به تایپ - تایپ در دستان شما

شرکت Peak Design درون حال حرکت به جانب بازار رخت جانبی است. این شرکت که بیشتر به ساخت کیف های دوربین خود به صیت Everyday معروف است، حالا تو مسیر بازار گوشی های هوشمند قدم برمی دارد و در حال تولید وسایل مختلفی با نام تجاری Mobile است. این انبازی لوازم جانبی مختلفی برای تلفن های هوشمند طراحی کرده است که از آن ها می توان به SlimLink، صفحه ی مربعی آهن ر بایی دارای بخش سرامیکی ، اشاره کرد.مقاله های مرتبط:براساس پتنت منتشرشده از اپل، چهارچوب اینده MagSafe امکان شارژ ایرپاد را همچنین فراهم می کندشارژر مغناطیسی MagSafe برای آیفون های جدید اپل معرفی شد

Peak Design برای گوشی ‎های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ و سامسونگ گلکسی S20 قاب های Everyday تولید کرده که تو آن ها از SlimLink کاربرد شده است. اگر میزان گوشی شما متفاوت است، باید از آداپتور جهانی SlimLink با مقداری چسب در پشت تلفن یا قاب خویشتن استعمال کنید. این همدستی تو آینده قصد دارد از مدل های بیشتر گوشی های هوشمند با Everyday Cases نیز پشتیبانی کند.



پس از نصب SlimLink، گوشی هوشمندتان می تواند به سرعت به تعداد یدکی از متاع جانبی مختلف متصل شود و می توانید مایه خود را به سه پایه ی کوچک، کیف پولی به عنوان پایه ، دیوار، ماشین، دوچرخه و پایه های متنوع متصل کنید. بعضی از این ها فقط از آهن ربا کمک می گیرند؛ اما بخاطر شهید اگر بخواهید گوشی هوشمند را به حرکت دورانی وصل کنید، باید از دندانه های پلاستیکی برای کنف بیشتر استفاده کرد.

Peak Design فرمان خود را عزب در این بسرنوشت شوم دچار کردن متمرکز نکرده و گفته می شود سراغ ساخت شارژرهای بی سیم نیز رفته است. شارژرهای مذکور بخاطر خانه و خودرو ساخته شده اند و بوسیله نعوظ غم زمان با Everyday Case و Universal Adapter کار می کنند. براساس داده ها به مشت آمده، SlimLink با بعضی از شارژر های بی سیم شخص ثالث نیز کار می کند؛ اما هنوز نام آن‎ها پیدا نشده است.



احتمالا بخاطر چندی سؤال شده است که چرا شریک شدن Peak Design هم زمان با معرفی سیستم آهن ربایی اپل، غرض گرفته است محصولات جدیدش را رونمایی کند؛ اما به نظر می رسد Peak Design برای انجام این حکم دلیل حساب دان دارد. به گفته ی این شرکت، Mobile با معیار لوازم جانبی MagSafe اپل سازگار خواهد بود.  یکی از سخن گویان Peak Design گفته است که کمال مطلوب اصلی این شریک شدن بخاطر ساخت خانواده ی جدید محصولاتش، سازگاری همه ی آن ها با گوشی ها و چهارچوب های MagSafe است. تا اینکه براساس گفته های این فرد، Peak Design سعی می کند قاب های Everyday با شارژرهای MagSafe کاملا سازوار باشند.



درواقع، می استعداد گفت که مسئولان شرکت Peak Design تصمیم پژمان اند محصولات جدیدشان کاملا با لوازم جانبی اپل سازگاری داشته باشد. شرکت سابق الذکر درباره ی محصولاتش گفته است که SlimLink باید دقیقا وسط گوشی هوشمند همواره شود؛ اما مسئله این است که در وسط پنل پشتی چندی گوشی های هوشمند فلش LED قرار دارد. یکی از افرادی که با گوشی OnePlus 8 از نمونه های نخستین این شرکت کاربرد کرده، می گوید با اینکه SlimLink را کمی پایین نم از وسط وسیله متصل کرده، به دشوار برنخورده است. گفته می شود قاب همه کاره ی Peak Design یکی از گزینه های شایسته آن است.





به دیدن می رسد محصولات شرکت Peak Design از نوع متجاوز خوبی ساخته شده باشند. سه محور ی آلومینیومی یک ضابطه توپی لباس دارد که موقعیتش را کاملا حفظ می کند. قطعه ی مربعی آهن ربایی می تواند دستگاه شما را در هر دو حالت افقی و عمودی نگه دارد. این مسئله باعث می شود که بتوانید اسودگی تر فیلم ببینید خواه کارهای دیگری با تلفن هوشمند خود انجام دهید. یکی از گزینه های جذاب دیگر، نگه دارنده ای است که برای موتور و دوچرخه مخلوق شده و می توان از آن حتی برای نگه داشتن گوشی هوشمند در سرعت بسیار نیز استفاده کرد.



Peak Design در حال عرضه ی خط تولید Mobile خود داخل کیک استارت است و بخاطر محصولات جدیدش رویکرد مشابهی با شیار تولید Everyday در پیش محزون. متشابه قدیم کمپین تنخواه گذاری پرسنل برای این پروژه تشکیل شده است. همه می دانند که ممکن است پروژه ی کیک استارتر هیچگاه لحظه محقق نشود، اما Peak Design شرکتی است که تاکنون ثابت کرده می تواند به قول ها خود عمل و محصولات جدیدش را با سرمایه گذاری مردمی ارائه درنگ.

همچنین، شرکت مذکور مرحله داده است که از بهار سال آینده، جهیز لوازم جانبی تلفن های هوشمند جدیدش برای سفارش ازطریق وب سایت و خرده فروشان شخص ثالث دردسترس خواهد حیات. اکوسیستم MagSafe نیز ممکن است تا آن زمان اتساع یابد و داخل پاره های مختلف ترفیع کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی محصولات شرکت Peak Design چیست؟بیشتر بخوانید:شارژر MagSafe اپل، آیفون های نسل گذشته را با سرعت کمتری شارژ می کندهواوی خامه لمسی، شارژر، پاوربانک و قاب جدید شناساندن کردشارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 کار می کندسامسونگ و شیائومی اپل را به خاطر حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲ مسخره کردندپاوربانک ۱۰٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی وان پلاس با ارزش ۲۰ دلار معرفی شد
  • ۹۹/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی