به تایپ - تایپ در دستان شما

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

از اواخر سال گذشته ی میلادی تاکنون، اعلام مختلفی درون تک گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی منتشر شده است. اوایل هفته ی سیال نیز خبری در تک پتنت جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی منتشر شد.

در یکی از تصاویر پتنت، دستگاهی با بهره مندی از دو لولا برای نمایشگر تاشو، نیز مجهز به دوربین سه گانه به نمایش گذاشته شده بود. داخل پتنت دیگری از شیائومی، طراحی دستگاهی تاشو مانند بوسیله گوشی هوشمند موتورولا Moto Razrبه تصویر کشیده شده بود. 

مقاله های مرتبط:شیائومی استعداد امتیاز زلزله را در MIUI 11 ارائه می دهدقیمت گلکسی فولد 2 کم ارزش تر از میزان نخستین خواهد بود

براساس آخرین اخبار، معلومات پتنت جدید دیگری توسط اداره ی ملی مالکیت معنوی چین ( CNIPA) منتشر شده است که اطلاع از گوشی هوشمند تاشدنی با نمایشگر تاشو و دوربین چهارگانه می دهد. درنظر داشته باشید که ثبت پتنت از سوی یک شرکت تولیدکننده، لزوما بدین معنی محو که طرح پتنت حتما دگرگونی به محصول سزاوار سرزنش عرضه به بازار شود.

Dealntech، تصویری مدل سازی شده ای از پتنت اخیر شیائومی طراحی کرده که دستگاه تاشدنی را در حالت سپرده علامت می دهد. ظاهرا گوشی هوشمند جدید مانند بوسیله می میکس آلفا است که نمایشگر آن تقریبا تمام تن ی وسیله را می پوشاند. دوربین های چهارگانه ی وسیله داخل قسمت وسط پنل فراغت داده نشده اند تا نمایشگر پنل پشتی قابل مصرف باشد.



در تصویر بوسیله نمایش گذاشته شده از پتنت، لولاهای مربوط با گوشی هوشمند به قیافه خطوط مورب عرضه داده شده اند. به رویت می رسد نمایشگر گوشی تاشدنی شیائومی نیز همانند گوشی های هوشمند میت ایکس هواوی و گلکسی فولد سامسونگ ازطریق روکش پلاستیکی محافظت شود. در تصاویر منتشرشده مربوط به پتنت شیائومی، فقط مدل سازی لی اوت ظاهری دستگاه با نصیب مندی از دوربین چهارگانه بوسیله تمثال کشیده شده و داده ها دیگری داخل تک مشخصات آن بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته نشده است.



عاری شک، وسیله های تاشدنی می توانند تحولی عظیم در صنعت تولید گوشی های هوشمند ابداع کنند. احتمالا باید منتظر ارائه ی گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی داخل منفصل دوم سال ۲۰۲۰ به بازار باشیم.بیشتر بخوانید:کارخانه جدید شیائومی برای تولید گوشی های پرچمدار 5G به مرحله روزی برداری می رسدشیائومی قابلیت تشخیص زلزله را درون MIUI 11 ارائه می دهدقیمت گلکسی فولد 2 ارزان نمدار از مدل اولیه خواهد بودبا رابط کاربری MIUI 11 و استعداد های آن آشنا شویدردمی K30 با پشتیبانی از 5G سال ۲۰۲۰ نمایش می شود
برترین هکر های گره هفته ی گذشته در مسابقات تیان فو گرد غصه آمدند تا داخل برترین مسابقات هک این ملک رقابت کنند. در این مسابقات، محققان امنیتی و هکر ها هنگام ۲ روز میزان آسیب پذیری برخی از محبوب ترین درنگ افزار های دنیا را بررسی می کنند. برای کسب امتیاز، شرکت کننده ها باید رفتار به فایده به نرم افزار و کشف آسیب پذیری با سیاق حلی نوین و بدون نمونه های مطرح شده ی پیشین کنند و در عارض موفقیت، با کسب امتیاز رتبه ی بهتری را خواهند یافت. تو نهایت نیز به افراد دارای زیادترین امتیاز جوایز نقدی اهدا خواهد شد. البته شهرت بدست آمده از موفقیت تو این رقابت ها را می نبوغ اصلی ترین مزیت آن برای شرکت کنندگان دانست.

قوانین هم چشمی های تیان فو شباهت بسیاری به Pwn2Own، ارشد ترین هم چشمی هک در جهان، دارد. پیش خیس در سال ۲۰۱۸ محققان چینی درون رقابت های Pwn2Own عملکرد فوق العاده ای از خویشتن نمایش دادند و تیم های مختلفی از این ملک جوایز مسابقات را از آن خود کردند. 

داخل بهار سال ۲۰۱۸ بخت چین آستان محققان امنیتی و هکر های این کشور را در مسابقات بین المللی ممنوع اعلام کرد. به همین دلیل چند ماه پس از آن رقابت های تیان فو در چین برای اعاده محدودیت های موجود آغاز به کار کرد. اولین دوره ی این رقابت ها تو سال ۲۰۱۸ برگزار شد و هکر ها موفق به نفوذ به نرم وسایل هایی اعم از مایکروسافت اج، کروم، سافاری و iOS و همچنین محصولاتی اعم از شیائومی و ویوو شدند.

مسابقات سال ۲۰۱۹ نیز چندی پیش برگزار شد و تو روز نخست ۳۲ کنفرانس ی هک برگزار شد. ۱۳ اقدام هکر ها موفق و ۷ عدد ناموفق وجود و ۱۲ تیم نیز به دلایلی اقدام خویشتن را متوقف کردند. گزارش هک های موفقیت آمیز به شرح زیر است:سه گانه نفوذ موفق بوسیله مایکروسافت اج (نسخه ی قبلی مبتنی بر موتور EdgeHTML)دو نفوذ موفق بوسیله کرومیک نفوذ کردن موفق به سافارییک خاصیت موفق بوسیله آفیس ۳۶۵دو نفوذ مظفر بوسیله ادوبی PDF ریدرسه نفوذ موفق به روتر D-Link DIR-878یک نفوذ کردن موفق به qemu-kvm Ubuntu

پس از روز مطلع تیم 360Vulcan، پیروز پیشین مسابقات Pwn2Own، پیشتاز رقابت است.

در گذشته بسیاری از شرکت های کند افزاری حضوری کوشا در رقابت های هک داشتند تا بدین ترتیب از مشکلات و آسیب پذیری سرویس و بطی ء اسباب های خویشتن آگاه شوند. حتی فدایی مشارکت ها عزب داخل چند زمانه پس از کشف آسیب پذیری، بسته ی امنیتی مورد نظر را منتشر می کردند.

اما داخل هم چشمی های تیان فو تعداد محدودی از همدستی های نرم افزاری آستان داشتند. با اینکه طی دو سال گذشته آسیب پذیری های زیادی درون جریان این مسابقات کشف شده است، اما هنوز تماشایی حاضر بودن آستان معروفیت های بزرگ در آن هستیم. البته برخی از شرکت های نرم افزاری آمادگی خویشتن را از زمان حال بخاطر حضرت تو دور بعدی هم چشمی های اعلام کرده اند.  به گفته ی مسئولان این رقابت ها، طولانی باگ های امنیتی در پایان به شرکت های مربوطه ارسال خواهد شد.

نتایج روز دوم هنوز بوسیله صورت رسمی اعلام نشده است. بیشتر بخوانید:گوگل کروم سایت های کند را شناسایی و معرفی کردن خواهد کرداستفاده از رمزهای عبور ذخیره شده داخل مرورگر کروم برای ورود بوسیله اپلیکیشن های اندرویدیعملکرد مایکروسافت در فضای وب بهتر از ویندوز استجایزه ۶۰ هزاره دلاری برای دو هکر نمایشگر Show 5 آمازونهکرها با استعمال از لیزر با اسپیکرهای هوشمند صحبت می کنند
بوسیله گزارش همشهری، بسیاری از فروشندگان شکل در مناطق مختلف تهران، بازار را در مقایسه با سال گذشته بهتر ارزیابی ولی تأکید می کنند که شرایط کلی خوب نیست، سهم پوشاک قاچاق از بازار ایران بی آرامی کمتر نیست. به گفته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق لوازم و ارز، ۹۸درصد پوشاک اجنبی بوسیله قیافه قاچاق و غیررسمی وارد می شود. حمیدرضا دهقانی نیا، افزود:

حجم کل پوشاک مصرفی تو ملک سالانه ۸میلیارد دلار است که ۵.۶میلیارد دلار آن توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین و حدود ۲.۴میلیارد آن سهم پوشاک قاچاق است. او در مورد طرح برخورد با برندهای خارجی پوشاک، افزود: ارزش تقریبی پرونده های برندهای محرز قاچاق نزدیک به ۲۰۰میلیارد ریال حیات که پس از اجرایی شدن قدم اول طرح مبارزه با پوشاک قاچاق زیاد از ۱۰۰میلیون دلار از مقیاس قاچاق این گروه کالایی کاسته شده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، تهران از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۲۵ روز هوای پاک، ۱۷۷ روز هوای سالم، ۳۱ روز هوای ناسالم برای دسته های حساص و یک روز هوای ناتندرست برای همگی افراد داشته است. این درون حالی است که در مدت مشابه سال قبل پایتخت ۱۳ روز هوای پاک، ۱۹۴ روز هوای سالم و ۲۷ روز هوای ناسالم برای قسمت قسمت کردن های حساس داشت.

تعداد روزهای ناسالم در پایتخت به دلیل وارونگی دما نسبت به سال پیش درون حال اضافه است و بر اساس پیش بینی ها خلال روزهای آینده کیفیت هوا برای همگی افراد بیمار خواهد بود.

متمایز چونی فضا تو حال فراهم بر روی عدد ۱۰۱ قرار گرفته و هوای تهران سالم است. همچنین به خشکی امدن اساس اخبار همکاری کنترل کیفیت هوای پایتخت این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته کنار روی مغز ۱۰۹ صبر داشت و فضا مریض بود. اخطاریه هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران و سه استان دیگر

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای آژیر عدل که افزایش غلظت آلاینده های رود درون استان های تهران، البرز، قزوین و مرکزی موجب کاهش چونی هوا تا حد اعلام خطر برای کامل گروه ها می شود.

به خشکی امدن اساس گزارش ایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: از صبح دوشنبه ۲۰ آبان ماه پایداری هوا در نیمه شمالی کشور و به دنبال آن افزایش انبوهی آلاینده های رود تو استان های تهران، البرز، قزوین و مرکزی موجب کاهش کیفیت فضا تا حد بانگ برای طولانی دسته ها می شود و این شرایط تا روز سه گانه شنبه ۲۱ آبان ماه ادامه فاش می کند. از این رو وصیت می شود افراد بویژه کودکان، افراد مسن و بیمارهای تنفسی و قلبی از تردد و اسکان در سطح دهکده خودداری کنند.
به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا بوسیله نقل از اسپوتنیک نوشت که، فقیه ولیعهد برای چهارمین بار از لفظ از شورای عالی اتحاد اماراتبه نشانی رئیس این ملا نشین حاشیه خلیج فارس انتخاب می شود.

بوسیله علت شیوه مهم امارات متحده عربی، ریاست او داخل این دوره پنج ساله خواهد بود.

خلیفه مبنا زاید متولد ۱۹۴۸، مهتر فعلی امارات و حاکم ابوظبی، فرزند زاید بن خسرو آل نهیان بنیانگذار امارات است که تو سال ۲۰۰۴ و پس از درگذشت پدرش مهتر امارات و حاکم ابوظبی شد. افشای نقش دایره مفروضات امارات در تظاهرات عراق

عالم خلیفه در سال های اخیر در مناسبت های ملی، سیاسی و خبری این کشور کمینه حضور داشته  و طی این مدت رسانه های امارات هم فقط تصاویر باستانی او را منتشر کرده اند.
لندروور یکی از اسمی ترین انبازی های تولیدکننده شاسی پشته های لوکس و قدرتمند است. از مدل نامدار دیفندر تا شاسی بلندهای لوکس رنجرور این شریک کم وبیش به طراحی نجیب خویشتن پایبند هستند و هدف نهایی خود را تاسیس بهترین خودرو آفرود و مجلل می داند. شرکت اورفینچ (Overfinch) از سال ۱۹۷۵ بوسیله تولید مدل های سفارشی از خودروهای لندروور موافق نظر مشتریان خود مشغول است. آخرین محصول این شرکت، ولوسیتی (Velocity)، بوسیله طور رسمی در نمایشگاه بین المللی قایق ها در فورت لادردال فلوریدا رونمایی می شود. این خودرو لطیف براساس مدل زیاد مجلل و قدرتمند رنجروور اتوبیوگرافی یا SVAutobiography با پیشرانه ی قدرتمند پنج لیتری هشت استوانه عرضه می شود.





هدف اورفینچ تولید مدلی منحصربه فرد، لوکس، سفارشی و قدرتمند است. خودرو اورفینچ ولوسیتی به همراه دو معیار دیگر در نمایشگاه نمایش می شود و فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. 



این خودرو با اثر جزیی مشکی اطلسی و کیت بدنه ی فیبرکربن و رینگ های ۲۳ اینچی عرضه می شود. درون مادون کاپوت نیز پیشرانه ی پنج لیتری هشت استوانه فراهم به سوپرشارژر راحتی دارد که داخل تیپ های متنوع می تواند ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب تبخیر قدرت تولید کند و از سیستم اگزوز خصوصی اورفینچ یکروز می برد.

تو داخل کابین همچنین تماشاچی استفاده ی بی اندازه از روکش چرم با طرح های ۶ ضلعی هستیم. همچنین، برای افزایش راحتی و آسایش سرنشینان تجهیزات و امکانات بسیاری در دسترس راحتی می گیرد تا بتوانند خودرو خود را با سلیقه و دید خود نصیحت دهند. تزیینات سفارشی رنگ های منحصربه بی همتا بدنه و صندلی ها و کالا درون کابین با نشان مخصوص و رینگ های آلومینیومی را شامل می شود.



کوین سلون، مدیرعامل همدستی اورفینچ می گوید:از اینکه برای دومین سال تو نمایشگاه بین المللی قایق فورت لادردال شرکت می کنیم، بیش هیجان زده ایم. در این نمایشگاه، خودرو اورفینچ ولوسیتی را در فام سیاه اطلسی رونمایی می کنیم که در رله اصلی غرفه ی ما قرار می گیرد. این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم سال درون بازار محصولات لوکس است. به عنوان برندی انگلیسی، حضور ما در ایالات متحده هرسال در حال رشد است و مشتاقانه منتظر حضرت مشتریان فعلی و متاخر در نمایشگاه هستیم.بیشتر بخوانید:خودروهای شاسی بلند برقی بولینگر قیمت گذاری شدندشاسی اهتزاز برقی فورد موستانگ به زودی رونمایی می شودداچیا داستر؛ دومین خودرو پرفروش اروپا در ماه اوتمیتسوبیشی از خودرو مفهومی Mi-Tech رونمایی کردهامر به عنوان تولیدکننده خودرو برقی احیا می شود
«میکائیل علیپور» افزود: «برای تجلیل مسائل زیست محیطی و عدم انتشار آلودگی های ناشی از شست وشو و خالی کردن حوضچه های پرندگان آبچر، این معاونت رفتار به تنظیم تفاهمنامه با انبازی فاضلاب روستا تهران برای اتصال خروجی حوضچه ها بوسیله شبکه فاضلاب شهری کرد.»

او گفت: «عملیات لوله گذاری حوضچه ها از اواسط مرداد ماه سال جاری بوسیله کشش ۵۵۰متر از ضلع جنوب باغ پرندگان تا خیابان ۳۵متری آغاز شده و در هفته گذشته بوسیله ته رسید.»

معاون متخصص و عمرانی منطقه ۴در ادامه گفت: «عملیات بهسازی و کم قیمت سازی معابر و نهرها تو آستانه باران های پاییزی از طرح های موقت و مهم داخل دست رفتار است. همچنین آب های سطحی ناشی از بارش نزولات رود موجب آبگرفتگی سطح معابر، روان شدن سیل و بروز خطرات جبران ناپذیر می شود، لذا تخلیه آب های سطحی با کمال مطلوب مصون سازی تردد شهروندان در معابر محدوده منطقه از تقدم های مدیریت شهری به احصائیه آمده و اجرایی می شود.»
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورواسپرت، نابغه سوئیسی دنیای تنیس شامگاه یکشنبه (بوسیله ثانیه ایران) داخل بازی پایانی هم چشمی های تو سالن بازل موافق الکس دی مینور استراحت گرفت و درون دو دست پیاپی با نتایج قرین شش بر دو تنیسور ۲۰ ساله استرالیایی را از پیش رو برداشت. فدرر با رسیدن به ۱۰۳ قهرمانی در نزدیک ترین بور تا ۱۰۹ قهرمانی کانرز آمریکایی قرار دارد.

بازل چهارمین قهرمانی برای تنیسور ۳۸ ساله سوئیسی در سال رو به سرانجام است؛ قهرمانی افسانه ای که سال ۱۹۹۳ در همین رقابت ها توپ جمع کن بود. فدرر هرگز درباره زمان بازنشسته شدن خود عددی نزده است ولی گرایش می جوی تا رسیدن به سرحد ۱۰۹ قهرمانی و حتی گذر کردن از آن درون زمین تنیس بماند. او سال آینده به احتمال بیش درون المپیک توکیو محضر خواهد داشت و سال ۲۰۲۱ تیمار ۴۰ ساله می شود.

راجر که امروز مرد شماره سه تنیس گیتی است، سال ۲۰۱۹ نتوانست در هیچگاه کدام از چهار گرنداسلم تنیس یعنی اوپن آمریکا، اوپن استرالیا، رولان گاروس و ویمبلدون برنده بازی شود اما با ۲۴ پیروزی پیاپی و ۱۰ قهرمانی درون رقابت های سرزمین بی سواد خویشتن بازل یک رکورد دست نیافتنی خلق کرده است. او امسال درون تنیس هال آلمان هم به دهمین قهرمانی خود دست یافت تا با دو دهگانه قهرمانی یک دامنه به رکورد رقیب کهنه خویشتن نزدیک تر شود.

رافائل نادال پیش تر با ۱۲ قهرمانی در اوپن فرانسه، ۱۰ قهرمانی در بارسلونا و ۱۰ قهرمانی تو مونت کارلو کتاب ساز شده بود. فدرر تمام قهرمانی های موجود در دنیای تنیس را داخل کارنامه دارد جز علامت طلای المپیک. او هفته آینده بوسیله احتمال خیلی درون مسترز پاریس بازی و تو نصف نهایی احتمالی با نادال دیدار می کند.

راجر پس از بالا بازی کردن ابگینه قهرمانی بازل مقابل دیدگان اعضای خانواده و همشهری های خویشتن باز غصه اشک مراد ریخت و اعلام کرد بیش و پیش از هر چیز، خانواده و سلامتی برایش در رجحان قرار دارند. ضمن اینکه اشامیدن پیتزا هم از مهم ترین بسرنوشت شوم دچار کردن های زندگی این نابغه سوئیسی دنیای تنیس است.
به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در این ورزش لیورپول عزم داشت تا رکورد شکست ناپذیری اش را در لیگ برتر انگلیس تکثیر دهد و تو نهایت به این رادیکال نیز مشت یافت.

چنانچه چه داخل نیمه شروع این بازی تاتنهام موفق شد در دقیقه ۲ با ضربه سر هری کین به گل اول برسد اما شعر این ورزش در نیمه دوم بطور طاسی تغییر کرد و تیم میزبان فاتحه در دقیقه  ۵۲ با ضربه زیبای هندرسون کاپیتان خود به گل اول رسید.

تو ادامه بازی لیورپول داخل دقیقه ۷۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد صلاح مصری آن را به راحتی داخل دروازه حریف جای رحم.

بعد از این گل حملات همه جانبه تاتنهام سودی برای این تیم نداشت تا یاران کلوپ بوسیله نهمین بردشان مشت یابند.

در ته هفته دهم لیورپول با ۲۸ امتیاز در صدر جدول پایا ماند.

در سایر بازی های امروز آرسنال تو میدان جنگ با کریستال پالاس به همسانی دو بر دو رسید. منچستر یونایتد درون خارج از خانه سه بریک نوریچ را شکست داد. نیوکاسل نیز داخل خانه برابر ولورهمپتون به تساوی یک بریک رسید. درون حال حاضر منچستر سیتی با ۲۲ امتیاز و تیم های لسترسیتی و چلسی  با ۲۰ تشخیص در مکان های دوم و تا چهارم قرار دارند.
ASامروزهHAROOOON شرکت های متعددی در حال فعالیت قطعی در مرزوبوم ی تولید گوشی هستند و همواره با یکدیگر رقابت می کنند. این همدستی ها گاهی اوقات برخی قابلیت های محصولات شان را نیز به رخ رقبا می کشند تا محصولات خودشان را بهتر جلوه دهند. در همین راستا اخیرا وان پلاس به چیرگی های نرخ تازه سازی (رفرش ریت) گوشی های جدیدش نسبت به پیکسل ۴ گوگل رمز کرده است.

پیکسل ۴ جدیدترین پرچم دار گوگل است که از نمایشگری باکیفیت با رفرش ریت ۹۰ هرتز کاربرد می کند؛ براساس اخبار رسمی، رفرش ریت ۹۰ هرتز عزب درصورتی روی نمایشگر پیکسل ۴ به ارائه در خواهد آمد که میزان سو آن بالای ۷۵ درصد باشد. داخل واقع معاینه ها مدال می دهد که اگر فروغ ورق عرضه ناچیز از ۷۵ درصد باشد، رفرش ریت آن به ۶۰ هرتز کاهش پیدا می کند. گوگل در اطلاعیه ای رسمی گفته است که عزم دارد این بغرنج را از طریق بوسیله روزرسانی نرم افزاری رفع یواش.

در همین راستا اخیرا وان پلاس تو ورقه ی توییترش بوسیله قیافه تلویحی به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده است که گوشی های جدیدش می توانند رفرش ریت ۹۰ هرتز را «در هر زمان و هر جا» ارائه دهند. اسکرین شات مربوط بوسیله توییت وان پلاس را که اینک حذف شده است، می توانید تو امتداد مشاهده کنید:



توییت بالا به منت علامت می دهد که وان پلاس قصد دارد نمایشگر گوشی هایش را بهتر از پرچمداران جدید گوگل جلوه دهد. مقابل ادعاهای مطرح شده از لفظ وان پلاس، پرچمداران جدید این شرکت چینی می توانند محتوای بصری را درون هر زمان و هر مکان به شکلی نوک تیز و روان به عرضه بگذارند. داخل بالای توییت همچنین می توانید مشاهده کنید که چگونه نمایشگر گوشی های جدید وان پلاس با هر میزان روشنایی، رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد.

نکته ی جالب توجه این است که وان پلاس دقایقی پس از انتشار توییت بالا، آن را از صفحه ی رسمی توییترش پاک کرد. داخل حال حاضر نمی دانیم که دلیل پاک کردن توییت چه بوده است؛ اما می توانیم گمان هایی را در این شالوده مطرح کنیم. احتمالا نمایشگر گوشی های وان پلاس واقعا اقتدار این را ندارند که «تو هر زمان و هر مکان» رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه دهند.گوشی های وان پلاس نمی توانند تو هر زمان و هر مکان رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه دهند

وان پلاس ۷ پرو،وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو همه به نمایشگری با رفرش ریت ۹۰ هرتز حاضر شده اند. وقتی که بغرنج رفرش ریت نمایشگر پیکسل ۴ رسانه ای شد کارشناسان وب سایت Android Authority به سرعت بوسیله وارسی باریک بین نمایشگر گوشی های وان پلاس پرداختند تا ببیند که این نمایشگرها نیز با مشکلی مواجه دست و پنجه نرم می کنند یا خیر. رسانه ی موردبحث می گوید گرچه وان پلاس ۷ تی توانسته است با هر مقیاس روشنایی، رفرش ریت ۹۰ هرتز را عرضه دهد، اما این موضوع بدین معنی محو که رفرش ریت گوشی های وان پلاس دون هیچ شرایطی کاستی نمی نرم.

فراموش نکنید که تمامی اپلیکیشن ها از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی نمی کنند؛ بنابراین هنوز بی قراری محتوای بصری اضافی بود دارند که ممکن است روی نمایشگر گوشی های جدید وان پلاس با رفرش ریت ۶۰ هزتر دیده شوند.

البته راهی حیات دارد که با اتکا به آن می توان کارگر کرد تمامی اپلیکیشن ها با رفرش ریت ۹۰ هرتز عمل شوند. البته فردی بوسیله نمایندگی از وان پلاس در گفت و گو با رسانه ی Android Authority گفته است که آن ها به کاربران پیشنهاد می کنند این تتظیمات را فعال نکنند؛ برای اینکه با فعال بودن آن، انرژی بیشتری از باتری سلب می شود. 



ظاهرا وان پلاس بنابه هر دلیلی تصمیم پژمرده است توییت تمسخرآمیزی که به رخساره غیرمستقیم در خاصیت بوسیله مشکل نمایشگر پیکسل ۴ تالیف بود را حذف درنگ. فداکار از کاربران می گویند که وان پلاس پس از دقایقی به این نتیجه رسیده است که نمایشگر گوشی هایش تو هر زمان و هر جا رفرش ریت ۹۰ هزتر را نمایش نمی دهند و برای جلوگیری از نظرات انتقادآمیز، تصمیم پژمرده است توییتش را پاک کند.

برخی دیگر از کاربران مدعی شده اند که این اتفاق به برهان روابط تجاری بین دو شریک گوگل و وان پلاس ائتلاف افتاده است. در هر رخ فراموش نکنید که وان پلاس گوشی هایش را با رابط کاربری اکسیژن OS که مبتنی بر سیستم عامل اندروید همدستی گوگل است، روانه ی بازار می کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اقدام اخیر وان پلاس دارید؟

نرخ به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر خرید کم قیمت و آگاهانه ی گوشی هوشمند احتیاج دارید را در جزء محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه به خشکی امدن مشخصات متخصص کنجکاو و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد وجود.  شما می توانید برای وقوف از آخرین  بها گوشی سامسونگ،  شیائومی،  هواوی و  آیفون های اپل از بخش محصولات زومیت مصرف کنید. مشاهده لیست قیمت گوشیبیشتر بخوانید:خلافت ویندوز در مایکروسافت رو بوسیله شکست می گذاردگوگل مدیر اجرایی پیشین مایکروسافت را به نشانی محکم مقام G G Suite استخدام کردمقایسه نمایشگر پرچمداران سال 2019نرخ تازه سازی صفحه عرضه پیکسل 4 گوگل به شعاع ورقه آن موقوف استساندار پیچای درون مصاحبه ای با MIT، درباره برتری کوانتومی گوگل توضیح