به تایپ - تایپ در دستان شما

ویلیام اچ. گیتس، پدر هم شالوده گذار مایکروسافت و نیکوکار میلیاردر شناخته شده، یعنی بیل گیتس، دوشنبه ی گذشته درگذشت. این اطلاع را نخستین مرحله خودِ بیل گیتس در وبلاگ GatesNotes اعلام کرد. ویلیام گیتس هنگام مرگ ۹۴ ساله بود. تو سال ۲۰۱۸، بیل گیتس اطلاع دادن کرد پدرش با بلای ناگهانی آلزایمر مشت و پنجه کند می نرم. سه گانه شنبه ی گذشته، هم شالوده گذار مایکروسافت با انتشار توییتی متاخر نوشت: «پدرم بیل گیتسِ اصلی بود. او همه ی چیزی بود که تکاپو می کردم باشم و هرروز دلم برایش سبو خواهد شد.».

ویلیام گیتس یکی از وکلای برجسته ی شهر سیاتل در واشینگتن به شمار می آمد و توانست اثر محسوسی روی حرفه ای بگذارد که پسرش آن را نخست کرد. داخل اصل، از بیل گیتس با نام ویلیام هنری بیل گیتس سوم یاد می شد؛ ولی وقتی به شهرت رسید، پسوند جونیور را برای نام خود و پسوند سنیور را بخاطر پدرش انتخاب کرد. بیل گیتس جونیور می گوید پدرش هرگز از معروفیت ویلیام اچ. گیتس دوم استفاده نکرد؛ چون متقی بود که متجاوز از اندازه کسل کننده است. بیل گیتس در ادامه ی پستی که در وبلاگش منتشر کرد، نوشت او و خواهرانش، یعنی کریستی و لیبی، از اینکه زیرنظر پدر و مادرشان بزرگ شدند، زیاد خوش اقبال هستند. 

گیتس بیانیه ی خویشتن را با اشاره به صبوربودن پدر و مادرش ادامه انصاف و گفت والدینش متصل او و کریستی و لیبی را برای فرود امدن به اهدافشان تشویق کرده اند:می دانستم حمایت و عشقشان بی قید و مقاطعه است؛ تا اینکه داخل عهد نوجوانی ام که رفتاری تند و خشن از خود نشان می دادم. مطمئنم پناه و خاطرخواهی پدر و مادرم یکی از دلایلی است که باعث شد حاضر باشم درون جوانی کار بزرگ های بزرگی کنم، نظیر رهاکردن دانشگاه برای آغاز پروژه ی مایکروسافت با پل آلن. می دانستم که حتی اگر ضعف بخورم، پدر و مادرم طرفِ من را خواهند گرفت.

سال ها چشم پوشی و پسر آن ها در کارش شکست نخورد؛ هنگامی که گیتس کبیر خیس بوسیله نشانی یکی از انسان های میلیونر جهان مایکروسافت را ترک کرد، گیتس سنیور در ۷۰ سالگی اشتغال جدیدی آغاز کرد و به عنوان یکی از رؤسای بنیان خیرخواهانه ی Bill
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی