به تایپ - تایپ در دستان شما

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، سال ۹۸ را بوسیله گونه ای به اختتام رساندیم که بیش از نیمی از سال تحصیلی ۹۹-۹۸ گذشته وجود و دانش آموزان نیمه دوم سال تحصیلی و دانشجویان ترم دوم خود را آغاز کرده بودند اما ویروس منحوس کرونا به سرزده عمر یومیه آدم ایران را مختل کرد و به تبع آن فعالیت های آموزشی در هفته شروع اسفند ۹۸ تعطیل شد هر چند که این رفتار توانست تا ۵۰ درصد عالمگیر بیماری کرونا را کنترل درنگ و مدح همگان را به خشکی امدن انگیزد اما ارتباط و وحدت حضوری معلمان و دانش آموزان تو مدارس را از غصه گسیخت.

در این ایام مسئولان آموزش و پرورش ناحیه هم مجاهدت خود را بخاطر امتداد روند آموزش به کار بستند و آموزش دروس باقیمانده با همکاری صوت و رخسار در رخصت کار راحتی گرفت. عمه نابینا آموزش رمزی در منتهی الیه بینوایی

اما بوسیله نظر می رسد ناتوانی درون تعامل دانش آموزان و معلمان و عدم کنترل علم آموز توسط آموزگار و از دست عدول کردن جست سیستم آموزشی ناحیه از جمله چالش های موجود در این طور شرایطی است.

از طرفی دانش آموزان و دانشجویان در حالی در خانه ماندن را برگزینی کردند که گمان نمی بردند این تعطیلی بیش از ۲ هفته به طول انجامد اما به برهان گشادگی کرونا کلاس ها تا خاتمه اسفند ۹۸ تعطیل شد و حتی این تعطیلی پس از آن همچنین ادامه هویدا کرد.

تو این طور شرایطی سوال عمده این است که سرانجام این سال تحصیلی چه باید باشد، بوسیله نظر نمی رسد با ادامه این روند نمی توان زیاد امید داشت که تو هفته های آتی همچنین جریان برگزاری کلاس های درس به حالت عادی برگردد، هر چند که مسئولان استان سیستان و بلوچستانمعتقدند که هرگونه تصمیم گیری در این مدخل توسط ستاد مقابله با کرونا اتخاذ می شود.

هزینه های اینترنت برای دانش آموزان بیش اوج است

محمود ابراهیمی یکی از والدین زاهدانی افزود: برای آموزش نوزاد ها از سوی مدرسه در همان هفته های اولین بطی ء وسایل روبیکا معرفی کردن شده وجود و این نرم ابزار با اینترنت فعال می شود ولی هزینه های اینترنت زیاد بالا است به همین دلیل امکان قبض آموزش ها بخاطر همه علم آموزان وجود ندارد و برخی خانواده ها در استان سیستان و بلوچستان نه تلویزیون دارند و نه گوشی اندروید تا روبیکا را نصب کنند.

وی ادامه داد: از طرفی امنیت فضای مجازی برای بینش آموز داخل لحظه مصرف از اینترنت و دسترسی دانش آموزان به تلفن همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کارشناسان آموزش باید به آن توجه کنند.

وی اعتراف کرد: مسئولان آموزشی باید سرنوشت آموزشی این دانش آموزان را غم در دیدن داشته باشند و عدل آموزشی را مستقر کنند نیز مدیران آموزش و فراگیری از چند ماه باقیمانده تا سال تحصیلی جدید برنامه ریزی های لازم را ارتکاب دهند تا کاستی های آموزشی سال تحصیلی قبل جبران شود.

حمید مرادقلی یکی دیگر از والدین زاهدانی امتداد داد: با تعطیلی جبری ۲ ماهه مدارس معلمان باید در تصرف نمره قبولی بوسیله دانش آموزان کمک کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش می تواند امتحانات را برگزار کند و این سال تحصیلی به پایان برسد و در عوض درون آغاز سال جدید مروری غصه پهلو دروس سال قبل اجرا شود.

وی اعتراف کرد: یک پیشنهاد دیگر اینکه فرهنگیان عزیز یک چهارم پایانی تاریخ های درسی را بخاطر آزمون پایانی سرود نکنند.

درون مجموع بوسیله نظر می رسد سلامتی این قبیله آینده ساز بوسیله عنوان اولیه اولویت آموزش و یادگیری در این روزها محور تصمیم گیری استراحت اندوهناک است

در این میان دانش آموزان هم تو این ایام علاوه پهلو نوعی سردرگمی و نامشخص وجود داشتن تکلیفشان درباره اتمام و انتها سال تحصیلی نمی دانند چگونه با آن مواجه شوند و برخی از آنها بخاطر دسترسی به آموزش با مشکلاتی مواجه هستند.

یاسمن برزگر، خرد آموز کلاس پنجم مدرسه در شهر زاهدان گفت: برای بهره مندی از آموزش های رمزی بوسیله مسکن همکلاسی ام می روم زیرا دسترسی به تلویزیون و اینترنت ندارم بوسیله همین برهان فداکار دروس را نتوانسته ام مطالعه کنم.

وی افزود: در چندی مواقع هم از بزرگترها خواسته ام درس ها را برایم توضیح دهند و رفع محظور کنند.

وی ادامه داد: البته از دبستان نیز سی دی آموزشی دریافت کردم ولی به دلیل نزول امکانات نتوانسته ام از آن مصرف کنم.

این دانش آموز زاهدانی تصریح کرد: با این حال فضای دبستان و کلاس درس به ما بینش آموزان دستیار می کند تا تمرکز کنیم و مطالب را بهتر یاد بگیریم ولی این یادگیری در خانه به چونی مدرسه نیست.

بصیرت آموزان سیستان و بلوچستان در بحث آموزش بوسیله دو دسته انشعاب می شوند

مدیر کچل آموزش و یادگیری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تو حال مهیا در مباحثه آموزش دانش آموزان در این استان به دو دسته انشعاب می شوند که یک گروه از آموزش های لازم نصیب مند شده اند که این دسته از دانش آموزان جمعیت ۹۰ درصدی خرد آموزان را تشکیل می دهند و آمادگی دارند داخل ماه های آینده امتحانات را تعاقب سر بگذارند.

حمید رضا رخشانی افزود: ۱۰ درصد باقیمانده بینش آموزان غصه جز افرادی هستند که به اینترنت خواه تلویزیون دسترسی ندارند که برای آنها هم یک پکیج آموزشی تهیه و از شیوه راهبران آموزشی داخل جوانمردی آنها قرار گرفته است.

وی ادامه انصاف: داخل روستاها همچنین به دلیل جمعیت کم خرد آموزان خوش نشین ارتباط با معرفت آموزان با تجلیل اصول بهداشتی و چهره به چهره ایفا شده است و آموزش کودک ها و رفع دشواری درسی آنها به راه مطلوب ارتکاب شده است.

مدیر طاس آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته بازهم برخی بصیرت آموزان مشکلاتی دارند که سامانه شاد (شبکه آموزشی خرد آموزان) از سوی وزارت آموزش و پرورش به رطوبت راه اندازی شده تا این خلاءها را جبران بطی ء.

وی درباره فضای رمزی و آموزش گفت: در فاتحه فرض بر این بود که تعامل با پیام رسان های اجتماعی می تواند تأمین کننده نیاز آموزشی ما باشد اما اختصاصی نبودن این فضا، حاضر بودن همراهی کم قیمت پیام رسان ها با حصه متخصص برای انجام تست های مورد نیاز، لیس تأمین محدودیت های خواسته شده آموزش و پرورش از سوی پیام رسان ها و بروز ملاحظات بنیادی فنی و همچنین انتقاد مستحکم برخی متخصصان درباره امکان بخیه اطلاعات علم آموزان، لزوم متد اندازی شبکه اختصاصی در مالکیت آموزش و تدریس را تفسیر کرد.

رخشانی افزود: از همین رو آموزش و تدریس تصمیم به اسلوب اندازی شبکه ای اختصاصی، افسون شده و ایزوله که در مالکیت خودش باشد، گرفت و داخل پی این تصمیم کلیه شرکت های پیام رسان انبازی کننده از جمله روبیکا، گپ، سروش، بله و آی صحبت که خدمات خویشتن را برای مطالعه بوسیله آموزش و پرورش نمایش کرده بودند کنار گذاشته شدند که امری معمول در روابط کارفرمایی-پیمانکاری است.

وی ادامه رحم: دنبال بررسی های تخصصی برای یافتن پلتفرم اختصاصی، کلکسیون همراه اول و ایرانسل برای ایجاد چنین ظرفیتی مناسب امتیاز داده شدند و با تعیین شروط متخصص بسیار شیرهدار گیرانه و قبول آن از سوی همراه اول، توافق نامه ای برای ساختن «شبکه آموزشی بصیرت آموزان» موسوم به «مسرور» بین دو طرف بوسیله امضا رسید و پروانه بهره برداری کلیه پلتفرم های مربوط بوسیله «شاد» هم در راستای مسئولیت اجتماعی اپراتور اول به وزارت آموزش و پرورش بوسیله عارض نامحدود ابلاغ شد.

مدیر کل آموزش و درس سیستان و بلوچستان داخل خصوص ایمنی فضای مجازی برای دانش آموزان بی آرامی تصریح کرد:  برای اولین مرحله در تاریخ آموزش کشور، وزارت آموزش و درس پلتفرم اختصاصی با مالکیت انحصاری خودش را گونه اندازی کرده که معلمان و خرد آموزان می توانند به راحتی در فضایی امن همچون فضای دبیرستان با یکدیگر بستگی قرص کنند.

وی بیان کرد: ما معتقدیم تو مملکت پلتفرم احتیاج به اعمال حاکمیت از نوع مالکیت بود دارد اما در سطح سرویس و خدمات آماده شریک همگی جانبه با بخش مخصوص و ارائه دهندگان خدمات آموزش مجازی برای اتصال بوسیله پلتفرم شاد برای ارتقای کیفیت آموزشی معرفت آموزان هستیم اما دستور خلق انحصار بوسیله هیچ بسرنوشت شوم دچار کردن و گروهی از جمله پیام رسان ها داده نخواهد شد.

رخشانی گفت: البته هرگونه غرض گیری در خصوص بازگشایی مدارس و نحوه امتحانات بینش آموزان توسط ستاد ملی کرونا اطلاع دادن می شود که به محض تصمیم جدید برای اجرا به مدارس ابلاغ می شود.

اما به رویت می رسد مشکل دانش آموزان محروم سیستان و بلوچستان به همین مکان محدود نمی شود زیرا با متد اندازی سامانه «مسرور» نیز همچنان تعدادی از دانش آموزان این استان که تو نقاط روستایی و دور بی ریا و در مدارس کپری تحصیل می کنند همچنان با مشکل مواجه هستند و به جای اینکه مسرور باشند غمگین می شوند.

سامانه ای که به جای شادی موجب غمگین شدن شد

عنوان شاد، برگرفته از عبارت «شبکه آموزشی علم آموزان» است، البته سامانه آموزش الکترونیکی از سال ها پیش در برخی از دانشگاه های کشور وجود داشت ولی درون مدارس این طور امکانی فراهم نبود. از همین رو آموزش دروس محور های مختلف، ابتدا از طریق رسانه ملی قیافه گرفت. این روال آموزش از وضع دور، بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت و انگیزه شد که مسئولان بوسیله پندار یک سامانه آموزش مجازی پیشرفته باشند.

این سامانه رنجور است که بخاطر آموزش رمزی بصیرت آموزان درون نظر اندوهناک شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین اجرا می شود و علم آموزان موظف هستند درون ساعات مقرر، در کلاس های مجازی شرکت کنند. چنان چه امکان آستان در کلاس های آنلاین برای خرد آموز حیات نداشته باشد، می توانند از فایل های ذخیره شده آنها استفاده کنند.

به طور کلی فرآیند ورود به سامانه شاد، طی سه مرحله از لفظ مدیر مدرسه، معلم ها و دان آموزان ارتکاب می شود و صد البته که ورود بوسیله سامانه شاد، احتیاج به انتصاب اپلیکیشن مسرور و خواه ثبت نام در نسخه ذیل وب این سامانه دارد.

از همین رو داخل حال حاضر مشکل بخاطر علم آموزان و تا اینکه معلمان برخی از مدارس استان سیستان و بلوچستان چند برابر شده است زیرا بخاطر استفاده از این درنگ افزار حتماً باید دارای یک گوشی هوشمند و یا یک جهیز رایانه ای همواره به اینترنت باشید زیرا در غیر این عارض امکان آموزش و پرورش برای شما حیات ندارد.

بوسیله گفته یکی از فروشندگان تلفن همراه داخل شهر زاهدان از زمان متد اندازی سامانه «شاد» بسیاری از مردم غمگین شده اند. زیرا تمهید یک گوشی هوشمند هموار به اینترنت بزای بسیاری از قوم ها آن بی آرامی در این شرایط اقتصادی متجاوز شیرهدار و دشوار است.

این فروشنده تلفن همراه گفت: درون روزهای اخیر بسیاری از پدران و مادران را دیده که به دلیل قیمت بالای گوشی های هوشمند شرمنده فرزندان خود شدند و با چهره ای رنجیده مغازه او را ترک کرده اند.

البته این تک مربوط به شهر زاهدان و مرکز استان سیستان و بلوچستان است و قطعاً اوضاع درون دیگر نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان بسیار پیچیده پر حرارت و ناراحت کننده تر است.
علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرد در هیچ کشوری امکان برآورد دقیق همه ی مبتلایان به ویروس کرونا وجود ندارد؛ زیرا تعداد تست ها محدود است. بوسیله گفته ی او آمار واقعی بیشتر از آمار رسمی است؛ ولی دو خواه سه گانه برابر کردن آمار رسمی همچنین کار درستی حلق.مقاله ی مرتبط:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام

معاون بهداشت وزیر بهداشت همچنین می گوید بوسیله برهان عدم شناخت کافی از بیماری کووید ۱۹ امکان برآورد آمار اصلی مبتلایان وجود ندارد چنانچه پیش از این گفته شده بود آمار سرایت آن در چروک از یک نفر بوسیله ۳/۸ نفر است و مدتی بعد گفته شد قدرت پاشیدن از یک نفر بوسیله ۱/۸ نفر است. بوسیله گفته ی او مسری بیماری همچنان دنباله دارد و از آنجایی که تعداد اضافی از بیماران علامت ندارند، یکی از سیاق های نمایان کردن آمار واقعی، تست کردن تمامی افراد و برآورد مسری است.

رئیسی در ادامه تشریح قسط که میزان سرایت و شیوع ویروس کرونا تو قم و گیلان بیشتر از استان های جنوبی کشور است و به همین برهان نمی توان با پنج خواه ۶ موافق کردن آمار رسمی، آمار اصلی را تخمین زد. او گفت:فعلا برآورد دقیقی نمی توان از آمار واقعی داشت و همچنین نمی توان این آمار را در دو یا سه صدمه کرد؛ اما قطعا مواردی که کشف کردیم، آمار اصلی نیست؛ در هیچگاه جای جهان به مگر اکراه ی جنوبی میزان تست آن ها اوج نبود. در سایر کشورها که روی جمعیت جلال تست انجام نشده برآورد دقیقی وجود ندارد. بوسیله عنوان مثال آمریکا ۵۶۰ هزار مبتلا دارد اگر تست ها بیشتر شود میزان ابتلا بیشتر از این است. اسپانیا، ایتالیا و حتی ایران بی قراری مواردی که ما علنی کردیم و شدید شده را اطلاع دادن می کنیم بوسیله همین علت برنامه ی بیماریابی را اجرا کرده ایم و قطعا تعداد بیشتر از این است اما اینکه چقدر بیشتر است علنی ازاله.

اینکه ۸۰۰ هزار مبتلا شدند و چندین برابر آمار اخبار شده اجل داریم قطعا قرص است. ولی اینکه با مقیاس سازی بگوییم ۵۶ هزار نفر فوت کرده اند درست نیست.

رئیسی در امتداد گفت تهران کم ترین میزان غربالگری را میان سایر استان ها دارد. به گفته ی او بیش از ۸۰ درصد ساکنین استان ها غربالگری شده اند؛ اما این نما درون تهران به ۶۰ تا ۷۰ درصد می رسد.

مرکز پژوهش های مجلس ایران نیز در گزارشی تالیف است براساس تخمین ها، آمار حقیقی مرگ ومیر که نتوانسته شمارش شود حدود ۰/۸ برابر آمار به دست آمده و آمار مبتلایان بین ۸ تا ۱۰ برابر آمار پروتکل است.  براساس آمار تخمین خورده شده توسط این مرکز تعداد افراد جان باخته براساس ابتلا به کرونا حدود هشت هزار و ۶۰۰ نفر و تعداد مبتلایان حدودا بین ۶۰۰ تا ۷۵۰ هزاره نفر است.

رئیسی در امتداد ی صحبت های خویشتن افزود  تو این بار باید معادل زنجیره ی انتقال ویروس را دنبال کنیم و بپا باشیم که آرامش و احاطه تو مدیریت باعث سهل انگاری نشود. به گفته ی او ویروس همچنان وجود دارد و افراد زیادی مبتلا می شوند. ویروس کرونا اقتصادهای اضافی را فلج می کند و کوچک ترین سهل انگاری باعث پیک مکرر مصیبت می شود. او با رمز بوسیله اینکه تست سرولوژی خواه آنتی بادی کرونا برای همه نیست گفت:مثبت بودن این تست به معنای مواجهه است خیر ایمنی، یعنی این بی همتا با ویروس کرونا مواجهه داشته خواه خیر. اینکه مواجهه باعث ایمنی می شود یا نه هنوز جای مباحثه دارد. شیوع و تست سرولوژی به تیمار مرتبط است.  تست سرولوژی اگر برای پنج درصد به درد بخور باشد باید برای ۷۰ میلیون نفر تست ایفا داد که بخاطر ۳/۵ میلیون نفر مفید باشد. همچنین ممکن است امروز تست سرولوژی یک نفر منفی شد، این فرد فردا ممکن است به ویروس مبتلا شود و دو هفته بعد تست سرولوژی او مثبت شود.  سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرده است تست سرولوژی کرونا فقط برای تحقیقات اجرا می شود.

به گفته ی معاون بهداشت وزیر بهداشت، کرونا در برگ ریزان و زمستان نیز همچنان وجود خواهد داشت و درون سال های سپس ابتلای فصلی این مصیبت را خواهیم داشت.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۷ فروردین ۹۹]همکاری اپل و گوگل برای پیگیری بیماران مبتلا به ویروس کرونا با استفاده از بلوتوثمارکت پاسبان بازلیا داخل معلول هم چشمی با دیجی متاع استجزئیات دریافت وام حمایتی یک میلیون تومانی اعلام شدآمازون ۷۵هزار نیروی متاخر استخدام می درنگ
ASASASالHAROOOONHAROOOONHAROOOON جی چند روز پیش با رونمایی اولیه ی محصولی متاخر اعلام کرد که قصد دارد قدمی محکم نم از قبل درون صنعت گوشی موبایل بردارد. درحالی که شایعات و گزارش های تأیید نشده ی متعددی درمورد دستگاه بعدی ال جی شنیده بودیم، این شرکت بوسیله عارض رسمی از مدل سازی گوشی جدیدش پرده برداری کرد تا ما را با ظاهر آن آشنا کند. ال جی ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه ای رسمی، اعلام کرد گوشی جدید موردبحثال جی ولوت (LG Velvet) اشتهار دارد. ولوت قرار است سری متاخر گوشی های ال جی باشد و از تعبیر طراحی مدرن تری نسبت به قبل بهره بگیرد که از آن با اشتهار 3D Arc یاد می شود.مقاله های مرتبط:ال جی از واژه نقشه کشی نسل اتیه گوشی های خود پرده برداری کردال جی گوشی های هوشمند جانشین سری G G را ۲۶ اردیبهشت معرفی کردن می

کند گوشی ال جی ولوت احتمالا همان دستگاهی است که پیش تر بسیاری از رسانه ها از آن با معروفیت ال جی جی ۹ یاد می. کردند ولوت طراحی رادیکالی دارد و تفاوت های عمده ای بین آن با گوشی های فعلی ال جی بوسیله چشم می. خورد داخل این گوشی پنل جلویی و پشتی به لباس متقارن خمیده شده است که اندوه تزیین خاصی دارد و تیمار در دست دریافت گوشی را مرده تیز می.

کند به علاوه پنل پشتی ال جی ولوت میزبان جنس خاصی از چینش دوربین است که ال جی از آن با «نام دوربین به فرم قطره ی» باران یاد می. کند این مجموعه دوربین شامل سه حسگر است که بزرگ ترینِ آن ها داخل بالایی ترین حصه پنل پشتی جای دارد و هرچه به سمت پایین بروید اندازه ی دوربین ها کوچک نمدار می شود تا حالتیِ متشابه به قطراتِ بارانِ درحال سقوط در ذهن کاربر تداعی. شود از بین این حسگرها تنها یکی از آن ها از پنل پشتی برآمده است و دو حسگر دیگر در زیر تیغ دار کردن ی بی پیرایه جای پژمرده. اند داخل مافوق سه گانه دوربین نیز فلاش LED دیده می. شود تو کنار این موارد گفته می شود گوشی موردبحث ال جی برای پردازش کارها بوسیله پردازنده ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام تکیه. 



است لوگوی رسمی ال جی

ولوت ال جی متقی است گوشی های امروزی شباهت های متجاوز یدکی بوسیله یکدیگر دارند و همین موضوع این شریک را ترغیب کرده است تا با نوعی زبان نقشه کشی جدید، پا به میدان. بگذارد داخل اطلاعیه ی جدید ال جی آمده:است با درنظرگرفتن اینکه امروزه گوشی های هوشمند بیشتر و بیشتر شبیه یکدیگر می شوند و جداسازی آن ها از تیمار صرفا از ضابطه مشخصات متخصص پایگاه امر ساده ای نیست، ال جی الکترونیکس قصد دارد با آغاز نقشه ی راه متاخر برای سری متاخر محصولات بوسیله این چالش پاسخ. دهد سری محصولات جدید ال جی الکترونیکس به عزیمت جدا کردن خودشان از گوشی های رقیب، روی نقشه کشی متمایزکننده و ظرافتِ لمس کردنی تأکیدی ویژه. دارند نخستین دستگاهی که با این فلسفه ی جدید مخلوق می شود LG VELVET شهرت. دارد ال جی ولوت از دوربین منحصربه فرد بوسیله فرم قطره ی بارش استفاده می یواش و از فرم فاکتور متقارن و ظریف بهره می. گیرد این فرم فاکتور تیمار رک جذابی دارد و هم هنگام در دست گرفتن، حس کیف بخشی به کاربر نقل مکان می.

کند ال جی مهر تأییدی روی شماری از سررشته های پیشین زده. است در این شایعات اعلام شده وجود اکراه ای ها قصد دارند در سری جدید محصولات گیرایی معروفیت گذاری با اتکا به خشکی امدن حروف الفبای انگلیسی را پیاده شدن. بگذارند این گفته ی ال جی بوسیله طور ضمنی تأیید می یواش که گوشی های قوم G ی G و حتی V به پایان طرز رسیده اند یا اینکه فاصله ی زیادی تا روزهای. آخرشان ندارند ال جی منظور دارد محصولات جدیدش را براساس توان ها یا طراحی منحصربه فردشان نام. گذاری یواش این موضوع برای گوشی موردبحث نیز صدق می کند؛ ال جی می گوید عبارت ولوت که می «نبوغ پیمانه» مخمل نما را در فارسی برای آن بیان کرد، تداعی «کننده ی پیدا پرداخت شکوهمند و» ظرافت اعلاء گوشی.

متاخر است در بخشی دیگر از اطلاعیه ی متاخر ال جی:می خوانیم ال جی ولوت بدوی دستگاه ال جی خواهد بود که استراتژی متاخر این شرکت برای نام گذاری محصولات موبایلی روی آن پیاده سازی. خواهد شد ال جی ترانه دارد با کنار گذاشتن اشتهار گذاری الفبایی، داخل محصولات جدیدش از شهرت های آشنا و پرمعنی استعمال نرم که به مشتریان امکان می دهند با استماع شهرت دستگاه، چکیده ی انفراد هایشان. را بفهمند کاربران از این سر می توانند کم قیمت ترین دستگاهی را که با شخصیت سندیت سازگاری دارد. تهیه کنند (نام ولوت به ذهنی) مخمل نما به منظور بوسیله ارائه گذاشتن ظاهر صیقل شکوهمند و ظرافت اعلاء گوشی برگزینی. شده است دو نمونه یادشده، دو تک از مشخصات کلیدی گوشی.

جدید هستند کسب و کار موبایل ال جی ۲۰ فصل متواتر است که به ضرردهی ادامه می دهد و هیچ سودی عاید این شرکت جبر ای. نمی کند نام گذاری نه چندان جذاب و به نسبت طولانی گوشی ها، طراحی بدون زرق و برق و موارد دیگر مشت به مشت اندوه داده اند تا گوشی های فعلی ال جی محصولاتی محبوب در. راسته نباشند بااین حال بوسیله رویت می رسد زور ای ها بوسیله ظهر تغییر این روند هستند و قصد دارند تحولاتی مهم. ایجاد کنند نخستین رفتار رادیکال ال جی، تغییر روند نام. گذاری است دیگر خبری از پسوند (تین) کیو ThinQ در گوشی ها. نخواهد بود اقدام دیگر ال جی به بازطراحی دستگاهش. برمی گردد گوشی های امروزی اکثرا دارای پوششی درخشان با اثر جزیی های گرادیانی هستند که البته در میان آن ها موارد استثنا هم دیده. می شود ولوت مقابل ادعای ال جی دارای مدل سازی صیقلی و ظرافت اضافی است که باعث می شود از دیگر گوشی ها. 

متمایز باشد ال جی قبلا گفته است «Velvet موبایلی پریمیوم برای» عموم انسان است و بنابراین به عزیمت هم چشمی با گوشی های هوشمندی نظیرگلکسی اس ۲۰ اولترا و هواوی اثر ۴۰ پرو پلاس روانه ی بازار. نمی شود این معارفه خوبی به احصائیه می آید؛ البته به شرطی که قیمت مقرون به صرفه ی دستگاه باعث نشود ال جی در آن از سخت ابزار خسته.

استفاده کند ال جی تاکنون هیچ سیاق جزئیاتی تو تماس با مشخصات فنی، قیمت و حتی تاریخ عرضه گوشی ولوت با رسانه ها در میان. نگذاشته است بااین حال گزارش های اخیر نشان می دهند کره ای ها بوسیله ظهر معرفی گوشی جدیدشان در روز ۱۵ (می ۲۰۲۰ ۲۶) اردیبهشت.

۱۳۹۹ هستند دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد نام گوشی جدید ال جی:چیست؟بیشتر بخوانید ال جی ۱۲ تلویزیون 8K و 4K جدید معرفی کردن کردگوشی میان رده ال جی استایل 3 با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی شدال جی از زبان طراحی تبار بعدی گوشی های خویشتن پرده برداری کردال جی گوشی های هوشمند G جانشین سری G را ۲۶ اردیبهشت معرفی می کنداحتمال رونمایی گوشی هوشمندی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی داخل ماه
AAAAAAAAAAAASGطبقAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGاعلامAROOOONGHAROOOONGHAROOOON قبلی، اینتل سرود دارد اواخر ماه سیال میلادی رسما جدیدترین پردازنده ی نسل دهمی خود را در قالب خانواده یکامت لیک اس-Intel (Comet Lake S-S) شناساندن کند. Wccftech روز گذشته با ترویج گزارشی عام مدعی شد منابعی آگاه توانسته اند مشخصات فنی پردازنده های اولاد دهمی جدید اینتل را به این رسانه برسانند. Wccftech ظاهرا همچنین توانسته است تاریخ معرفی نکته سنج این پردازنده ها را مشخص یواش.

براساس ادعاهای منابع وب سایت Wccftech، ظاهرا اینتل قصد دارد پردازنده های قوم ی Comet Lake-S S را ۳۰ آوریل (۲۰۲۰ ۱۱ اردیبهشت) ۱۳۹۹ ساعت:۱۷ ۳۰ به حین تهران با برگزاری رویدادی آنلاین معرفی. کند این پردازنده ها حدودا یک ماه پس از معرفی رسمی، ملتفت بازار خواهند. شد نیز مقابل ادعای این رسانه ، پردازنده های قبیله دهمی جدید اینتل به طورعمده از چیپست های سری ۴۰۰ به خاص Z490 استعمال خواهند.  کرد مقاله ی:مرتبط پردازند ه های خاندان دهمی سری Comet-H Lake H اینتل

معرفی شدند اینتل احتمالا پردازنده های متاخر خود را از ۲۷ (می ۲۰۲۰ ۷) خرداد ۱۳۹۹ تو میدان عرضه. خواهد کرد تاریخ یادشده همان روزی است که کارشناسان رسانه های فناوری محور اجازه ی پراکندن نقد و بررسی پردازنده ها را فاحش.

خواهند کرد ارائه ی رسمی پردازنده ها صبر است در اواسط سال جاری میلادی اتفاق بیفتد؛ بااین حال، این سؤال پیش: می آید پردازنده های نسل دهمی خانواده ی-S Comet Lake S راحتی است دقیقا کِی در فروشگاه ها موجود باشند؟ رسانه های متعددی مدعی شده اند نسل اتیه این پردازنده ها، یعنی پردازنده های نسل یازدهمی خانواده-ی (راکت لیک-S) اس Rocket Lake S ، برای شناساندن در اواخر سال جاری میلادی. پروگرام ریزی شده اند بنابراین انتظار داریم-S قوم ی Comet Lake S چیزی درحدود ۶ ماه در بازار عمر داشته باشد و پس از آن، جای خود را به.  پردازنده های نسل یازدهمی بدهد پردازنده-S های خانواده ی Comet Lake S اینتل احتمالا هفتم

خرداد روانه ی بازار می شوند احتمالا-S پردازنده های خانواد ی Comet Lake S آخرین نسل از پردازنده های اینتل خواهند بود که برای ساخت آن ها (مجددا) از معماری ۱۴. نانومتری اسکای لیک Skylake استفاده می شود معماری اسکای لیک از سال ۲۰۱۵ تاکنون درون پردازنده ها استفاده می شود و اینتل هنوز معماری جدیدی با. آن برای کاربران دسکتاپ جایگزین نکرده است معماری یادشده چندین بهینه سازی و اصلاحات رادیکال درمقایسه با نسل پیش به خویشتن دید و امکان استفاده از ۱۰ هسته و ۲۰ ترد را به جای ۴ هسته و. ۸ ترد، در تراشه ها حاضر کرد همین لیتوگرافی ۱۴ نانومتری نیز بهبودهای دیگری تجربه کرده است تا فرکانس پردازشی پردازنده های مرکزی درفش/دار جهشی عمده یابد/و از ۴. 

۲۰ گیگاهرتز به ۵ ۲۰ گیگاهرتز برسد در بین پردازنده های آنلاک شده ی مذکور، سه پردازنده درگاه: دارند که-از اهمیت  خاصی برخوردار-هستند Core i9 10900K-و. Core i7 10700K و Core i5 10600K نمونه-S Core i3 داخل خانواده ی Comet Lake S حضور نخواهد داشت؛ با این حال، فراموش نکنید این طور پردازنده ای می تواند محصولی خطیر باشد و قسمت پرتلاطم. و پررقابتی از بازار را هدف راحتی دهد بنابراین، احتمالا تصمیم اینتل برای ارائه نکردن تراشه ی چهارهسته ای آنلاک شده در.

بازار تراشه های-اقتصادی

تصمیم نادرستی-خواهد وجود Intel Core i9 10900K Core i9 10900K قرار است پردازنده ی-S پرچم دار. خانواده ی نسل دهمی Comet Lake S اینتل باشد تیم آبی-قصد دارد با اعمال بهبودهایی اختصاص در Core i9-10900K کارگر درنگ که این تراشه از. Core-i9 9900KS عملکرد بهتری از خود نشان دهد i9 10900K برای پردازش کارهای مختلف از ۱۰ هسته ی پردازشی و ۲۰ شکننده نصیب (می) گیرد. و درمجموع، ۲۰ مگابایت حافظه ی کش Cache دارد نیز گزارش (منتشرشده) نشان می دهد این. پردازنده توان مدل سازی حرارتی TDP اندازه-۱۲۵ وات دارد پرچم دار خانواده ی کامت/لیک اس فراغت است فرکانس پردازشی پایه/ی ۳ ۷ گیگاهرتز. و-بسامد پردازشی بوست ۵ ۱ گیگاهرتز داشته-S باشد i9 10900K پرچم دار خانواده ی Comet Lake S

است و از ۱۰ هسته ی پردازشی نصیب می گیرد متناسب ذکر است بوسیله لطف استفاده از.فناوری اختصاص ی اینتل با-نام Turbo Boost Max 3 0،/پردازنده ی Core i9 10900K توانایی دستیابی به. فرکانس ۵ ۲ گیگاهرتز را روی هر-هسته همچنین دارد نکته ی جالب برنده توانایی/Core i9 10900K برای دستیابی به بسامد. پردازشی بوست ۴ ۹ گیگاهرتز روی تمامی هسته ها است از بین دیگر مشخصات و محدودیت های این تراشه-می توانیم به. پشتیبانی از رم دو کاناله ی DDR4 2933 اشاره کنیم بوسیله علاوه گفته می شود این تراش همچون دیگر خراش های درفش دار. فعلی، از فناوری Thermal Velocity-Boost هم پشتیبانی می کند پردازنده هایی نظیر Core i9 10900K که از فناوری یادشده پشتیبانی می (کنند،/می توانند تا اینکه به بسامد پردازشی بوست/بیشتر نیز ۵ ۳ گیگاهرتز روی) یک هسته و.

۴ ۹ گیگاهرتز بخاطر تمامی هسته ها مشت فاش کنند البته همان طورکه از صیت فناوری Thermal Velocity. Boost پیدا است، گرمای زیادی از آن نتیجه می شود بنابراین، تنها راهکارهای ویژه و رده بلندی به عزیمت. خنک سازی پردازنده توانایی تهی سازی گرمای آن را خواهند داشت بدون این سنخ جهیز های خنک کننده امکان استفاده از همگی ی ظرفیت فناوری Thermal. Velocity Boost بخاطر دستیابی بوسیله فرکانس پردازشی مذکور بود ندارد این توضیحات علامت می دهد اگر به چنین فناوری علاقه مند هستید، باید داخل سیستم خود خنک. کننده های قدرتمندی نظیر خنک کننده های پول شدنی داشته باشید با این حال،-باید تا زمان عرضه ی رسمی خانواده ی کامت لیک اس اینتل منتظر بمانیم تا بفهمیم Thermal Velocity Boost چه-فردی ها و مزیت هایی با خویشتن به Core i9 10900K اضافه خواهد.  کرد و به-چه

یخ کننده ای نیازمند خواهد وجود Intel Core i7 10700K مفروضات محسوس-شده علامت می دهند اینتل درون پردازنده ی Core i7 10700K از. ۸ هسته ی پردازشی و ۱۶ ترد استعمال کرده است این خراش درمجموع ۱۶ مگابایت حافظه ی کش خواهد داشت. و از نبوغ طراحی حرارتی ۱۲۵ وات نصیب خواهد گرفت جدیدترین معیار از پردازنده های سری Core/i7 اینتل استراحت است از فرکانس پردازشی/پایه ی (۳ ۸ گیگاهرتز) و فرکانس پردازشی. بوست ۵ ۰ گیگاهرتز برای هر هسته بهره.مند باشد درضمن به لطف فناوری Turbo Boost Max 3 0،-بسامد پردازشی بوست/مورد هسته ای تراشه.

ی Core i7 10700K به ۵ ۱ گیگاهرتز-خواهد رسید  مقایسه ای کوتاه نشان می دهد Core i7 10700K تقریبا ۱۰۰ مگاهرتز در-حالت تک هسته ای سرعت پردازشی بیشتری از Core i9 9900K دارد؛ اما در حالت. چندهسته ای از ۱۰۰-مگاهرتز تناوب کمتری بهره می گیرد ناگفته نماند Core i9 9900K امروزه با مقدار ۵۰۰. دلار درون میدان ایالات متحده ی آمریکا دردسترس قرار دارد ازآنجاکه تراشه ی 10700K در دسته ی تراش های سری i7 جای می گیرد، انتظار داشته.  باشید با قیمتی-درحدود

۳۵۰ تا-۴۰۰ دلار نمایش شود Intel Core i5 10600K Core i5 10600K بدنه دیگر قوم ی پردازنده های نسل دهمی جدید اینتل بوسیله شمار می آید که برای پردازش کارهای. مختلف از ۶ هسته و ۱۲ ترد بهره می ببرد این خراش توان طراحی حرارتی. ۱۲۵ وات و مجموعا ۱۲ مگابایت حافظه ی کش دارد براساس ادعاهای/Wccftech، تراش ی یادشده اینتل بسامد پردازشی پایه ی ۴ ۱ گیگاهرتز دارد و فرکانس/پردازشی بوست آن در حالت مورد هسته ای به/۴ ۸ گیگاهرتز و.

در حالت-چندهسته ای به ۴ ۵ گیگاهرتز می رسد Core i5 10600K قرار است-سرعت پردازشی بیشتری. از تراشه ی نسل هشتمی Core i7-8700K داشته باشد مقایسه ای کوتاه نشان می دهد i5 10600K درمقایسه. با خراش ی دیگر، از همه لحاظ فرکانس بیشتری دارد پردازنده ی جدید سری Core i5 احتمالا با قیمتی درحدود ۲۲۰ تا ۲۷۰ دلار روانه ی میدان خواهد شد که برای تراش.



ای ۶ هسته ای ارزش مناسبی بوسیله احصائیه می آید ظاهرا اینتل قصد دارد در پردازنده های نسل دهمی جدیدش به. استفاده از سوکتی جدید به معروفیت LGA 1200 روی آورد (سوکت/جدید یادشده همان/ابعاد سوکت LGA)1151 را دارد ۳۷ ۵ درون ۳۷. ۵ میلی متر ؛ اما تغییراتی به خویشتن دیده است مولود ی این تغییرات آن است که تراشه (های سلسله) دهمی جدید اینتل. 

با مادربردهای سری کافی لیک Coffee Lake سازگاری نخواهند داشت طرح های منتسب بوسیله سوکت LGA 1200 را نیز یکی از افشاگران فاش کرده است که درادامه، می توانید ضمن مشاهده ی مدل سازی کلی آن، از:





فرق های بین آن با سوکت LGA 1151 آگاه شوید خبر خوشحال کننده این است که خنک کننده ی فعلی شما همچنان با سوکت LGA 1200 سازوار خواهد بود؛ بنابراین، اگر بوسیله تدارک ی پردازنده های جدید دلبستگی مند هستید، نیازی نیست نگران تعویض خنک کننده-S ی سیستم باشید؛ در مدت پردازنده های-خانواده ی Comet Lake S اینتل از حافظه ی رم DDR4 2666 نوع UDIMM پشتیبانی خواهند کرد و امکان استفاده از. 

ذهن ی ۳۲ گیگابایتی DIMM برای هر کانال حیات خواهد داشت اخبار جدید نشان می دهند اینتل عزیمت دارد. چندین چیپست جدید داخل قالب چیپست های سری ۴۰۰ معرفی کردن کند یکی از این چیپست ها عاری شک نمونه Z490 خواهد بود که به طورویژه پردازنده های آنلاک شده ی سری K. را شعار قرار می دهد که به آن ها اشاره کردیم به غیر از چیپست یادشده، اینتل مدل. 

های W480 و Q470 و H410 را نیز معرفی کردن خواهد کرد دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی

داده ها فاش شده ی پردازنده های نسل دهمی جدید اینتل چیست؟ مشخصات فنی کامل و بهترین ارج CPU اینتل در فروشگاه های اینترنتی و مقایسه ی محصولات این باهم اتحاد کردن با یکدیگر. و پردازنده های AMD را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید در این بخش، محصولات متنوعی از سری Core i3 ،Core i5 ،Core i7، محصولات اقتصادی پنتیوم و سلرون، پردازنده های سرور Xeon و پرچم داران قدرتمند سری. Core i9 بخاطر سودا و مقایسه دراختیار:کاربران قرار محزون است دخول به بخش پردازنده های اینتلبیشتر بخوانید داده ها بخیه شده جدید از iOS 14؛ امکان افزایش کردن ویجت بوسیله ورقه اصلیهزاران ویدئو ضبط شده اپلیکیشن Zoom داخل فضای وب فاش شدندMSI لپ تاپ های جدید گیمینگ مجهز بوسیله پردازنده تبار دهمی اینتل معرفی کردرندر ۳۶۰ درجه گلکسی-H A21 سامسونگ هویدا
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، سرهنگ علی عباس نژاد با رمز به اینکه در ایام تعطیلات ورودی های بیشه و پارک های جنگلی با مشارکت پلیس و سایر نیروهای امدادی بسته شده بود، اظهار کرد: از این رو خوشبختانه تردد و تفریح درون جنگل ها با کاهش بسیاری نسبت به سال های قبل مواجه بود.

حاکم یگان حفاظت سازمان جنگل ها با اشعار اینکه ۹۰ تا ۹۵ درصد آتش سوزی های جنگلی سبب انسانی دارد، تصریح کرد: نوروز امسال به دلیل کاهش ورود گردشگران به عرصه های طبیعی آتش سوزی خاصی در عرصه های جنگلی و مرتعی نداشتیم این درحالیست که همه ساله تو ایام نوروز با آتش سوزی در این عرصه ها مشت و چنگال بطی ء می کردیم.

عباس نژاد درون سرانجام گفت: با توجه به شرایط ملک همچنان ورودی های بیشه و پارک های جنگلی عقد است و از ورود گردشگران بوسیله این مناطق جلوگیری می شود.
به گزارش همشهری آنلاین سازمان جهانی بهداشت این دستورالعمل را بخاطر محافظت فرد با ابتلای تایید شده خواه مشکوک بوسیله داشتن بلای ناگهانی کووید-۱۹در ساختمان منتشر کرده است:

۱- ترتیبی دهید که فرد ناسالم استراحت کند، بوسیله کمیت کافی مایعات بنوشد و غذایی مقوی بخورد.

۲- هنگامی که با بی نظیر ناتندرست در یک اتاق هستید، ماسک بزنید. هنگام استفاده از ماسک بوسیله ماسک خواه به عارض تان مشت نزنید و پس از عاقبت امر ماسک را دور بیندازید.

۳- دست هایتان را به طور مکرر با آب یا صابون بشویید یا از محلول های ضدعفونی کننده الکلی استعمال کنید. به خصوص در این موارد باید مشت هایتان بشویید:

- پس از هر وابستگی با بی تا بیمار یا اشیای اطرافش

- پیش از تهیه غذا، در حین آن و پس از آن.

- پیش از خوردن غذا و پس از رفتن به توالت.

۴- ظرف های غذا، لیوان و فنجان، قاشق و چنگ و حوله و ملحفه های بیمار باید خاص خودش باشد. ظرف ها، فنجان ها، قاشق و چنگال، حوله و ملحفه های ناسالم را با آب و مواد شوینده بشویید.

۵- سطوحی را که فرد مریض آنها را معمولا لمس می کند، معارفه کنید و روزانه با ضدعفونی کنید.

۶- چنانچه حال بیمار بدتر شد یا اشکال تنفس پیدا کرد فورا بوسیله اورژانس مناسبت بگیرید.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مصطفی کواکبیان پلیس تهران درون شمار کاربری خود در توییتر به ادعای اخیر علی عسگری مبنی پهلو اینکه صداوسیما اجتماع را اداره می درنگ کنایه زد و نوشت: «چرا درون رسانه انحصاری مدعی دایره جامعه، خبری از درخواست لغو تحریم های ظالمانه آمریکا ثمر ایران برای مهار کرونا ازاله! مجله ۸ کشور به ادیب بی مو سازمان ملل، نامه ۹ عضو کنگره آمریکا به مقامات این کشور، مجله ۳۳۸ سازمان مردم نهاد، کمپین جهانی «نه به بایکوت آمریکا» و اقدامات هنرمندان و شهرداران ایرانی و...»
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از سایت موسسه نظام پزشکی کشور، دکتر دکتر اکبر فتوحی، استاداپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزنامه ای که داخل یکم فروردین به طبیب سعید نمکی، وزیر بهداشت تالیف است، بوسیله حضورش داخل نشستی که با کارشناسان چینی که از عادت صلیب سرخ چین بوسیله ایران عروج کرده بودند، اشاره می نرم و داخل برنامه دولت چین در کنترل همگی گیری کووید-۱۹ بیان می کند.

حکیم فتوحی می نویسد: «گره در حال مهیا که اپیدمی را تو کشورشان بعد از ابتلای متجاوز از ۸۰ هزاره نفر کنترل کرده اند، جلوگیری از ورود موارد متاخر به کشور، بیماریابی شدید برای جلوگیری از وقوع طغیان و اپیدمی جدید تو قلمرو و فعال سازی برنامه ریزی شده و نکته سنج اقتصادشان تا زمان بزمین نشستن به واکسن است. ده تیم مختلف درون چروک هم مشغول کشف و ساخت واکسن هستند و به رویت می رسد به اواسط تابستان بخاطر حصول به واکسن خوشبین هستند.» واج نادرست درباره «امنیت جمعی»

این استاد اپیدمیولوژی تو امتداد نامه اش با این «سخن نادرست» عده ای که «بدون محبوس شدن دو سوم مردم کشور و ایجاد کنف پرسنل این اپیدمی ساکت نخواهد شد» مخالفت می نرم و می نویسد: «بجز اینکه دو سوم انباشتگی این بیماری را خواهند گرفت خواه خیر، بدیهی است که نباید مفهوم ایمنی پرسنل هدف و روش کنترل اپیدمی تصور شود. این نگاه متجاوز غلط است.»

«درگیری دو سوم آدم درون نیکوترین حالت یعنی بیش از ۴۵۰ هزار تک مرگ که ۳۰۰ هزار تک آن در افراد کمتر از ۷۰ سال رخ خواهد داد؛ ۸ میلیون بستری خواهند شد و ۱,۵ میلیون نفر هم به آی سی یو احتیاج خواهند داشت که به دلیل لیس امکان فراهم کردن آن یعنی استاندارد مرگ بیشتر. این اتفاق حتی اگر در دو سال غصه رخ بدهد، بدنه بهداشت و علاج و حتی تنه کل کشور توان تحمل آن را نخواهد داشت و باید از این سناریو اساسا صرف رویت کنیم.» کمتر شماری آمار مصیبت و انقراض تو بیماریابی

دکتر فتوحی در ادامه نامه اش با تذکر اینکه آمار رسمی مصیبت کووید-۱۹ بوسیله دو دلیل اتکای صرف به تست آزمایشگاهی و دوم فرایندهای جمع آوری داده ها و پروتکل برخورد با بیماران که مبنا افراد عاری مشکل تنفسی و نیاز بوسیله بستری تست نمی شوند، «کمینه شماری» دارد، بوسیله یک «نکته سراسیمه کننده دیگر» اشاره می کند: «تو حالی که در طی قریه روز گذشته آمار رسمی روزانه مرگ و میر داخل سرزمین در حال تکثیر است،  تعداد موارد کشف شده تقریبا ثابت است و این به مفهوم کنترل اپیدمی نیست، بلکه به مفهوم شکست در بیماریابی و عدم کنترل نهایی اپیدمی است و نشان میدهد که اقدام جدی در کنترل ارجاع ویروس به افراد متاخر قیافه نمی گیرد و بیماری دارد گسترش گشاد مشهود می درنگ.»

این استاد همه گیری شناسی توضیح می دهد که کشف شدن تعداد موارد روزانه خیلی زیاد تو کشورهایی مانند ایتالیا و آلمان، «بر خلاف برداشتی که مقدور است بشود»، نشان دهنده «فعال شدن جهیز کنترل اپیدمی» درون آنها است و درون طبق «با توجه به گستردگی اپیدمی داخل کشور،  کم شدن تعداد موارد ابتلای قطعی در حال مهیا باید بیشتر خلق نگرانی کند و می تواند بیانگر کارگر نبودن روش های بیماریابی در کشور باشد.» سیل سهمگین اپیدمی

حکیم فتوحی تو ادامه با پافشاری پهلو احساس خطر جدی بسیاری از متخصصان اپیدمیولوژی درون کشور می نویسد: «میزان خطر این اپیدمی کم از واقعیت برآورد شده است. نگرانی شدید این است که سیل اپیدمی چنان خوفناک خواهد بود که تا اینکه نگرانی از اعتدال بین سرپا ماندن صرفه جویی ملک و کنترل بیماری همچنین احتمالا محلی از اعراب نخواهد داشت. کنترل گشاد اپیدمی عزب گزینه پیش رو است و از گسترش اپیدمی با تمام نبوغ و تا زمان آماده شدن واکسن باید جلوگیری کرد.» پیشنهادهای عملیاتی

این استاد اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان روزنامه اش دو این پیشنهادها را برای کنترل همه گیری کووید-۱۹ عرضه می کند:

۱- گسترش اقدامات پیشگیرانه بوسیله گونه ای که منحنی اپیدمی مشابه گره و زور جنوبی برگردانده شود با بسیج استعداد حداکثری کشور حتی بوسیله قیمت آسیب های اقتصادی (البته با حمایت از اقشار درمانده پر حرارت اقتصادی)

رسیدن به این هدف، «احتیاج بوسیله بیماریابی بسیار فراخ و جداسازی آنها و پیگیری تماس ها برای جلوگیری از واگذاری بیماری؛ محافظت جدی از کادر بهداشت و درمان برای جلوگیری از ابتلای خود ایشان و خروج از دوچرخه نوکری و مستهلک شدن در زیر فشار کاری، قرنطینه کردن دسته های پرخطر که ابتلای ایشان مرگ و میر را افزایش خواهند داد و ایجاد بور گذاری اجتماعی زیاد شدید و وسیع دارد.»

۲- کوشا شدن وزارت خارجه در سطح بین المللی برای انجام سه ماموریت:

الف. قبض تجربیات، برگ و خصوصا امکانات و کیت های عمل تست های تشخیصی بوسیله رخساره زیاد وسیع که بدون آن نمی توان در مدیریت این اپیدمی مظفر بود.
ب. رایزنی برای اولویت دریافت داروی احتمالی و واکسن بوسیله ارزش برازنده قبول وقتی تولید و مجهز شد. وقتی داروی عام و/یا واکسن تهیه شود تقدم در دسترسی به آن مسئله مهمی خواهد بود و از الان باید به خیال آن وجود.
ت. مشورت نزدیک دیپلماتیک با سازمان های بین المللی و کشورهای دارای توان پشته مانند چین و آلمان برای شهود امان های فنی و تجهیزاتی. همین الان باید اپیدمی را سرکوب کرد

دکتر فتوحی درون این نامه هشدار می دهد: ««باید اپیدمی همین الان با تمام قوا سرکوب شود و اگر قطع اپیدمی از عمه بحرانی گذر درنگ و دیر شود دیگر امکان هیچگونه مدیریتی نخواهد بود و سیل آن از روی کشور عبور کرده و آثار مخرب آن باور نکردنی خواهد بود.» مهار کرونا با شیوه انگلیسی یا شیوه کره جنوبی؟ آیا فاصله گیری اجتماعی بخاطر جلوگیری از عالمگیر کرونا موثر است؟ نامه رئیس نظام پزشکی به رئیس جمهور | تئوری «کنف جمعیتی» مردود است | نیاز به ابعاد شدیدتر کنترل است
بوسیله گزارش همشهری آنلاین،  کاربران گیرایی معارفه رسانی KHAMENEI.IR یکسره ی حضرت آیت الله خامنه ای در پیام بوسیله پنجاه و چهارمین میتینگ هیئت قانونگذاری هم گذاری های اسلامی دانشجویان تو اروپا، درباره خبر اعطا کردن حوادث اخیر از وقوع یک پدیده یکتا تو آینده تاریخ را به عنوان مهمترین یکسره ی قطب انقلاب در سال ۱۳۹۸ انتخاب کردند.

بیش از هفتاد هزار کاربر از روز ۲۴ اسفندماه تا امروز با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین عموم سال ۹۸، به ترتیب سه جمله ی زیر را بوسیله عنوان مهمترین و بوسیله یادماندنی ترین جملات قطب انقلاب درون سالی که گذشت، برگزیدند.

رتبه مقدمه) حوادث اخیر بوسیله ما معارفه میدهد، پدیده ای یکتا درون آینده تاریخ داخل نحو است
جوانان عزیز اتحادیه انجمنهای اسلامی
امسال نشست شما در میانه ی حوادث مهمی برگزار میشود که هر یک از جهتی نشانه ی عظمت و حرمت ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادتها، قدرت نمائیهای نظامی، حضور بی نظیر مردمی، روحیه ی پرعضله و عزم راسخ جوانان، تو پهلو هزاران مجموعه ی کوشا در عرصه ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و ظاهری در بسرنوشت شوم دچار کردن عظیمی از جوانان بکلی کشور، همه از قاعده کنار آوردن یک پدیده ی یکتا تو جهان امروز شناسایی میدهد. پدیده ئی که میتواند تو آینده ی تاریخ تأثیرات عمیق و گلچین کننده بگذارد. ۹۸/۱۱/۰۵

رتبه دوم) تنها وضع ملّت ایران قوی شدن است
ملّت شایسته ایران باید همّتشان این باشد که زورمند بشوند. تنها راه تو پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن. ۹۸/۱۰/۲۷

رتبه سوم) اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید
شما انسان ضعیفی هستی. زمان حال که آدم ضعیفی هستی، مواظب باش به خشکی امدن دو نفر هم ریاست نکنی! یعنی پیدا است آن ضعفی هم که حضرت فرمودند، ضعف در مدیریّت است؛ یعنی داخل آدمی هستی که مدیریّت نداری؛ اگر چنانچه پهلو دو نفر یا بیشتر ریاست پیدا کردی، نمیتوانی فقره آنها را بوسیله سامان برسانی. ۹۸/۰۹/۱۰

در سال های گذشته نیز مخاطبان KHAMENEI.IR عمده ترین جمله ی سال را انتخاب کردند که شما می توانید از پیوندهای سایت khamenei.ir آنها را احتیاط کنید.