به تایپ - تایپ در دستان شما

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

در ماه های اخیر، مایکروسافت مجاهدت کرده است سیستم های مبتنی کنار معماری ۳۲ بیتی را از رده خارج کند و کاربران را به سمت کاربرد از سخت افزاری با معماری ۶۴ بیتی سوق دهد. با این حال، پر اب افزارهای موجود داخل بازار درکنار سازگاری با معماری ۶۴ بیتی، از معماری ۳۲ بیتی نیز پشتیبانی می کنند.

حال، سران مایکروسافت بوسیله منظور تغییری بزرگ داخل وضع ی تعامل کاربران با سیستم عامل ویندوز ۱۰ اطلاع دادن کردند آینده ی ویندوز ۱۰ تنها در نسخه ی ۶۴ بیتی ادامه می یابد و از به روزرسانی مه ۲۰۲۰ که به معروفیت نسخه ی ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ نیز شناخته می شود، تنها سخت افزارهای ۶۴ بیتی پوشش داده می شوند.

چنین موضوعی در وب سایت رسمی مایکروسافت نیز بوسیله چشم می خورد و حداقل سیستم موردنیاز بخاطر اجرای ویندوز ۱۰ ویرایش شده است. درون فهرست سیستم موردنیاز برای اجرای ویندوز ۱۰ می توان مشاهده کرد نسخه ی جدید سیستم عامل مایکروسافت، فقط روی سخت افزاری اجرا خواهد شد که برمبنای معماری ۶۴ بیتی توسعه داده شده باشد. مقام های مایکروسافت در این زمینه توضیح دادند:با عرضه ی ویندوز ۱۰ نسخه ی ۲۰۰۴، تمامی سیستم های سخت افزاری متاخر تاسیس OEM خواه تولیدکنندگان تجهیزات اصلی باید از معماری ۶۴ بیتی برخوردار شوند؛ زیرا نسخه های جدید ویندوز ۱۰ دیگر سخت افزاری مبتنی بر معماری ۳۲ بیتی را پشتیبانی نمی کنند. این اتفاق به ذهنی پیمانه طولانی ارائه ی خدمات به جهیز های قدیمی مبتنی بر معماری ۳۲ بیتی ازاله و مایکروسافت همچنان بوسیله ارائه ی به روزرسانی های امنیتی و افزایش قابلیت به ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی دنباله خواهد قسط.

سخنان سران مایکروسافت نشان می دهد محصولات قدیمی که از نسخه ی ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، همچنان پشتیبانی خواهند شد و پچ های امنیتی را ستاندن خواهند کرد؛ ولی برای استعمال از نسخه های متاخر ویندوز ۱۰ باید ابدار افزاری داشته باشید که مبتنی بر معماری ۶۴ بیتی باشد. شرکت های سازنده کامپیوترها همچنین باید سخت افزارشان را مبتنی کنار معماری ۶۴ بیتی بسازند.



متاسفانه مایکروسافت نمایان نکرده است چه تعدادی از کاربران از نسخه ی ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ استفاده می کنند. با این حال، آمارسنجی موجود درون شبکه ی استیم بوسیله ما نشان می دهد درون آوریل ۲۰۲۰ از مجموع کاربران فراهم داخل نظرسنجی، ۹۵/۰۶ درصد از جهیز عامل ویندوز مایکروسافت استعمال می کنند.

در تفکیک آمار عرضه شده از کاربران سیستم عامل ویندوز مدال داده می شود درحالی که ۸۶/۰۸ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی را انتخاب کرده اند، تنها ۰/۲ درصد از کاربران با ویندوز ۱۰ نسخه ی ۳۲ بیتی بازی های استیم را امتحان می کنند.مقاله های مرتبط:مایکروسافت آژیر داد: آپدیت مه 2020 ویندوز 10 کماکان دارای چندین اشکال استبا روش های تغییر یوزر اکانت در ویندوز 10 آشنا شوید

باید در دید گرفت اصولا گیمرها از جدیدترین رقیق افزارها برای امتحان ی بازی ها استفاده می کنند و طبیعتا آمار ارائه شده در مقایسه با آمار طاسی کاربران نسخه های مختلف ویندوز ۱۰ می تواند متفاوت باشد. با این حال، درصد بسیار کم کاربران نسخه ی ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ درمقایسه با نسخه ی دیگر مبین دلیل غرض مایکروسافت به فرجام دادنِ پشتیبانی از ویندوز ۱۰ ۳۲ بیتی است.بیشتر بخوانید:مایکروسافت اتومبیل جستجوی پیش تصور کروم را به بینگ تغییر می دهدمایکروسافت استارتاپ MicroVision را تصاحب کردمایکروسافت و اینتل پروژه مشترکی با هدف اطلاع بهتر بدافزارها ادا می کنندمایکروسافت درحال توسعه ی خامه سرفیس با قابلیت شارژ بی سیم استروشنایی نمایشگر مک بوک ایر 2020 هنگام اجرای ویندوز 10 بیشتر است
ویروس کرونا جدید، عامل بلای ناگهانی تنفسی جدیدی به اشتهار کووید ۱۹ است که تقریبا سه گانه ماه پیش از چین منشاء گرفت و تاکنون تو بیش از ۲۰۰ کشور و قلمرو جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران اولین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا سه ماهه، ویروس کرونا همچنان در حال انتشار در کشور بوده و برابر آمار رسمی، بیش از ۱۰۰ هزار نفر را آلوده کرده است. در این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و روانی شیوع ویروس کرونا جدید درون ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا تو ایران

روند مسری ویروس کرونا در ایران (نمودار ناحیه ای و خطی)

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر یومیه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا متاخر (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

اساسی ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و روند شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا متوقف می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استعمال مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه بوسیله طور صحیح از ماسک استفاده کنیم؟

نیز در امتداد می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
مادرهایمان از فرمان شب هنگام روزی گلایه کرده اند و ما فقط شنیده ایم، اما تا به حال معلم شبانه روزی نداشتیم! آموزش از گونه دور، رسیده آموزش  شبانه روزی شده؛ معلم بودن  شب هنگام بهره شده  و ما میان روز و شب گم شده ایم!آموزش، شبانه یکروز است، بمنظور همین دیشب زمانه دو و نیم صبح تکالیف علوم را برای معلم علوم فرستادم. فکر کردم  اگر فردا صبح بفرستم، حتماً به عنوان یک روز تأخیر امتیازم را کم می کند. او معلمی شب هنگام یکروز است؛ به ده ها دلیل که خود معلم ها می گویند:

باور کنید من فقط یک نفرم

این پیام را یک دبیر، برایم فرستاد و گفت این را خودم ننوشتم؛ اما تو دسته دبیران دست بوسیله مشت می شود! گفت بی حد درست است؛ انگار زندگی این روزهای مرا نوشته است. لطفاً این را بوسیله جای مصاحبت های غلام بگذار.

الف. گ. الف (دبیرمنطقه ی ۱۴):

«من یک معلم هستم. ما در تعطیلی به سر می بریم. بامداد یک ساعت زودتر از شروع کلاس ملتفت می منحوس و مشغول بارگذاری محتوایی آموزشی هستم که شب گذشته برای ضبط آن ها تا پاسی از شب بیدار بوده ام. از ساعت ۹ صبح تورنومنت مسلسل وار کلاس هایم مقدمه می شود. بدون تا اینکه چنددقیقه فاصله برای اسقاء کردن یک فنجان چای سرد شده، یک اندام پاسخ گوی ۴۰ بصیرت آموزم که بیش ترین مهارتشان در سرعت چت کردن و کم ترین حواسشان به یادگیری است.

بی وقفه تا شایسته کردن سه گانه تایپ می کنم. معمولاً به چند دقیقه فاصله ی بین کلاس ها دلم دلگشا است؛ به این که نوزاد ها را با جمله های محبت آمیز بدرقه ی کلاس بعد اینده کنم و با یک خداحافظی شیک بدرودشان گویم. بعد باعجله به کلاس اینده می روم تا محتوای آموزشی آن را با سرعت لاک پشتی اینترنت و کندی پیام رسان های داخلی بارگذاری کنم. زمان حال زمان رسمی مدرسه تمام شده و قسمت پر اب عارضه تازه شروع می شود.

باید پیگیر اختفا هایشان باشم وپاسخ گوی جیم شدن های گاه وبیگاه برخی شاگردان بوسیله معاونان محترم دبستان. بعد باید به صدها پیام خصوصی پاسخ دهم که شامل سؤالات و دشواری های علم آموزان است و سپس تکالیفشان را بررسی و آزمون هایشان را تصحیح کنم وخدای من، همه مقصود پاسخ سریع دارند و من فقط یک نفرم...

ساعت هفت شب شد و باید فاتحه به ضبط وُیس های تدریس فردا کنم، محتوای آموزشی و سؤال های آزمون فردا را آماده و به این اندیشه می کنم که این حجم از محتوا را با چه ترفندی در زمان محدود یک کلاس آنلاین مدیریت کنم.

هی ندا ضبط می کنم، تخته نوشته می فرستم، فایل وُرد را اثر دی اف و جای پا دی اف را به عکس و عکس را به وُرد تبدیل می کنم. آزمون آنلاین طرح می کنم، پاورپوینت می سازم، فیلم می گیرم و...

نه میکروفن دارم و نه گوشی خوبی که پشتیبان حجم بالای فیلم ها و محتوای آموزشی ام باشد، با کم ترین امکانات آن غصه نه یک بار، خیر دوبار، گاهی، چندبار فیلم می گیرم و صوت پرونده می کنم تا بلکه یکی خوب از آب در بیاید. مبادا مانند ماجرای «آیلاند» دستمایه ی شوخی شود. گوشی ام سنگین شده و بوسیله سختی روشن می شود، وسط کلاس هنگ می یواش و  همه ی این ها یک طرف.

یک روز تعطیل هفته را هم مدیر مدرسه میتینگ و شورای آنلاین دبیران می گذارد و وظایف سه ماه آینده را با چشم انداز تبدیل بنیادین آموزش و پرورش اعلام می بطی ء!

ساعت ۱۰ شب است که تلفنم زنگ می خورد، پشت گوشی می گوید «این روزها خوب استراحت می کنید! راستی خبر امروز را شنیدی؟ اطلاع دادن گفت پس از بازگشایی مدارس باید این تعطیلی ها را تکرار کنید...»





معلمم و به چشم پزشک نیاز دارم

الف. پ، دستیار آموزشی یک مکتب ی دخترانه است؛ این روزها مقرری اش بازرسی بر آموزش مجازی است. تا اینکه درون هنگام غذاپختن، لپ تاپ را از خودش دور نمی کند. ابتکاری مادر شده و برای ما از این روزها می نویسد:

«شاید در نگاه اول فکر کنید نظارت کاری ندارد؛ اما غلام داخل بازرسی با همه ی مشکلات معلم ها، اولیا و بصیرت آموزان درگیرم! تقریباً بوسیله صورت آنلاین با همه تو تماسم و می توانم بگویم تمام وقت. نظارت می کنم فیلم ها به موقع در شبکه ی شاد بارگذاری شوند. چنانچه نشوند اثر گیری می کنم و آن وقت پای درددل معلم می نشینم که می گوید: «یک ساعت عاشق بودم تا فیلم آپلود شود، خیلی اینترنت بطی ء بود. مجبور شدم امر را بگذارم بخاطر نصف شب که اینترنت قوی تر است.»

نظارت می کنم که دانش آموزان آنلاین باشند یا به تعهد خودمان غیبت نداشته باشند. هرروز چندبار در کلاس های مختلف، اسامی را ضربت می کنم بعد تماس می گیرم تا بدانم چرا خرد آموز آنلاین نبوده و مشکلات متنوع خانواده ها را می شنوم. مثلاً چندی خانواده ها چند فرزند دارند و به تعداد آن ها گوشی ندارند و کلاس ها تداخل محسوس می کند. گاهی اینترنت ضعیف است و خواه اولیای سازمانی که تو خانه کامپیوتر ندارند و صبح گوشی درون جوانمردی بچه ها نیست!

یک مرحله با خانواده ای تماس گرفتم و پرسیدم چرا تکالیف را نمی فرستند و در آموزش فعال نیستند؟ باور می کنید والده دانش آموز اعتراض داشت به این که چرا آموزش از فضای رمزی است؟ آن طرف معرفت آموزان هستند که چندی از آن ها تقریباً بیش تر اوقات آنلاین هستند و به شدت بوسیله فضای مجازی موقوف شده اند. وقتی به آن ها می گویم چرا بلوغ نمی فرستند خواه در آزمون آنلاین همدستی نمی کنند، می گویند امسال که روی هواست!

راستش تمام وقت پای لپ تاپ و یا گوشی هستم و فکر می کنم بعد از این روزها به شدت نیاز به یک چشم پزشک دارم. بدتر از همگی این که حکم ما درون این روزها چند برابر شده درحالی که بخاطر ما که نیروی آزاد هستیم وضعیت اختلاف دارد. بوسیله ما گفته اند چون کارتان اندک شده، حقوق کامل نمی دهیم.»





متعاقب میزهای معقول کسی تراشیدن

این مطلب را یک نویسنده وظیفه خور که هنوز کوشا است برایمان نوشت و وقتی وارد شد همکارانش اشتهار کامل خود را اعلام نکردند، او هم به همین اکتفا کرد.

میم. الف (نویسنده مطالعات اجتماعی):

«هربار که از گونه دور تحصیل می دهم عارض هایشان را تجسم می کنم. ما آموزش آنلاین را در خویشتن مدرسه ادا می دهیم به همان کلاس ها می رویم که جای بچه ها در آن خالی است؛ قفا میزهای آرام!

رو به دوربین سلام می دهیم، آرزوی موفقیت و صلح و صفا می کنیم. هربار می گوییم: «دلمان برایتان کوزه است» و به دوربین یادگیری می دهیم. گاهی خاتمه کلاس لحن را باز می کنم و می گویم: «کسی سؤالی دارد بگوید.» می خواهم صدایشان را بشنوم. گاهی چت را باز می گذارم و از شیطنت هایشان می خندم.

۴۰ سال است که معلمم. بازنشسته ام و اکنون در یک دبستان ی غیردولتی مشغولم. اسفندماه فیلم را تو خویشتن دبیرستان ضبط می کردیم و سپس دیگر من موثر نداشتم. اما الآن کلاس ها آنلاین است. البته باز بی قراری برای آموزش آنلاین به مدرسه می روم، اما اغلب وضعیت نت و سروری که از آن استفاده می کنیم کلافه مان می کند. یک کلاس یک ساعته به دلیل قطعی های مداوم تا دوساعت طول می کشد؛ امتحان ی عجیبی است.

گاهی دانش آموزان تکالیفشان را نیمه شب برایم ارسال می کنند. چنانچه یادم برود اینترنت را خاموش کنم خواه این که صدای گوشی را کم می کنم. بارها از صدای اکسید پیام ها باخبر می شوم. این روزها صعود فناوری به دستیار تعطیلات قهری آمده و آموزش را تبدیل داده است. ما و آموزش و پرورشمان با آموزش رمزی و آنلاین ناآشناییم؛ تازه داخل آغاز راهیم و نیاز به زمان داریم و عمده نم این که اصلاً نمی دانیم این شرایط تا کی ادامه دارد. اما به قول پیشگاه حافظ: «چنان نماند، چنین نیز غم نخواهد ماند».

سلامتی بصیرت آموزان و خانواده هایشان برای ما اساسی تر از هردرسی است. غلام می دانم قلب آن ها بی آرامی سبو است؛ حتی گریزپاترین دانش آموزان دلشان بخاطر دوستانشان و بازی ها و شادمانی های دبیرستان کوزه است. مطمئنم.»
علیرضا زالی، فرمانده ی ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران از تغییر الگوی رجوع ی افراد به مراکز درمانی و همچنین دگرگونی الگوی بیماری کووید ۱۹ در تهران وقوف انصاف. به گفته ی او مراجعه ی بیماران با حال وخیم بوسیله مراکز درمانی بیشتر شده؛ همچنین مدت اقامت بیماران بستری کرونا نسبت به گذشته افزایش صریح کرده است.

زالی در ادامه گفت مراجعه بوسیله پاره های بهداشتی و درمانی بیمارستان های تهران ۶ درصد رشد اشتراکی داشته است، همچنین تعداد بیمارانی که درون درون بخش اختصاص بستری شده اند یک درصد اضافه و بیمارانی که داخل بخش عادی بستری شده اند ۶ درصد نمو داشته است.مقاله های مرتبط:اجرای طرح بور گذاری هوشمند؛ بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشتموج دوم عالمگیر کرونا در ۶ استان ناحیه آغاز شده است

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت نیز می گوید درحال حاضر یک دهم اجل ها در کشور مربوط به کرونا است و این نشان می دهد شرایط کشور هنوز به حالت معمولی نرسیده است. به گفته ی او رعایت نکردن نکات بهداشتی و اینکه تخیل کنیم شرایط کشور به روزهای پیش از عالمگیر ویروس کرونا بازگشته منجر به افزایش آمار ابتلا شده و پیامدهای اعاده ناپذیری را بوسیله همراه خواهد داشت.

ایرج حریرچی، دستیار کل وزیر بهداشت هم از افزایش آمار مبتلایان به کرونا تو استان مازندران درون روزهای اخیر نسبت به هفته های گذشته وقوف رحم و نسبت بوسیله این موضوع ابراز نگرانی کرد. به گفته ی او ممنوعیت رفت وآمد بین استان ها از ۱ اردیبهشت برداشته شده اما مردم باید جهانگردی های خود را بوسیله حداقل برسانند چراکه این ممنوعیت با هدف اقتصادی و بخاطر بهبود وضعیت کسب وکارها برداشته شده است.

حریرچی در امتداد گفت اگرچه وضعیت کنترل و مقابله با بیماری کووید ۱۹ در مازندران مطلوب است، اما با اضافه سفرهای آدم بعد از رفع محدودیت، خطر جدی سلامت انسان استان مازندران و کادر درمانی آن را تهدید می یواش. او داخل ادامه از طولانی مردم، حتی کسانی که ویلا و منزل شخصی دارند، درخواست کرد به استان های شمالی سفر نکنند.آدم به استان های شمالی سیر نکنند

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان نیز از تکثیر دو برابری تعداد خودروهای وارد شده به این استان در روزهای گذشته خبر داد و همچنین اخبار کرد ورودی به شهرهای استان همچنان بسیار است. به گفته ی او روز دوشنبه که فردی های سیر بین استانی ابطال شد، ۱۲ هزار و ۶۴۵ خودرو مخبر استان و بیش از ۶ هزار خودرو از استان بیرون شد. ترافیک سنگین آزادراه قزوین، کرج، تهران در روزهای گذشته نیز نشان دهنده ی تکثیر مسافرت های مردم است. طالبی گفت:برداشته شدن محدودیت های ترددی به معنای نبود ویروس کرونا و رفع خطرات ناشی از آن نیست؛ بلکه این ویروس همچون آتش پایین تر خاکستر است و مردم باید حلقه ی حفاظتی دور خویشتن بکشند. اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند بدین مفهوم است که مردم باید همچنان هوشمندانه از ترددهای غیرضروری بپرهیزند تا مکرر تماشاچی شیوع این ویروس نباشیم.

اضافه سفر به استان های شمالی بعد از برداشته شدن محدودیت ها مطمئنا آمار ابتلا را افزودن خواهد داد، البته آمار نشان می دهد تا همین جا بی آرامی تعداد مبتلایان ایران به ویروس کرونا از چین که مبدا بیماری است سبقت گرفته است. چین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را تاکنون ۸۲ هزاره و ۱۶۰ تک اعلام کرده درحالی که آمار رسمی تعداد مبتلایان ایران تا امروز ۸۷،۰۲۶ تک بوده است.

رئیس سازمان بهداشت جهانی نز می گوید بیماری کووید ۱۹ برای مدت طولانی در گیتی وجود دارد و هرگونه غلفت خواه رفع مقررات منع رفت وآمد، موج جدیدی از مسری ویروس را بوسیله همراه خواهد داشت. در همین راستا محمدرضا ظفرقندی، مهتر کل اداره نظام پزشکی، خطاب بوسیله رئیس جمهور گفت بازگشایی زودهنگام اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و... نه تنها مدیریت مبتلایان مسری بیماری کووید ۱۹ را سخت می کند بلکه زحمت های کادر تداوی را نیز هدر می دهد. او در دنباله خواست، دو اصل مهم «حدود ضرورت های قطعی درون بازگشایی اماکن و مراکز» و نیز «امکان نظارت اجرایی و کنترل اصول بهداشتی فعالیت ها تو آن مراکز» در غرض گیری های مهم درنظر اندوهناک شود.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۴ اردیبهشت ۹۹]پایش زودهنگام ویروس کرونا از طریق آزمایش و مطالعه فاضلابپنجاهمین سالگرد روز زمین؛ آنچه در یک سال گذشته درباره سیاره آبی آموختیمچگونه ویروس کرونا درون رستورانی تو چروک فقط فداکار افراد را آلوده کرد؟ساعت های هوشمند سامسونگ بوسیله اپلیکیشن یادآور شستن دست مجهز شدند
تحول نامی که به گوش مخاطبان آشناست، اقدامی همراه با کار بزرگ بخاطر یک تصرف و کار است ولی حالا در این میان «ایران رنتر» نام خود را درون کنار هویت بصری اش دگرگونی داده است! لندو شهرت جدید این استارتاپ است.

حدودا ۵ سال از فعالیت لندو که یک استارتاپ فینتکیدر زمینه لندتک (استفاده از فن آوری برای ارائه تسهیلات) است، میگذرد. لندو پس از تغییراتی در مقیاس کسب و کار طی این سال ها، در سال جدید نام و نشان تجاری اش را نیز تغییر داده و در تاریخ یکم ادیبهشت ماه از برند جدیدش به اشتهار لندو رونمایی کرد.تغییرات لندو طی این سال ها

این استارتاپ در اردیبهشت ۱۳۹۴ آغاز بوسیله فقره کرد و مقدمه در بنیاد اجاره اعطا کردن ابزار فعالیت می کرد. با گذشت زمان به سوی اجاره با امکان مالکیت تحول مسیر داد، پس ازآن به فروش اقساطی رخت رو آورده و در نهایت امکان بیع اقساطی از فروشگاه های آنلاین با عرضه احترام و تسهیلات را فراهم کرد. چشم انداز لندو به گفته خودشان، پدید آوردن تحولی در نظام  اعتباری کشوراست.چرا معروفیت قبلی (ایران رنتر) باید تغییر می کرد؟

بوسیله گفته امیر حق رنجبر؛ مدیرعامل لندو: “نام ایران رنتر با اهداف متاخر لندو هم خوانی نداشت. این تحول برند داخل راستای معاون به ساخت یک اکوسیستم لندتک در ایران و دامنه نهادن تو سطر نمایش محصولات نوآورانه درون بنیان تسهیلات مالی عمل شد."

بر اساس گفته های مدیر عامل لندو، درون ایران تو بن وام دهی و تسهیلات، استارت آپ هایی که محصولات انواع عرضه کنند، نداریم. بوسیله همین فکر لندو با اسم و برند جدیدش تصمیم دارد ملتفت حوزه های متنوع بدهی دهی شود و محصولات گوناگونی برای دریافت قدر عرضه کند. حضور اعتباری که محصولی نوین در حوزه فینتک است و نسل دوم رتبه بندی اعتباری بر پایه هوش مصنوعی از محصولاتی است که در ماه های آینده لندو قصد رونمایی از آن ها را دارد



 دلیل گزینش شهرت «لندو»

موافق توضیحات صفحه مربوط بوسیله ری برندینگ لندو، اشتهار ایران رنتر که از واژه (Rent) به معنای اجاره کردن گرفته شده بود، حالا دیگر برای نشان دادن حوزه فعالیت لندو ارزان نیست چون این استارتاپ دیگر در ماخذ کرایه کالا فعالیت نمی کند. لندو از واژه (Lend) به معنای قرضه و اعتبار دادن گرفته شده است و همچنین نام یک عسل متعلق به دیار سیستان و بلوچستان نیز هست. از این پس ایران رنتر با نام جدید لِندو فعالیت خواهد کرد.رونمایی از لوگوی جدید

لوگوی جدید از 4 عنصر تشکیل شده که نشان دهنده 4 بُعد از کسب و امر لندو هستند؛ مشتریان، سرمایه گذاران، فروشگاه ها و خویشتن لندو. پیکان سورمه ای رنگ جزیی نمایان گر حرف L و لندو است. نشان مثبت ( ) در میان این چهار پیکان همچنین بیان کننده مفهوم هم افزایی است.

ته رنگ سبز در طراحی لوگو بیانگر حس اعتماد و رنگ سورمه ای همچنین نشان دهنده مفهوم توجه به مسائل مالی است که از ارکان اصلی لندوست.



بروزرسانی وبسایت لندو

وب سایت لندو نیز با حفظ امکانات گذشته به روز شده و با تغییراتی درون ظاهر، رابط کاربری و عملکرد در دسترس قرار محزون است.روند رو به رشد لندو

یکی از اتفاقات رادیکال برای لندو، جذب تنخواه در سال 98 وجود. لندو با جذب سرمایه از فینووا (فطرت سرمایه گذاری انبازی تجارت الکترونیک ارتباط فردا) توانسته ارشد ترین سرمایه گذاری در مملکت فینتک ایران را نما بزند. همچنین اعداد و ارقامی که در گزارش سال ۹۸ این کسب وکار بوسیله چشم می خورد عزاداری مالی رو به رشد، و روانی افزایشی تعداد فروشگاه های آنلاین طرف قرارداد لندو را نشان می دهد. ضمن اینکه این استارتاپ در حال گسترش فعالیت به قصبه های بیشتری نسبت بوسیله ۷ بطرف خانه فعلی نیز هست. از این پس ایران رنتر را با نام لندو بشناسید.

 

 بیشتر بخوانید:بیمی لایک چه خدماتی در بیع بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو عرضه می کند؟خدمات ضدعفونی منزل و اماکن عمومی از کروناتعمیرگاه آنلاین حامی سرو تو اصفهانآونگ ابتدایی درخت سرو خدمات غیرحضوری گارانتی را ارائه کردهمراه کارت؛ چگونه می توانید خلافی خودروی خویشتن را استعلام و صیقل کنید؟