به تایپ - تایپ در دستان شما

از اواخر سال گذشته ی میلادی تاکنون، اعلام مختلفی درون تک گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی منتشر شده است. اوایل هفته ی سیال نیز خبری در تک پتنت جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی منتشر شد.

در یکی از تصاویر پتنت، دستگاهی با بهره مندی از دو لولا برای نمایشگر تاشو، نیز مجهز به دوربین سه گانه به نمایش گذاشته شده بود. داخل پتنت دیگری از شیائومی، طراحی دستگاهی تاشو مانند بوسیله گوشی هوشمند موتورولا Moto Razrبه تصویر کشیده شده بود. 

مقاله های مرتبط:شیائومی استعداد امتیاز زلزله را در MIUI 11 ارائه می دهدقیمت گلکسی فولد 2 کم ارزش تر از میزان نخستین خواهد بود

براساس آخرین اخبار، معلومات پتنت جدید دیگری توسط اداره ی ملی مالکیت معنوی چین ( CNIPA) منتشر شده است که اطلاع از گوشی هوشمند تاشدنی با نمایشگر تاشو و دوربین چهارگانه می دهد. درنظر داشته باشید که ثبت پتنت از سوی یک شرکت تولیدکننده، لزوما بدین معنی محو که طرح پتنت حتما دگرگونی به محصول سزاوار سرزنش عرضه به بازار شود.

Dealntech، تصویری مدل سازی شده ای از پتنت اخیر شیائومی طراحی کرده که دستگاه تاشدنی را در حالت سپرده علامت می دهد. ظاهرا گوشی هوشمند جدید مانند بوسیله می میکس آلفا است که نمایشگر آن تقریبا تمام تن ی وسیله را می پوشاند. دوربین های چهارگانه ی وسیله داخل قسمت وسط پنل فراغت داده نشده اند تا نمایشگر پنل پشتی قابل مصرف باشد.



در تصویر بوسیله نمایش گذاشته شده از پتنت، لولاهای مربوط با گوشی هوشمند به قیافه خطوط مورب عرضه داده شده اند. به رویت می رسد نمایشگر گوشی تاشدنی شیائومی نیز همانند گوشی های هوشمند میت ایکس هواوی و گلکسی فولد سامسونگ ازطریق روکش پلاستیکی محافظت شود. در تصاویر منتشرشده مربوط به پتنت شیائومی، فقط مدل سازی لی اوت ظاهری دستگاه با نصیب مندی از دوربین چهارگانه بوسیله تمثال کشیده شده و داده ها دیگری داخل تک مشخصات آن بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته نشده است.



عاری شک، وسیله های تاشدنی می توانند تحولی عظیم در صنعت تولید گوشی های هوشمند ابداع کنند. احتمالا باید منتظر ارائه ی گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی داخل منفصل دوم سال ۲۰۲۰ به بازار باشیم.بیشتر بخوانید:کارخانه جدید شیائومی برای تولید گوشی های پرچمدار 5G به مرحله روزی برداری می رسدشیائومی قابلیت تشخیص زلزله را درون MIUI 11 ارائه می دهدقیمت گلکسی فولد 2 ارزان نمدار از مدل اولیه خواهد بودبا رابط کاربری MIUI 11 و استعداد های آن آشنا شویدردمی K30 با پشتیبانی از 5G سال ۲۰۲۰ نمایش می شود
  • ۹۸/۰۸/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی