به تایپ - تایپ در دستان شما

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد در جلسه خبری مشترک نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سپاه الغدیر استان گفت: روز مطلع مهر مصادف با دومین روز هفته دفاع مقدس که بوسیله معروفیت «جوانان، سربازان، معرفت پژوهی» نامگذاری شده، درون میدان صبحگاه ستاد سپاه الغدیر استان یزد از سربازان منتخب استان تجلیل می شود.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به سرکشی به خانواده ۸۰ شهید لشکری ر طول هفته دفاع مقدس از کلنگ زنی و باز کردن چند پروژه ورزشی در شهر مقاومت معارفه رحم و افزود: این مراسم قرار است پنجم مهرماه تو شهر مقاومت در جاده تفت برگزار شود.

سردار بهدانی فرد با اشاره بوسیله پروگرام های ویژه نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس نشانی کرد: به ربط این هفته موتورسیکلت های توقیفی که مدتی است داخل پارکینگ های نیروی انتظامی نگهداری می شود، با تسهیل شرایط و مدارک ساده تیز در اختیار صاحبان آنها قرار می گیرد.
ویلیام اچ. گیتس، پدر هم شالوده گذار مایکروسافت و نیکوکار میلیاردر شناخته شده، یعنی بیل گیتس، دوشنبه ی گذشته درگذشت. این اطلاع را نخستین مرحله خودِ بیل گیتس در وبلاگ GatesNotes اعلام کرد. ویلیام گیتس هنگام مرگ ۹۴ ساله بود. تو سال ۲۰۱۸، بیل گیتس اطلاع دادن کرد پدرش با بلای ناگهانی آلزایمر مشت و پنجه کند می نرم. سه گانه شنبه ی گذشته، هم شالوده گذار مایکروسافت با انتشار توییتی متاخر نوشت: «پدرم بیل گیتسِ اصلی بود. او همه ی چیزی بود که تکاپو می کردم باشم و هرروز دلم برایش سبو خواهد شد.».

ویلیام گیتس یکی از وکلای برجسته ی شهر سیاتل در واشینگتن به شمار می آمد و توانست اثر محسوسی روی حرفه ای بگذارد که پسرش آن را نخست کرد. داخل اصل، از بیل گیتس با نام ویلیام هنری بیل گیتس سوم یاد می شد؛ ولی وقتی به شهرت رسید، پسوند جونیور را برای نام خود و پسوند سنیور را بخاطر پدرش انتخاب کرد. بیل گیتس جونیور می گوید پدرش هرگز از معروفیت ویلیام اچ. گیتس دوم استفاده نکرد؛ چون متقی بود که متجاوز از اندازه کسل کننده است. بیل گیتس در ادامه ی پستی که در وبلاگش منتشر کرد، نوشت او و خواهرانش، یعنی کریستی و لیبی، از اینکه زیرنظر پدر و مادرشان بزرگ شدند، زیاد خوش اقبال هستند. 

گیتس بیانیه ی خویشتن را با اشاره به صبوربودن پدر و مادرش ادامه انصاف و گفت والدینش متصل او و کریستی و لیبی را برای فرود امدن به اهدافشان تشویق کرده اند:می دانستم حمایت و عشقشان بی قید و مقاطعه است؛ تا اینکه داخل عهد نوجوانی ام که رفتاری تند و خشن از خود نشان می دادم. مطمئنم پناه و خاطرخواهی پدر و مادرم یکی از دلایلی است که باعث شد حاضر باشم درون جوانی کار بزرگ های بزرگی کنم، نظیر رهاکردن دانشگاه برای آغاز پروژه ی مایکروسافت با پل آلن. می دانستم که حتی اگر ضعف بخورم، پدر و مادرم طرفِ من را خواهند گرفت.

سال ها چشم پوشی و پسر آن ها در کارش شکست نخورد؛ هنگامی که گیتس کبیر خیس بوسیله نشانی یکی از انسان های میلیونر جهان مایکروسافت را ترک کرد، گیتس سنیور در ۷۰ سالگی اشتغال جدیدی آغاز کرد و به عنوان یکی از رؤسای بنیان خیرخواهانه ی Bill
طی هفته های گذشته، تماشاگر ارائه ی محصولات زیادی از لفظ سامسونگ بوده ایم؛ از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولتراگرفته تا گلکسی Z فولد ۲،گلکسی Z فلیپ 5G، گلکسی واچ ۳، دو تبلت و موارد دیگر. بااین حال بوسیله دید می رسد که فرایند معرفی محصولات جدید هنوز به عاقبت نرسیده است. سامسونگ مدتی پیش از برگزاری ابتدایی حصه از مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی از گوشی گلکسی Z فلیپ 5G پرده برداری کرد. پس ازآن در مراسم آنپکد گوشی های نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا بوسیله همراه محصولات دیگر معرفی شدند. سامسونگ مدتی پس ازآن اعلام کرد دومین بخش از رسوم گلکسی آنپکد را با محوریت گلکسی زد فولد ۲ برگزار می بطی ء.

اکنون مقابل بیانیه ای رسمی، سومین پاره از مراسم گلکسی آنپکد امسال در آینده ای نزدیک برگزار می شود. آن طور که سامسونگ می گوید، روز ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ مهر ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به لمحه تهران، ثالث جزء مراسم آنپکد با مرام گلکسی آنپکد بخاطر تمامی طرفداران (Galaxy Unpacked for Every Fan) برگزار می شود. سامسونگ بوسیله وضوح عزیمت داشته ازطریق این شعار بگوید که داخل مراسم پیش رو گوشیگلکسی اس ۲۰ فن ادیشن (Samsung Galaxy S20 Fan Edition)رونمایی خواهد شد؛ گوشی هوشمندی که تاکنون داده ها اضافی از آن ظاهر شده و حتی بوسیله رندرهایش همچنین دسترسی داریم. 

مدتی پیش وجود که گوشی شناساندن نشده ی جدید سامسونگ در وب سایت اپراتور ورایزن رؤیت شد. شایعه ها و گزارش های متشرشده اخبار می کنند که گلکسی اس ۲۰ FE سامسونگ قرار است ازلحاظ پر اب افزاری فداکار شباهت ها با مقیاس استاندارد گلکسی S20داشته باشد که از بین آن ها می توانیم به ورقه نمایشی با قیمت نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز و تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام رمز کنیم. گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ احتمالا تو سومین سرنوشت آنپکد رونمایی می شود

اسنپدراگون ۸۶۵ تا پیش از معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، به عنوان تراشه ی پرچم دار کوالکام شناخته می شد و بوسیله نعوظ کلی می تواند غلبه پردازشی بسیار خوبی ارائه دهد. بر اساس داده ها رسمی، اسنپدراگون ۸۶۵ فراهم به یک هسته ی کورتکس A77 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز، سه هسته ی کورتکس A77 با بسامد ۲٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته ی کورتکس A55 با تناوب ۱٫۸ گیگاهرتز است.

درکنار این ها گفته می شود که نسخه ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ سامسونگ فراغت است به برهان داشتن ارج پایین تر، داخل برخی موارد ضعیف برنده از گلکسی اس ۲۰ اجرا کند. برای شهید گفته می شود گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ از صفحه نمایشی با روشنی 1080p مصرف می نرم. موافق سررشته ها، گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از صفحه نمایشی با ابعاد ۶٫۵ اینچ از جنس سوپر AMOLED برخوردار است. خواست می رود این گوشی هوشمند تراشه ی اکسینوس ۹۹۰ داشته باشد و از سه دوربین جداگانه در پنل پشتی مصرف یواش.  اینکه جدیدترین گوشی سامسونگ درنهایت به چه قیمتی بوسیله میدان عرضه می شود، چیزی است که از آن اطلاعی نداریم.

اپراتور ورایزن هنوز هم ورق ی گوشی گلکسی اس ۲۰ تدبیر ادیشن را روی وب سایت رسمی خود دارد. درون وب سایت ورایزن اعلام شده که اس ۲۰ فن ادیشن در رنگ های مختلف شامل قزل و آبی تاریک و صورتی و سبز نعنایی به بازار عرضه می شود. سامسونگ به طور معمول سر دارد که گوشی هایش را در اپراتورها و مناطق متنوع دنیا با رنگ های مختلف عرضه کند. بیانیه ی رسمی سامسونگ بخاطر اعلام تاریخچه برگزاری سومین بخش مراسم گلکسی آنپکد، شامل اثر جزیی های آبی تاریک و سبز نعنایی است. مقاله های مرتبط:گلکسی S20 فن ادیشن با اکسینوس 990 در گیک بنچ فاش شدگلکسی S20 فن ادیشن احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارائه می شود

 اگر طرفدار برند سامسونگ بوده و از سال ها پیش اخبار این شریک شدن را دنبال کرده باشید، قطعا عبارت فن ادیشن به گوش تان آشنا می آید. سال ها پیش گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ دچار مشکلات فراوانی شد و همدستی کره ای تکاپو کرد میزان عاری مشکل آن را با پسوند فن ادیشن به بازار عرضه نرم.

سامسونگ طی سال های گذشته، نسخه ی ضعیف زیرفون گوشی های خانواده یگلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ را با پسوند «لایت» همراه کرد، اما امسال غرض گرفت باری دیگر سراغ استعمال از پسوند فن ادیشن برود. شاید سامسونگ نمی خواهد اس ۲۰ فن ادیشن در ذهن کاربران بوسیله عنوان مدل ضعیف تر گلکسی اس ۲۰ نقش ببندد؛ خصوصا با درنظرگرفتن این ذات که دو گوشی یادشده شباهت های متعددی بوسیله یکدیگر دارند.بیشتر بخوانید:چه انتظاراتی از کنفرانس Time Flies اپل درون ۲۵ شهریور باید داشته باشیم؟دلیل ثبت نشدن تصاویر سپهر نارنجی ته رنگ در آتش سوزی جنگل های کالیفرنیا مشخص شدآموزش بکاپ قبض از آیفون، آیپد و اپل واچاینستاگرام انتقادهایی تند علیه محاکمه جدید نمایش تبلیغات اپل مطرح کردپوشش زنده ویدیویی زومیت از نشست معرفی ال جی وینگ [دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰]
موتورولا درنهایت استاندارد 5G گوشی تاشوی خود را با ویژگی های جالبی رونمایی کرد. موتورولا ریزر 5G درواقع مدلی با باطراوت وسایل ارتقایافته از ریزر است که سال ۲۰۱۹ به راسته عرضه شد. ریزر 5G از جدیدترین فن شناسی های روز استفاده می کند؛ ولی جنس نقشه کشی و بسیاری از انفراد های آن، یادآور محصولات باستانی موتورولا است.

در زیر چهارچوب ریزر 5G تراشه ی اسنپدراگون 765G قرار گرفته که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز آن را یگانگی می کنند. ثمر متاخر موتورولا از دو نمایشگر استفاده می بطی ء. زمانی که گوشی هوشمند تو حالت اولیه راحتی دارد، نمایشگری ۲/۷ اینچی با پنل gOLED، رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۷۰ پیکسل داخل هر اینچ دراختیار کاربر قرار می گیرد و در حالت گسترده نیز، کاربر بوسیله نمایشگری ۶/۲ اینچی با پنل pOLED، رزولوشن ۸۷۶ در ۲،۱۴۲ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۷۳ پیکسل درون هر اینچ دسترسی خواهد داشت.



تو نمایشگر ثانویه ی ۲/۷ اینچی، کاربر خیر تنها از اعلانات، زمان، کتاب و پیامک ها و تماس های دریافتی مطلع می شود؛ بلکه امکان استفاده از اپلیکیشن های مختلفی ازجمله ماشین حساب، گوگل نیوز، گوگل کیپ، دوربین، یوتیوب و گوگل هوم وجود خواهد داشت. درواقع، اپلیکیشن های ذکرشده به صورت پیش تصور دراختیار کاربر راحتی می گیرند و دارندگان ریزر 5G می توانند دسترسی به اپلیکیشن های مختلف در صفحه نمایش ثانویه را فعال کنند.





موتورولا ریزر 5G از عضو ای با طراحی محکم دربرابر پاشش آب یکروز می برد. میزان ظرفیت باتری محصول جدید موتورولا ۲،۸۰۰ میلی آمپرساعت است و امکان شارژ نوک تیز ۱۵ واتی دراختیار کاربران راحتی می گیرد. روی پیکر اصلی، دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی با اتساع پنجره دیافراگم F/1.7 قرار اندوهناک که از فوکوس خودکار لیزری و OIS استفاده می یواش. دوربینسلفی نیز حسگری ۲۰ مگاپیکسلی با بسط پنجره دیافراگم F/2.2 دارد.مقاله های مرتبط:مشخصات سخت افزاری و مقدار موتو ای 7 پلاس موتورولا فاش شدتصاویر و مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto G9 Plus صریح شد

مراد می رود ریزر 5G داخل فصل پاییز مطلع بخاطر راسته چروک و برخی از بازارهای اروپایی و سپس در بازارهای دیگر دنیا ارائه شود. موتورولا محصول متاخر خویشتن را تو سه گانه رنگ جزیی بندی مشکی، نقره ای و زرین با برچسب قیمت ۱،۳۹۹ دلاری روانه بازار می کند؛ البته قیمت گوشی موتورولا ریزر 5G ممکن است بسته به هر میدان متفاوت باشد. نکته ی جالب درباره ریزر 5G برخورداری آن از اندروید ۱۰ خواهد بود. این موضوع تو حالی است که اندروید ۱۱ بی قراری اکنون برای محصولات سری پیکسل گوگل عرضه می شود و انبازی های دیگر تو حال عرضه ی نسخه ی بتای سیستم عامل جدید گوگل برای محصولاتشان هستند.بیشتر بخوانید:سامسونگ منفعت فراوانی از بیع گلکسی نوت 20 اولترا به دست می آوردچگونه همکاری دو شرکت رقیب گوگل و مایکروسافت برای ساخت سرفیس دوئو شکل گرفت؟گوشی های شیائومی به توان ثبت جست قلب مجهز شدندحضور ال جی ولوت 5G داخل گیک بنچ، غلبه پردازشی دایمنسیتی 1000C را واضح کردمشخصات سخت افزاری و قیمت موتو ای 7 پلاس موتورولا فاش شد
ASGHAناحیهOOOON چین با جمعیت ۱/۴ میلیارد نفر، میلیون ها شهروند متمول و دارا دارد که دلبستگی مند گوناگون خودروهای لوکس و پهن پیکر امریکایی یا آلمانی هستند. این شرایط، بسیاری از برندهای مشهور دنیا را بخاطر ساخت کارخانه داخل چین، اغوا می کند. جیپ و قسمت قسمت کردن فیات -کرایسلر، یکی از بخانه برگشتن ها خودروساز مطرح جهان هستند که نه عزب خطوط تولید متعددی داخل گره دارند؛ بلکه محصولاتی اختصاصی برای این سرزمین و سلیقه انسان آن عرضه می کنند.

جیپ گرند کامندر، شاسی پشته پهن هیکل است که از سال ۲۰۱۸ در چین مونتاژ می شود. خط تولید این خودرو، حاصل سرمایه گذاری مشترک GAC چروک و فیات -کرایسلر است که بوسیله اختصار، GAC Fiat نامیده می شود. بسیاری از قطعات فنی گرند کامندر در امریکا تولید و بخاطر مونتاژ به گره فرستاده می شوند. این خودرو با پیشرانه دو لیتر توربوشارژ، ۲۳۵ اسب تبخیر قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نسخه ی دو دیفرانسیل گرند کامندر از همین پیشرانه، غلبه ۲۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیو تن متر می گیرد. این محصول، جعبه دنده ۹ سرعته خودکار دارد.



شباهت واگونیر مفهومی با کامندر ۲۰۱۸، غیر قابل انکار است. در نمای رو بوسیله رو، جلوپنجره و چراغ های شبیه بود دارند؛ ضمن اینکه کامندر فراتر از واگونیر مفهومی، با نورپردازی داخل جلوپنجره تولید می شود. البته شاسی بلند متاخر جیپ، سپرهای مدرن با فضای مخصوص مه شکن دارد؛ ضمن اینکه نوار شعاع روز، سرتاسر چراغ های اصلی و جلوپنجره را پوشش می دهد.

مهم ترین عامل داخل تشخیص پلتفرم های مشترک بین خودروها، از نمای جانبی آشکار می شود. واگونیر مفهومی و کامندر ۲۰۱۸، صرفا درون محل جداکننده ی بلور های پنجره و ستون های میانی نفاق جزئی دارند؛ ولی از قسمت انتهایی بدنه، برش های گلگیر و خصوصا استوانه آخر، مساوی هستند. چنین شرایطی بخاطر درپوش قوطی و طراحی عقب نیز وجود دارد. واگونیر و گرند کامندر، از نظر سپر و چراغ ظهر خودرو اندکی متفاوت به نظر می رسند، درحالی که دیگر المان ها و حتی چرخ ها نیز، فرق خاصی ندارند.

با نگاهی به فضای تویی این خودرو، عاطفه می کنیم که واگونیر، نسخه ای لوکس از گرند کامندر با امکانات یدکی و تجهیزات الکترونیکی مدرن است. کامندر با حالت روی داشبورد، طرح عقربه ای تو پنل سیلندری پشت فرمان، دسته دنده سنتی، چرم عرشه داشبورد و خروجی های بزرگ تهویه مطبوع، کم اختلاف هایی با واگونیر و نمایشگرهای متعدد آن دارد.



گرند کامندر با آستانه مقدار ۳۸ هزار دلار در چین فروخته می شود. مدل دو دیفرانسیل این خودرو با امکانات بیشتر، حدود ۵۳ هزاره قیمت دارد. نسخه نهایی گرند واگونیر، اواخر سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد و احتمالا، با پیشرانه و امکانات متفاوت با گرند کامندر موجود تو بازار چین، ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید:مدل بازسازی شده ولوو P1800 با قیمت ۵۰۰ هزار دلار معرفی شدتسلا؛ پرفروش ترین خودرو دست دوم در بازار آمریکاکاهش چشمگیر تصادف کامیون ها با انتصاب سیستم های ایمنینایت ویژن R R با غلبه ۱۱۰۰ اسب بخار شناساندن شدعملکرد باورنکردنی موستانگ کبری جت برقی با غلبه ۱۵۰۰ اسب
پست جدیدی درون وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده که هدف بازپسین این شرکت با کنسول پلی استیشن 5 را «قرار دریافت بازیکنان درون قلب تجربه گیمینگ» معرفی می نرم. تو این مطلب، توان هایی متشابه تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و فناوری بازخورد لمسی (Haptic Feedback) در کنترلرهای دوال سنس (DualSense) و همچنین حاقظه علو سریع SSD این کنسول درکنار سواری اختصاصی پردازش صدای سه اینده (Tempest 3D) به نشانی ابزاری که سونی به مشیت غرق کردن بازیکنان داخل تجربه تک تک ورزش های PS5 بوسیله کار می گیرد، معرفی می شوند.

در همین راستا شرکت ژاپنی برای نمایش چند نمونه عملی از نحوه ی بوسیله کارگیری این قابلیت ها در ورزش های PS5، از ترقی دهندگان استودیوهای ورزش سازی سرتاسر جهان درخواست کرده تا نظرات خویشتن را در خصوص انفراد های اختصاصی این کنسول و چگونگی تأثیرگذاری آن در شکل گیری آینده ی صنعتی بازی با علاقه مندان به اشتراک بگذارند. تو ادامه می توانید ضمن تماشای جدیدترین تبلیغ تلویزیونی سونی بخاطر ویژگی های تأثیرگذاری PS5 درون نسل جدید بازی های ویدیویی، به شماری از نقل قول هایی که از زبان بازی سازان مختلف نمایش شده توجه داشته باشید.



دانلود از آپارات



  

برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales:

«سرعت بالای حافظه ی SSD درون کنسول پلی استیشن 5 علاوه پیاده شدن بارگذاری سریع و تقریبا آنی بازی ها، این امکان را دراختیار ما قرار می دهد تا جزئیات بیشتر و تصاویر دقیق تری از فضا بازی ها را با یک سرعت مطلوب روی نمایشگر نمایش کنیم. بدین زیبایی هوا شهری به مراتب زیباتر از گذشته به دیدن رسیده و این تنها آغازگر مسیر دستیابی به فرصت های بیشتری است که دربرابر ترقی دهندگان راحتی خواهد گرفت. این یک تغییر بنیادی داخل ساختار پلتفرم های گیمینگ است که همگی بخاطر استعمال از مزیت های آن در سال های پیش رو بی تابی زده هستیم.»



گوین مور، کارگردان خلاق استودیوی SIE Japan:

«بوسیله نشانی عضوی از تیم توسعه دهندگان ورزش Demon’s Souls از همین الان طرز فکر ما نسبت به حافظه SSD و کاربردهای آن تغییر کرده است. ما به SSD عزب به دید یک حافظه پس انداز سازی نگاه نمی کنیم؛ نصیب گیری از سرعت بالای این قطعات در بارگذاری ثانیه ای ورزش ها و بازگشت سریع به روانی بازی سپس از کشته شدن های پیاپی می تواند تجربه ی بازی های مشابه Demon’s Souls را متحول درنگ.»



ماتیاس انگستروم، کارگردان بازی Hitman 3:

« Hitman 3 شما را به ماجراجویی و عزا و گذار در لوکیشن های سندباکس و ارشد این بازی جلب می کند. از طرفی امکان پس انداز سازی و بارگذاری کندرو و پیاپی قضیه بازی، کلید دستیابی به این مرام است. زمان بارگذاری بیش پایین بازی ها در کنسول پلی استیشن 5 بیش از هر چیز دیگری بازیکنان را برای تجربه بازی های این کنسول ترغیب خواهد کرد.»



نیل هیل، برنامه نویس مبصر ورزش Far Cry 6:

«حافظه SSD پلی استیشن 5 یک قابلیت انقلابی و متحول کننده است. من فکر می کنم رفته رفته و با بلوغ بیشتر بازی های نسل جدید، خلاقیت ها و اقدامات نوآورانه و بی نظیری داخل بحث استریمینگ و طراحی بازی های دنیا باز مشاهده خواهد شد و این موضوع مرهون حافظه ی فوق سریع PS5 است.»



آری آرنبورنسون، برنامه نویس ارشد بازی Returnal:

«به نظر من همینطور که بیشتر در خاندان متاخر کنسول های ورزش پیشروی کنیم، توسعه دهندگان به مزیت ها و انفراد های نهفته تو فناوری SSD پلی استیشن 5 بیشتر پی خواهند برد. این چیزی است که بیش از هرچیز دیگری غلام را هیجان زده می کند. اما سؤال اینجا است که بارگذاری سریع العمل داده های یک دیسک چه مفهومی برای توسعه دهندگان دارد؟ آیا اصلاً مفهومی از «بار» تو ورزش ها همیشگی خواهد ماند؟ فرصت ها و استعداد های مستور تو این جنبه از کنسول های جدید سونی متجاوز از هرچیزی من را بوسیله نشانی یک توسعه دهنده هیجان خورده می یواش.»



مارکوس اسمیت، کارگردان خلاق استودیوی Insomniac Games:

«امیدوارم بازیکنان دموی گیم پلی جدیدی که برای ورزش Ratchet
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دستیار امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیشتر این روستاها درون شهرستان های بیجار و قروه هستند که بخاطر حل مشکلات آن اقداماتی از جمله کانون های جایگزین آبرسانی و نصب وسیله حذف آرسنیک انجام گرفته است.

ابراهیم قادری اقرار کرد: پروگرام ای با نشانی ایمنی آب از اواخر سال ۹۴ تو استان شروع  شده که شهرهای سنندج و بانه و روستای مارنج کامیاران و مجتمع آبرسانی سرخه دزج سنندج با ۶ روستا زیرپوشش این دستور کار راحتی گرفته اند و روند بهبود فرآیند تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی داخل آنها در دست اجراست.

درصد روزی مندی روستاییان استان از آب آشامیدنی تندرست و بهداشتی ۸۹.۱ درصد است، ۹۹.۷ درصد ساکنان مناطق شهری هم از این نعمت برخوردار هستند.

دستور کار پایش فلزات وزین درون آب آشامیدنی تو سطح استان با شعار سنجش و ارزیابی وجود فلزات سنگین سرب، آرسنیک و کادمیوم از سال ۹۴ درسطح استان شروع و آب آشامیدنی همه شهرها و روستاهای سطح استان دراین اساس وارسی شده است.

از سال ۹۷ سنجش فلز وزین سلنیوم نیز در همگی منابع آبی سطح استان اجرا و طی آن تمامی منابع آبی کنترل شد و هیچکدام از منابع آبی مشکلی داخل این زمینه نداشت.

ارتقا کیفیت آب آشامیدنی یکی از اولویت های استانی است که با رعایت همگی بندهای سند «راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب» که در آن شرح وظایف راه اندازی محیط زیست، آب و فاضلاب، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و دانشگاه های علوم پزشکی و سایر موسسه های مرتبط ذکر شده است، میسر خواهد شد.

کردستانیک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر انباشتگی دارد و داخل حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در استان و یک هزاره و ۱۱ روستا زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی کمک مدنی حکمرانی انتظامی فارس با رمز به انتشار یک کلیپ داخل شبکه های اجتماعی گفت: کلیپی در فضای مجازی منتشر و تو آن ادعا شده است که عملیات نابود کردن بته های گیاه مخدر ماری جوآنا توسط بالگرد پلیس منجر به آتش سوزی جنگل و تخریب منابع طبیعی کوهمره سرخی شده است.

وی توضیح داد: بالگردی برای امحای بوته های ماری جوآنا به کوهمره سرخی گسیل نشده است. این کلیپ محتوی یک سررشته و ادعاهای مطرح شده تو آن دروغ است.

محمدی افزود: فرد انتشاردهنده این کلیپ توسط پلیس فتا شناسایی شده و دستگیری او با هماهنگی وسیله قضایی داخل دستور کار است.

دستیار مدنی فرماندهی انتظامی فارس تاکید کرد که پلیس با شایعه سازان داخل فضای پا بر جا و مجازی موافق سر برخورد خواهد کرد.
درگیری دولت های هند و چین سابقه ای بسیار طولانی دارد. آن ها بر شیوه منطقه ی جغرافیایی هیمالایا گالوان با حزن اختلاف نظر دارند که تأثیر خود را پهلو صنایع گوناگون هردو کشور ازجمله فناوری نشان می دهد. نصیب و قسمت هند، امروز نگرانی زیادی غصه بابت سرمایه گذاری چینی ها تو زیرساخت های شبکه ای دارد. گزارش های بی نهایت مدال می دهد که مقام های دولتی و فعالان صنعتی فناوری داخل هند، به دنبال راه های هرچه بیشتری بخاطر کاهش تأثیر و نفوذ چروک هستند.

هند به خشکی امدن خلاف ایالات متحده، مسیر ممنوعیت خواه انفراد را برای هواوی تو پیش نمی گیرد. درون عوض طالع این ملک تصمیم دارد تا تجهیزات هواوی را به مرور از زیرساخت شبکه ی خود حذف کند. یکی از مقام های ارشد دولت هند می گوید آن ها خصوصا در قراردادهای بزرگ مرتبط با خدمات عمومی و زیرساخت های بحرانی، کار کردن با باهم اتحاد کردن هایی به سوا شرکت های چینی را اولویت می دهند. او همچنین می گوید ترجیح دولت به کسب وکارهای خصوصی هند هم ابلاغ شده است.مقاله های مرتبط:چرا هند اپلیکیشن ها و فناوری های چینی را تحریم می کند؟چین داخل صورت بایکوت هواوی تو هند، اقدام متقابل انجام می دهد

شرکت های مفرط هندی درون مسیری جدی بخاطر ترقی ی زیرساخت سلاله متاخر شبکه های مخابراتی صبر دارند. از میان بزرگ ترین فعالان 5G در هند می توان به Reliance Jio اشاره کرد که برگ اختصاصی خود را نقشه کشی و تولید می کند. Bharti Airtel یکی دیگر از فعالان است که مشارکت هایی جدی اندوه با شرکت سوئدی اریکسون دارد. BSNL همچنین که تحت مالکیت دولت فعالیت می کند، به نرم کردن تولیدکننده ها و تأمین کننده های چینی را از زنجیر ه ی خود خارج خواهد کرد. نکته ی بنیادی اینکه شرکت های هندی قبلا همکاری هایی قطعی با هواوی داشتند. به نشانی مثال Vodafone India لایه های پایه ای شبکه ی 5G را با کمک هواوی روش اندازی کرد.

اولین گزارش ها اطراف تصمیم متاخر دولت هند، چند هفته پیش منتشر شد. رسانه ها توقع می کردند که هواوی و ZTE به مرور از پروژه های ترقی ی 5G در هند پیاده شدن گذاشته خواهند شد. اطلاع دادن جدید با تأیید گزارش های پیشین، مرموز تر شدن روابط بین هند و چروک را تأیید می کنند. به هرحال هیچ یک از مشارکت هایی که در اطلاع دادن جدید بوسیله نام آن ها رمز شده است، واکنشی به گزارش ها نداشته اند. نصیب و قسمت هند همچنین هیچ بیانیه ای درباره ی این موضوع منتشر نکرد. صرف رویت از تأیید رسمی اخبار کنونی، باتوجه به برنامه های سابق دولت هند همچون ممنوعیت چندین اپلیکیشن چینی، می نبوغ صحت ادعاها را تا حد زیادی تأیید کرد. درنهایت ظاهرا هواوی و دیگر شرکت های چینی به مرور بازار مبصر دیگری را غصه درون مسیر از دست رفتن می بینند.بیشتر بخوانید:وای فای جت چگونه کار می کند و چه محدودیت هایی دارد؟مشخصات ابدار افزاری هواوی Y9a مشهود شدزومیت برنامه نویس Net. استخدام می کندفاکسکان درصدد واگذاری کارخانه های خود از چروک به مکزیک استگوگل کروم درباره ی انتخاب رمزعبور فرسوده بوسیله کاربران بانگ می دهد
رونمایی از گوشی های تاشدنی یکی از پیوستگی های خوب مملکت فناوری در سال ۲۰۱۹ حیات. این نوآوری با استقبال چشم گیر طرفداران گوشی های هوشمند در سراسر جهان رو به رو شد. پس از آن انبازی های ارشد تولید کننده ی موبایل با سرمایه گذاری هنگفت به جنگ با رقبا بخاطر تولید گوشی های تاشدنی با قابلیت های بهتر و استقامت بیشتر رفتند. صعود فناوری گوشی های تاشدنی تو سال ۲۰۲۰ همه ی چشم ها را خیره کرد؛ درحالی که شاید چند سال پیش تولید چنین گوشی هایی اصلا تصور نمی شد.مقاله های مرتبط:پتنت جدید اپل وقوف از شباهت گوشی تاشدنی آیفون بوسیله گلکسی فولد می دهدقیمت گوشی های گلکسی زد فولد 2 و زد فلیپ 5G مشهود شدگوشی تاشدنی میت V هواوی احتمالا به جانب درون تا خواهد شد

با گذر زمان و پیشرفت داخل زمینه ی تاسیس نمایشگر، امروزه شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و موتورولا گوشی های تاشوی نسبتا بادوامی تولید کرده اند. مدل سازی و پیدایش این طور گوشی هایی با بخشیدن زمان زیاد صعود کرده ، برای درک این موضوع کافی است به تفاوت مدل سازی بین نمونه اصلی Galaxy Fold و Galaxy Z Flip توجه کنید. در رقابت برای پیشبرد فناوری گوشی های تاشدنی، غول های مبصر سازنده ی نمایشگر مانند Samsung و LG با تنخواه گذاری در این حوزه، تو تلاش برای کشف کردن رویه هایی هستند که دوام و ماندگاری نمایشگر های گوشی های تاشدنی را افزودن دهند.

به گزارش سایت ETNews، سامسونگ و ال جی پتنتی را ثبت کرده اند که داخل آن بوسیله ظهر راه هایی برای افزایش ماندگاری ورقه ارائه به وسیله کاهش سطح فشار در هنگام تا شدن گوشی پرداخته شده است. پتنت ال جی یک «لایه ی کنترل» را در ساختار نمایشگر نشان می دهد که باعث کاهش تنگ کردن خفیه سطح نمایشگر و جلوگیری از چین زنگ زدگی آن می شود. بدین تزیین از نمایشگر محافظت بیشتری خواهد شد. ال جی یک قدم فراتر رفته و این روش را به مرحله آزمایش نیز رسانده است. به گفته این شرکت، روش آن ها «بوسیله مقدار بیش اضافی کشش سطحی نمایشگر را ناچیز می یواش.»ثبت اختراع نمایشگر تاشدنی سامسونگثبت ابتکار نمایشگر تاشدنی ال جی



حزن زمان با ال جی، سامسونگ همچنین بوسیله نوآوری «چسبندگی حساس به تنگ کردن» (pressure-sensitive adhesive) در محورهای چرخش مشت یافته است. این روش باعث شل شدن گریپ های پایه می شود، درنتیجه معیار فشار داخلی را درون سطح نمایشگر کاهش می دهد. هرچه از جانب کاربر فشار بیشتری متوجه شود میزان چسبندگی ناچیز لطافت به بود خواهد آمد و ابدیت نمایشگر بیشتر می شود.

باید یادآوری کرد که ثبت پتنت های اخیر لزوماً به معنای استفاده ی آن ها درون محصولات مربوط باینده سامسونگ و ال جی نیست. نباید غبطه داشت که گوشی تاشدنی اتیه این انبازی ها بوسیله کمیت گوشی های مرسوم امروزی موجود تو بازار با دوام باشند. البته، گونه های ذکر شده به طرز محسوسی واقع گرایانه هستند و همان طور که گفته شد، روش ال جی حتی به وهله آزمایش همچنین رسا است؛ بنابراین می استعداد امیدوار بود، راهکارهای جدید در آینده به واقعیت بپیوندند؛ البته اگر درحال حاضر تولید نشده باشند!



باتوجه بوسیله متاخر بودن فناوری گوشی های تاشدنی، تنگ کردن یدکی روی دوش انبازی های تولید کننده ی گوشی بخاطر بهبود قابلیت اطمینان آن ها حیات دارد. گوشی تاشدنی هنوز بوسیله عنوان مدل دردسترس جمله شمار نمی شود؛ اما سیلان پیشرفت نقشه کشی این نوع گوشی ها متجاوز امیدوار کننده به نظر می رسد. با پیشرفتی که در نقشه کشی و تولید گوشی Galaxy Z Fold 2 مشاهده می شود، غبطه به گشایش کیفیت، تولید بیشتر و درنتیجه کاهش ارزش چنین گوشی هایی بیشتر شده و آرزوی دردسترس قرارگرفتن آن ها برای اکثریت مردم، بوسیله واقعیت نزدیک ترشده است. 

درحال حاضر گوشی های گلکسی فولد، گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فلیپ سامسونگ، موتورولا ریزر و شیائومی می میکس آلفا از بهترین گوشی های با نمایشگر تاشدنی درون میدان هستند. شما کاربران زومیت می توانید با مراجعه به مدخل محصولات زومیت به معاینه و مقایسه این گوشی ها بپردازید و نیز کم قیمت ترین فروشنده ی آن ها را از بین قرن ها فروشگاه اینترنتی پیدا کنید.  بیشتر بخوانید:تصاویر رندرشده منتسب به پیکسل 5 گوگل منتشر شداپل بخاطر جبران نفقه های 5G، آیفون 12 را بوسیله باتری مفت مجهز می کندسرفیس دوئو مایکروسافت درون بنچمارک گیک بنچ دید شدشیائومی چگونه به شارژ بی سیم ۵۰ وات در می 10 اولترا مشت یافت؟فرایند تولید آیفون های اپل درون کارخانه ویسترون هند آغاز شد