به تایپ - تایپ در دستان شما

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

گره بسیار از ۸۰ کارآزمایی بالینیِ درحال اجرا یا درون شوق اجرا درزمینه ی درمان های بالقوه ی بیماری کووید ۱۹ دارد. این بیماری که ناشی از ویروس کرونا جدید است، تاکنون حداقل ۱۷۰۰ نفر را کشته و بیش از ۷۱ هزاره نفر را بیمار کرده است. در این میان، داروهای سنتی چروک همچنین درکنار داروهای مدرن صبر گرفته اند. هیچ درمان شناخته شده ای وجود ندارد و پزشکان برای دستیار به این بیماران اشتیاق زیادی دارند، اما دانشمندان آژیر می دهند که عزب کارآزمایی هایی که به طور کنجکاو اجرا شده باشد، مدال خواهد داد که کدام اسلوب درمانی واقعا تأثیرگذار است.

سومیا سوامیناتان، دانشمند بزرگ سازمان جهانی بهداشت می گوید تیم های این راه اندازی بسیاری از کارآزمایی های بالینی چین را تک ارزیابی فراغت داده و همچنین درحال تهیه ی طرحی برای یک پروتکل کارآزمایی بالینی هستند که بتواند به طور غصه زمان در سرتاسر دنیا ایفا شود. چنانچه کارآزمایی های چین که شمار شرکت کنندگان در برخی از آن ها به ۶۰۰ نفر نیز می رسد، براساس استانداردها و سیاق های دقیقی مشابه درنظر گرفتن گروه های کنترل، تصادفی سازی و اندازه گیری نتایج بالینی مدل سازی نشود، تمام این تکاپو ها بدون حاصل خواهد بود. بنابراین، اداره جهانی بهداشت بخاطر گلچین استانداردها از همین آغاز کار، درحال همکاری با دانشمندان چینی است. بخاطر مثال، مراحل بهبود یا افول یک فرد باید بدون توجه به درمانی که تک آزمایش قرار می گیرد و به طرز انطباق اندازه گیری شود.

پروتکل کارآزمایی بالینی سازمان جهانی بهداشت به نحو ای طراحی شده است که انعطاف پذیر باشد و به پژوهشگران سرتاسر دنیا این امکان را بدهد که خلال زمان، نتایج خود را با هم تلفیق کنند. در این کارآزمایی ها دو خواه سه گانه درمان دارای پشتوانه ی علمی ازجمله یک داروی ترکیبی HIV (لوپیناویر و ریتوناویر) و یک داروی ضدویروسی آزمایشی به نام رمدسیویرمورد مقایسه قرار خواهند کرد. سوامیناتان می گوید:هدایت درست کارآزمایی های بالینی یک اولویت است از طرف اگر ما اطلاعاتی درمورد چیزی که پی دارد و چیزی که اثر ندارد، به دست آوریم، از بی قراری اکنون بیماران می توانند از مزیت آن روزی ببرند.

پزشکان درحال معاینه وضعیت افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در درمانگاه جینینتان در ووهان چین

چروک از قبل کارآزمایی های بالینی خویشتن برای آزمایش داروها را آغاز کرده است. پایگاه Chinese Clinical Trial Registry یک سندیت داده متشکل از اطلاعات زیست پزشکی تو گره است که این پژوهش ها را همچنین داخل میان قریه ها کارآزمایی بالینی دیگر درزمینه ی تداوی های موجود، متد های آزمایشی و داروهای سنتی جای داده است. حجم شواهد حمایت کننده از هریک از این علاج ها متفاوت است.

دو داروی HIV که تو کارآزمایی ها مورد مطالعه قرار می گیرند، مهارکننده ی آنزیمی هستند که ویروس برای تکثیر به آن نیاز دارد. داروهای مذکور در مطالعات جانوری سبب کاهش سطوح ویروس های کرونای عامل سندرم تنفسی حاد متجاوز پر اب (سارس) و سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس) شده اند. رمدسیویر، آنالوگ نوکلئوتیدی مخلوق شده به وسیله ی همکاری بیوتکنولوژی گیلیاد (Gilead) تو کالیفرنیا است. این دوا نیز نیز درون حیوانات تاحدودی دربرابر ویروس کرونا موفق عمل کرده است. پژوهشگران در ماه ژانویه گزارش کردند که یک نفر در آمریکا پس از تداوی با رمدسیویر از عفونت کووید ۱۹ جان سالم به تو برد.

طی هفته ی اول فوریه، چین برای آزمایش داروی رمدسیویر دو کارآزمایی کنترل شده با دارونما را وضع اندازی کرده است که شامل ۷۶۰ نفر مبتلا به بیماری کووید ۱۹ می شود.شیبو جیانگ، ویروس شناس دانشگاه فودان در شانگهای می گوید این مطالعات باید تا پایان ماه آوریل به پایان برسد و رمدسیویر می تواند تا ماه مه ازسوی مقامات چینی تأیید شود هرچند تا آن زمان ممکن است اپیدمی برطرف شده باشد.

چین چندین آزمایش نیز راه اندازی کرده است که داروی کلروکینرا مورد آزمایش قرار می دهند. کلروکین یک داروی ضدمالاریا است که در محیط کشت سلولی علت مرگ ویروس کرونای جدید شده است که اخیرا SARS-CoV-2 معروفیت پژمرده است. پژوهشگران همچنین درحال تجسس ی این موضوع هستند که آیا استروئیدها موجب کاهش التهاب تو افراد دستخوش عفونت موکد کووید ۱۹ شده یا به آن ها آسیب می رسانند. یزدان یزدان پناه، اپیدمیولوژیستآژانس بهداشت فرانسه (INSERM) در پاریس می گوید:دیدن این نتایج جالب خواهد وجود. درصورت ادامه ی شیوع بیماری، پزشکان سرتاسر جهان به این داده ها احتیاج خواهند داشت.

در مطالعه ای دیگر که یک کارآزمایی کنترل شده ی ۳۰۰ نفری است، سرم بازماندگان کووید ۱۹ مورد آزمایش راحتی خواهد گرفت. ایده ی حقیقی آزمایش آن است که آنتی بادی هایی که فرد مشغول بوسیله ویروس بخاطر مبارزه با ویروس می سازد، می تواند بوسیله سرعت به انفراد که تازه دچار ویروس شده، کمک کند تا با ویروس مبارزه نرم. این رویکرد هنگام استفاده درمورد ویروس های دیگر در دهه های گذشته، موفقیت متوسطی مولود کرده است.

دو کارآزمایی مبتنی کنار سلول های مهم نیز داخل این فهرست دیده می شود. تو یک مورد، گروهی از پژوهشگران درون درمانگاه دانشگاه چجیانگ، سلول های رادیکال خراج از خون قاعدگی را باخبر بدن ۲۸ نفر می کنند و نتایج حاصل از این متد را با افرادی که این تداوی را دریافت نکرده اند، مقایسه می کنند. تا به امروز، شواهد ناچیزی وجود دارد که نشان دهد سلول های بنیادی می توانند عفونت های ویروس کرونا را پاک کنند.

سوامیناتان می گوید راه اندازی جهانی بهداشت نمی تواند آنچه را که پژوهشگران انجام می دهند، کنترل یواش اما این سازمان درون زمان شیوع سال ۲۰۱۶، دستورالعمل هایی را درمورد اخلاقیات اجرای کارآزمایی ها منتشر کرده است و بوسیله زودی همچنین گزارش مختصر و ساده رطوبت دراین مورد منتشر خواهد کرد.

درزمینه ی آزمایش داروهای سنتی نیز حدود ۱۵ کارآزمایی داخل رجیستری چین ثبت شده است که هوی می رود درمجموع متجاوز از ۲ هزار نفر درون این آزمایش ها شریک شدن داشته باشند. یکی از بزرگ ترین این آزمایش ها، آزمایشی است که داروی شوانگ‏هوانگ‏لیان را مورد مطالعه راحتی می دهد. شوانگ‏هوانگ‏لیان یک داروی گیاهی چینی است که حاوی عرق هایی از میوه ی خشک لیان کیائو (Forsythiae Fructus) است که گیاهی از خانواده یاس زرد است. گفته می شود که متجاوز از دو هزاره سال است که خار سابق الذکر برای درمان عفونت ها تک استفاده قرار می گیرد. این کارآزمایی ۴۰۰ شرکت کننده خواهد داشت، ازجمله یک گروه کنترل که تحت درمان های استاندارد صبر می گیرند.مقاله های مرتبط:چاپ توالی ژنوم ویروس کرونا؛ ابزاری بخاطر مبارزه با کووید ۱۹ویروس کرونا ممکن است تا ۹ روز روی سطوح زنده بماندآیا واکسنی برای کروناویروس چینی باریک می شود؟

سازمان جهانی بهداشت درحال باهم اتحاد کردن با دانشمندان چینی است تا طرح تمامی مطالعات ازجمله مطالعات مربوط به داروهای سنتی را استاندارد یواش. جدیت آن ها از حرکتی جنجال آمیز در سال گذشته منشا می گیرد که در آن، سازمان مذکور طب سنتی چینی را تو راهنمای مصیبت های خود به رسمیت یار. اگرچه این اقدام موجب انتقاد برخی از مخالفان شد، سوامیناتان معتقد است که این حرکت سازمان جهانی بهداشت به دایره دستیار می کند تا اصطلاحات پزشکی را سازماندهی کنند و داروهای گیاهی نیز با همان پر اب گیری های مورد مراد داروهای مدرن مورد ارزیابی راحتی گیرد. او می گوید:ما برای آزمایش داروهای سنتی نیاز به یک وضع علمی داریم.

درحالی که کارآزمایی های مذکور درحال انجامند، پژوهشگران درحال جستجوی داروهای جدیدی هستند که بتوانند با ویروس های کرونای مختلف ازجمله ویروس هایی که هنوز واضح نشده اند، مبارزه کنند. پروتئین میخ مانندی که روی سطح ویروس های عامل سارس، مرس و کووید ۱۹ دیده می شود، ممکن است بتواند بوسیله نشانی هدف دارویی مورد استفاده صبر گیرد. جیانگ و پژوهشگران دیگر ترکیبات و آنتی بادی هایی را نمایان کرده اند که آن برجستگی ها را اشغال می کنند و شاید بتوانند مانع از حمله ی ویروس های کرونا به سلول های انسانی شوند.

امیلی اربلدینگ، میکروبیولوژیست مؤسسه ی ملی بهداشت آمریکا در مریلند هشدار می دهد که چنین مطالعاتی هنوز درون مراحل ابتدایی قرار دارند و هنوز لازم است که ترکیبات به لباس دارو درآمده و روی حیوانات آزمایش شوند. این مؤسسه در اوایل فوریه اخبار کرد که برای پیشبرد پژوهش های مرتبط با کووید ۱۹ اعتبار مالی فوری اعطا می بطی ء. جیانگ با رمز به وجود امکانات و محدودیت زمانی، می گوید سازمان جهانی بهداشت باشد ترفیع کارآزمایی ها را تحت نظارت قرار داده و همگام با آن ها، توصیه هایی تو زمینه ی اینکه کدام علاج ها باید بیشتر مطالعه شوند و کدام علاج ها را باید مختار کرد، نمایش کند. او امیدوار است که پس از اختتام عالمگیر نیز پژوهش درمورد درمان های بهتر و گسترده تیز ادامه پیدا یواش. او می گوید:من از این مسئله نگرانم که این وعده نیز قرین وضعیت زمان سارس شود و کارها آغاز شده و پس ازآن به ته برسد (ادامه پیدا نکند).بیشتر بخوانید:ثبوت نخستین مرگ ناشی از ویروس کرونا در اروپاویروس کرونا باعث لغو برگزاری کنفرانس بازاریابی جهانی فیسبوک شدنمایشگاه عکاسی CP 2020 به برهان عالمگیر ویروس کرونا ابطال شدچین نخستین بار آمار کارکنان بهداشتی آلوده بوسیله ویروس کرونا را منتشر کردنگرانی از شیوع ویروس کرونا داخل عنف شمالی؛ گشادگی همه گیری به بسته ترین کشور جهان چه پیامدی دارد؟
تقریبا ۶ میلیارد انسان روی زمین زندگی می کنند که اجداد اخیر آن ها از آفریقا منشا نگرفته اند. آن ها حدود ۱ تا ۲ درصد از ژنوم خویشتن را از نزدیک ترین گونه ی منقرض شده ی خویشاوند انسان یعنی نئاندرتال ها به ارث برده اند. اهالی آسیای خاوری و اقیانوسیه نیز مقدر شدن کمی از تبار خویشتن را از انسان تبار دنیسووا، یکی دیگر از خویشاوندان نزدیک انسان فهمیده بوسیله ارث برده اند.

وارسی ی جدیدی که داخل مجله ی Science Advances منتشر شده است، علامت می دهد انسان های اولیه ای که داخل آفریقا عمر می کردند، ممکن است با مردم تباران باستانی آمیخته شده باشند. انسان تباران باستانی از نحو های منقرض شده ی خویشاوند روش ی آدم خردمند بوده اند. تلاقی داخل خارج از آفریقا پس از این اتفاق محذوف است که اجداد انسان عاقل تو بیرون از آفریقا و در محیط های جدید گسترش محسوس کردند. در آنجا بوده است که آن ها با نئاندرتال ها و انسان تباران دنیسووا وفاق ی جنسی متین کردند. نتایج معاینه ی جدید، منجر به اکتشافات متاخر شده است. مطالعات ژنتیکی مقدماتی درمورد مردم سرتاسر دنیا نشان داده است که پراکنش کنونی ما حاصل ای از یک مهاجرت به خارج از آفریقا بوده است که حدود ۱۰۰ هزار سال پیش صورت داده است اما خبر تبار نئاندرتال و دنیسووا در اوراسیایی های مدرن، مسائل را پیچیده کرده است.

انسان رودزیایی مدل ای یک مردم خردمند قدیمی

ما هنوز تامل می کنیم که جزء مهم ی (بین ۹۲ تا ۹۸/۵ درصد) دودمان ژنتیکی مردمی که امروزه در آفریقا عمر نمی کنند، درواقع از گسترش آدم های قدیمی داخل خارج از آفریقا منشا محزون است. اما اکنون می دانیم که مقدر شدن باقیمانده ژنوم از طرز ی قدیمی آمده است که اجداد آن صدها هزاران سال قبل از این خروج، سرزمین آفریقا را زین کردند.چه اتفاقی در آفریقا رخ داده است؟

با در دسترس فراغت ستاندن ژنوم انسان های باستانی و مدرن داخل خارج از آفریقا، معرفت هایی درمورد برخورد بین انباشتگی های مختلف آدم های باستانی حاصل شده است. فضا های سرد و خشک اوراسیا ازنظر حفظ کردن DNA، نسبت به محیط های گرم و پر حرارت آفریقا بهتر عمل می کنند. با دسترسی بوسیله داده ها بیشتر، درک ما از بستگی ی بین اجداد آدم باستانی درون آفریقا و وابستگی آن ها با آدم خردمند قدیمی درحال عمیق تر شدن است.مقاله های مرتبط:ردپای نئاندرتال های ایران: تاریخچه و تقدیر آ ن ها۹ لب جالب و باورنکردنی درمورد نئاندرتال هااکتشافات اخیر، شعر تکامل و مهاجرت انسان ها را دگرگونی داده است

در معاینه ای درمورد DAN قدیمی آدم جنوب آفریقا که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، ۱۶ ژنوم قدیمی مربوط به انسان هایی که تو کشش ۱۰ هزاره سال گذشته در این منطقه زندگی می کردند، مورد معاینه قرار گرفت. نتایج بررسی مشعر از آن وجود که تاریخ جوامع آفریقایی پیچیده بوده است. وقتی که حدود ۱۰۰ هزاره سال پیش، این مردم به سوی سرزمین های خارج از آفریقا پراکنده شدند، داخل آفریقا تنها یک قسمت قسمت کردن از آدم ها وجود نداشت. معاینه ای که در اوایل سال سیال منتشر شد و در آن DNA قدیمی ۴ فرد از منطقه ای که امروز سرزمین کامرون است، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نیز از این مولود گیری امان می کند.

نتایج پژوهش ها مدال می دهد قبل از گشادگی اصلی آدم ها به خارج از قاره ی آفریقا، در این قاره گروه هایی از انسان ها عمر می کردند که در مناطق مختلفی از این قلمرو پراکنده بودند و بسیاری از این گروه ها تو اولاد مردمی که امروزه در آفریقا به عادت می برند، سهم داشته اند. علاوه براین، اکنون بوسیله نظر می رسد که سیلان ژنتیکی از یکی از تبارهای مردم خردمند باستانی بوسیله جوامع انسان خردمند وجود داشته است. یکی از احتمالات بخاطر اتفاق افتادن این طور وضعیتی، آن است که افرادی که در خارج از آفریقا بسط یافته بودند، با نئاندرتال ها وابستگی ی جنسی متین کرده و سپس مجددا به آفریقا برگشته باشند. درواقع، این روانی در مطالعه ای که اخیرا منتشر شده، نشان داده شده است.

انسان خردمند (چپ) درمقایسه با نئاندرتال

مقاله ی جدید، شواهدی را مهیا می کند که نشان می دهد امکان پذیر است سیلان ژنی بین اجداد بومی غرب آفریقا و یک آدم تبار قدیمی اسرارآمیز رخ داده باشد. پژوهشگران، DNA نئاندرتال ها و انسان تبار دنیسووا را با DNA چهار پری معاصر در باختر آفریقا مقایسه کردند. آن ها برای توضیح ارتباطات بین انسان تباران باستانی و آفریقایی های مدرن، یک مدل ریاضی ایجاد کردند. نتایج نشان می داد که ۶ تا ۷ درصد از ژنوم مردمان غرب آفریقا، منشا باستانی دارد. ولی این اجداد، نئاندرتال ها خواه دنیسوواها نبوده اند. مدل آن ها نشان می دهد که سراب دیگر از جمعیتی قدیمی آمده است که درحال حاضر ژنومی برای آن در دست نداریم. این جمعیت ناشناخته احتمالا بین ۳۶۰ هزار تا ۱/۰۲ میلیون سال پیش، از اجداد انسان ها و نئاندرتال ها استثنا شده است. این اتفاق، قبل از رویداد مسئله ژن اتفاق افتاده که DNA نئاندرتال ها را حدود ۴۳ هزار سال پیش به غرب آفریقا بازگردانده است؛ اگرچه کتاب سابق الذکر می تواند بین صفر تا ۱۲۴ هزار سال پیش متغیر باشد.

براساس کتاب مشخص شده، گونه ی ناشناخته نیز داخل عصری مانند نئاندرتال ها زندگی می کرده اما احتمالا تو جریان ۱۰۰ هزار سال گذشته درون آفریقا حضور داشته است. توضیح دیگر آن است که انسان تبار باستانی در بیرون از آفریقا وجود داشته و قبل از اینکه مهاجران مجددا به آفریقا برگردند، با آن ها تلاقی پیدا کرده است. اگرچه پژوهشگران تجزیه وتحلیل گشاد ای را انجام داده اند که تحت تأثیر روش اختصاص معاینه داده ها خواه فرایندهای ژنتیکی دیگر نیست، درمورد نتایج مطالعه ی خویشتن محتاط هستند. آن ها خواستار تجزیه و تجرید بیشتر DNA باستانی و معاصر از جمعیت های متنوعی از آفریقا شدند. با این حال، پژوهش مذکور نیز بوسیله مجموعه پژوهش های دیگری که نشان دهنده ی اصابت بین نحو های مختلف اجدادی ما است، اضافه می شود.بیشتر بخوانید:آیا انسان فراتر از طبیعت تکامل روشن کرده است؟زندگی عاری حس موقعیت مکانیشناخت کوانتومی؛ وقتی مکانیک کوانتوم به کمک پیش بینی اقدام انسان می آیدبر آخرین نئاندرتال ها چه گذشت؟نئاندرتال ها برای پیداکردن ابزارهای جدید غواصی می کردند
ساعاتی پیش، رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ همچنین به کار خود سرانجام عدالت تا با پرچم داران سال ۲۰۲۰ این شریک آشنا شویم. خانواده ی سری گلکسی اس ۲۰ با بهبود های متعددی همراه شده اند تا خویشتن را بوسیله عنوان توانمندترین محصولات حال مهیا دنیای موبایل معرفی کنند. مقالات مرتبط:گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدند

صرف کردن نظر از یگانگی 5G، دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در قوم ی گلکسی S20 به شمار می آید. دوربین پشتی گلکسی اس ۲۰ از نوع سه گانه است و خیساندن دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F/1.8، دوربین تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز F/2.0 و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F/2.2 را تو شکم خود دارد؛ درون حالی که غیراز دوربین اولتراواید، دو ماژول دیگر از رعشه گیر اپتیکال نیز بهره می برند. گلکسی اس ۲۰ پلاس از دوربین چهارگانه استفاده می نرم که نفاق آن با دوربین سه گانه گانه ی گلکسی اس ۲۰ به وجود ماژول ToF با وضوح ۰/۳ مگاپیکسل موسوم به DepthVision بازمی گردد.مقالات مرتبط:گلکسی S20 اولترا؛ پرچم دار تمام عیار سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی کردن شد

گلکسی اس ۲۰ اولترا از حسگر مبصر ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز F/1.8 بوسیله عنوان دوربین حقیقی استفاده می کند؛ اما با تجمیع داده های هر ۹ پیکسل درکنار هم، عکس ها را با وضوح ۱۲ مگاپیکسلی و پیکسل های بسیار بزرگ ۲/۴ میکرومتری می گیرد. دوربین دوم مشابه دو تنه دیگر خانواده از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲۰ منصب ای F2.2 بهره می برد. اس ۲۰ اولترا قائم مثل نسخه ی پلاس از ماژول سه بعدی FoT امکان ثبت عکس های پرتره ی بهتر و پیاده سازی جلوه های مبتنی کنار واقعیت افزوده را فراهم خواهد کرد. ماژول دیگر که نقش دوربین دام فوتو را دارد با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنزی با سازوکار پریسکوپی و F/3.5 امکان ثبت عکس هایی با بزرگنمایی اپتیکال-هیبریدی ۱۰ برابری و زوم فوق العاده ی ۱۰۰ برابری Super Resolution Zoom را در اختیار کاربر می گذارد. عکس های این دوربین با اختلاط هر ۴ پیکسل مجاور، با روشنی ۱۲ مگاپیکسلی ثبت خواهند شد. مقالات مرتبط:مقایسه قوم گلکسی S20 سامسونگ با دیگر پرچمداران

توان پردازشی سری گلکسی اس ۲۰ ودیعه به کشوری که داخل آن ارائه می شوند از طریق یکی از دو پردازنده ی ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۵ یا اکسینوس ۹۹۰ تأمین می شود. کارمایه موردنیاز گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس به ترتیب توسط باتری ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی تأمین خواهد شد. سامسونگ به صورت پیش فرض دو گوشی را با شارژر سریع ۲۵ واتی و امکان شارژ بی سیم ۱۵ واتی بوسیله فروش می رساند. کارمایه مورد احتیاج گلکسی اس ۲۰ اولترا از سوی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن تأمین خواهد شد. این گوشی نیز از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کند.

مقابل شیوه همیشگی، پس از معرفی رسمی، شاهد پراکندن نگاه نزدیک و مطالعه ابتدایی نشریاتی هستیم که پیش تر محصولات تو اختیار آن ها فراغت محزون بود. تو ادامه می توانید ویدیوی نگاه نزدیک برخی از این نشریات را سیاحت کنید.

همچنین به محض ورود خانواده ی گلکسی اس ۲۰ به ایران نیز، جعبه گشایی، نگاه اولیه و داخل ادامه بررسی ژرف زومیت از پرچم داران متاخر سامسونگ تهیه و منتشر خواهد شد. the Verge

EngadgetMKBHDAndroid Authority

ارج گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید کم قیمت و آگاهانه ی  گوشی هوشمند حاجت دارید را تو بخش محصولات  زومیت بیابید. در این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می توانید برای اطلاع از آخرین  قیمت گوشی سامسونگ،  قیمت گوشی شیائومی،  ارزش گوشی هواوی و  آیفون های اپل از مقدر شدن محصولات زومیت کاربرد کنید.

رویت شما در وفاق با گوشی های جدید سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ چیست؟ بیشتر بخوانید:گلکسی M31 سامسونگ ششم اسفندماه شناساندن می شودسامسونگ و ایکس باکس درون سرویس ابری ورزش همکاری می کنندآیا ۱۶ گیگابایت رم داخل گلکسی S20 اولترا، کاربردی دارد؟گوگل دوئو در اپلیکیشن بستگی گلکسی S20 ادغام می شودسامسونگ قصد دارد ۲/۵ میلیون وسیله گلکسی Z Flip به میدان عرضه درنگ