به تایپ - تایپ در دستان شما

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، صبح امروز بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد افزایش نرخ بلیت مترو و اجاره خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی روی میز شورای بطرف خانه قرار گرفت و محمد علیخانی رییس جماعت حمل و نقل شورای دهکده تهران با قرائت گزارش مجلس گفت: شهرداری تهران لایحه ای را بوسیله شورا آورده که برای وعده دوم در سال ۱۳۹۹ ارج کرایه افزودن یابد.

وی با اشعار این که شهرداری اطلاع دادن کرده که با توجه به مشکلات شبکه محموله و نقل اشتراکی درون پی شیوع ویروس کرونا و کاهش اکید درآمدها لازم است که ۲۵ درصد به نرخ دربست ها تکثیر شود، اظهار کرد: تو معاینه ها واضح شد که با توجه بوسیله پیشنهاد ۲۵ درصدی، به طور متوسط ۲۰۰ تومان به کرایه ها اضافه می شود، ولی اگر ما این را پسند کنیم معلوم نیست که هیات تطبیق با افزایش مکرر کرایه درون یکسال موافقت بطی ء و از سوی دیگر استاندارد درآمد پنج ماهه پایانی سال بخاطر شهرداری بسیار نیست هرچند که داخل خوشبینانه ترین حالت ۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری جستجوگر می شود، ولی بعید می دانیم که این عدد به دست بیاید و در بررسی ها معلوم شد خرج این افزایش بها برای مدیریت شهری قطعا بیشتر از منافع آن خواهد بود.

رییس حلقه حمل و نقل با بیان این که از سویی دیگر شهرداری تهران باید مطالبات خود را از دولت وصول کند، تصریح کرد: تنها تو یک مرزوبوم جرائم تربیت و رانندگی درون سال ۱۳۹۸ سهم شهرداری ۷۲۰ میلیارد تومان بود که تنها ۲۰ میلیارد تومان آن محقق شده و در ریه ماهه اول امسال نیز ۸۰۰ میلیارد تومان باید وصول می شد که حتی یک ریال تیمار ندادند.

علیخانی با بیان این که ما درون کمیسیون بوسیله این نتیجه رسیدیم که لایحه پیشنهادی شهرداری را رد کنیم ولی با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی خرج ها در مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها و نیز کاهش درآمدها پیشنهاد داده ایم که نوبت از محل قوطی ملی به شهرداری دستیار کنند و برهمین بنیان پیشنهاد دادیم که اداره برنامه و بودجه نسبت به ایجاد ردیف بودجه شاگرد از جبران خسارات ویروس کرونا به میزان ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان اقدام بطی ء و نیز شهرداری موظف است با ستاد کرونای تهران متوجه مباحثه شده تا نسبت بوسیله پیگیری مطالبات جبران خسارت و خسارات وارده از ابتدای کرونا به اتوبوسرانی، مترو، تاکسیرانی و پایانه ها از نگرش اعتبارات ستاد ملی رفتار کند و فراغت شد پیشنهادات ما جایگزین لایحه شهرداری شود.

حسن رسولی همچنین درون تذکر آیین نامه ای اظهار کرد: شهردار تهران لایحه افزودن نرخ کرایه را داده و کانون داخل ابتدا باید این لایحه را تعیین تکلیف کرده و سپس مجزا پیشنهاداتش را بررسی کند.

محسن هاشمی همچنین در تک این لایحه اظهار کرد: هنگامی که این افزایش نرخ مطرح شد متوجه شدیم که بازتاب خوبی در بیرون شورا نداشت و داخل کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که نباید افزایش نرخی داشته باشیم، چرا که ما یکبار درون زمستان سال ۱۳۹۸ و یکبار تیمار برای سال ۱۳۹۹ افزایش نرخ داشتیم و این در حالی است که در بهترین حالت ۳۰ میلیارد تومان برای شهرداری آورده داشت.

رییس شورای ده تهران امتداد عدل: نظر باشگاه براین وجود که ما پیگیر دریافت یارانه کرونا باشیم و حالا فقط لایحه شهرداری را بررسی می کنیم و پیشنهادات حلقه را بعدا در قالب یک طرح بوسیله شورا می آوریم.

در ادامه افندی زاده، نماینده شهرداری تهران نیز با مداومت بر این که به دلیل گرانی مشکلاتی در شبکه سیستم حمل و نقل عمومی خلق شده و سطح سرو دهی مطلوب به مردم کاهش یافته است، اشعار کرد: افزایش ارز مشکلاتی را داخل نگهداری ساختن کرده و روز بوسیله روز بودجه مورد نیاز ما افزایش می یابد و از سوی دیگر ما در اتوبوسرانی با بخش خصوصی مواجه هستیم که مشکلات اش متجاوز شده و نمی تواند خدمات لازم را ارائه کند و اگر زمان حال بوسیله فکر مترو و اتوبوس نباشیم قطعا با مشکلات یدکی مواجه خواهیم شد و با حیات پیگیری های مختلف هیچ کدام از کمک های دولتی نیز جستجوگر نشده است.

محسن هاشمی در واکنش به این اظهارنظر افندی زاده گفت: باید بوسیله توصیه رسولی گوش کنیم و بروید جلوی وزارتخانه بخوابید و ما نیز سه گانه خوابگاه و لحاف برایتان می خریم تا بروید جلوی وزارتخانه، چرا که با نامه نگاری شاق حل نمی شود.

در نهایت، لایحه پیشنهادی شهردار تهران درون خصوص سازش ردیف ۱۱ بند یک تبصره ۲۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران داخل خصوص بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی رای نیاورد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «الهام علی اف»، رئیس جمهور آذربایجان اعلام و شایعات مربوط به ارسال زنجیر از ایران به ارمنستان را رد کرد و گفت که باکو در این باره هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

او جمعه شب داخل گفت وگو با شبکه «ای هابر» ترکیه درون پاسخ به سؤالی درباره پراکندن تصاویری از انتقال سلاح و تفنگ روس و ایرانی به ارمنستان اظهار داشت که «در رابطه با ارسال سلاح از ایران به ارمنستان ما هیچ اطلاعاتی نداریم؛ وارونه [این] می توانم بگویم که ایران و گرجستان، آسمان و مرزهای ارضی خویشتن را برای ارسال سلاح به ارمنستان بسته اند. لذا ما وهله دیگر از دولت ایران و اقبال گرجستان از این بابت تشکر می کنیم».

معاون سپاهی الهام علی اف پیشتر نیز از ایران بوسیله دلیل امان از مردم جمهوری آذربایجان در نخجوان و ایجاد پل برای کمک بوسیله این منطقه محاصره شده، سپاسگزاری کرده وجود.

رئیس جمهور آذربایجان با این حال گفت که انتقال سلاح به ارمنستان از طریق گرجستان به رخ غیر عرفی و قاچاقی و با هواپیماهای غیرنظامی عارض می گیرد.

الهام علی اف درون امتداد از اقدام برخی از تجار ارمنی بی جنبش روسیه برای جذب نیروهای مزدور و اعزام آن ها به منطقه قره باغ اشغالی جهت مقابله با نیروهای جمهوری آذربایجان انتقاد کرد و گفت که آن ها سلاح های نقیض تانک و ضدهوایی را از شیوه این هواپیماها بوسیله ارمنستان نقل مکان می کنند.

او گفت که از سازمان «سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی» (ایکائو) درخواست رسمی کرده است که در این روانی ورود و تحقیق کرده و جلوگیری کننده از انتقال سلاح هایی شود که به صورت غیرقانونی و از رویه قاچاق تدارک و به ارمنستان ارسال شده است.

مهتر جمهور آذربایجان همچنین گفت که نهادها و ارگان های رسمی روسیه رسما به این کشور گفته اند که سلاح و مهمات به ارمنستان ارسال نمی شود و این تجار و افراد دارا ارمنی هستند که رفتار بوسیله خرید زنجیر قاچاق و ارسال آن به ارمنستان می کنند.

وحی علی اف در مورد آتش بس اعلامی که بامداد شنبه هفته جاری با وساطت طرف روسی اعلام شد، گفت که ارمنستان با این آتش کفایت خواستند از فرصت ایجاد شده به مواضع نیروهای جمهوری آذربایجان حمله کرده و خانه دادن گنجه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

او نیز گفت که طرف ارمنی مفرط از واقعیت های میدانی را قبول ندارد ولی از روی پروپاگاندا مدعی است که هادروت داخل دست نیروهای ارمنستان است، حال آنکه این شهر آزاد شده است.
اپلSGHAROOOON شب گذشته در عادات Hi, Speed که شایسته کردن ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار شد، جدیدترین گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد. گوشی های سری آیفون ۱۲ که شامل آیفون ۱۲ معمولی،  آیفون ۱۲ مینی،  آیفون ۱۲ پرو و  آیفون ۱۲ پرو مکس (Apple iPhone 12 Pro Max) هستند از تراشه ی پیشرفته ی A14 Bionic استفاده می کنند و تمامی آن ها توانایی اتصال به شبکه ی 5G را دارند.

کوچک ترین اندام خانواده ی آیفون ۱۲ که پسوند مینی را یدک می کشد از نمایشگر ۵٫۴ اینچ OLED استفاده می کند. این گوشی داخل پنل پشتی خویشتن دوربین دوگانه دارد و با قیمت ۷۲۹ دلار به بازار عرضه می شود. آیفون ۱۲ معمولی از دوربین متشابه مدل مینی مصرف می کند، اما به نمایشگر ۶٫۱ اینچ مجهز است. آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگر ۶٫۱ اینچ و ۶٫۷ اینچ هستند و از دوربین سه گانه بوسیله همراه ماژول لایدار (LiDAR) نصیب می گیرند.

بررسی ها نشان می دهد گوشی های سری آیفون ۱۲ حاضر بوسیله یک سری قابلیت ویژه هستند که معیار ی آن ها داخل دنیای اندروید برملا نمی شود. تو ادامه فهرست این قابلیت ها را موردبررسی قرار می دهیم:

بیشترین باندهای 5G درون بین تمام گوشی های هوشمند: مدل های پرو از آیفون ۱۲ فراخ ترین پوشش 5G را در سراسر دنیا ارائه می دهند. بر مبنا اطلاع دادن رسمی اپل، باندهای پشتیبانی شده توسط آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس بوسیله شرح زیر است:(5G NR (n1, n2, n3, n5, n7, n8, n12, n20, n25, n28, n38, n40, n41, n66, n71, n77, n78, n79(5G NR mmWave (n260, n261(FDD-LTE (1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66, 71(TD-LTE (34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48(CDMA EV-DO Rev. A (A, 800 1900(MHz/UMTS /HSPA-DC (HSDPA, 850, 900/1700, 2100, 1900 2100(MHz/GSM (EDGE, 850, 900, 1800 1900

MHz قابلیت Smart Data: Mode همان طور که اشاره کردیم گوشی های سری آیفون ۱۲ می توانند به شبکه ی 5G متصل شوند؛ بااین حال فراموش نکنید مودم های 5G پرمصرف نم از مودم های 4G هستند و باعث می شوند شارژ باتری دستگاه در زمان کوتاه رطوبت تهی. شود دقیقا در این طور سناریوهایی است که قابلیت اسمارت دیتا (مود Smart Data) Mode استفاده روشن می.

کند آیفون های جدید با کاربرد از Smart Data Mode می توانند تشخیص دهند کاری که شما درحال ارتکاب دادنش هستید بوسیله اینترنت 5G نیاز دارد یا. خیر تو این شرایط اگر به اینترنت 5G حاجت نداشتید گوشی بوسیله شبکه ی 4G متصل می. شود اپل می گوید Smart Data Mode می تواند مصرف داده ی اینترنت ، سرعت و مصرف انرژی را بوسیله صورت آنی متعادل. درنگ درون سناریویی دیگر، اگر سرعت اینترنت 5G درنگ باشد، آیفون ۱۲ به صورت خودکار سراغ شبکه ی 4G می.

رود تراش ی A14: Bionic ای ۱۴ بایونیک نخستین تراش ی پنج نانومتری جهان محسوب می شود که پیش از خانواده ی آیفون ۱۲، تو نسل جدید تبلت آیپد ایراز آن استفاده شده. وجود بر اساس اطلاع دادن رسمی اپل، A14 Bionic از ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور استفاده می کند و ترفیع هایی علنی نسبت بوسیله A13 تجربه کرده. 

است A14 Bionic که پیشرفته ترین تراشه ی باریک شده توسط اپل تابه امروز محسوب می شود به معیار ۵۰ درصد سریع تر از نوک تیز ترین تراشه های دنیای اندروید. است اپل می گوید پردازنده ی (مرکزی) CPU و پردازنده ی (گرافیکی) GPU این تراشه به شکلی صریح تقویت شده اند و A14 Bionic از موتور عصبی ۱۶ هسته ای استفاده می. نرم بنابه گفته ی اپل، تراشه ی A14 داخل هر ثانیه ۱۱ تریلیون عملیات ادا می.

دهد سرتیز ی محافظ Ceramic: Shield اپل به هنگام رونمایی گوشی های سری آیفون ۱۲ اعلام کرد که این مایه ها نسخه ای سفارشی از نمایشگر OLED را با نام Super Retina XDR. دارند نکته ی عمده این است که نمایشگر موردبحث با شیشه ی محافظ بیش بادوامی پوشانده شده. است اپل می گوید در شرکت نزدیک با (کورنینگ سازنده ی شیشه های محافظ سری گوریلا) گلس موفق بوسیله تولید نوعی سرتیز شده که با نام سرامیک (شیلد Ceramic) Shield از آن یاد می.

شود بنابه گفته ی اپل، سرامیک شیلد سخت ترین تیغ دار کردن ای است که در دنیای موبایل پیدا می. شود آن نعوظ که اپل اعلام می کند، سرامیک شیلد محتوی لوزی و بلورهای سرامیک درون ابعاد نانو است تا مقاومتش دربرابر سقوط از بلندی به میزان چهار طبق افزودن پیدا.

کند: ProRAW قابلیت Apple ProRaw سیستم عکاسی رایانشی اپل را با فرمت خام ترکیب می درنگ تا مزیت هایی همچون کاهش نویز و افزایش گستره ی داینامیکی به کسانی که مشغول ویرایش تصاویر خام هستند ارائه. شود کاربران می توانند در فرمت ProRaw روی مقدر شدن های مختلف تصویر همانند رنگ و جزئیات و گستره ی داینامیکی کنترل کاملی داشته. 

باشند بایگانی ویدئو Dolby Vision: HDR آیفون های متاخر اپل تنها تنها دستگاه هایی هستند که تجربه ی فیلم برداری HDR را با استاندارد دالبی (ویژن Dolby) Vision تا ارج حداکثر ۶۰ فریم برثانیه ارائه می (دهند درجه بندی دالبی ویژن به صورت زنده عمل می). شود آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس مستقیما ویدئوهای Dolby Vision HDR را بایگانی می کنند و امکان ویرایش آن ها را نیز ازطریق اپلیکیشن Photos ارائه می. دهند گوشی های سری آیفون همچنین دارای جهیز لرزش گیر تصویر بهبودیافته.

هستند ماژول: LiDAR اسکنر فراشکافت (لایدار) LiDAR که اولیه بار در آیپد پرو ۲۰۲۰معرفی شد، پردازش های مبتنی به خشکی امدن واقعیت افزوده را سریع برنده و واقع گرایانه تر می. نرم همچنین آیفون های مقیاس پرو بوسیله لطف ماژول لایدار درون فضا های کمتر نور ۶ برابر بهتر از قبل فرایند فوکوس خودکار را انجام می. 

دهند جهیز: MagSafe مگ سیف تجربه ای منحصربه فرید به آیفون های دودمان متاخر می. آورد در گوشی های سری آیفون ۱۲ چند آهنربا به دوره سیم خم فناوری شارژ زننده تکثیر شده اند تا این گوشی ها بتوانند محکم بوسیله ادوات جانبی نظیر شارژرهای بی سیم جدید متصل. شوند مقاله های:مرتبط آیفون ۱۲ اپل رونمایی شدآیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس اپل معرفی شدندآیفون ۱۲ مینی اپل، کوچک ترین و سبک ترین گوشی 5G دنیا، رونمایی شدمقایسه آیفون ۱۲ اپل با برترین رقبای اندرویدیمقایسه اعضای خانواده آیفون

۱۲ شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی قابلیت های منحصربه فرید گوشی های سری آیفون ۱۲ دارید؟بیشتر:بخوانید معرفی کردن برترین گوشی های ماه سپتامبر از لحاظ عملکرد توسط AnTuTuجمع بندی رویداد, Hi Speed اپلوالپیپرهای آیفون ۱۲ را از اینجا دانلود کنیدنگاهی به تغییرات قیمت سهام اپل و ورایزن داخل جریان برگزاری رویداد, Hi Speedبا لوازم جانبی آیفون ۱۲ و آیفون 12 پرو آشنا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی عیسی زاده رئیس کانون اجتماعی کانون درباره بی برنامگی و عدم عزم جدی از سوی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات معیشتی انسان داخل دعوا اقتصادی با اعتراف اینکه شانس ترانه کنترل بازار و تحقیق به معیشت انسان را ندارد، اظهار داشت: اینکه مسئولان اجرایی کِی از خواب واقف می شوند، غلام نمی دانم! 

عضو کمیسیون مدنی مجلس با تاکید کنار اینکه مردم ضایع دارند که گلایه و انتقاد کنند گفت: یک کاسه ماست به سه ارج متفاوت در مغازه ها حیات دارد و مقدار آن اندوه هر روز بالاتر می رود به گونه ای که نان و ماست به یک غذای لاکچری تبدیل شده است! لااقل دولت برای کالاهای اساسی مثل مرغ، بذر مرغ، برنج و ... سوبسید بدهد.

عیسی زاده غم که بعضی پیش بوسیله مصیبت کرونا مبتلا شده وجود درباره مراحل درمان خود تصریح کرد: هزینه ها همه پیاده شدن عهده خانواده ها است. الان بخاطر یک آزمایش کرونا به همراه عکس از ریه ها نزدیک به یک میلیون تومان تو بیمارستان های دولتی باید پول صیقلی کنید بنابراین من می دانم خیلی ها به فکر همین خرج ها اصلا دلاوری اقدام به علاج نمی نرم.
اوایل مرداد سال جاری، زیادترین آمار رسمی مرگ ومیر براثر ابتلا به کرونا در ایران با عدد ۲۳۵ ثبت شده حیات. این عدد دو روز پیش، یعنی ۱۴ مهر، مجدد ثبت شد و امروز، ۱۶ مهر، بوسیله ۲۳۹ نفر رسید. واج گوی وزارت بهداشت اعلام کرد با مبتلاشدن ۴،۰۱۹ نفر به بیماری کووید ۱۹ در ۲۴ روزگار گذشته، اندوه حالا ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ ایرانی بیمار کرونایی داخل قلمرو داریم. تعداد جان باختگان همچنین به نما ۲۷هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

پیش ازاین، رئیس بسرنوشت شوم دچار کردن عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، ارشد ترین مرکز خاص داده شده بوسیله مبتلایان به کرونا در تهران، هشدار داده بود که کنترل و مدیریت بلای ناگهانی کووید ۱۹ داخل سرزمین دست پاچه شده است؛ چراکه اورنگ تهی داخل حصه بستری و ICU بود ندارد و برخی از بیمارانی که به علیل شدن در جزء های حراست های ویژه نیاز دارند، به ناچار در بخش های عادی بیمارستان به طریق می برند.مقاله های مرتبط:آخرین فردی های کرونایی در استان های کشوروزارت بهداشت: ظرفیت درمانگاه ها و نبوغ کادر تداوی کرونا رو بوسیله ته است

اندوه اکنون، استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در شرایط قرمز و استان های کردستان، هرمزگان، فارس و بوستان در شرایط هشدار قرار دارند. با وجود هشدارها درباره ی عصبی مربوط به اعصاب شدن اوضاع کرونا در کشور، با نزدیک شدن به ته هفته و تعطیلات، سفرها به جانب استان های شمالی را شاهد هستیم. این در حالی است که بیمارستان ها در شمال کشور حزن اعلام کرده اند که دیگر ظرفیت بستری بیمار ندارند.بیشتر بخوانید:ماجرای تعمیرکار ساده ای که نخستین انسان را منجمد کردبا علائم خفیف کرونا به بیمارستان برویم خواه عاشق بمانیم؟آنزیم کاتالاز ممکن است به درمان کووید ۱۹ دستیار کندتفاوت سرماخوردگی، آنفلوانزا، آلرژی های فصلی و کووید ۱۹ درون چیست؟بروز اختلال مغزی تو یک سوم از بیماران کووید ۱۹
ستاد ملی مبارزه با کرونا نهایتا پس از هشت ماه از ادخال کرونا به کشور، درنظر دارد طرح استفاده ی اجباری از ماسک در فضاهای عمومی و بیرون از منزل را هفته ی آینده اعمال کند. طرح داخل ستاد کرونا تصویب شده و با بی پرده شدن جزا ی متخلفان داخل انتهای هفته ی جاری، بوسیله وهله ی اجرا گذاشته می شود. پیش از این در ۶ اردیبهشت ماه، استفاده از ماسک در مترو قهری اخبار شده حیات.

غم زمان با اعلام وزارت بهداشت مبنی بر مملو شدن نسبی حجم بیمارستان ها و افت قابلیت کادر درمان کرونا، سخنگوی وزارت بهداشت معارفه داده که مصرف از ماسک نسبت بوسیله دو ماه قبل کاهش چشم گیری یافته و این میزان درون تهران، از میانگین کشوری تیمار پایین نمدار است.

به دلیل وضعیت قرمز پایتخت، دیروز استانداری تهران فعالیت برخی مراکز را به مدت یک هفته تعطیل اطلاع دادن کرد. ستادهای استانی کرونا نیز، فدایی انفراد ها را باتوجه به وضعیت استان و شهرستان های خویشتن لحاظ کرده اند. هم حالا در ادامه می توانید وضعیت استان ها را ازلحاظ شیوع کرونا و محدودیت های اعمال شده مشاهده کنید. استانوضعیتمحدودیت هاآذربایجان شرقیقرمزساعت حکم ادارات تا ۱۳:۳۰تعطیلی مدارس و آموزشگاه های فرهنگی و هنریآذربایجان غربیقرمزمحدودیت های یک هفته ای از ۱۳ نرمی درون دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های متخصص وحرفه ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تماشاخانه و مراکز مشابه، کفش و باغ ملکی ها، تالارهای پذیرائی، سلمانی های زنانه و سالن های زیبایی، کانون های ورزشی، مساجد و مصلی هاممنوعیت برگزاری هرگونه رسوم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، همایش و نماز جمعه

اصفهانقرمزآموزش غیرحضوری تو مدارس، آموزشگاه های متخصص وحرفه ای و خصوصی، زبانسراها و کتابخانه ها از ۱۲ مهر به مدت یک هفتهتعطیلی مراکز پُرخطر متشابه استخرها، حلقه ها، تالارها، سالن های ورزشی، سینماها، ملکی ها، چایخانه ها، کافی شاپ ها، بازارهای محلی، گیم نت ها، جمعه بازارها، شنبه بازارها و دوشنبه بازارها، پارک ها و تفرجگاه ها، باغ وحش ها و شهربازی ها از دهم مهر به مدت یک هفتهتعطیلی نمازجمعه درون تمام شهرستان ها سوا خور و بیابانک و دهاقانلغو عادت زوج و فرید تردد خودروها تا پایان آبان با هدف کاهش ظرفیت مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومیسرویس دهی رستوران ها با چیدمان ۵۰ درصد ظرفیت و فست فودی ها فقط به صورت بیرون بَرکاهش روشنایی پارک ها بوسیله ۶۰ درصد از ساعت ۱۷ هر روزمحدویت تردد و اسکان در مراکز و پارک های حاشیه رودخانههیچ گونه مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی شود و امامزاده های استان پذیرای زائران نخواهند بودممنوعیت توزیع نذری اعم از غذا و نوشیدنهیچ کدام از موکب های محرم و صفر دستور ی اجرا فعالیت داخل استان و مبادی خروجی کشور را نخواهند داشتالبرزقرمز تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، آرایشگاه های زنانه، مرزوبوم های علمیه، مراکز ورزشی و تجمعیفعالیت رستوران ها و کافی شاپ ها عزب به قیافه بیرون بردورکاری کارمندان ادارات، به خصوص برای بانوان، مادران باردار و دارای کودک بچه و افراد دارای بیماری های مبنا ایایلامقرمزاعمال تعطیلی یک هفته ای در مراکز زیر:دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی وحرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و هیئت دولت هامساجد و مصلی هاسینما، تئاتر و مراکز مشابهموزه و باغ موزه هاتالارهای پذیراییآرایشگاه های زنانه و سالن های زیباییبرگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش هاباشگاه های ورزشی پربرخورد از عموم کشتی، جودو و کاراته و موارد مشابهکافه ها، قهوه خانه ها و چایخانه هاباغ های وحش و شهربازی هامراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازیبوشهرقرمزهنوز محدودیتی اعلام نشدهتهرانقرمزتعطیلی یک هفته ای در مراکز کوچکتر:دانشگاه ها، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی وحرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه هامساجد و مصلی ها، سینماها، سالن های تئاتر و مراکز مشابه، ارسی و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیباییممنوعیت برگزاری هرگونه رسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایشتعطیلی کافه، قهوه خانه، چایخانه، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و کانون های بدنسازی لغو مراسم نماز جمعهچهارمحال و بختیاریقرمزاعمال محدودیت از روز شنبه ۱۲ مهر به مدت دو هفته:تعطیلی تعاونی های فرش دستباف، بازارهای، بازار ابتیاع میلاد شهرکرد، کارگزاری های بیمه تأمین اجتماعی، مرکز عده گذاری اتومبیل، آموزش های پیش از سربازی نیروی انتظامی و نظامی، قهوه مسکن ها، مراکز ورزش های رایانه ای و کمیسیون های بدنسازیممنوعیت خدمات رسانی تو باشگاه ها و جا های گردشگری و تفریحی به ویژه مناطق حاشیه ای مولد رودخراسان شمالیقرمزهنوز محدودیتی اطلاع دادن نشدهخراسان رضویقرمزهنوز محدودیتی اعلام نشدهخراسان جنوبیقرمزهنوز محدودیتی اعلام نشدهخوزستانقرمزجلوگیری از هرگونه رفت و آمد به پارک هابرگزار نشدن نماز جمعه و تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی تا اطلاع ثانویتعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی تو سراسر استانزنجانقرمزاز ۱۲ مهر، برای مراسم تشییع و دفن اموات، تنها ۱۰ تا ۲۰ نفر از اقوام درجه یک متوفی اجازه ورود به آرامستان را خواهند داشتسمنانقرمزهنوز محدودیتی اخبار نشدهسیستان و بلوچستانهشدارهنوز محدودیتی اطلاع دادن نشدهفارسهشدارلغو تمامی تجمعات در سراسر استان، لغو مجالس ختم و عروسی داخل تالارها، سالن ها و منازل، تعطیلی تمامی کتابخانه ها، بوستان ها و پارک ها و تفرجگاه هاارائه ی خدمات رستوران های و فست فودها فقط بوسیله صورت بیرون برتعطیلی مترو و اتوبوس داخل شهرستان های دارای شرایط قرمزقزوینقرمزتعطیلی دانشگاه ها، مدارس، حوزه علمیه، مراکز فنی وحرفه ای، مجتمع های ورزشی ، سینماها، کافی شاپ ها و شهربازی هاقمقرمزبه مدت یک هفته از دهم مهرماه:تعطیلی گلستان ها، شهربازی ها و مهدهای کودکفعالیت پذیرایی مهمانخانه ها، اغذیه فروشی ها، آب میوه فروشی ها و بستنی فروشی ها تنها به صورت برون برتعطیلی گیم نت ها و محل های بازی سرپوشیدهممنوعیت برگزاری رسوم در مساجد، حسینیه ها، تکایا، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بقاع متبرکه و مسجد جمکرانکردستانهشداراز ۱۲ نرمی به مدت دو هفته:آموزش تنها به صورت غیرحضوری در مدارستعطیلی تالارهای پذیرایی، قلیان سراها، کافه هافعالیت مهمانخانه ها و فست فودها تنها به رخساره بیرون برکرمانقرمزممنوعیت هرگونه حرکت کاروانی از استان ها به سمت مرقد شهید سلیمانی در روز اربعینممنوعیت دخول خودرو با پلاک غیربومی درصورت نداشتن مدرکی دال کنار ادخال ضروری به استان از روز دوشنبه ۱۴ مهرکرمانشاهقرمزآغاز انفراد های کرونایی از پنجم مهر:تعطیلی مدارس، آموزشگاه های علمی آزاد، مهدهای کودک، کلاس های حضوری دانشگاه ها و سراهای دانشجوییحضور ۳۰ درصدی کارکنان نوبت در اداراتلغو تمامی آزمون های حضوریتقلیل ساعات فعالیت پاساژها، بازار روزها، میادین میوه و تره بار و نظارت بیشتر به خشکی امدن این گونه فعالیت هااعمال محدودیت در بوستان ها، باغ ملی ها مراکز گردشگری و بازرسی بیشتر بر بوستان هاجلوگیری از هرگونه تجمع درون آرامستان ها و مجالس عزاداریاعمال محدودیت تالارهای پذیرایی و مجالس عروسیجلوگیری از مراجعه ی حضوری داخل دفاتر پیشخوان، مراکز خدمات الکترونیک قضایی، پلیس۱۰ اعمال محدودیت یا تعطیلی تمام مراکز ورزشی، مراکز فرهنگی و هنریمحدودیت تشکیل جلسات حضوری در طولانی اداراتمحدودیت تو برگزاری مراسم مذهبی در رابطه های ویژه در مساجد، تکایا و اماکن متبرکهتداوم تعطیلی استخرهای شناتعطیلی اقامتگاه ها و تورهای گردشگریاعمال بازرسی زورمند بر مراعات پروتکل های بهداشتی (ماسک و رعایت فاصله فیزیکی) در پایانه های مسافربری، ریلی و هواییاعمال تشدید نظارت پهلو پاسداری پروتکل ها (ماسک و فاصله فیزیکی) تو تاکسیرانی و اتوبوسرانیکهگیلویه و بویراحمدقرمزتعطیلی صنوف پرخطردورکاری کارمندانتعطیلی تمامی سالن ها و تالارهاتعطیلی اماکن گردشگری، ازجمله پارک هاگلستانهشدارهنوز محدودیتی اعلام نشدهگیلانقرمزهنوز محدودیتی اطلاع دادن نشدهلرستانقرمزهنوز محدودیتی اخبار نشدهمازندرانقرمزمحدودشدن برگزاری نماز جمعه به هشت عمه در استان، شامل هفت شهر کوچک و شهرستان ساریبرقرار وجود داشتن فردی های پیشین قرین تعطیلی فداکار اماکن عمومی ازجمله آموزشگاه های فرهنگی و هنری و باشگاه هامرکزیقرمزبرگزاری کلاس های پرورش مدارس و مرزوبوم های علمیه و دانشگاه ها تنها به عارض غیرحضوریدورکاری کارکنان ادارات و فعالیت با دوسوم نیروهاتعطیلی تالار های پرورش اندام، مهدهای طفل و باشگاه های ورزشی سرپوشیده به مدت یک هفتهممنوعیت برگزاری هرگونه همایش، تجمع و راهپیمایی اربعینممنوعیت برگزاری نماز جمعه در تعدادی از شهرهای استان از هفته ی آیندهممنوعیت هرگونه شلوغی تو پارک ها و مراکز تفریحی استانهرمزگانهشدارهنوز محدودیتی اعلام نشدههمدانقرمزتعطیلی مدارس و دانشگاه ها از ۱۲ مهر به مدت یک هفتهیزدقرمزاز ۱۲ مهر ماه به مدت دو هفته:لغو مجمع ها و جلسات ادارات و مراسم روضه خوانی در فضاهای مسقفتعطیلی سالن های سینما و نمایش

علاوه بر محدودیت های جدید اعمال شده در استان های مختلف، از ۱۹ تیرماه و بنا به تصویب نامه ی ستاد کرونا، آستان کارمندان ادارات با ماسک جبری شد. همچنین ادارات و سازمان ها ملزم شدند تا درصورت مراجعه ی افراد به اداره عاری ماسک، بوسیله آن ها خدمات ارائه نکنند.

ازجمله مجازات هایی که برای کارمندان درصورت کاربرد نکردن از ماسک تو محل فرمان جلوه گر شده، باید به تذکر کتبی عاری درج در پرونده، توبیخ کتبی با درج در پرونده، کسر یک سوم حقوق و علو العاده شغل داخل حقوق یک ماه، کسر یک سوم حقوق و علو العاده در حقوق سه ماه و انفصال فوری از خدمت حداکثر تا سه ماه رمز کرد. مجازات هایی نیز برای رعایت نکردن موارد بهداشتی ازسوی اصناف درنظر پژمان شده که پس از تذکر به صنف مربوطه، پلمپ واحد را تو پی خواهد داشت. بااین حال، برای مولود گرفتن از گوشمالی های گلچین شده به رویت می رسد باید بازرسی های دقیق برنده و قوی تری را اعمال کرد.بیشتر بخوانید:چرا اقدامات پیشگیرانه دربرابر کووید ۱۹ از ابتلا بوسیله سرماخوردگی جلوگیری نمی کند؟وزارت بهداشت: حجم بیمارستان ها و نبوغ کادر علاج کرونا رو به پایان استکیت نمره کرونا در ۱۵ دقیقه درون دانشگاه صنعت اصفهان ساخته شدبه دنبال وضیت سرخ درون پایتخت، تهران یک هفته تعطیل شد۱۱ ماجرای واقعی که از فیلم های هالیوودی هم خوفناک ترند! (پاره مقدمه)
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بازارهای موازی نیز تا حدود زیادی همین سیلان را امتحان کرده اند، بوسیله طور مثال بورس تهران در نیمه اول آخرین ماه تابستان روندی نزولی داشت و به کف یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحد رسید، اما از ۱۹ شهریورماه روند برعکس شد و شاخص کل بوسیله سطح یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت. داخل بازار ارز هم تماشاگر جبران این مسئله بوده ایم، درون دو هفته اول تماشایی بازار کم نوسانی بودیم، اما تو نیمه دوم شهریور ورقه مراجعت و بازار ارز روزهای  پر تب و تابی را تجربه کرد. پیش دماغ ارزش مسکن و اجاره تو شقه دوم ۹۹

تو ۱۵ روز فاتحه  شهریور انحراف استاندارد بازار ارز  حدود ۴۹۵ تومان بود که این رقم در  پانزده روز دوم شهریور ماه به ۷۵۰ تومان می رسد.

دامنه نوسان ارج ارز تو ۱۵ روز فاتحه شهریور ماه  بین ۲۴۵۰۰ تا ۲۲۸۵۰ تومان بودکه این رقم در نیمه دوم بین  ۲۴۵۲۰ تا ۲۷۲۵۰ رسید؛ به اقرار دیگر فاصله سقف و کف مقدار در ۱۵ روز نحست حدود ۱۶۵۰ تومان معادل ۷ درصد و در ۱۵ روز دوم حدود ۲۷۰۰ تومان، معادل ۱۱ درصد بوده است.

بازار سهام و ارز که در ۱۵ روز ابتدا شهریور ماه خاموش اندوهناک بود، درون شقه دوم پرنوسان شد، این لرزش پهلو سایر بازارها هم واکنش گذاشت، به طوری که میدان مسکن که در نیمه نخست شهریور ماه رشد ۱.۷ درصد ی را امتحان کرده بود، در ۱۵ روز دوم شهریورماه به رشد ۳.۳ درصدی رسید. به این ترتیب در مجموع این بازار تماشاچی نمو ۵.۱ واحدی باشد.

کارشناسان در تحلیل دلایل دو نیمه متفاوت بازار بناء درون شهریور تاکید می کنند که مراجعت شاخص های بورس از کف، داخل کنار لرز بازار سکه و دلار مهم ترین عوامل این تحول روند بوده است.



نمو قیمت مسکن در شهریور ماه  ۵.۱ درصد نسبت به ماه گذشته وجود. این رقم در مردادماه ۱۰.۵ درصد بوده است. با مقایسه این دو رقم درخواهیم یافت که پیشدستی کردن رشد بها ساختمانی در شهریورماه تقریبا به نیم رسیده است.

تعداد معاملات خانه در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه کاهش داشته و از تعداد ۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به ۸ هزاره و ۵۰۰ واحد مسکونی روان است. این رقم داخل مرداد ماه نسبت به ماه پیش ازآن ۳۵ درصد بوده است. موافق آمار موجود روند زکام معاملات در شهریور ماه به ۶.۸ درصد می رسد.

 درون حالی که رشد ماهیانه  نسبت به مرداد ماه کاهش داشته است(از ۱۰.۵ درصد بوسیله ۵.۱ درصد  ) اما رشد سالیانه نسبت بوسیله ماه موقعیت مثل سال قبل(از ۷۷.۴ درصد بوسیله ۹۱.۷ درصد)   اضافه بیشتری داشته است.

بر اساس گزارش تحولات راسته مسکن تهران در شهریور ماه سال ۹۹ که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است و توسط اداره وارسی ها و دادرسی های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است، منطقه ۲۲ با دو قدم رشد داخل میان مناطقی قرار گرفته که قیمت هر متر مربع  واحد مسکونی، بالای نرخ متوسط قیمت مسکن پایتخت قراردارند.

 پهلو اساس این گزارش درشهریور ماه سال ۹۹ تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به ۸ هزار و پانصد واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل  ۶.۸ درصد کاهش و نسبت بوسیله سال قبل  ۲۰۳.۷  افزایش نشان می دهد.

داخل شهریور ماه متوسط قیمت خرید و سودا یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی بیع شده از شیوه بنگاه های معاملات کفش شهر تهران ۲۴ میلیون و ۲۹۰ هزاره تومان بوده که نسبت بوسیله ماه قبل ۵.۱ درصد تکثیر  و نسبت بوسیله سال گذشته همچنین ۹۱.۷ درصد افزایش داشته است. بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده تو روستا تهران به تفکیک عمر بنا در شهریور امسال حاکی از آن است که از مجموع ۸۴۶۳ واحد مسکونی ابتیاع شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۸ درصد بیشترین سهم را بوسیله خود خاص داده اند. سهم مذکور تو مقایسه با شهریور سال قبل حدود ۸.۲ واحد درصد کاهش یافته و در مقابل به سهم واحدهای با قدمت بالا در تمامی گروه های ۱۱ تا ۱۵، ۱۶ تا ۲۰ و متجاوز از ۲۰ سال ساخت افزوده شده است.



توزیع معاملات ادا شده برحسب مناطق مختلف شهر تهران تو شهریورماه امسال حاکی از آن است که از میان مناطق ۲۲گانه ولایت تهران، منطقه ۵ با تسهیم ۱۵.۴ درصد از بی مو معاملات زیادترین تعداد قراردادهای مبایعه نامه را به خود اختصاص داده است. نیز منطقه ۱۰ و ۲ به ترتیب با اختصاص سهم های ۹.۵ درصدی و ۹ درصدی تو رتبه های بعد اینده قرار گرفتند. داخل مجموع ۷۲.۸ درصد از بی مو تعداد معاملات انجام شده درون ولایت تهران در شهریورماه سال ۹۹ مربوط بوسیله ۱۰ منطقه قریه بوده و ۱۲ منطقه باقیمانده ۲۷.۲ درصد از کل تعداد معاملات را به خود اختصاص داده اند. مناطق ۵، ۱۰، ۲، ۴، ۱۴، ۸، ۷، ۱۵، ۱ و ۱۱ مناطقی هستند که بیشترین معاملات را داشتند. سیگنال میدان ارز به مسکن؛ موج جدید گرانی ها در راه است؟ | مسکن چقدر از نرخ دلار تاثیر می گیرد؟

تو مردادماه منطقه ۴ رتبه دوم معاملات و منطقه ۱۰ داخل ایستگاه ثالث قرار داشت که نشان می دهد مقیاس معاملات در منطقه ۱۰ نسبت به مردادماه افزایش داشته است. در شهریورماه امسال متوسط بها یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی ابتیاع شده از طریق معاملات ملکی قصبه تهران ۲۴ میلیون و ۲۹۰ هزاره تومان بوده که نسبت بوسیله ماه قبل ۵.۱ درصد افزایش علامت می دهد. این رقم در ۱۵ روز مقدمه شهریورماه ۱.۷ درصد بوده و میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است. این رقم نسبت به سال گذشته ۹۱.۷ درصد تکثیر علامت می دهد. داخل میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران زیادترین متوسط بها یک مترمربع زیربنای مسکونی سودا شده ۵۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان به منطقه ۱ و کمترین آن ۱۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان مربوط بوسیله منطقه ۱۸ بوده است.

درون مردادماه امسال متوسط مقدار در منطقه یک، ۵۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان بوده که علامت می دهد ارج خانه تو منطقه یک طی یک ماه گذشته کاهش داشته است همچنین متوسط قیمت داخل منطقه هجده، ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بوده که تیر آن است که درون مناطق ارزان مقدار شاهد نمو قیمت بیشتری بوده ایم. میانگین نفیس منطقه یک نسبت به ماه مشابه سال ۹۸ رشد ۱۰۲.۸ درصدی داشته و نمو قیمت در منطقه ۱۸ به عنوان ارزان ترین منطقه ۸۱.۵ درصد بوده است.



تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی قصبه تهران درون شش ماهه فاتحه امسال ۵۴ هزاره و ۹۰۰ واحد مسکونی بوده که در مقایسه با قرین سال قبل ۶۹.۵ درصد افزایش نشان می دهد. در این مدت متوسط مقدار یک مترمربع بنای واحد مسکونی معامله شده از شیوه بنگاه های معاملات ملکی داخل شهر تهران ۱۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بوده که نسبت بوسیله دوره متشابه سال قبل ۵۶.۷ درصد افزایش علامت می دهد.

توزیع فراوانی واحدهای مسکونی معامله شده برحسب ارج یک مترمربع بنا تو شهریور امسال حاکی از آن است که واحدهای مسکونی داخل قدم زیاده چرب یا شیرین ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان به ازای هر مترمربع با سهم ۸.۹ درصدی زیادترین سهم از تعداد معاملات بطرف خانه تهران را به خود خاص دادند و قدم قیمتی ۱۴ تا ۱۶ میلیون با سهم ۸.۱ درصد و ۱۶ تا ۱۸ میلیون با سهم ۷.۵ درصد تو رتبه های مربوط باینده استراحت گرفتند. تو این ماه توزیع ظرفیت معاملات بوسیله گونه ای بوده که ۵۷.۵ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کم از متوسط ارج هر مترمربع واحد مسکونی بخانه برگشتن تهران (۲۴ میلیون و ۲۹۰ هزاره تومان) فروش شدند.

توزیع فراوانی واحدهای مسکونی فروش شده برحسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در شهریورماه نشان می دهد بیشترین تسهیم معاملات ارتکاب شده بوسیله واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ مترمربع با سهم۱۵.۳ درصد اختصاص داشته و واحدهای دارای زیربنای ۶۰ تا ۷۰ با سهم ۱۴.۴ درصد و ۷۰ تا ۸۰ مترمربع با سهم ۱۱.۷ درصد داخل رتبه های بعدی صبر دارند. داخل مجموع تو این ماه واحدهای مسکونی با زیربنای کمتر از ۸۰ مترمربع ۵۵.۲ درصد از معاملات انجام شده را بوسیله خود خاص داده اند.

در شهریورماه امسال توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده برحسب ارزش هر واحد حاکی از آن است که داخل میان دامنه پر پشت مورد وارسی واحدهای مسکونی با ارزش ۶۰۰ میلیون تا ۸۵۰ میلیون با اختصاص سهم ۱۳.۸ درصد بیشترین سهم را از معاملات انجام شده به خود اختصاص دادند. این میزان تو مردادماه ۱۴.۳ درصد بوده است. همچنین واحدهای دارای مقدار ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۰۰ تومان تسهیم ۱۰.۶ درصدی داشته که این رقم در مردادماه ۱۰.۲ درصد بوده است. نیز واحدهای دارای ارزش ۳۵۰ تا ۶۰۰ میلیونی نیز سهم ۸.۴  درصدی داشتند. درمجموع در این ماه حدود ۵۰ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی ناچیز از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

بررسی متمایز کرایه ساختمان اجاری داخل روستا تهران و در کل مناطق شهری در شهریورماه نشان دهنده رشد ۲۷.۳ و ۳۰.۱ درصدی نسبت به ماه متشابه سال قبل است.

تعداد معاملات ارتکاب شده در شهریورماه سال ۹۹ در حدود ۸ هزار وپانصد فقره بوده که نسبت به ماه متشابه قبل ۲۰۳.۷ درصد افزایش نشان می دهد. داخل این ماه متوسط ارج بیع یک مترمربع زیربنای واحدهای مسکونی ده تهران بوسیله ترتیب ۵.۱ و ۹۱.۷ درصد تکثیر نسبت به ماه شبیه سال قبل به ۲۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان روان است. مطالعه توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در بخانه برگشتن تهران بوسیله تفکیک عمر بنا مشعر از آن است که واحدهای تا ۵ سال ساخت با تسهیم ۳۸ درصد زیادترین سهم را بوسیله خود اختصاص دادند. نیز داخل ماه مورد وارسی متمایز کرایه مسکن اجاری نسبت به قرین سال قبل ۲۷.۳ درصد نمو مدال می دهد.
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان در حاشیه نویسی دنده لاله های سفید به بستگی تجلیل شهدای منا و هفته دفاع مقدس که به همت شالوده شهید و امور ایثارگران، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد، درباره برقراری مکرر عمره از سوی عربستان پس از یک اطراف اسکان پایین تر تاثیر پاندمی کووید ۱۹ گفت: پهلو اساس اعلام عربستان از سیزدهم مهرماه رسوم عمره دوباره برقرار می شود. بنا بر تصمیمی که دولت عربستان برای بازگشایی عمره گرفته، محضر زائران در سه مرحله شامل اتباع داخلی، اتباع خارجی مقیم عربستان و دیگر کشورهای مسلمان است، در مجموع بخاطر عمره امسال جمعیتی داخل حدود یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

وی افزود: شروط جمهوری اسلامی ایران ابتدا وجهه امنیت، آرامش و کرامت زائران ایرانی و راه اندازی کنسولگری یا دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران بخاطر امن های کنسولی از اتباع ایرانی داخل ثانیه اقامت درون کشور عربستان سعودی است وتا زمان تحقق این شروط، اعزام سفر عمره انجام نمی شود.

به گفته رشیدیان درون حال مهیا ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر درون نوبت عمره هستند.

ایران آخرین بار درون عمره سال ۱۳۹۴ محضر داشت. پس از بی حرمتی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، بوسیله تصمیم ایران گسیل زائران به عمره راکد شد. سال ۱۳۹۸ همزمان با مذاکرات حج، اخبار شد مقام های حج ایران و عربستان درباره مراجعت زائران ایرانی بوسیله عمره، اکید تیز گفت وگو کرده اند. ایران علاوه پیاده شدن اجرای حکم اشد گوشمالی برای دو مامور بزهکار فرودگاه جده، سه شرط برای عربستان گذاشت؛ تضمین اعتبار و کرامت و امنیت زائران ایرانی، حضور مسئولان کنسولی جمهوری اسلامی ایران درون زمان عمره در عربستان و لغو قوانین سختگیرانه برای ورود اتباع عربستانی بوسیله ایران که رییس سازمان حج و زیارت کشورمان گفت: عربستان دو شرط نخست ایران را پذیرفته و تعهد سومین تو حال بررسی است. اما در نهایت با شیوع ویروس کرونا و تصمیم عربستان به تعلیق عمره و محدود کردن حج، مذاکرات دو کشور ایستا شد.

انتهای پیام

 
توان پرونده صفحه نمایش گوشیبرای اهداف آموزشی، زیاد ارزشمند است. به عنوان مثال، این نبوغ می تواند برای کسانی که درون بنیاد تولید ویدیوهای آموزشی مربوط به قابلیت های گوشی هوشمند، مبتلا فعالیت هستند، یک نبوغ کاربردی شناخته شود. همچنین گیمرها می توانند از آن برای ضبط چگونگی عبور از مراحل، استعمال کنند. البته کامل دستگاه ها به شما دستور نمی دهند که ضبط صفحه نمایش را بوسیله سادگی انجام دهید.

مالکان گوشی آیفون و آیپداز زمان انتشار جهیز عامل iOS 11، می توانستند ضبط نمایشگر را انجام دهند، ولی وضعیت برای سیستم عامل اندروید، تفاوت داشت. نبود این قابلیت به صورت پیش تخیل در گوشی ها باعث می شود کاربران برای رفع احتیاج خود سراغ مصرف از برنامه های شخص ثالث بروند که همین سیلان می تواند نگرانی های امنیتی را به دنبال داشته باشد.

خوشبختانه با رونمایی از جهیز عامل جدید اندروید، این فرایند تغییر خواهد کرد. نسخه متاخر جهیز عامل اندروید برای اولیه بار، فراهم به استعداد داخلی ضبط نمایشگر شده است. توجه داشته باشید که امکان یکروز مندشدن از این قابلیت با نصب زودهنگام نسخه بتای اندروید ۱۱ غصه حاضر خواهد بود.روش ضبط صفحه عرضه اندروید، iOS خواه iPadOS

درحال مهیا که نبوغ ضبط صفحه نمایش بوسیله یک استعداد بومی اندروید تبدیل شده است، کریه نیست که راهنمایی های مربوط به بایگانی نمایشگر تو سیستم عامل های اندروید، iOS و iPadOS را آموزش دهیم.

کاربرد از هر دو مورد به حد کافی، میسر است، اما باید اندکی تسلط به خرج دهید. این قابلیت بوسیله عزیمت جلوگیری از بایگانی های تصادفی، به متد ای تعبیه شده که به فراغت زیبنده اجرا نباشد. همچنین باید بدانید که برخی از پروگرام ها به شما امکان بایگانی حزن زمان صدا را نمی دهند و فدایی از وسیله ها امکان پذیر است مانع از اشتراک گذاری صفحه، به پشت کردن یا پخش برنامه ها داخل زمان ضبط صفحه ارائه شوند.سیستم عامل اندروید



از آن جایی که انفراد موردنظر، مربوط بوسیله اندروید ۱۱ است، باید جدیدترین نسخه بتای آن را نصب کرده یا منتظر بمانید نسخه نهایی در اواخر سال جاری میلادی، منتشر شود. البته برخی از گوشی های هوشمند همانند سری گلکسی سامسونگ، امکان پذیر است بدون مجهز وجود داشتن به اندروید ۱۱ هم توانایی ضبط نمایشگر را داشته باشند، اما کمال مطلوب ما درون این مقاله، عملکرد اندروید ۱۱ در پرونده نمایشگر گوشی های هوشمند است. برای انجام این کار، باید مراحل مادون را به ترتیب، دنبال کنید:

۱: بوسیله منظور بسط منوی اعلانات، باید صفحه گوشی اندروید خویشتن را به سمت پایین بکشید، سپس برای دسترسی به تنظیمات، یک بار دیگر بی قراری این کار را انجام دهید.

۲: در ادامه و به مشیت فاش کردن گزینه مربوط به ضبط نمایشگر، باید بوسیله سمت عبث منو لول کرده و گزینه Screen Record را انتخاب کنید.

۳: داخل ورقه بعدی، می توانید گزینه بایگانی نغمه را بخاطر انجام کار، گزینش کنید. تو صورتی که می خواهید که صدا بی قراری بایگانی شود، باید روی گزینه Record Audio ضربه بزنید و سپس تفویض کنید که فقط صدای دستگاه شما، صدای میکروفون خواه صوت از هر دو منبع، ضبط شود.

۴: هنگامی که برای ضبط، آماده شدید، باید روی گزینه شروع (start) ضربه بزنید. در ادامه یک نماد کوچک قرمزرنگ را در سمت عبث مشاهده خواهید کرد که علامت دهنده در حال ایفا بودن عملیات است.

۵: بخاطر متوقف کردن ضبط، باید پنل اعلانات خویشتن را به سمت پایین بکشید، سپس بنر اعلامیه سرخ را بوسیله مشیت متوقف کردن فرایند، گزینش کنید.

طولانی فایل های ویدیویی ضبط شده تو پوشه رسانه دستگاه، پس انداز سازی خواهند شد و می توانید آن ها را با مدیر فایل یا پروگرام Google Photos موجود در جزء قفسه (Library) و Movies، واضح کنید.بایگانی صفحه نمایش درون iOS و iPadOS



این دستورالعمل ها باید در تمام آیپدها و گوشی های آیفون مجهز به سیستم عامل iOS 11 و بالاتر از آن به منظور بایگانی نمایشگر، اجرا شوند:

۱: ملتفت تنظیمات (Settings) شوید و از پاره مرکز کنترل، گزینه کنترل های سفارشی (Customize Controls) را برگزینی کنید.

۲: در امتداد باید روی نماد پلاس ( ) موجود درکنار گزینه بایگانی نمایشگر (Screen Recorder) ضربه بزنید.

۳: این مرحله بر ماخذ دستگاه و سیستم عامل تک استعمال شما، متفاوت خواهد بود. برای آیفون ایکس یا میزان های جدیدتر و آیپدهای مجهز به جهیز عامل iOS 12 و iPadOS 13 و جدیدتر از آن، باید انگشت مشت خویشتن را از گوشه جانب ضایع قسمت بالا به سمت پایین، بکشید. این در حالی است که برای iOS 11 و دستگاه های قدیمی تر، باید انگشت دست خود را از لبه پایین ورق به جانب رفعت بکشید.

۴: بخاطر آماده سازی استعداد ضبط صفحه نمایش، باید نماد خاکستری پرونده (Record) را فشار دهید.

۵: در صورتی که می خواهید صدای میکروفون را در حالت پرونده استراحت دهید، باید نماد میکروفون را تو حالت پدیدار (On) تنظیم کنید.

۶: در امتداد روی گزینه آغاز پرونده کردن (Start Recording) ضربه بزنید و منتظر بمانید تا شمارش معکوس سه ثانیه ای به اتمام برسد. پس از آن، کار ضبط آغاز خواهد شد.

در صورتی که سرود راکد کردن ضبط نمایشگر را دارید، باید روی نوار قرمزرنگ موجود در بالای صفحه، ضربه بزنید و در نهایت، گزینه توقف (Stop) را گزینش کنید. شما می توانید کلیه فایل های ویدیویی ضبط شده را در برنامه iOS Photos مشاهده کنید. برنامه های شخص ثالث ضبط ورق ارائه اندرویدمقاله های مرتبط:معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی تصویربرداری از صفحه نمایشگرآموزش بایگانی صفحه نمایش در ویندوز 10 ازطریق Game Bar

تا این پاره از مقاله، دوره توان نهادینه شده ضبط صفحه نمایش موجود در اندروید و iOS صحبت کردیم؛ اما افرادی که دارای گوشی های اندروید باستانی تیز هستند و سیستم عامل آن ها فاقد قابلیت ضبط نمایشگر است، می توانند خلاء موجود را با برنامه های شخص سوم لبالب کنند. ما داخل دنباله تعدادی از بهینه پروگرام های ضبط نمایشگر را که عملکرد و ویژگی های سزاوار سرزنش قبولی دارند، معرفی خواهیم کرد.

۱: برنامه MNML Screen Recorder

یکی از بهینه اپلیکیشن های پرونده صفحه ارائه که به رایگان دردسترس راحتی دارد و از طرفی شاهد نمایش هیچگاه راه تبلیغاتی غم در آن نیستیم، MNML Screen Recorder نام دارد. این برنامه شخص ثالث کاربردی، توان های زیاد خوبی دارد و درنهایت، فایل های ویدیویی بایگانی شده باکیفیتی را دراختیار کاربران فراغت می دهد. 

یکی از ویژگی های بسیار مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش برنامه MNML Screen Recorder را می نبوغ دسترسی میسر بوسیله فایل های ضبط شده نشانی کرد. شما می توانید با دخول به صفحه واقعی برنامه، کلیه فایل ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل، به وجه اشتراک مجله بگذارید. بد حلق بدانید که این اپلیکیشن کاربردی، توانایی ضبط صدا را هم دارد.

۲: پروگرام AB Screen Recorder

یکی دیگر از برنامه های رایگان و دردسترس یکسره کاربران برای ضبط نمایشگر اندروید را می توان AB Screen Recorder معرفی کرد. این اپلیکیشن متشابه سایر دستور کار ها، عملکرد انعام در ماخذ پرونده دارد و به متد ای است که لحن را بوسیله قرار و با وضوح بالا، پرونده و پخش خواهد کرد. در لب شما می توانید از این برنامه بخاطر ساخت کلیپ های آموزشی، آن بی آرامی کلیپ های تصویری و صوتی استفاده کنید که امروزه انجام این کار، طرفداران اضافی هم دارد. در صورتی که سیستم عامل اندروید شما، فاقد نبوغ ضبط نمایشگر است، برنامه AB Screen Recorder می تواند انتخاب نواخت باشد.بیشتر بخوانید:آموزش احاله اطلاعات از iOS به اندرویدبا استعداد Nearby Share اندروید و روش استفاده از آن آشنا شویدآیا می توان گوشی ویندوز فون قدیمی را درون سال ۲۰۲۰ آپدیت کرد؟مشاهده تبلیغ های ردشده در اندروید 11آموزش بکاپ ستاندن از آیفون، آیپد و اپل واچ