برود و حتی به قطع ۲۰۰۰ دلاری نزدیک شود.

اگر واشنگتن برای تشجیع اقتصاد چراغ سبز روشن کند، می توانیم دوباره شاهد رشد بازار سهام شویم. اضافه تقاضا برای سپرده های پرخطر ممکن است منجر بوسیله کاهش اندک ارج طلا شود، اما این بدان مجرد حلق که نرخ فلز زرد حرکت خود را از ایستا می کند. در غیر این صورت، نمی توان انتظار داشت که قیمت زر بوسیله ۲۰۰۰ دلار برسد. حاصل گیری اصلی

نتیجه گیری اصلی این است که پویایی نرخ طلا قرص است، اما در ریشه حال تنخواه گذاران باید بدانند که تکثیر قیمت طلا به بالاترین سطح یک اتحاد معمولی نیست. این امر ممکن است باعث سودآوری شود، اما بعید است مسیر کمترین ایستادگی را تغییر دهد، که هنوز بطور پایدار به سمت بالا می رود. داخل تماس با مقدار طلا، ما در مورد رکورد حد اکثر صحبت نمی کنیم، بلکه تو تک فراتر رفتن بها طلا از حدود ۲۰۰۰ دلار حرف می زنیم.

در همین بن: طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۰ هزار تومان | آخرین قیمت ها از میدان طلا، ارز و سکه در ۵ مردادماه ۹۹ کاهش ۸۰ درصدی معامله سکه | چرا استقبال از سکه بیش از مصنوعات طلاست؟
تو چنین شرایطی، همچنان گروه بهداشت و علاج آجی بادم با رعایت اقدامات احتیاطی لازم، درمان بیماران را عاری ایست ادامه می دهد.

از تاریخ یازدهم مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، تاریخ اعلام رسمی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا داخل ترکیه، ما دسته بهداشت و درمان آجی بادم نحو های مدیریت فساد را در مجموعه خود شروع کردیم و درمانگاه ها و مراکز درمانی خود را مجدداً سازماندهی نمودیم.

باتوجه به اینکه ما به نشانی دسته سلامت آجی بادم هموار معیارهای تعیین شده توسط دایره بهداشت را پاسداری کرده ایم، درون این برحه نیز بیمارستان های ما به عنوان بیمارستان های همه گیر خواه اپیدمی شناخته شده و به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم بیماران خود و هم بیماران Covid-19 را معاینه، نمره و روند علاج را برای آنان ارتکاب دهیم. این مسئله علاوه پهلو تأیید توان های ما، نیز مایه خرسندی و سربلندی ما، به علت نوکری رسانی به مردم درون چنین شرایطی است.

کنترل عفونت و تجلیل پروتکل های ایمنی-بهداشتی در درمانگاه های آجی بادم باتوجه به میانگین های جهانی همیشه قابل توجه بوده است. برای بیماری همه انسداد Covid-19، ما این اقدامات را مکرر وارسی کرده و به طور مداوم داخل شورای عفونت ارزیابی می کنیم.

بیماران مشکوک یا مشغول به ویروس کرونا از سایر بیماران جدا شده و در مناطق از پیش تعیین شده بستری می شوند. متخصصان بهداشت و درمان که با موارد مشکوک یا تأیید شده سروکار دارند، علت جلوگیری از انتقال بیماری به بیماران دیگر، در فرایند درمان بقیه بیماران همدستی نخواهند داشت. همچنین اماکن عمومی بیمارستان ها به طور مداوم مخالف عفونی شده و مجلات قرارداده شده در سالن های مراد و صندلی ها به رخ طولانی جمع آوری می شوند. تو محیط درمانگاه ها، فقط غذاهای بسته بندی شده مجاز بوسیله معامله هستند و یک آسانسور خصوصی برای بیماران مشکوک یا مبتلا به Covid-19 خاص داده شده است. ما در بیمارستان ها حجره هایی را برای پزشکان، پرستاران و سایر کارمندانی که با بیماران Covid-19 سر و کار دارند، ویژه داده ایم، آن ها می توانند به نعوظ بلافاصله در آنجا زندگی کنند و این امر عایق پخش ویروس بوسیله بناء ها و خارج از بیمارستان خواهد شد.

کامل بیماران دارای علایم تب و سرفه در منطقه ای جدا از بخش اورژانس مقبول می شوند. نیز تمام کادر پزشکی فراهم به پوشش های حفاظتی شده و پیش از دخول بیماران به این پاره ماسک تو بین آنان توزیع می شود.

برای بیمارانی که بوسیله این بیماری مبتلا نشده اند، بخشی جداگانه که کاملا ایزوله است داخل دیدن گرفته شده و کاملا از جزء اورژانس استثنا شده است. علاوه به خشکی امدن این، پرسنل تخصصی برای معاینه بیماران در این مقدر شدن ها مبتلا به حکم هستند.

بخاطر کنترل شیوع این بیماری ورودی های مجزا بخاطر بیماران مشغول به بلای ناگهانی های مزمن مانند بیماری سرطان در نظر محزون شده است که فقط با یک همراه می توانند از این گونه ها تردد نمایند. همچنین پیش از ادخال بیماران و همراه آنان درجه تب آن ها با دستگاه تب سنج قطع گیری می شود تا از خطرات احتمالی شیوع این بلای ناگهانی جلوگیری شود.

کلیه تجهیزات در واحد استریلیزاسیون مرکزی، ضدعفونی و اتاق انجام قبل از هر عمل جراحی استریل می شود. پس ازآن بیماران برای بهبودی به حجره های تک نفره منتقل می شوند.

به نشانی گروه بهداشت و درمان آجی بادم، ما پروتکل های پیشنهادی راه اندازی بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ترکیه را دنبال خواهیم کرد و بوسیله تقدم بندی نیازهای بیماران خویشتن امتداد خواهیم رحم. ما خوشحالیم که به شما اطمینان تامل دهیم که در طول و سپس از تکمیل این شرایط، به پشتیبانی از نیازهای پزشکی بیماران خویشتن ادامه دهیم.وضع سفر بخاطر درمان به ترکیه



گروه بهداشت و تداوی آجی بادم باتوجه به وضعیت پر اب موجود در شرایط کنونی، همواره سعی دارد سفر را بخاطر شما آسان کرده تا با تصوری آسوده سیلان علاج خود را پیگیری کنید.

لطفاً قبل از سفر، دستورالعمل های والا را با دقت خوانده و تو صورت وجود هرگونه سؤال با ما تماس بگیرید (قوانین نسبت به تاریخچه مسافرت شما می تواند تغییر نرم).در صورتی که در قلمرو مبدا شما تست کرونا شایان ادا باشد، باید این تست را انجام داده و خراج تست که حداکثر ۴۸ روزگار شریف است برای ما ارسال گردد.پس ازآن از تهیه بلیط هواپیما باید جزئیات را بخاطر ما بفرستید.درون صورتی که شما یا همراهتان یکی از علائم این بیماری را داشته باشید، امکان سفر برای شما حیات نخواهد داشت و باید هواپیما را صرفنظر کنید.در کشش سفر و اقامت خویشتن باید هموار از ماسک استعمال کرده و ماسک خود را هر ۳ ساعت تعویض کنید. همچنین ضدعفونی کردن دست ها تو خلال تعویض ماسک امری ضروری خواهد حیات.هنگام ورود به فرودگاه، ممکن است از شما و همارانتان آزمایش کووید-19 پژمرده شود.در هنگام بازرسی در فرودگاه باید همیشه از ماسک مصرف کنید.بعد از برون رفت از قسمت کنترل پاسپورت، لطفا بوسیله دفتر آجی بادم واقع در فرودگاه بروید.باتوجه بوسیله وضعیت پزشکی شما، حمل و نقل شما با آمبولانس خواه سواری ضد عفونی شده به درمانگاه اجرا می گیرد (لطفا در نظر داشته باشید که ترانسفر شما به غیر از بیمارستان آماج به هیچ جای دیگری امکان پذیر نخواهد بود).هم راننده و هم شما باید قبل از سوار شدن به وسیله نقلیه از ماسک استفاده کنید.پس از هر حمل و نقل، اسباب نقلیه و آمبولانس ها ضدعفونی می شوند و برگ محافظ شخصی رانندگان به عنوان پسماند پزشکی دور انداخته می شوند.وقتی بوسیله بیمارستان های ما می آیید، توسط تیم بهداشت و علاج آجی بادم مورد استقبال قرار گرفته و تو کشش حضور شما داخل بیمارستان مترجم درکنار شما خواهد بود.در درمانگاه تست کووید-19 پژمرده شده و شما را بوسیله هتل موردنظرتان منتقل خواهیم نمود. همچنین باید درون دید داشته باشید که شما و همراهانتان میبایست به مدت ۴۸ ساعت داخل اتاق خود قرنطینه شوید و داخل صورت سلبی بودن تست کرونا، روند علاج شما مقدمه خواهد گردید (در غیر این صورت مسئله تداوی بیماری کووید-19برای شما ایفا خواهد شد).چنانچه تداوی شما در هفت روز به عاقبت رسید، می توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شوید و توسط تیم ترانسفر قسمت قسمت کردن آجی بادم موجب بازگشت به ناحیه ابتدا بوسیله فرودگاه منتقل خواهید شد.چنانچه علاج شما بین روزهای هفتمین تا چهاردهم انجام شود، می توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شده و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم نمود، اما باتوجه به ویزای خود می توانید بوسیله اقامت خویشتن درون استانبول امتداد دهید.اگر درمان شما بعد از روز چهاردهم انجام شود، بدون حاجت به آزمایش PCR مرخص خواهید شد و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم تجلی و همچنین شما می توانید باتوجه به ویزای خویشتن به اقامت در استانبول ادامه دهید.بیشتر بخوانید:جنرال تریدینگ: آینده ی استفاده از ادراک تقلبی در بازارهای مالیکوئرا دومین نمایشگاه آنلاین کار تو مرزوبوم برنامه نویسی را برگزار می کندخرید اینترنتی لوازم آرایشی در روزهای کرونایی از میس و مسترآشنایی با سرور مجازی و راهنمای معامله آقا از ایران سروربسته های حمایتی اسنپ، کاله و هلال احمر به آسیب دیدگان کرونا