به تایپ - تایپ در دستان شما

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایلنا درباره امکان نظارت پذیر کردن زندان ها و پیل قضائیه توسط مجلس گفت: قانون اساسی دستور می دهد که نمایندگان در همگی امور پرسیدن کنند و نظارت داشته باشند. درمورد قوه قضائیه باید تفکیک قائل شد. یک وقت موضوع پرونده قضایی مطرح است، یک وقت مباحث اداری - مالی مطرح است و زمانی دیگر موضوع برخورد وسیله قضایی مطرح است. درنتیجه این موضوعات باید از یکدیگر تفکیک شود.

این تنه باشگاه قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: اگر موضوعی تو امور قضایی مطرح باشد قاضی مستقل است و هیچ کس نمی تواند هیچگاه بازرسی و دخالتی نرم یعنی بر رای قضاوت و بر قضاوت متهم تا زمانی که بخاطر ضبط رای اکید صادر نشده است هیچ کس نمی تواند نظارت و دخالتی بر متهم داشته باشد. پس حلقه نمی تواند دخالت درنگ یعنی یک نماینده مجلس داخل امور قضایی یک پرونده تا زمانی که بایگانی درون روانی است به هیچ عنوان خیر می تواند پرسیدن یواش و نه می تواند دخالت کند.

این پلیس اصولگرای محفل دهم تاکید کرد: زمانی است که مباحثه پیل قضائیه از باب تفحص بوسیله زندانی ها، برخورد پرسنل، موضوعات اداری و مالی، نحوه برخورد با ضابطان و اینگونه مسائل مطرح است، مجلس می تواند جستار و تفحص کند ولو زندان، سازمان زندان ها و بازداشتگاه ها باشد. محفل می تواند این جاها را  برود و ببیند.  

این حقوق دان با اشاره به پرونده هایی که اکید شده باشد و رای جدی صادر شده باشد، گفت: نماینده در این مرحله نیز می تواند مکرر درمورد روانی فرمان سوال کند خواه توضیح بخواهد و یا تحقیق و تحقیق یواش.

ابوترابی در پاسخ به این پرسش که، آیا همانطور که مجلس امکان پرسیدن از مهتر جمهور را دارد آیا پرسیدن از  شخص رئیس انباره قضائیه حزن می تواند وجود داشته باشد؟ و درون اینصورت ساز و کار آن چگونه است و نمایندگان می توانند مهتر قوه قضائیه را به حیاط مجلس جلب کنند؟، گفت: اولا این موضوع در قانون عادی ما دیده نشده است. این حرف شما جماز است و ما اینجا یک خلاء قانونی داریم.

پلیس انسان نجف آباد خاطرنشان کرد: تو مورد شخص رئیس قوه قضائیه چنانچه (مجتمع) پیغام خواه ایرادی در سازمان زندان ها  می بیند یا جدا از مباحث قضاوت درون جریان دادگاه ها مشکلی می بیند که طبیعتا به مهتر قوه قضائیه بر می گردد، نمی تواند از وی سوال کند بلکه باید از وزیر دادگستری سوال کند. ما درون این مورد یک خلاء عرفی داریم یعنی نمی توانیم رئیس انباره قضائیه را بخواهیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس نشانی کرد: داخل مجلس نهم درون قانون عادی این پاسخگویی به گردن وزیر دادگستری افتاد، الان اگر ما ایراداتی درون قضیه امورات قوه قضائیه ببینیم، مجلس می تواند دیدن خود را از مکانیزم دعوت و سوال و استیضاح وزیر دادگستری اعمال درنگ.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاسخگو کردن وزیر دادگستری نسبت بوسیله اعمال انباره ای دیگر کارگر است؟، گفت: خیر، بوسیله نظر من بی نهایت طرز کار نیست. ولی درمجموع اعتقاد دارم اینجا یک خلا قانونی داریم.

ابوترابی داخل پاسخ به این پرسیدن که بخاطر رفع این خلاء قانونی چه راه حل هایی پیش رو داریم؟، گفت: گونه حل این است که مبدا باید یک قانون معمولی مدل سازی کنیم سپس حلقه رای دهد  و تحول بوسیله قانون شود.

وی در پاسخ بوسیله این پرسیدن که رفع این خلاء  حاجت بوسیله تبدیل قانون رادیکال ندارد؟، گفت: خیر، قبلا درون همین بحث پاسخگو بودن وزیر دادگستری هنگفت ها نظرشان این وجود که وزیر دادگستری نمی تواند پاسخگوی قوه قضائیه باشد و انباره قضائیه هم اساسا قابل سوال خواه استیضاح یا پاسخگویی حلق. ولی ما در باشگاه نهم با یک طرح دو فوریتی اثبات کردیم که بدون نیاز به سازش قانون اساسی می توانیم با توجیه ضابطه مهم خواسته های به عبث انسان را تقریر کنیم درنتیجه وزیر دادگستری را نسبت به امورات جاهل قضایی دستگاه قضایی پاسخگو کردیم.

این جثه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به نظر غلام این خلاء که می فرمایید کاملا پذیرش است و بدون مصالحه قانون اساسی می توانیم با نحو قوانین عادی قوه قضائیه و حداقل روسای سازمان های آن را مانند موسسه زندان ها، راه اندازی ثبت اسناد و املاک، دایره مجله رسمی را پاسخگو کنیم.
باشگاه انتقادی مجمع فلاسفه ایران در راستای ایفای رسالت دوست برای اعتلای خردورزی و تفکر فلسفی و انتقادی آزاد و امکان گسترش نگرش کاربردی به آن اولین همایش ملی و تخصصی فلسفه و اخلاق نقد را در روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می درنگ.
 
محورهای همایش به قرار والا است:
 
الف) مفهوم شناسی و مبانی فلسفه و اخلاق نقد (معناشناسی نقد، چیستی فلسفه نقد، چرایی و چگونگی نقد، اهداف عملی و نظری نقد، چیستی اخلاق نقد، ضرورت اخلاق نقد)
 
ب) روش شناسی و فردی های فلسفه و اخلاق نقد (نظریات و سیاق های مطرح در باب فلسفه و اخلاق نقد، رویکردهای سبب پایه و برهان محور، کالا نظریه و عملی فلسفه و اخلاق نقد، سطوح و دسته بندی ها و معیارهای فرآیند نقد فکر کردن ها، مناسبت نقد و آزادی بیان، تماس نقد و گفتگو، بستگی نقد و تخریب، معیارهای کلی اخلاق نقد، حوزه های دین، فلسفه، سیاست، فرهنگ، هنر، اجتماع، صرفه جویی و...
 
ج) شرایط شناسی فلسفه و اخلاق نقد داخل ایران و جهان معاصر (آسیب شناسی وضعیت فلسفه و اخلاق نقد در ایران و جهان معاصر، نتایج کاربردی اتساع فرهنگ اخلاق نقد درون اجتماع امروز)
 
عوامل مؤثر پیاده شدن اخلاق نقد در ایران و دیگر موضوعات مربوط به فلسفه و اخلاق نقد که دارای جنبه کاربردی هستند.
 
از محققان، اساتید و دانشجویان علاقه مند دعوت می شود چکیده مقاله علمی خود را به عنوان h.entegadi@gmail.com ارسال کنند.
 
حداقل تعداد ۷ مقاله گران کردن و برگزیده، اجر نقدی قبض می کنند. مقالات برگزیده داخل کتاب ویژه کلکسیون مقالات همایش به چاپ خواهد رسید. مهلت ارسال چکیده مقالات ۳۰ آبان ۱۳۹۹ است.
 
مکان همایش همچنین تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین مرطوب از جمهوری، کوچه آیرم، پلاک ۱۳ است.
اپل مدتی پیش پروژه ی جدیدی را تحت نام پروژه ی کاتالیست (Catalyst) به ترانه تکثیر تعداد اپلیکیشن های سیستم عامل مک گونه اندازی کرد. کاتالیست درواقع یک فریم ورک ویژه است که امکان پورت کردن اپلیکیشن های آیپد را بوسیله مک فراهم می نرم. توییتر یکی از نخستین همدستی هایی بود که به استفاده از کاتالیست غبطه نشان رحم. این شرکت چند روز پیش نسخه ی متاخر اپلیکیشن اختصاصی اش را بوسیله صورت رسمی برای مک منتشر کرد. اپلیکیشن جدید توییتر بی آرامی اکنوناز طریق اپ استور مک (Mac App Store) شایان تمهید است.

اپلیکیشن جدید توییتر صرفا بخاطر سیستم عامل مک OS کاتالینا منتشر شده است و کاربرانی که از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند، امکان بهره مندی از اپلیکیشن ول توییتر را نخواهند داشت. پیوستگی یادشده به این دلیل رخ داده که اپلیکیشن مستقل توییتر از شیوه فریم ورک کاتالیست (که انحصاریِ مک OS کاتالینا بوسیله شمار می آید) توسعه داده شده است. کاتالیست بوسیله توسعه دهندگان امکان می دهد با ایفا کاری نه چندان زیاد، بوسیله راحتی اپلیکیشن آیپد خودشان را به مک OS کاتالینا بیاورند.



ابتدا داخل ماه ژوئن ۲۰۱۹ وجود که در مسئله برگزاری نمایشگاه WWDC 2019 شاهد اخبار رسمی پشتیبانی توییتر از پروژه ی کاتالیست بودیم. همدستی های دیگری نظیر نتفلیکس نیز هستند که گفته می شود، قصد دارند اپلیکیشن شان را به مک بیاورند؛ با این حال نتفلیکس تاکنون اشتیاق زیادی به این کار از خود علامت نداده است. در حال حاضر توییتر با تضاد زیاد نسبت بوسیله بقیه، بنیانی ترین اپلیکیشنی به حساب می آید که از طریق فریم ورک کاتالیست بوسیله مک OS کاتالینا آورده شده است.

آمدن توییتر به مک از سر کاتالیست، به این ذهنی ازاله که نسخه ی مک آن به عارض کامل به نسخه ی آیپد شباهت دارد. در واقع رابط کاربری توییتر درون مک تفاوت های اساسی ای با آیپد دارد. تو این بین، گفتنی است که توییتر در مک تو حالت کامل صفحه، ظاهری به نسبت کمدی به خود می گیرد (البته درون آیپد همچنین این طور اتفاقی قیافه می دهد).

دیدگاه شما کاربران زومیت داخل این زمینه چیست؟بیشتر بخوانید:چالش های macOS کاتالینا با اپلیکیشن های کثرت و راهکار های کاربردیتوییتر بوسیله سوءاستفاده از ایمیل و عده های کاربران برای مقاصد تبلیغاتی اشعار کرداپلیکیشن های تلفیقی مک و آیپد چالش هایی را برای ترقی دهنده ها و کاربران بوسیله همراه داردنسخه نهایی macOS کاتالینا منتشر شددانلود ۷ والپیپر از جزیره سانتا کاتالینا بخاطر macOS 10.15
ایسنا نوشت: سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: لحظاتی پیش مرز بین المللی شلمچه موقتا امانت شد.

وی افزود: سیل عبور زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از این سرحد و نبود زیرساخت های لازم برای این حجم از زائران در خاک عراق، باعث ابداع مشکلاتی در سیر تکاملی زائران شده است.
سیستم ترمز اضطراری خودکار درکنار توان تشخیص عابر پیاده هرروز در خودروهای بیشتری عرضه می شوند؛ ولی جدیدترین آزمایش های سازمان AAA نشان می دهد این سیستم ها هنوز با کارایی ایده آل فاصله ی یدکی دارند. در آزمایشی سه خودرو سدان پیمانه متوسط محتوی شورولت مالیبو و هوندا آکورد، تسلا مدل ۳ و تویوتا کمری بررسی شدند که همگی بوسیله سیستم ترمز اضطراری خودکار و انفراد امتیاز عابر پیاده مجهز بودند. تیم آزمایش این خودروها را مادون آزمایش هایی راحتی دادند که شرایط مواجهه ی خودرو با عابر پیاده ی بالغ و کودک را مشابه سازی می کردند که در حال پریدن بوسیله وسط خیابان از بین دو سامان پارک شده هستند و خودرو ناگهانی در یک جا می پیچد و با یک عابر پیاده و دو عابر پیاده ی ایستاده درکنار جاده مواجه می شود. 



نتایج این آزمایش نشان می دهد جهیز تشخیص رهرو پیاده هنوز کارایی لازم را ندارد. در آزمایش نخست که تو سرعت ۳۲ کیلومتربرساعت انجام شد و یک رهرو پیاده را در جلو خودرو صبر دادند، فناوری پیشگیری از تصادف توانست در ۴۰ درصد مواقع از بروز برخورد پیشگیری کند؛ اما هنگامی که این سرعت به ۴۸ کیلومتر پیاده شدن شایسته کردن افزایش جلوه گر کرد، تمامی خودروها با عابر پیاده عارضه کردند.

مقاله های مرتبط:عابران پیاده؛ دشوار واقعی خودروهای خودران هستندارائه الگوریتمی بخاطر خبر عابران پیاده با قدرتی برابر چشم انسان

این کامل ماجرا تراشیدن و سیستم تشخیص عابر پیاده درون مواجه با عابر کودک تا اینکه عملکرد بدتری از خود مدال داد و در ۸۹ درصد مواقع واقعه ایجاد شد. همچنین، داخل آزمایش دورزدن و مواجهه ی تصادفی با یک عابر سپس از پیچ همچنین تمامی خودروها با عابر پیاده تلاقی کردند و این سیستم کارایی ای از خویشتن علامت نداد. به گفته ی سازمان AAA، این سیستم ها در شب نیز کاملا ناکارآمد هستند و از آنجا که ۷۵ درصد تصادفات مرگبار با عابران درون شب اتفاق می افتد، باید به این روانی بیش توجه کرد. 



با بود نتایج ناامیدکننده ی این آزمایش، AAA همچنان از توسعه و پیشرفت این سیستم ها حمایت می یواش و منتظر است در آینده خودروسازان جهیز های کارآمدتری روانه ی بازار کنند. از سال ۲۰۱۰ تاکنون، آمار تصادفات با عابران پیاده داخل آمریکا افزایش یافته و داخل حال حاضر، به طور متوسط سالانه ۶ هزار رهرو پیاده در آمریکا کشته می شوند.

 بیشتر بخوانید:شارژر خانگی خودروی برقی با قیمت ۴۹۹ دلارچگونه در رانندگی تمام بیدار بمانیم؟گوریلا گلس بوسیله خودروها رسیدنگاهی عمیق به چراغ LED درون خودروهیوندای، کیا و جنسیس از کیسه هوای جانبی متاخر استفاده می کنند
ایسنا نوشت: محمد مهدی زاهدی درباره ورود محفل آموزش به موضوع دانشجوی ساختگی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مثال بهشتی و بوسیله دنبال آن طرح مناظره معامله صندلی درون برخی دانشگاه ها گفت: تاکنون گزارش مستندی درباره صندلی فروشی به کمیسیون نمایش نشده است لذا ما از وزیر بهداشت می خواهیم که مستندات خود در این باره را به کمیسیون جهت بررسی عرضه درنگ.

وی تاکید کرد که جماعت باید در مرحله اول صحت و سقم این موضوع را تائید درنگ که در عارض رخ اعطا کردن چنین اتفاقی حتما با آن برخورد می شود.

اخیر نمکی وزیر بهداشت درون توئیتر خود اطلاع دادن کرده حیات که بعد از مقابله با اخلال گران در حوزه دارو، دستور برخورد با مسئله های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه را صادر کرده، تاکنون نتایج مهمی خراج شده و بوسیله زودی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

روز گذشته همچنین اسماعیلی سخنگوی پیل قضائیه داخل پاسخ به سوالی درباره تعاون ۲۱۱ دانشجو داخل علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: محبوس مکرر مداومت کردم که همه کسانی که مصاحبه و وقوف رسانی می کنند تو گفته هایشان مداقه داشته باشند؛ الان پهلو قانون موضوعاتی که بر بنیاد بی دقتی اخبار شده صحبت می کنیم. اول مسئولین وزارت بهداشت گفتند متخلفین را به قوه قضاییه شناساندن کردیم، بعد گفتند شناساندن خواهیم کرد و بعد گفتند جلوی ورود آنان را گرفته ایم. مسئولین وزارت بهداشت حرف های متناقضی زدند. بوسیله ما گزارشی نمایش نشده است. ما اطلاع دقیقی نداریم. بدیهی است وقتی اسامی را اعلام کنند پیگیری می کنیم.
به گزارش نرمی به نقل از ورایتی، ترنس هاوارد بازیگر، ستاره شماره ۲۶۷۴ را درپیاده روی مشاهیر هالیوود قبض کرد.

این ستاره که سال ۲۰۰۵ نامزدی بهترین هنرمند اسکار را دریافت کرد، اینک بازیگر سریال «پادشاهی» شبکه فاکس است. داخل این سریال که توسط لی دانیلز تهیه شده وی در نقش لوسیوس لیون بازی کرده است.

وی در این عادات گفت: چند سال پیش هالیوود مرا کنار گذاشت و گفت دیگر هرگز نمی توانم قانون کارم برگردم، ولی سپس یک زن بالغ به معروفیت وارد والدن اجازه عدالت تا در شوی او محضر یابم.

این بازیگر ستاره دار شدنش را به نوعی سپاس از همه افرادی خواند که تو این راه بوسیله وی کمک کرده بودند.

وی چندی پیش گفته بود با پایان سریال «امپراتوری» از بازیگری کناره گیری می کند.

هاوارد درون بدوی دهه بازیگری اش در سال ۱۹۹۹ هنرپیشه کمدی رمانتیک «بهترین مرد» حیات که ۳۴ میلیون دلار ابتیاع کرد و داخل ادامه آن هم با عنوان «تعطیلات بهینه مرد» بازی کرد که فروشی ۷۱ میلیون دلاری را ثبت کرد. هر دوی این فیلم ها را مالکولم دی لی کارگردانی کرده بود.

اما او درون سال ۲۰۰۴ با ورزش در «تصادف» بالاترین موفقیت مفید اش را کسب کرد و نامزدی اسکار را سال ۲۰۰۵ بخاطر «شتاب و طغیان» درامی به کارگردانی کریگ برو کسب کرد.

از دیگر فیلم های وی می قابلیت بوسیله «مرد آهنی»، «نوچه»، «در جاده» و «غرور» اشاره کرد.

وی ۲۷ سال است که به عنوان هنرپیشه فعالیت دارد و بازیگری را تقدیر خودش می خواند. سه گانه خاندان از خانواده وی در عرصه بازیگری فعال بوده اند و مادربزرگش هنرمند برادوی بود.

هاوارد در سنت ستاره دار شدنش تو هالیوود بوسیله اتحاد شوهر و ۲ فرزندش همدستی کرد. مالکولم دی لی و دیتو مونتیل کارگردان نیز در این سنت حضور داشتند.
چند روز پیش به رخساره رسمی نسخه جدید فیفا که آن را با نام FIFA 20 می شناسیم به بازار نمایش شد. مانند همیشه شبیه ساز پیاده روی الکترونیک آرتز برای کنسول های طایفه هشتمی و رایانه های انحصاری ارائه شد. هر ساله، پیش از ترویج بازی، EA Sports فهرستی از بازیکنان برتر بسرنوشت شوم دچار کردن آلتیمیت تیم بازی، محبوب ترین حالت فیفا، منتشر می نرم. امسال غصه از به روال سال های گذشته، این اتفاق رخ داد که در ادامه با هم مروری بر ۵۰ بازیکن برتر فیفا 20 خواهیم داشت.

۵۰- دریس مرتنزباشگاه: ناپولیپست: مهاجم مرکزی

پنجاهمین ورزشکار مقدم فیفا 20، مهاجم بلژیکی باشگاه ناپولی یعنی دریس مرتنز است. بازیکنی که مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم ورزش و بخاطر افرادی که به سراغ بستن تیم از سری آ ایتالیا می روند، گزینه ابد محبوبی است و سال های گذشته بی آرامی شاهد مصرف افراد زیادی از این ورزشکار بودیم. با اینکه مرتنز یک بازیکن فیزیکی نیست و عضو نسبتا کوتاهی تیمار دارد، ولی سرعت بالا و مخصوصا غلبه دریبل زنی ۹۰ بوسیله وی این اجازه را می دهند تا قدرت عبور از هر دفاعی را داشته باشید. خیساندن این موارد با احاطه های تکنیکی چهار ستاره و همینطور ویک فوت چهار بازیگر مرتنز را بوسیله بازیکنی تبدیل می کنند که هم بوسیله عنوان یک ورزشکار پست CAM و غم به نشانی یک متصرف نوک می تواند قابل کاربرد باشد. همچنین به لطف امکان تغییر سریع جهیز تیم درون بازی، می توانید حتی به عنوان وینگر هم از این بازیکن استفاده کنید. 

۴۹- آیمریک لاپورتباشگاه: منچستر سیتیپست: مدافع وسط

فرانسه بازیکنان با کیفیت یدکی در فیفا 20 دارد و یکی از آن کشور هایی است که حتی می توان بخاطر دلمه شدن تیم داخل آلتیمیت آویشن بی قراری به سراغش رفت. یکی از بهترین بازیکنان این کشور و صد البته نیکوترین مدافعان بازی فیفا 20، آیمریک لاپورت بازیکن کانون منچسترسیتی است که سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی تو دنیای واقعی داشت و به همین برهان هم EA امسال قدرت کلی وی را به ۸۷ افزایش داده است. در به خشکی امدن سرعت شایان قبولِ ۶۴ بخاطر یک قراول وسط، لاپورت فیزیک عالی ۸۲ و همینطور قدرت دفاعی زیاد خوب ۸۸ دارد و همین هم حکم را برای مهاجمین در روبه رو شدن با وی سخت می کند. این قراول فرانسوی همچنین با مداقه پاس ۷۱ از این حیث اندوه شرایط خوبی دارد و می توانید با پندار راحت با وی تجلیل های کوتاه خواه بلند را برای بازیکنان تیم تان ارسال کنید. 

۴۸- تیاگوباشگاه: بایرن مونیخپست: هافبک وسط

در جایگاه چهل و هشتم بهترین های فیفا 20، معروفیت تیاگو، هافبک وسط اسپانیایی جماعت بایرن مونیخ دیده می شود که تقریبا می توان وی را یک بازیکن کامل دانست که درون تمامی بنیاد ها می تواند گزینه برازنده اتکایی باشد و در برخی جنبه ها حزن واقعا برجسته است. تیاگو با سرعت ۶۹، هافبک بی حد سریعی حلق اما در پست CM سزاوار سرزنش استعمال خواهد وجود و دقت پاسداری عالی ۸۵ وی می تواند تا قطع زیادی سرعت متوسطش را جبران درنگ. از آن بنیادی تر، قدرت دریبل زنی بی نقص ۹۰ و نیز مهارت های تکنیکی پنج ستاره این بازیکن است که به لطف آن ها می توانید طولانی حرکات تکنیکی موجود در ورزش را با این ورزشکار ارتکاب بدهید و به راحتی از مدافعین حریف گذر کنید. تیاگو تا اینکه درون زمینه شوت هم با سطح کلی ۷۴ وضعیت خوبی دارد و داخل مواقع لزوم، می استعداد روی گلزنی وی هم احصائیه کرد. 

۴۷- برناردو سیلواباشگاه: منچستر سیتیپست: وینگر راست

برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی باشگاه منچسر سیتی، سال گذشته یکی از آماده ترین و بهینه بازیکنان دنیای فوتبال وجود و به همین دلیل حزن این روز ها دست افزار و حدیث های اضافی در رابطه با عدم حضور وی در مسوده نهایی بهترین بازیکنان سال فیفا به بود آمده است. اما فارغ از این موضوع، عملکرد خوب سیلوا حداقل توسط شرکت EA دیده شده و کارت ابتدایی وی تو بازی به سطح ۸۷ ارتقا داشته است. سرعت ۸۱ این ورزشکار شاید برای یک وینگر زیاد عالی نباشد و بتوانید وینگر های کندرو تری هم برای تیم خودتان پیدا کنید، اما تو صورتی که از ضابطه تحول چینش ترکیب سریع ورزش سیلوا را بوسیله پست های مرکزی تر مشابه CAM منتقل کنید، یک هافبک بیش زننده خواهید داشت. سیلوا همچنین مداقه پاس خیلی خوب ۸۳ دارد و می تواند یک بازیساز خوب برای آویشن شما باشد و مهارت دریبل زنی ممتاز ۹۲ و اختلاط آن با مهارت های تکنیکی چهار بازیگر این بازیکن غصه وی را بوسیله یک دریبل زن صنف ای دگرگونی می کنند. 

۴۶- توبی آلدرویرلدباشگاه: تاتنهامپست: مدافع وسط

توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی باشگاه تاتنهام، چهل و ششمین ورزشکار بزرگوار فیفا 20 است. هرچند در انفصال نقل و انتقالات تابستانی شایعه های مختلفی پرگیر بزمین نشستن وی به تیم های دیگر لیگ مرجح یا حتی سری آ وجود داشت، اما در نهایت این ورزشکار در تاتنهام ماندگار شد. سرعت عاری تردید یکی از نقاط قوت آلدرویرلد نیست ولی سطح طاسی ۶۴ در این اساس برای یک مدافع قابل قبول است. بدون وسواس واقعی ترین نقطه قوت آلدرویرلد غلبه دفاعی کلی ۸۸ وی است که باعث شده این بازیکن در زمینه های مثل تکل زنی یا قطع توپ چونی خوبی داشته باشد. بوسیله این ها باید فیزیک خوب ۷۹ وی و همینطور مهارت تجلیل ۷۲ را بی قراری تکثیر کنیم که اولی باعث می شود تو پیکار های یک در مقابل یک فیزیکی که از قضا نقش پررنگی هم داخل ورزش امسال دارند آلدرویرلد دست افزار های دهش بخاطر تفسیر کردن داشته باشد. 

۴۵- سون هیونگ-مینباشگاه: تاتنهامپست: متصرف مرکزی

رتبه چهل و پنجم بهترین های فیفا 20 در اصالت سون هیونگ-مین، مهاجم اکراه ای کانون تاتنهام استراحت دارد که داخل واقع بهترین ورزشکار آسیایی بازی هم به احصائیه می آید. عملکرد احسان که این ورزشکار عزل گذشته داشت، باعث شده تا امسال سطح کلی وی بوسیله ۸۷ ارتقا هویدا درنگ و همینطور گواه تبدیل پست وی تیمار از وینگر چپ به CF هستیم که باعث خواهد شد صبر دادنش در خیساندن های فاقد وینگر داخل حصه آلتیمیت تیم بازی کار اسایش تری باشد. سون بدون وسواس یکی از بهترین مهاجمین بازی است چرا که سرعت بالای ۸۸ وی اجازه عبور راحتش از مدافعین کند را فراهم خواهد کرد و دقت شوت زنی عالی ۸۶ و ترکیب آن با ویک فوت پنج ستاره هم باعث می شود تا سون با استفاده ار هر دو پا ضربه های خطرناکی راهی دروازه حریفان نرم. در پیاده شدن این ویژگی ها مهاجم اکراه ای غلبه دریبل زنی عالی ۸۷ و تسلط های تکنیکی چهار ستاره حزن دارد. برای مشاهده سیاهه کامل بهترین بازیکنان فیفا 20 به وب سایت زومجی مراجعه کنیدبیشتر بخوانید:فیفا 20؛ از فوتبال خیابانی تا بهبودهای گیم پلیبهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۹بررسی بازی eFootball PES 2020فریم ۷۶: الخاندرو گونزالس ایناریتو، امانوئل لوبزکی و رئالیسم جادوییبهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم شهریور 1398
شیائومیSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON بوسیله دنبال ارائه ی گوشی ردمی 7A اوایل سال جاری میلادی درون سرزمین هند، ظاهرا خودش را بخاطر رونمایی مدل جدید این محصول با نام ردمی ۸ ای (Xiaomi Redmi 8A) آماده می یواش. چینی ها قصد دارند، ردمی 8A را در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ (۳ مهر ۱۳۹۸) به صورت رسمی داخل ناحیه هند رونمایی کنند. تو واقع هند قرار است نخستین کشوری باشد که گوشی جدید شیائومی داخل آنجا نمایش می شود. احتمالا شیائومی ردمی 8A تو آینده ای نزدیک تو دیگر بازارها نیز متناسب تهیه خواهد بود.

درحالی که یک روز تا شناساندن رسمی گوشی بور داریم، نمایندگی ی هند شرکت شیائومی مشخصات کلیدی مربوط به این گوشی هوشمند را در فضای رمزی منتشر کرده است. درون ضمن به همراه این مشخصات فنی، شاهد انتشار عکس مربوط به نقشه کشی پنل پشتی ردمی ۸ ای نیز هستیم. چینی ها در عکسی که از ردمی 8A منتشر کرده اند، نمونه آبی ته رنگ آن را به ارائه گذاشته اند. بدیهی است که این گوشی در چند رنگ دیگر نیز تولید خواهد شد. 

براساس اطلاعات منتشرشده، گوشی ردمی 8A استراحت است در مقایسه با دودمان قبلی یعنی ردمی 7A دارای طراحی جدیدی باشد. چینی ها بوسیله طور کامل طراحی ردمی 8A را در مقایسه با محصولات پیشین قوم ی ردمی A A بازنگری کرده. اند شیائومی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی موردبحث با طراحی جدیدی موسوم بوسیله مدل سازی Aura Wave Grip تولید شده که ظاهرا به دهش داخل دست کاربر جای می گیرد و لیز نمی.



خورد ثمر جدید شیائومی به باتری قدرتمندی مهیا خواهد. شد ظاهرا چینی ها داخل اثر ارائه ی ردمی 8A با باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی هستند؛ اگر این بینایی ته رنگ حقیقت به خویشتن بگیرد، ردمی 8A به ابتدایی گوشی از خانواده ی A ردمی A تبدیل می شود که از چنین باتری پرظرفیتی استعمال. می کند افزون پهلو این موارد، گوشی جدید شیائومی قرار است از فناوری شارژ سریع سیمی پشتیبانی کند تا به این تزیین به بدوی گوشی خانواده A ی ردمی A با پشتیبانی از فناوری شارژ. سریع تبدیل شود شیائومی تأیید کرده که ردمی ۸ ای استراحت است با پیشگاه USB تایپ.

C ارائه شود در بخش بالایی نمایشگر ردمی 8A شیائومی شاهد بریدگی کوچکی به فرم. جرعه خواهیم وجود تا پیش از این گوشی، تمامی گوشی های پیشین A قوم ی ردمی A دارای حاشیه هایی به نسبت زیاد در اطراف نمایشگر بودند، اما همان نعوظ که گفتیم، چینی ها نقشه کشی 8A را به. طاسی بازنگری کرده اند درواقع ردمی 8A در مقایسه با تمام گوشی های پیشین قوم اش، حاشیه های کمتری تو پرگیر نمایشگر دارد و این نکته ی مثبتی.

به شمار می آید تو پنل جلویی دستگاه شاهد یک دوربین سلفی خواهیم بود که در بریدگی کوچک بالای. نمایشگر جای پژمان است داخل حال حاضر مشخصات دقیق مربوط به دوربین این. گوشی منتشر نشده اند افزون پیاده شدن این موارد، ردمی 8A از نمایشگر. باکیفیتی بهره خواهد گرفت براساس اطلاع دادن رسمی، این گوشی بوسیله بزرگ ترین نمایشگر تو بین تمام گوشی A های خانواده ی.



ردمی A تجهیز خواهد شد تا لحظه ی نگارش این خبر، هیچ گونه اطلاعاتی از پردازنده ی به کار رفته در شیائومی ردمی 8A به قیافه رسمی منتشر نشده است؛ با این حال شیائومی می گوید گوشی 8A در زمینه ی اجرای بازی ها عملکرد نوع دوستی. از خود علامت خواهد داد علنی تراشیدن که شیائومی قصد دارد در گوشی جدیدش از پردازنده ی.

مدیاتک مصرف کند یا کوالکام گوشی ردمی 8A نیز راحتی است همچون دیگر مقیاس های خانواده ی ردمی A، یک علیه میان رده باشد و. از مشخصاتی مقدماتی بهره بگیرد درمورد بها نهایی این دستگاه نیز. می نبوغ حدس هایی زد شیائومی گوشی ردمی 7A را تو دو معیار عرضه کرده بود؛ مدلی از این مایه به ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی تویی حاضر (شده بود و) ۵٬۹۹۹ روپیه. حد ۸۵ دلار ارزش داشت میزان دوم از ۲ گیگابایت ذهن ی رم داخل بر ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی مصرف می کرد (و با بها) ۶٬۱۹۹ روپیه معادل. ۸۷ دلار نمایش شده بود پیش بینی می کنیم، قیمت عرضه ی ردمی 8A نیز قرین ارقام.

یادشده با اندکی تفاوت باشد دیدگاه شما کاربران زومیت:در این رابطه چیست؟بیشتر بخوانید ویدئوهای تبلیغاتی رسمی شیائومی می میکس آلفا و شیائومی می 9 پرو منتشر شدشیائومی MIUI 11 را معرفی کرد؛ آغاز فاز آزمایشی از ۵ مهرماهمی 9 پرو 5G شیائومی تو مقابل میت 30 پرو، آیفون 11 پرو و سایر رقبامی 9 پرو تو برابر سایر گوشی های خانواده می 9شیائومی می میکس آلفا رونمایی شد؛ موبایلی از نوع