به تایپ - تایپ در دستان شما

پست جدیدی درون وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده که هدف بازپسین این شرکت با کنسول پلی استیشن 5 را «قرار دریافت بازیکنان درون قلب تجربه گیمینگ» معرفی می نرم. تو این مطلب، توان هایی متشابه تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و فناوری بازخورد لمسی (Haptic Feedback) در کنترلرهای دوال سنس (DualSense) و همچنین حاقظه علو سریع SSD این کنسول درکنار سواری اختصاصی پردازش صدای سه اینده (Tempest 3D) به نشانی ابزاری که سونی به مشیت غرق کردن بازیکنان داخل تجربه تک تک ورزش های PS5 بوسیله کار می گیرد، معرفی می شوند.

در همین راستا شرکت ژاپنی برای نمایش چند نمونه عملی از نحوه ی بوسیله کارگیری این قابلیت ها در ورزش های PS5، از ترقی دهندگان استودیوهای ورزش سازی سرتاسر جهان درخواست کرده تا نظرات خویشتن را در خصوص انفراد های اختصاصی این کنسول و چگونگی تأثیرگذاری آن در شکل گیری آینده ی صنعتی بازی با علاقه مندان به اشتراک بگذارند. تو ادامه می توانید ضمن تماشای جدیدترین تبلیغ تلویزیونی سونی بخاطر ویژگی های تأثیرگذاری PS5 درون نسل جدید بازی های ویدیویی، به شماری از نقل قول هایی که از زبان بازی سازان مختلف نمایش شده توجه داشته باشید.



دانلود از آپارات



  

برایان هورتون، کارگردان خلاق بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales:

«سرعت بالای حافظه ی SSD درون کنسول پلی استیشن 5 علاوه پیاده شدن بارگذاری سریع و تقریبا آنی بازی ها، این امکان را دراختیار ما قرار می دهد تا جزئیات بیشتر و تصاویر دقیق تری از فضا بازی ها را با یک سرعت مطلوب روی نمایشگر نمایش کنیم. بدین زیبایی هوا شهری به مراتب زیباتر از گذشته به دیدن رسیده و این تنها آغازگر مسیر دستیابی به فرصت های بیشتری است که دربرابر ترقی دهندگان راحتی خواهد گرفت. این یک تغییر بنیادی داخل ساختار پلتفرم های گیمینگ است که همگی بخاطر استعمال از مزیت های آن در سال های پیش رو بی تابی زده هستیم.»



گوین مور، کارگردان خلاق استودیوی SIE Japan:

«بوسیله نشانی عضوی از تیم توسعه دهندگان ورزش Demon’s Souls از همین الان طرز فکر ما نسبت به حافظه SSD و کاربردهای آن تغییر کرده است. ما به SSD عزب به دید یک حافظه پس انداز سازی نگاه نمی کنیم؛ نصیب گیری از سرعت بالای این قطعات در بارگذاری ثانیه ای ورزش ها و بازگشت سریع به روانی بازی سپس از کشته شدن های پیاپی می تواند تجربه ی بازی های مشابه Demon’s Souls را متحول درنگ.»



ماتیاس انگستروم، کارگردان بازی Hitman 3:

« Hitman 3 شما را به ماجراجویی و عزا و گذار در لوکیشن های سندباکس و ارشد این بازی جلب می کند. از طرفی امکان پس انداز سازی و بارگذاری کندرو و پیاپی قضیه بازی، کلید دستیابی به این مرام است. زمان بارگذاری بیش پایین بازی ها در کنسول پلی استیشن 5 بیش از هر چیز دیگری بازیکنان را برای تجربه بازی های این کنسول ترغیب خواهد کرد.»



نیل هیل، برنامه نویس مبصر ورزش Far Cry 6:

«حافظه SSD پلی استیشن 5 یک قابلیت انقلابی و متحول کننده است. من فکر می کنم رفته رفته و با بلوغ بیشتر بازی های نسل جدید، خلاقیت ها و اقدامات نوآورانه و بی نظیری داخل بحث استریمینگ و طراحی بازی های دنیا باز مشاهده خواهد شد و این موضوع مرهون حافظه ی فوق سریع PS5 است.»



آری آرنبورنسون، برنامه نویس ارشد بازی Returnal:

«به نظر من همینطور که بیشتر در خاندان متاخر کنسول های ورزش پیشروی کنیم، توسعه دهندگان به مزیت ها و انفراد های نهفته تو فناوری SSD پلی استیشن 5 بیشتر پی خواهند برد. این چیزی است که بیش از هرچیز دیگری غلام را هیجان زده می کند. اما سؤال اینجا است که بارگذاری سریع العمل داده های یک دیسک چه مفهومی برای توسعه دهندگان دارد؟ آیا اصلاً مفهومی از «بار» تو ورزش ها همیشگی خواهد ماند؟ فرصت ها و استعداد های مستور تو این جنبه از کنسول های جدید سونی متجاوز از هرچیزی من را بوسیله نشانی یک توسعه دهنده هیجان خورده می یواش.»



مارکوس اسمیت، کارگردان خلاق استودیوی Insomniac Games:

«امیدوارم بازیکنان دموی گیم پلی جدیدی که برای ورزش Ratchet
  • ۹۹/۰۶/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی