به تایپ - تایپ در دستان شما

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، تهران از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۲۵ روز هوای پاک، ۱۷۷ روز هوای سالم، ۳۱ روز هوای ناسالم برای دسته های حساص و یک روز هوای ناتندرست برای همگی افراد داشته است. این درون حالی است که در مدت مشابه سال قبل پایتخت ۱۳ روز هوای پاک، ۱۹۴ روز هوای سالم و ۲۷ روز هوای ناسالم برای قسمت قسمت کردن های حساس داشت.

تعداد روزهای ناسالم در پایتخت به دلیل وارونگی دما نسبت به سال پیش درون حال اضافه است و بر اساس پیش بینی ها خلال روزهای آینده کیفیت هوا برای همگی افراد بیمار خواهد بود.

متمایز چونی فضا تو حال فراهم بر روی عدد ۱۰۱ قرار گرفته و هوای تهران سالم است. همچنین به خشکی امدن اساس اخبار همکاری کنترل کیفیت هوای پایتخت این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته کنار روی مغز ۱۰۹ صبر داشت و فضا مریض بود. اخطاریه هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران و سه استان دیگر

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای آژیر عدل که افزایش غلظت آلاینده های رود درون استان های تهران، البرز، قزوین و مرکزی موجب کاهش چونی هوا تا حد اعلام خطر برای کامل گروه ها می شود.

به خشکی امدن اساس گزارش ایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: از صبح دوشنبه ۲۰ آبان ماه پایداری هوا در نیمه شمالی کشور و به دنبال آن افزایش انبوهی آلاینده های رود تو استان های تهران، البرز، قزوین و مرکزی موجب کاهش کیفیت فضا تا حد بانگ برای طولانی دسته ها می شود و این شرایط تا روز سه گانه شنبه ۲۱ آبان ماه ادامه فاش می کند. از این رو وصیت می شود افراد بویژه کودکان، افراد مسن و بیمارهای تنفسی و قلبی از تردد و اسکان در سطح دهکده خودداری کنند.
  • ۹۸/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی