به تایپ - تایپ در دستان شما

لندروور یکی از اسمی ترین انبازی های تولیدکننده شاسی پشته های لوکس و قدرتمند است. از مدل نامدار دیفندر تا شاسی بلندهای لوکس رنجرور این شریک کم وبیش به طراحی نجیب خویشتن پایبند هستند و هدف نهایی خود را تاسیس بهترین خودرو آفرود و مجلل می داند. شرکت اورفینچ (Overfinch) از سال ۱۹۷۵ بوسیله تولید مدل های سفارشی از خودروهای لندروور موافق نظر مشتریان خود مشغول است. آخرین محصول این شرکت، ولوسیتی (Velocity)، بوسیله طور رسمی در نمایشگاه بین المللی قایق ها در فورت لادردال فلوریدا رونمایی می شود. این خودرو لطیف براساس مدل زیاد مجلل و قدرتمند رنجروور اتوبیوگرافی یا SVAutobiography با پیشرانه ی قدرتمند پنج لیتری هشت استوانه عرضه می شود.





هدف اورفینچ تولید مدلی منحصربه فرد، لوکس، سفارشی و قدرتمند است. خودرو اورفینچ ولوسیتی به همراه دو معیار دیگر در نمایشگاه نمایش می شود و فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. 



این خودرو با اثر جزیی مشکی اطلسی و کیت بدنه ی فیبرکربن و رینگ های ۲۳ اینچی عرضه می شود. درون مادون کاپوت نیز پیشرانه ی پنج لیتری هشت استوانه فراهم به سوپرشارژر راحتی دارد که داخل تیپ های متنوع می تواند ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب تبخیر قدرت تولید کند و از سیستم اگزوز خصوصی اورفینچ یکروز می برد.

تو داخل کابین همچنین تماشاچی استفاده ی بی اندازه از روکش چرم با طرح های ۶ ضلعی هستیم. همچنین، برای افزایش راحتی و آسایش سرنشینان تجهیزات و امکانات بسیاری در دسترس راحتی می گیرد تا بتوانند خودرو خود را با سلیقه و دید خود نصیحت دهند. تزیینات سفارشی رنگ های منحصربه بی همتا بدنه و صندلی ها و کالا درون کابین با نشان مخصوص و رینگ های آلومینیومی را شامل می شود.



کوین سلون، مدیرعامل همدستی اورفینچ می گوید:از اینکه برای دومین سال تو نمایشگاه بین المللی قایق فورت لادردال شرکت می کنیم، بیش هیجان زده ایم. در این نمایشگاه، خودرو اورفینچ ولوسیتی را در فام سیاه اطلسی رونمایی می کنیم که در رله اصلی غرفه ی ما قرار می گیرد. این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم سال درون بازار محصولات لوکس است. به عنوان برندی انگلیسی، حضور ما در ایالات متحده هرسال در حال رشد است و مشتاقانه منتظر حضرت مشتریان فعلی و متاخر در نمایشگاه هستیم.بیشتر بخوانید:خودروهای شاسی بلند برقی بولینگر قیمت گذاری شدندشاسی اهتزاز برقی فورد موستانگ به زودی رونمایی می شودداچیا داستر؛ دومین خودرو پرفروش اروپا در ماه اوتمیتسوبیشی از خودرو مفهومی Mi-Tech رونمایی کردهامر به عنوان تولیدکننده خودرو برقی احیا می شود
  • ۹۸/۰۸/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی