به تایپ - تایپ در دستان شما

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اسپوتنیک روزنامه فوربس آمریکا نوشت: ارزش زر در آستانه شکست رکورد کمیت ۱۹۲۱ دلار است. مشخص است که هیچ چیز نمی تواند مانع از رسیدن قیمت این فلز گران به سطح رکورد خویشتن شود. اما بخاطر سرمایه گذاران، مطلب سر این رکورد نیست، بلکه ضابطه قیمت دو هزار دلاری است و پرسیدن اینجاست که آیا قیمت طلا تو این هفته سقوط خواهد کرد خواه پشته می رود؟ سؤالی دیگر که سودا گران از خویشتن می پرسند این است که قیمت طلا چه زمانی به سطح ۲۰۰۰ دلار خواهد رسید؟ آیا بها طلا افزایش می یابد؟

در تاریخ ۲۴ ژوئن، ارج زر از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفت و از ابتدای سال، قیمت زر تقریبا ۲۵ درصد افزایش یافته است. در آخرین روز معاملاتی، قیمت فلز زرد گران از مدال ۱۹۰۰ دلار عبور کرد که این حکم تأیید می کند که "گاو نرها" قطعاً ترانه دارند رکورد این هفته را بشکنند. سبب افزایش نرخ طلا چیست؟

نهضت های ژئوپلیتیکی بین آمریکا و چین، تضعیف دلار و سست شدن از لیس گشایش قناعت جهانی باعث افزایش مقدار طلا شده است. به رویت نمی رسد هیچکدام از این مسائل درون حال بهبود باشد، بنابراین نصیب و قسمت به نفع آن بازیگرانی است که برای قیمت های بالاتر طلا بازی می کنند. آیا می توانیم بگوییم که ارزش زر به زودی سقوط می کند؟

این هفته برای قیمت طلا بسیار مهم است بجهت تقاضا در این روزها یا اضافه می یابد خواه سقوط می کند. دلیل این امر این است که قیمت زر نزدیک به قیمت رکرد مطلق خویشتن است و سطح بحرانی است که احتمالاً سفارش های فروش گسترده آن بگوش خواهد رسید. ولی گاونرها قیمت طلا را کنترل می کنند و هیچ چیزی مانع از افزایش قیمت زر نمی شود. با این حساب، افزایش مقدار زر و حرکت آن به سمت رکورد یک قضیه کلی است و می تواند به سودآوری بسیاری از سرمایه گذاران منجرشود. تأثیر نهضت های دیپلماتیک کنار قیمت طلا

مهمترین پیشرفت برای پویایی قیمت طلا در این هفته این است که سیستم ذخیره فدرال (FRS) روز چهارشنبه مقدار یکروز را اطلاع دادن می یواش. بسیاری انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ یکروز را تو سطح فعلی حفظ کردن کند.

نباید فراموش کرد که نرخ دلار که به خشکی امدن قیمت طلا تأثیر می گذارد، بوسیله تصمیم فدرال رزرو در تک سیاست های پولی - اعتباری وابستگی دارد. محاکمه پولی-اعتباری برای ثابت نگه داشتن خواه پایین نگه داشتن نرخ بهره معمولاً برای دلار نامطلوب و برای ارج طلا مطلوب است. ظن می رود فدرال رزرو آمریکا بفهماند که انتظار ندارد قناعت آمریکا بهبود یابد.

فدرال رزرو ممکن است بگوید که احتمالا در ماههای آینده اقدامات دیگری را برای پشتیبانی از اقتصاد ایالات متحده عمل دهد. درون این حالت، شانس بیشتری بود دارد که قیمت طلا از سطح تاریخی گذر کند و می تواند از مدال ۱۹۵۰ دلار بلندی برود و حتی به قطع ۲۰۰۰ دلاری نزدیک شود.

اگر واشنگتن برای تشجیع اقتصاد چراغ سبز روشن کند، می توانیم دوباره شاهد رشد بازار سهام شویم. اضافه تقاضا برای سپرده های پرخطر ممکن است منجر بوسیله کاهش اندک ارج طلا شود، اما این بدان مجرد حلق که نرخ فلز زرد حرکت خود را از ایستا می کند. در غیر این صورت، نمی توان انتظار داشت که قیمت زر بوسیله ۲۰۰۰ دلار برسد. حاصل گیری اصلی

نتیجه گیری اصلی این است که پویایی نرخ طلا قرص است، اما در ریشه حال تنخواه گذاران باید بدانند که تکثیر قیمت طلا به بالاترین سطح یک اتحاد معمولی نیست. این امر ممکن است باعث سودآوری شود، اما بعید است مسیر کمترین ایستادگی را تغییر دهد، که هنوز بطور پایدار به سمت بالا می رود. داخل تماس با مقدار طلا، ما در مورد رکورد حد اکثر صحبت نمی کنیم، بلکه تو تک فراتر رفتن بها طلا از حدود ۲۰۰۰ دلار حرف می زنیم.

در همین بن: طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۰ هزار تومان | آخرین قیمت ها از میدان طلا، ارز و سکه در ۵ مردادماه ۹۹ کاهش ۸۰ درصدی معامله سکه | چرا استقبال از سکه بیش از مصنوعات طلاست؟
  • ۹۹/۰۵/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی