به تایپ - تایپ در دستان شما

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

این ماشین تنها پورشه باقیمانده ۱۹۳۹ سنخ ۶۴  برلین- رم، شماره ۳ است. این قطعه نادر در تاریخچه خودرورسازی سامان انحصاری فری پورشه، مهندس نامدار و پسر بنیانگذار این شرکت فردینان پورشه سینیور است.

Tristan Fewings/Getty Images
اضطراب موقعیتی را می توانید با تنفس عمیق و به جریان انداختنِ خون تان، پیش از ورود به صحنه مدیریت کنید.

۱. تمرین، تمرین و تمرین

یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که مردم در تک سخنرانی دارند این است که دیگران صدایشان را چطور می شنوند. ساده ترین راهِ غلبه پهلو این نگرانی، تمرین بیش پیش از سخنرانی تان است. هرچه عموم بندی ها برای تان اسایش زیرفون باشد، نگرانی کمتری برای عرضه خواهید داشت. تو مقابلِ آینه تمرین کنید یا تا اینکه بهتر از آن، از خودتان فیلم بگیرید. به همگی ی این تمرین ها بوسیله عنوان یک اردوی تمرینی برای مسابقه ای مبصر بنگرید. از اموری که ممکن است باعث حواس پرتی شما شوند یا عجیب به دیدن می رسند، مطلب برداری کنید؛ این امور اغلب باعث هیجان موقعیتی می شوند. بعد این کارها را تجزیه وتحلیل کنید و ببینید چطور می توانید بر آنها غلبه کنید. ۲. گرم کردن پیش از ارائه

راهی مؤثر برای کاهش استرس پیش از سخنرانی، مقابله ی آتش با آتش است. شاید دریافتن کنید که نبض قلب تان بالا رفته و لحظه تان تنگ شده است. حتی فعالیت فیزیکی کوتاهی می تواند به شما کمک نرم تا این انرژی تندخو را به اجرایی عالی از سخنرانی تان تبدیل کنید. حرارت ناشی از اندروفین را با درجازدنِ نوک تیز خواه تحرک و بالارفتن روی نوک پنجه و پاشنه بسوزانید.

نیز باید مطمئن شوید که ماهیچه های تان رها و نرم هستند؛ بوسیله ویژه عضلات صورت و دهان. بکوشید چند حرکت چرخشی واژه ایفا دهید تا زبان تان شُل شود. همچنین تلفظ شمرده تان را بررسی کنید. سیاق ها و فک تان را به آرامی ماساژ دهید تا ماهیچه های عارض تان شُل شوند. ۳. یکروز گیری از واکنش تمدد اعصاب

دکتر هربرت بنسون (Herbert Benson) معتقد است وقتی ترس باعث اضافه تنش بدن می شود، می توانید با مجموعه ای از واکنش های فیزیکی، بدن تان را تسکین کنید. مفتاح مقدماتی واکنش تمدد اعصاب محتوی کوشا کردن عناصر زیر است: حالت راحت مشغول کردن ذهن با گفتن کلمه یا عبارتی معنادار محیطی ساکت نفس کشیدن عمیق و آگاهی منفعل

نفس کشیدن عمیق، یکی از کلیدهای فعال سازی خاصیت تمدد اعصاب است. راهی ساده برای رسیدن به آن، دلمه شدن چشم های تان است و اینکه بکوشید ذهن تان را ساکت کنید. برای چهار خیز قلب، باثبات و عمیق نفس بکشید. برای یک یا دو ضربان قلب، نفس تان را حبس کنید و پس ازآن برای چهار ضربان قلب بوسیله آرامی هوا را خارج بدهید. این فرمان را ۲۰ بار انجام دهید یا تا وقتی که خودتان احساس کنید در حال خلوت شدن هستید.

اضطراب خصلتی را می قابلیت از پیش و از طریق تصورات مثبت و مراقبه هدایت شده مدیریت کرد. ۴. تخیل توفیق

یکی از بزرگ ترین چالش ها برای کسانی که دچار مشکل اضطراب خصلتی هستند این است که تپش از سخنرانی بخاطر آنها شاید مادام العمر باشد. برای مقابله با این اضطرابِ طولانی مدت، شاید ضروری باشد که پیش از برنامه ریزی برای خطبه تو مقابل گروهی از افراد، شروع تکنیک های قدرت به خشکی امدن اضطراب را به کار ببرید.

یکی از کلیدهای مدیریت تشویش های طولانی مدت درباره ی سخنرانی، تصور موفقیت است. به جای اینکه دائما درباره ی ناکامی خواه مسخره شدن هنگام خطبه نگران باشید، تصور کنید که جمعیت از سخنان تان به بیم می آید. کم اندک آن افکارِ انباشته از تردید را با افکاری سرشار از قدرت، توفیق و پیروزی جایگزین کنید. مکثی کنید و از خودتان بپرسید: واقعا از چه چیزی می ترسید؟ شاید احساس کنید که اگر مجبور باشید جلوی جمعیتی بلند شوید تا گفتگو کنید، مقدور است بمیرید. اما واقعا به آن بیندیشید: آیا چنانچه مجبور به خطبه باشید، واقعا می میرید؟ احتمالا نه. پس بوسیله جای اینکه مغلوب اضطراب باشید، انرژی عصبی تان را بخاطر نمایش ی قوی ترین خطبه ای که در توان تان است، صرف کنید. ۵. مراقبه ی راهنمایی شده

اگر مخصوصا دچار ترسی ژرف و متجاوز درونی هستید، شاید تخیل آنی موفقیت برای تان قدری دشوار باشد. گاهی خوب است که با مراقبه ای تربیت شده از هفته ها و ماه ها پیش آماده شوید و عناصر کلیدی تصور موفقیت را داخل خود نهادینه کنید.

مراقبه ی راهنمایی شده نوعی از مراقبه است که فرد به طور کلامی در حالت سودمندِ آگاهی راهنمایی می شود؛ چه با صدای فردی زنده و چه صدایی پرونده شده.

در این فرایند و مسابقه مراقبه، بی تا باید دستورالعمل هایی را تعاقب یواش که آموزش می دهند چطور کل بدن را شُل کند، ذهنش را خالی درنگ و بر تنفس، آگاهی و توجه اش تمرکز یواش.

در طول مراقبه، فردی شاید انتخاب کند که به سادگی هر روز برای پنج تا بیست دقیقه در خموشی بنشیند خواه ممکن است کسی تصمیم بگیرد برای زمانه ها، بوسیله باریک بینی و کاوش در موضوعی ویژه بپردازد. آنچه بی تا برای کاوش هنگام مراقبه برمی گزیند، به سرود ها، نیازها و سطح دلبستگی و اشتیاقش تماس دارد.

وقتی این امر را به طور منظم تمرین کنید، حالت خاصِ خودآگاهی که از مراقبه بوسیله دست می آید، منافع متعددی برای تان به همراه دارد: کاهش استرس، افزایش انرژی و حساسیت، افزودن سلامت ذهن و جسم، افزایش خلاقیت و نیز افزایش تمرکز، فهم بهتری از خویشتن و نیروهای شفابخش.

مراقبه حتی این غلبه را دارد که با جایگزینی افکار سلبی با افکار مثبت، باعث دگرگونی محل شود. سودی که پس از مراقبه نتیجه می شود، به آنچه که بی تا مخصوصا بوسیله دنبالش بوده است، ربط دارد. بخاطر نمونه، چنانچه ویژگی با به خواب رفتن دشوار دارد، یک راهکار مؤثر و بدون دارو، این است که با شنوایی کردن به یک موسیقی آرام بخش، طی مراقبه ای هدایت شده ، به آرامی به رویا برود.

درون مورد مدیریت اضطراب سخنرانی، مراقبه شاید به نوعی تمرکز بر فرض مثبت باشد تا حافظه بتواند نسبت به اضطرابِ اندک از سخنرانی شرطی شود.

یکی از عالی ترین جنبه های مراقبه ی هدایت شده این است که هیچگاه گاه بی شعار زدودن. ۶. مقبول نتیجه

پذیرش این واقعیت شاید واقعا دشوار باشد؛ ولی گاهی سخنرانی خوب پیش نمی جوی. گاهی سست شدن بر شما مظفر می شود. ولی چنان که پیش تر پرسیدیم: آیا این پیوستگی شما را کُشت؟ مجدد: می گویید احتمالا نه. گاهی شاید ناگزیر باشید نتیجه ی سخنرانی تان را صرف کردن نظر از اینکه چقدر خوب یا بد پیش رفته است، بپذیرید. همیشه نوبت بعدی وجود دارد که شما می توانید با ارزیابی آن سخنرانی خسته پیشین، بوسیله توانایی بالاتری برسید و با متکی بوسیله نفس بیشتر پهلو عریضی ی سخنرانی مشهود شوید. هر سخنرانی، تمرینی برای خطبه بعدی است و این شما هستید که با پالایش و پرداخت موشکافانه ی ارائه تان می توانید به تدریج به سخنرانی زورمند و تأثیرگذار تبدیل شوید.
یکی از مشکلات امر ما ردیابی نکردن است، یک موضوعی را خوب شروع می کنیم، یک مقداری لول می کنیم بعد یواش کند رها می شود. ۹۸/۲/۲۴
شاید شنیده باشید که شکر موجب ابتلابه سرطان می شود خواه ترفیع آن را سریع مرطوب می کند. از بعضی محاسبه این گفته قانون دان است. در امتداد بوسیله این مسئله می پردازیم که استعمال شکر چه تأثیری روی ابتلابه سرطان و صعود آن دارد و باید چه نکاتی را در رژیم غذایی خود داخل دیدن داشته باشیم. حتما بخوانید:پیشگیری از سرطان با مصرف ۱۳ خوراکی سالمفولیک اسید؛ ۱۷ ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان و نقص کالبد نوزادراههای پیشگیری از عطارد چیست؟

هریک از سلول های بدن برای تولید کارمایه از قندخون (گلوکز) مصرف می کنند. ولی سلول های سرطان زا حدود ۲۰۰ طبق بیشتر از سلول های طبیعی و سالم گلوکز مصرف می کنند. گلوکز مصرفی تو تومورهایی که داخل سلول های کم پهنا و پهناور (پولکی شکل) جگر ها شکل می گیرند، تا اینکه از این استاندارد نیز بیشتر است. این سلول ها بوسیله مقادیر متجاوز اضافی از قند احتیاج دارند تا بتواند بنزین لازم برای نمو خود را تأمین کنند.

قند موردنیاز سلول های بدن فقط از دسرهای خوشمزه یا نوشیدنی های شکلاتی و انگبین که استفاده می کنید، تأمین نمی شود و غذاهایی که روزمره مصرف می کنید همچنین دارای قند هستند. قند در موادغذایی تحت نیز بود دارد: علیه ها (فروکتوز) سبزیجات (گلوکز) محصولات لبنی (لاکتوز) کربوهیدرات ها شبیه نان، پاستا و برنج

با ایستا کردن مصرف این موادغذایی چه اتقافی می افتد؟ آیا انگیزه کند شدن روند ترفیع سرطان می شود یا اصلا اجازه نمی دهد که به سرطان مبتلا شوید؟

تاکنون شواهد چندانی به مشت نیامده است که نشان بدهد رژیم غذایی کم قند یا اندک کربوهیدرات، احتمال ابتلابه سرطان را کاهش می دهد. البته یک استثناء وجود دارد و آن نیز عطارد مری است. مری مجرایی است که گلو را به معده متصل می یواش. اخیرا وارسی ای علامت داده است که استعمال سپاسگزاری و نوشیدنی های شیرین شده می تواند احتمال ابتلابه سرطان مری را تا ۷۰٪ یا بیشتر افزایش دهد. آیا عامل اصلی، چاقی است؟



بسیاری از متخصصان و مؤسسه ها از جمله انجمن عطارد آمریکا (American Cancer Society) و مؤسسه ملی سرطان (National Cancer Institute) ظن نمی کنند که تشکر موجب ابتلابه سرطان می شود. به گفتهٔ آنها بغرنج اصلی، چاقی است. سلول های چربی، پروتئین های التهابی را آزاد می کنند که آدیپوکین (adipokine) نام دارند. این پروتئین ها می توانند به DNA آسیب برسانند و تو نهایت سبب ابداع تومور شوند. هرچه سلول های چربی بیشتری داشته باشید، مدل این پروتئین ها نیز در بدن شما بیشتر خواهد حیات. تکثیر وزن یا چاقی، شما را تو معرض ابتلابه دست کم ۱۳ نوع سرطان، از عموم سرطان سینه، عطارد شش و سرطان روده بزرگ راحتی می دهد. آیا مقصر اصلی، سپاس است؟

تعدادی از متخصصان عقیده دارند که خود سپاس موجب ابتلابه سرطان می شود، خیر چاقی شاگرد از آن. یکی از این متخصصان، پژوهشگر عالی داخل زمینهٔ سرطان، حکیم لوئیس کنتلی (Lewis Cantley)، مدیر مرکز سرطان Meyer تو پزشکی وایل کرنل (Weill Cornell Medicine، واحد تحقیقات پزشکی و مدرسهٔ پزشکی دانشگاه کرنل) درون نیویورک است.

کنتلی عقیده دارد که بعضی از سرطان ها به برهان سطوح بالای انسولین خلق می شوند. انسولین هورمونی است که میزان قند خون را کنترل می یواش. او می گوید که پژوهش او نشان می دهد «بالا بودن سطح انسولین می تواند موجب عطارد شود و آنچه سطح انسولین را بالا می برد، شکر است.» دکتر کنتلی به هیچگاه وجه سپاسگزاری مصرف نمی کند، زیرا عقیده دارد که رابطهٔ میان تشکر و سرطان، معین و مشخص است. چه موادغذایی ای استعمال کنیم؟

حتی اگر فکر می کنید که شکر نمی تواند جهت سرطان شود، باز غصه بهتر است که شکر کمتری استفاده کنید. پژوهش ها نشان می دهد که حداکثر نمونه مصرف روزانهٔ سپاسگزاری در نسوان ۶ قاشق چای خوری و در مردان نیز ۹ قاشق چای خوری است. البته بیشتر مردم درون امریکا حدود ۲۲ قاشق چای خوری در روز شکر استفاده می کنند؛ یعنی استعمال شکر آنها در طول سال حدود ۵۹ کیلوگرم است. کنتلی می گوید این یعنی بسیاری از آدم آمریکا قدیم سطح انسولین بالایی دارند و این جریان خطر ابتلابه سرطان در آنها را بالا می سرما.

دکتر Peiying Yang، پژوهشگر سرطان و استادیار تو مرکز سرطان ام.دی. اندرسون (M.D. Anderson) در هیوستون تگزاس نیز با این دیدن موافق است. او می گوید: «بوسیله رویت غلام بسیار عجیب است که کاهش کاربرد سپاسگزاری موجب کاهش مخاطره ابتلابه عطارد نشود. کاملا قانون دان است که مصرف قندهای افزوده شده ای مانند نوشابه ذرتِ (corn syrup) دارای فروکتوز فراز درون نوشیدنی های بدون الکل، چای های شیرین شده، نوشیدنی های ورزشی و موادغذایی فرآوری شده و همچنین شکلات ها، بیسکویت ها، بستنی و غلات صبحانهٔ شیرین شده را محدود کنیم.»

دکتر یانگ در پاسخ بوسیله این پرسش که آیا مصرف میوه ها اشکالی ندارد (زیرا که بسیاری از علیه ها فروکتوز بالایی دارند) می گوید: «مصرف دشت ها به عنوان قدری از رژیم غذایی غریزی اشکالی ندارد. اما میزان کاربرد دشت ها باید کمتر از سبزیجات باشد. اگر میزان مصرف نصیحت شدهٔ میوه و سبزیجات، ۵ وهله تو روز باشد، مشت کم باید ۳ وعدهٔ آن دربرگیرنده سبزیجات باشد.» بپا چه مواردی باشیم؟



کنترل و ردیابی تمام قندی که استفاده می کنید، بسیار مشکل است. مربوط به قند داخل خوراکی هایی بود دارد که هرگز انتظارش را ندارید، خوراکی هایی مانند سوپ، سس سالاد، کره بادام زمینی، ماست، سس کچاپ، سوپ کرهء هوا دوسر فوری، شیر مغزها (شبیه شیر بادام) و هات داگ. در بیشتر موارد روی برچسب این خوراکی ها حتی نامی از سپاسگزاری (ساکاروز) نیز آورده نمی شود.

متجاوز از ۶۰ شهرت بخاطر سپاس و قند افزوده شده وجود دارد. بعضی از این نام ها مشابه مالتوز، دکستروز و گلوکز به «اوز» ختم می شوند. به نعوظ کلی باید مراقب موارد زیر نیز باشید: شهد ثمر نوشابه خواه عسل ذرت، برنج و شجر افرا شیرینی ملاس (Molasses، عصاره ای غلیظ، تیره و چسبناک و محصولی جانبی تو روند تهیهٔ شکر از چغندرقند یا نیشکر) شیره یا شهد زدن به خواه شهد آگاوه (Agave)

مقدور است که این شیرینی ها سالم تر از ساکاروز به نظر برسند، اما همهٔ آنها برای سلول های بدن صرفا شکر هستند. تو ادامه بخوانید: راههای پیشگیری از سرطان چیست؟

مقالات صوتی مجموعه صوتی رژیم و تناسب پیکر با نکات ورزشی و تغذیه ای این مجموعه، اندامی شایان و جذاب داشته باشید.

17000تومان 14000تومان مشاهده ثمر
دقیقاSGHAROOOONSGHAROOOON یک ماه از ثبت ابتدایی عکس سیاه‌چاله می‌گذرد. این عکس نسبتا تار را مجموعه‌ای شامل هشت تلسکوپ ثبت کرده است. این مجموعه‌ی تلسکوپی، تلسکوپ مجلل ایونت هورایزن (EHT) را تشکیل می‌دهند. این تمثال تاریخ‌ساز که ۱۰آوریل منتشر شد، سیاه‌چاله‌ای در مرکز کهکشان غول‌آسای M87 را نشان می‌دهد.

حالا دانشمندان دانشگاه رادبود هلند طرح پیشنهادی خود برای عکاسی با وضوح بیشتر را با سازمان فضایی اروپا (ESA) و دانشمندان دیگر به‌اشتراک گذاشته‌اند. شعار آن‌ها ارسال دو یا سه ماهواره حاضر به فناوری تصویربرداری رادیویی به مدار زمین است. درصورت عمل این پروژه، تصاویر دریافتی از ماهواره‌های ثابت قدم در مدار زمین پنج‌برابر شفاف‌تر از تصویر قبلی سیاه‌چاله خواهند بود.



تلسکوپ معتمد داخل مدار ایونت هورایزن یا EHI که فعلا داخل مرحله‌ی نقشه کشی است، می‌تواند با روشنی پنج‌برابر تلسکوپ ایونت هورایزن مستقر داخل زمین (EHT) عکاسی درنگ. تلسکوپ مستقر در زمین ایونت هورایزن تعدادی پیش موفق شد نخستین شمایل از یک سیاه‌چاله را ثبت کند. چپ: میزان سیاه‌چاله‌ی ساگیتاریوس A* A با فرکانس رصد ۲۳۰. گیگاهرتز: راست شبیه‌سازی نوع تصویر متناسب تولید EHT از A*.

ساگیتاریوس A فریک روئلف، لله دانشگاه رادبود و دبیر اصلی مقاله،: دراین‌باره می‌گوید این تلسکوپ مزایای اضافی درمقایسه‌با تلسکوپ‌های مستقر درون زمین (مانند EHT) ایونت. هورایزن دارد در فضا، می‌توانید درون فرکانس‌های رادیویی بالاتر عکاسی کنید؛ اما در زمین، فرکانس‌های دریافتی را جوّ زمین.

فیلتر می‌کند وضوح تصویر رادیویی به‌اندازه‌ی تلسکوپ گیرنده‌ی سیگنال موقوف است؛ به‌همین‌دلیل، EHT از کلکسیون تلسکوپ‌های بشقابی در سراسر دنیا تشکیل و در جریان آن، زمین به تلسکوپ عظیمی. دگرگونی شد ستاره‌شناسان با افزایش مسافت بین رصدهای رادیویی می‌توانند به تصاویر شفاف‌تر و دقیق‌تری از.سیاه‌چاله‌ها برسند:مقاله‌های مرتبط چگونه نخستین تصویر تاریخ از سیاه چاله‌‌، نبوغ اینشتین را باردیگر به عارض جهانیان کشیدهر آنچه لازم است درباره اولین تمثال از سیاه

چاله بدانید گفتنی است قبض مفروضات داخل زمین کار چندان ساده‌ای نیست؛ ازاین‌رو، تیم بررسی مبادله‌ی داده ازطریق پیوند لیزری را پیشنهاد. داده است فایده‌ی تصویر واضح‌تر فراتر از اهداف. زیباشناسی است با EHI می‌توان نظریه‌ی نسبیت عام اینشتین را دقیق‌تر آزمود و با دقت جزئیات سیاه‌چاله را معاینه کرد و اگر انحراف‌ کوچکی از نظریه‌ی اینشتین رخ دهد، به‌راحتی رصدکردنی.

خواهد بود EHI به‌صورت جداگانه از EHT ارتکاب خواهد کرد؛ اما احتمالا از (سیستم) هیبریدی پیوندی برای خیساندن رصدهای فضایی با رصدهای زمینی کاربرد.خواهد شد:بیشتر بخوانید سرعت سیر تکاملی در بذل چاله اندک از قطع فرض استنجات از سیاه‌ چاله؛ امکان‌پذیر، اما خطرناککیتی بومن چگونه به چهره اصلی پروژه سیاه چاله دگرگونی شد؟آینده عکاسی از: سیاه چاله‌ها مرام بعد اینده تلسکوپ EHT چیست؟هر آنچه لازم است درباره اولین شمایل از سیاه
سامسونگ از ا فشایتعدادی کد نسب حساس، اعتبارنامه و کلید امنیتی مربوط‌به چند پروژه داخلی خبر داده است. به گزارش TechCrunch، موصعب حسین (Mossab Hussein)، محقق امنیتی مستقل، چندین فایل که توسط مهندسین سامسونگ استفاده شده و داخل دامنه‌ی متعلق بوسیله همدستی استراحت داده شده وجود را در گیت‌لب (GitLab) کشف کرده است. این پروژه‌ها در حالت «عمومی» تنظیم شده و رمز عبور نداشته‌اند.

فایل‌های افشا شده، دربرگیرنده کد منبع پروژه‌های پلتفرم SmartThings و سرویس‌های بیکسبی (Bixby) سامسونگ هستند. این فایل‌ها نیز حاوی اعتبارنامه‌های دسترسی بوسیله حساب سرویس وب آمازون (Amazon Web Service) و رمزهای عبور گیت‌لب چندین کارمند هستند که دسترسی بیشتری را امکان پذیر می‌کنند.مقاله‌های مرتبط:داده ها کاربران اغلب شرکت‌های بزرگ جهانی لو‌ رفته است

سخنگوی Samsung در گفت‌وگو با تک‌کرانچ از «دگرگونی سریع» طولانی رمز‌ها و اعتبار‌نامه‌هایی که این پلتفرم به‌طور آزمایشی استفاده می‌کرده، خبر داده است؛ ولی حسین ادعا می‌کند که او 10 آوریل این باگ را به سامسونگ خبر داده، تو حالی‌که این شرکت کره‌ای رمز‌های گیت‌لب را 30 آوریل تغییر داده است. او در مصاحبه با TechCrunch می‌گوید: «تهدید واقعی، این گمان است که شخصی به این سطح از دسترسی بوسیله کدهای منبع نرم‌افزار دست پیدا کرده و کدهای مخربی بدون آن‌که سامسونگ بیدار شود، به آن افزوده باشد.»

برابر اطلاع سامسونگ، فایل‌های افشا شده، دستکاری نشده‌ است؛ ولی برای هر شرکتی، آن هم تو این سطح، رخنه‌ی امنیتی این‌چنینی می‌تواند فاجعه‌بار باشد و برای جلوگیری از تکرار این موضوع باید چاره‌جویی شود.

 بیشتر بخوانید:زمان ارائه مکرر گلکسی فولد به‌زودی اطلاع دادن می‌شودگوشی‌های مجهزبه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در رویه هستندمقایسه پیکسل 3a و 3a ایکس ال با رقباگلکسی نوت 10 با فناوری شارژ سریع‌‌تر از شارژر ۲۵ واتی معرفی می‌شوداحتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ نسخه 5G خواهد داشت
به گزارش سی‌ان‌ان، کمیته اطلاعات کانون سنای آمریکا ترامپ جونیور پسر مبصر رئیس جمهوری آمریکا را احضار کرده است.

بر بنیاد اعلام این شبکه، فرزند مبصر دونالد ترامپ برای شهادت درباره تحقیقات رابرت مولر مستنطق خاص تحقیقات درباره ساخت وپاخت ادعائی ستیزه انتخاباتی ترامپ با روسیه فراخوانده شده و صبر است بوسیله پرسش‌هایی تو این خصوص پاسخگو باشد.

این نخستین احضار یکی از اعضای خانواده ترامپ توسط کمیته اطلاعات مجتمع سنای آمریکا به احصائیه می‌رود.