به تایپ - تایپ در دستان شما

توان پرونده صفحه نمایش گوشیبرای اهداف آموزشی، زیاد ارزشمند است. به عنوان مثال، این نبوغ می تواند برای کسانی که درون بنیاد تولید ویدیوهای آموزشی مربوط به قابلیت های گوشی هوشمند، مبتلا فعالیت هستند، یک نبوغ کاربردی شناخته شود. همچنین گیمرها می توانند از آن برای ضبط چگونگی عبور از مراحل، استعمال کنند. البته کامل دستگاه ها به شما دستور نمی دهند که ضبط صفحه نمایش را بوسیله سادگی انجام دهید.

مالکان گوشی آیفون و آیپداز زمان انتشار جهیز عامل iOS 11، می توانستند ضبط نمایشگر را انجام دهند، ولی وضعیت برای سیستم عامل اندروید، تفاوت داشت. نبود این قابلیت به صورت پیش تخیل در گوشی ها باعث می شود کاربران برای رفع احتیاج خود سراغ مصرف از برنامه های شخص ثالث بروند که همین سیلان می تواند نگرانی های امنیتی را به دنبال داشته باشد.

خوشبختانه با رونمایی از جهیز عامل جدید اندروید، این فرایند تغییر خواهد کرد. نسخه متاخر جهیز عامل اندروید برای اولیه بار، فراهم به استعداد داخلی ضبط نمایشگر شده است. توجه داشته باشید که امکان یکروز مندشدن از این قابلیت با نصب زودهنگام نسخه بتای اندروید ۱۱ غصه حاضر خواهد بود.روش ضبط صفحه عرضه اندروید، iOS خواه iPadOS

درحال مهیا که نبوغ ضبط صفحه نمایش بوسیله یک استعداد بومی اندروید تبدیل شده است، کریه نیست که راهنمایی های مربوط به بایگانی نمایشگر تو سیستم عامل های اندروید، iOS و iPadOS را آموزش دهیم.

کاربرد از هر دو مورد به حد کافی، میسر است، اما باید اندکی تسلط به خرج دهید. این قابلیت بوسیله عزیمت جلوگیری از بایگانی های تصادفی، به متد ای تعبیه شده که به فراغت زیبنده اجرا نباشد. همچنین باید بدانید که برخی از پروگرام ها به شما امکان بایگانی حزن زمان صدا را نمی دهند و فدایی از وسیله ها امکان پذیر است مانع از اشتراک گذاری صفحه، به پشت کردن یا پخش برنامه ها داخل زمان ضبط صفحه ارائه شوند.سیستم عامل اندروید



از آن جایی که انفراد موردنظر، مربوط بوسیله اندروید ۱۱ است، باید جدیدترین نسخه بتای آن را نصب کرده یا منتظر بمانید نسخه نهایی در اواخر سال جاری میلادی، منتشر شود. البته برخی از گوشی های هوشمند همانند سری گلکسی سامسونگ، امکان پذیر است بدون مجهز وجود داشتن به اندروید ۱۱ هم توانایی ضبط نمایشگر را داشته باشند، اما کمال مطلوب ما درون این مقاله، عملکرد اندروید ۱۱ در پرونده نمایشگر گوشی های هوشمند است. برای انجام این کار، باید مراحل مادون را به ترتیب، دنبال کنید:

۱: بوسیله منظور بسط منوی اعلانات، باید صفحه گوشی اندروید خویشتن را به سمت پایین بکشید، سپس برای دسترسی به تنظیمات، یک بار دیگر بی قراری این کار را انجام دهید.

۲: در ادامه و به مشیت فاش کردن گزینه مربوط به ضبط نمایشگر، باید بوسیله سمت عبث منو لول کرده و گزینه Screen Record را انتخاب کنید.

۳: داخل ورقه بعدی، می توانید گزینه بایگانی نغمه را بخاطر انجام کار، گزینش کنید. تو صورتی که می خواهید که صدا بی قراری بایگانی شود، باید روی گزینه Record Audio ضربه بزنید و سپس تفویض کنید که فقط صدای دستگاه شما، صدای میکروفون خواه صوت از هر دو منبع، ضبط شود.

۴: هنگامی که برای ضبط، آماده شدید، باید روی گزینه شروع (start) ضربه بزنید. در ادامه یک نماد کوچک قرمزرنگ را در سمت عبث مشاهده خواهید کرد که علامت دهنده در حال ایفا بودن عملیات است.

۵: بخاطر متوقف کردن ضبط، باید پنل اعلانات خویشتن را به سمت پایین بکشید، سپس بنر اعلامیه سرخ را بوسیله مشیت متوقف کردن فرایند، گزینش کنید.

طولانی فایل های ویدیویی ضبط شده تو پوشه رسانه دستگاه، پس انداز سازی خواهند شد و می توانید آن ها را با مدیر فایل یا پروگرام Google Photos موجود در جزء قفسه (Library) و Movies، واضح کنید.بایگانی صفحه نمایش درون iOS و iPadOS



این دستورالعمل ها باید در تمام آیپدها و گوشی های آیفون مجهز به سیستم عامل iOS 11 و بالاتر از آن به منظور بایگانی نمایشگر، اجرا شوند:

۱: ملتفت تنظیمات (Settings) شوید و از پاره مرکز کنترل، گزینه کنترل های سفارشی (Customize Controls) را برگزینی کنید.

۲: در امتداد باید روی نماد پلاس ( ) موجود درکنار گزینه بایگانی نمایشگر (Screen Recorder) ضربه بزنید.

۳: این مرحله بر ماخذ دستگاه و سیستم عامل تک استعمال شما، متفاوت خواهد بود. برای آیفون ایکس یا میزان های جدیدتر و آیپدهای مجهز به جهیز عامل iOS 12 و iPadOS 13 و جدیدتر از آن، باید انگشت مشت خویشتن را از گوشه جانب ضایع قسمت بالا به سمت پایین، بکشید. این در حالی است که برای iOS 11 و دستگاه های قدیمی تر، باید انگشت دست خود را از لبه پایین ورق به جانب رفعت بکشید.

۴: بخاطر آماده سازی استعداد ضبط صفحه نمایش، باید نماد خاکستری پرونده (Record) را فشار دهید.

۵: در صورتی که می خواهید صدای میکروفون را در حالت پرونده استراحت دهید، باید نماد میکروفون را تو حالت پدیدار (On) تنظیم کنید.

۶: در امتداد روی گزینه آغاز پرونده کردن (Start Recording) ضربه بزنید و منتظر بمانید تا شمارش معکوس سه ثانیه ای به اتمام برسد. پس از آن، کار ضبط آغاز خواهد شد.

در صورتی که سرود راکد کردن ضبط نمایشگر را دارید، باید روی نوار قرمزرنگ موجود در بالای صفحه، ضربه بزنید و در نهایت، گزینه توقف (Stop) را گزینش کنید. شما می توانید کلیه فایل های ویدیویی ضبط شده را در برنامه iOS Photos مشاهده کنید. برنامه های شخص ثالث ضبط ورق ارائه اندرویدمقاله های مرتبط:معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی تصویربرداری از صفحه نمایشگرآموزش بایگانی صفحه نمایش در ویندوز 10 ازطریق Game Bar

تا این پاره از مقاله، دوره توان نهادینه شده ضبط صفحه نمایش موجود در اندروید و iOS صحبت کردیم؛ اما افرادی که دارای گوشی های اندروید باستانی تیز هستند و سیستم عامل آن ها فاقد قابلیت ضبط نمایشگر است، می توانند خلاء موجود را با برنامه های شخص سوم لبالب کنند. ما داخل دنباله تعدادی از بهینه پروگرام های ضبط نمایشگر را که عملکرد و ویژگی های سزاوار سرزنش قبولی دارند، معرفی خواهیم کرد.

۱: برنامه MNML Screen Recorder

یکی از بهینه اپلیکیشن های پرونده صفحه ارائه که به رایگان دردسترس راحتی دارد و از طرفی شاهد نمایش هیچگاه راه تبلیغاتی غم در آن نیستیم، MNML Screen Recorder نام دارد. این برنامه شخص ثالث کاربردی، توان های زیاد خوبی دارد و درنهایت، فایل های ویدیویی بایگانی شده باکیفیتی را دراختیار کاربران فراغت می دهد. 

یکی از ویژگی های بسیار مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش برنامه MNML Screen Recorder را می نبوغ دسترسی میسر بوسیله فایل های ضبط شده نشانی کرد. شما می توانید با دخول به صفحه واقعی برنامه، کلیه فایل ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل، به وجه اشتراک مجله بگذارید. بد حلق بدانید که این اپلیکیشن کاربردی، توانایی ضبط صدا را هم دارد.

۲: پروگرام AB Screen Recorder

یکی دیگر از برنامه های رایگان و دردسترس یکسره کاربران برای ضبط نمایشگر اندروید را می توان AB Screen Recorder معرفی کرد. این اپلیکیشن متشابه سایر دستور کار ها، عملکرد انعام در ماخذ پرونده دارد و به متد ای است که لحن را بوسیله قرار و با وضوح بالا، پرونده و پخش خواهد کرد. در لب شما می توانید از این برنامه بخاطر ساخت کلیپ های آموزشی، آن بی آرامی کلیپ های تصویری و صوتی استفاده کنید که امروزه انجام این کار، طرفداران اضافی هم دارد. در صورتی که سیستم عامل اندروید شما، فاقد نبوغ ضبط نمایشگر است، برنامه AB Screen Recorder می تواند انتخاب نواخت باشد.بیشتر بخوانید:آموزش احاله اطلاعات از iOS به اندرویدبا استعداد Nearby Share اندروید و روش استفاده از آن آشنا شویدآیا می توان گوشی ویندوز فون قدیمی را درون سال ۲۰۲۰ آپدیت کرد؟مشاهده تبلیغ های ردشده در اندروید 11آموزش بکاپ ستاندن از آیفون، آیپد و اپل واچ
  • ۹۹/۰۷/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی