به تایپ - تایپ در دستان شما

ASASASالHAROOOONHAROOOONHAROOOON جی چند روز پیش با رونمایی اولیه ی محصولی متاخر اعلام کرد که قصد دارد قدمی محکم نم از قبل درون صنعت گوشی موبایل بردارد. درحالی که شایعات و گزارش های تأیید نشده ی متعددی درمورد دستگاه بعدی ال جی شنیده بودیم، این شرکت بوسیله عارض رسمی از مدل سازی گوشی جدیدش پرده برداری کرد تا ما را با ظاهر آن آشنا کند. ال جی ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه ای رسمی، اعلام کرد گوشی جدید موردبحثال جی ولوت (LG Velvet) اشتهار دارد. ولوت قرار است سری متاخر گوشی های ال جی باشد و از تعبیر طراحی مدرن تری نسبت به قبل بهره بگیرد که از آن با اشتهار 3D Arc یاد می شود.مقاله های مرتبط:ال جی از واژه نقشه کشی نسل اتیه گوشی های خود پرده برداری کردال جی گوشی های هوشمند جانشین سری G G را ۲۶ اردیبهشت معرفی کردن می

کند گوشی ال جی ولوت احتمالا همان دستگاهی است که پیش تر بسیاری از رسانه ها از آن با معروفیت ال جی جی ۹ یاد می. کردند ولوت طراحی رادیکالی دارد و تفاوت های عمده ای بین آن با گوشی های فعلی ال جی بوسیله چشم می. خورد داخل این گوشی پنل جلویی و پشتی به لباس متقارن خمیده شده است که اندوه تزیین خاصی دارد و تیمار در دست دریافت گوشی را مرده تیز می.

کند به علاوه پنل پشتی ال جی ولوت میزبان جنس خاصی از چینش دوربین است که ال جی از آن با «نام دوربین به فرم قطره ی» باران یاد می. کند این مجموعه دوربین شامل سه حسگر است که بزرگ ترینِ آن ها داخل بالایی ترین حصه پنل پشتی جای دارد و هرچه به سمت پایین بروید اندازه ی دوربین ها کوچک نمدار می شود تا حالتیِ متشابه به قطراتِ بارانِ درحال سقوط در ذهن کاربر تداعی. شود از بین این حسگرها تنها یکی از آن ها از پنل پشتی برآمده است و دو حسگر دیگر در زیر تیغ دار کردن ی بی پیرایه جای پژمرده. اند داخل مافوق سه گانه دوربین نیز فلاش LED دیده می. شود تو کنار این موارد گفته می شود گوشی موردبحث ال جی برای پردازش کارها بوسیله پردازنده ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام تکیه. 



است لوگوی رسمی ال جی

ولوت ال جی متقی است گوشی های امروزی شباهت های متجاوز یدکی بوسیله یکدیگر دارند و همین موضوع این شریک را ترغیب کرده است تا با نوعی زبان نقشه کشی جدید، پا به میدان. بگذارد داخل اطلاعیه ی جدید ال جی آمده:است با درنظرگرفتن اینکه امروزه گوشی های هوشمند بیشتر و بیشتر شبیه یکدیگر می شوند و جداسازی آن ها از تیمار صرفا از ضابطه مشخصات متخصص پایگاه امر ساده ای نیست، ال جی الکترونیکس قصد دارد با آغاز نقشه ی راه متاخر برای سری متاخر محصولات بوسیله این چالش پاسخ. دهد سری محصولات جدید ال جی الکترونیکس به عزیمت جدا کردن خودشان از گوشی های رقیب، روی نقشه کشی متمایزکننده و ظرافتِ لمس کردنی تأکیدی ویژه. دارند نخستین دستگاهی که با این فلسفه ی جدید مخلوق می شود LG VELVET شهرت. دارد ال جی ولوت از دوربین منحصربه فرد بوسیله فرم قطره ی بارش استفاده می یواش و از فرم فاکتور متقارن و ظریف بهره می. گیرد این فرم فاکتور تیمار رک جذابی دارد و هم هنگام در دست گرفتن، حس کیف بخشی به کاربر نقل مکان می.

کند ال جی مهر تأییدی روی شماری از سررشته های پیشین زده. است در این شایعات اعلام شده وجود اکراه ای ها قصد دارند در سری جدید محصولات گیرایی معروفیت گذاری با اتکا به خشکی امدن حروف الفبای انگلیسی را پیاده شدن. بگذارند این گفته ی ال جی بوسیله طور ضمنی تأیید می یواش که گوشی های قوم G ی G و حتی V به پایان طرز رسیده اند یا اینکه فاصله ی زیادی تا روزهای. آخرشان ندارند ال جی منظور دارد محصولات جدیدش را براساس توان ها یا طراحی منحصربه فردشان نام. گذاری یواش این موضوع برای گوشی موردبحث نیز صدق می کند؛ ال جی می گوید عبارت ولوت که می «نبوغ پیمانه» مخمل نما را در فارسی برای آن بیان کرد، تداعی «کننده ی پیدا پرداخت شکوهمند و» ظرافت اعلاء گوشی.

متاخر است در بخشی دیگر از اطلاعیه ی متاخر ال جی:می خوانیم ال جی ولوت بدوی دستگاه ال جی خواهد بود که استراتژی متاخر این شرکت برای نام گذاری محصولات موبایلی روی آن پیاده سازی. خواهد شد ال جی ترانه دارد با کنار گذاشتن اشتهار گذاری الفبایی، داخل محصولات جدیدش از شهرت های آشنا و پرمعنی استعمال نرم که به مشتریان امکان می دهند با استماع شهرت دستگاه، چکیده ی انفراد هایشان. را بفهمند کاربران از این سر می توانند کم قیمت ترین دستگاهی را که با شخصیت سندیت سازگاری دارد. تهیه کنند (نام ولوت به ذهنی) مخمل نما به منظور بوسیله ارائه گذاشتن ظاهر صیقل شکوهمند و ظرافت اعلاء گوشی برگزینی. شده است دو نمونه یادشده، دو تک از مشخصات کلیدی گوشی.

جدید هستند کسب و کار موبایل ال جی ۲۰ فصل متواتر است که به ضرردهی ادامه می دهد و هیچ سودی عاید این شرکت جبر ای. نمی کند نام گذاری نه چندان جذاب و به نسبت طولانی گوشی ها، طراحی بدون زرق و برق و موارد دیگر مشت به مشت اندوه داده اند تا گوشی های فعلی ال جی محصولاتی محبوب در. راسته نباشند بااین حال بوسیله رویت می رسد زور ای ها بوسیله ظهر تغییر این روند هستند و قصد دارند تحولاتی مهم. ایجاد کنند نخستین رفتار رادیکال ال جی، تغییر روند نام. گذاری است دیگر خبری از پسوند (تین) کیو ThinQ در گوشی ها. نخواهد بود اقدام دیگر ال جی به بازطراحی دستگاهش. برمی گردد گوشی های امروزی اکثرا دارای پوششی درخشان با اثر جزیی های گرادیانی هستند که البته در میان آن ها موارد استثنا هم دیده. می شود ولوت مقابل ادعای ال جی دارای مدل سازی صیقلی و ظرافت اضافی است که باعث می شود از دیگر گوشی ها. 

متمایز باشد ال جی قبلا گفته است «Velvet موبایلی پریمیوم برای» عموم انسان است و بنابراین به عزیمت هم چشمی با گوشی های هوشمندی نظیرگلکسی اس ۲۰ اولترا و هواوی اثر ۴۰ پرو پلاس روانه ی بازار. نمی شود این معارفه خوبی به احصائیه می آید؛ البته به شرطی که قیمت مقرون به صرفه ی دستگاه باعث نشود ال جی در آن از سخت ابزار خسته.

استفاده کند ال جی تاکنون هیچ سیاق جزئیاتی تو تماس با مشخصات فنی، قیمت و حتی تاریخ عرضه گوشی ولوت با رسانه ها در میان. نگذاشته است بااین حال گزارش های اخیر نشان می دهند کره ای ها بوسیله ظهر معرفی گوشی جدیدشان در روز ۱۵ (می ۲۰۲۰ ۲۶) اردیبهشت.

۱۳۹۹ هستند دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد نام گوشی جدید ال جی:چیست؟بیشتر بخوانید ال جی ۱۲ تلویزیون 8K و 4K جدید معرفی کردن کردگوشی میان رده ال جی استایل 3 با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی شدال جی از زبان طراحی تبار بعدی گوشی های خویشتن پرده برداری کردال جی گوشی های هوشمند G جانشین سری G را ۲۶ اردیبهشت معرفی می کنداحتمال رونمایی گوشی هوشمندی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی داخل ماه
  • ۹۹/۰۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی