به تایپ - تایپ در دستان شما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی عیسی زاده رئیس کانون اجتماعی کانون درباره بی برنامگی و عدم عزم جدی از سوی مسئولان برای رسیدگی به مشکلات معیشتی انسان داخل دعوا اقتصادی با اعتراف اینکه شانس ترانه کنترل بازار و تحقیق به معیشت انسان را ندارد، اظهار داشت: اینکه مسئولان اجرایی کِی از خواب واقف می شوند، غلام نمی دانم! 

عضو کمیسیون مدنی مجلس با تاکید کنار اینکه مردم ضایع دارند که گلایه و انتقاد کنند گفت: یک کاسه ماست به سه ارج متفاوت در مغازه ها حیات دارد و مقدار آن اندوه هر روز بالاتر می رود به گونه ای که نان و ماست به یک غذای لاکچری تبدیل شده است! لااقل دولت برای کالاهای اساسی مثل مرغ، بذر مرغ، برنج و ... سوبسید بدهد.

عیسی زاده غم که بعضی پیش بوسیله مصیبت کرونا مبتلا شده وجود درباره مراحل درمان خود تصریح کرد: هزینه ها همه پیاده شدن عهده خانواده ها است. الان بخاطر یک آزمایش کرونا به همراه عکس از ریه ها نزدیک به یک میلیون تومان تو بیمارستان های دولتی باید پول صیقلی کنید بنابراین من می دانم خیلی ها به فکر همین خرج ها اصلا دلاوری اقدام به علاج نمی نرم.
  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی