به تایپ - تایپ در دستان شما

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، صبح امروز بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد افزایش نرخ بلیت مترو و اجاره خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی روی میز شورای بطرف خانه قرار گرفت و محمد علیخانی رییس جماعت حمل و نقل شورای دهکده تهران با قرائت گزارش مجلس گفت: شهرداری تهران لایحه ای را بوسیله شورا آورده که برای وعده دوم در سال ۱۳۹۹ ارج کرایه افزودن یابد.

وی با اشعار این که شهرداری اطلاع دادن کرده که با توجه به مشکلات شبکه محموله و نقل اشتراکی درون پی شیوع ویروس کرونا و کاهش اکید درآمدها لازم است که ۲۵ درصد به نرخ دربست ها تکثیر شود، اظهار کرد: تو معاینه ها واضح شد که با توجه بوسیله پیشنهاد ۲۵ درصدی، به طور متوسط ۲۰۰ تومان به کرایه ها اضافه می شود، ولی اگر ما این را پسند کنیم معلوم نیست که هیات تطبیق با افزایش مکرر کرایه درون یکسال موافقت بطی ء و از سوی دیگر استاندارد درآمد پنج ماهه پایانی سال بخاطر شهرداری بسیار نیست هرچند که داخل خوشبینانه ترین حالت ۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری جستجوگر می شود، ولی بعید می دانیم که این عدد به دست بیاید و در بررسی ها معلوم شد خرج این افزایش بها برای مدیریت شهری قطعا بیشتر از منافع آن خواهد بود.

رییس حلقه حمل و نقل با بیان این که از سویی دیگر شهرداری تهران باید مطالبات خود را از دولت وصول کند، تصریح کرد: تنها تو یک مرزوبوم جرائم تربیت و رانندگی درون سال ۱۳۹۸ سهم شهرداری ۷۲۰ میلیارد تومان بود که تنها ۲۰ میلیارد تومان آن محقق شده و در ریه ماهه اول امسال نیز ۸۰۰ میلیارد تومان باید وصول می شد که حتی یک ریال تیمار ندادند.

علیخانی با بیان این که ما درون کمیسیون بوسیله این نتیجه رسیدیم که لایحه پیشنهادی شهرداری را رد کنیم ولی با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی خرج ها در مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها و نیز کاهش درآمدها پیشنهاد داده ایم که نوبت از محل قوطی ملی به شهرداری دستیار کنند و برهمین بنیان پیشنهاد دادیم که اداره برنامه و بودجه نسبت به ایجاد ردیف بودجه شاگرد از جبران خسارات ویروس کرونا به میزان ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان اقدام بطی ء و نیز شهرداری موظف است با ستاد کرونای تهران متوجه مباحثه شده تا نسبت بوسیله پیگیری مطالبات جبران خسارت و خسارات وارده از ابتدای کرونا به اتوبوسرانی، مترو، تاکسیرانی و پایانه ها از نگرش اعتبارات ستاد ملی رفتار کند و فراغت شد پیشنهادات ما جایگزین لایحه شهرداری شود.

حسن رسولی همچنین درون تذکر آیین نامه ای اظهار کرد: شهردار تهران لایحه افزودن نرخ کرایه را داده و کانون داخل ابتدا باید این لایحه را تعیین تکلیف کرده و سپس مجزا پیشنهاداتش را بررسی کند.

محسن هاشمی همچنین در تک این لایحه اظهار کرد: هنگامی که این افزایش نرخ مطرح شد متوجه شدیم که بازتاب خوبی در بیرون شورا نداشت و داخل کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که نباید افزایش نرخی داشته باشیم، چرا که ما یکبار درون زمستان سال ۱۳۹۸ و یکبار تیمار برای سال ۱۳۹۹ افزایش نرخ داشتیم و این در حالی است که در بهترین حالت ۳۰ میلیارد تومان برای شهرداری آورده داشت.

رییس شورای ده تهران امتداد عدل: نظر باشگاه براین وجود که ما پیگیر دریافت یارانه کرونا باشیم و حالا فقط لایحه شهرداری را بررسی می کنیم و پیشنهادات حلقه را بعدا در قالب یک طرح بوسیله شورا می آوریم.

در ادامه افندی زاده، نماینده شهرداری تهران نیز با مداومت بر این که به دلیل گرانی مشکلاتی در شبکه سیستم حمل و نقل عمومی خلق شده و سطح سرو دهی مطلوب به مردم کاهش یافته است، اشعار کرد: افزایش ارز مشکلاتی را داخل نگهداری ساختن کرده و روز بوسیله روز بودجه مورد نیاز ما افزایش می یابد و از سوی دیگر ما در اتوبوسرانی با بخش خصوصی مواجه هستیم که مشکلات اش متجاوز شده و نمی تواند خدمات لازم را ارائه کند و اگر زمان حال بوسیله فکر مترو و اتوبوس نباشیم قطعا با مشکلات یدکی مواجه خواهیم شد و با حیات پیگیری های مختلف هیچ کدام از کمک های دولتی نیز جستجوگر نشده است.

محسن هاشمی در واکنش به این اظهارنظر افندی زاده گفت: باید بوسیله توصیه رسولی گوش کنیم و بروید جلوی وزارتخانه بخوابید و ما نیز سه گانه خوابگاه و لحاف برایتان می خریم تا بروید جلوی وزارتخانه، چرا که با نامه نگاری شاق حل نمی شود.

در نهایت، لایحه پیشنهادی شهردار تهران درون خصوص سازش ردیف ۱۱ بند یک تبصره ۲۴ مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران داخل خصوص بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی رای نیاورد.
  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی