به تایپ - تایپ در دستان شما

تو چنین شرایطی، همچنان گروه بهداشت و علاج آجی بادم با رعایت اقدامات احتیاطی لازم، درمان بیماران را عاری ایست ادامه می دهد.

از تاریخ یازدهم مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، تاریخ اعلام رسمی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا داخل ترکیه، ما دسته بهداشت و درمان آجی بادم نحو های مدیریت فساد را در مجموعه خود شروع کردیم و درمانگاه ها و مراکز درمانی خود را مجدداً سازماندهی نمودیم.

باتوجه به اینکه ما به نشانی دسته سلامت آجی بادم هموار معیارهای تعیین شده توسط دایره بهداشت را پاسداری کرده ایم، درون این برحه نیز بیمارستان های ما به عنوان بیمارستان های همه گیر خواه اپیدمی شناخته شده و به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم بیماران خود و هم بیماران Covid-19 را معاینه، نمره و روند علاج را برای آنان ارتکاب دهیم. این مسئله علاوه پهلو تأیید توان های ما، نیز مایه خرسندی و سربلندی ما، به علت نوکری رسانی به مردم درون چنین شرایطی است.

کنترل عفونت و تجلیل پروتکل های ایمنی-بهداشتی در درمانگاه های آجی بادم باتوجه به میانگین های جهانی همیشه قابل توجه بوده است. برای بیماری همه انسداد Covid-19، ما این اقدامات را مکرر وارسی کرده و به طور مداوم داخل شورای عفونت ارزیابی می کنیم.

بیماران مشکوک یا مشغول به ویروس کرونا از سایر بیماران جدا شده و در مناطق از پیش تعیین شده بستری می شوند. متخصصان بهداشت و درمان که با موارد مشکوک یا تأیید شده سروکار دارند، علت جلوگیری از انتقال بیماری به بیماران دیگر، در فرایند درمان بقیه بیماران همدستی نخواهند داشت. همچنین اماکن عمومی بیمارستان ها به طور مداوم مخالف عفونی شده و مجلات قرارداده شده در سالن های مراد و صندلی ها به رخ طولانی جمع آوری می شوند. تو محیط درمانگاه ها، فقط غذاهای بسته بندی شده مجاز بوسیله معامله هستند و یک آسانسور خصوصی برای بیماران مشکوک یا مبتلا به Covid-19 خاص داده شده است. ما در بیمارستان ها حجره هایی را برای پزشکان، پرستاران و سایر کارمندانی که با بیماران Covid-19 سر و کار دارند، ویژه داده ایم، آن ها می توانند به نعوظ بلافاصله در آنجا زندگی کنند و این امر عایق پخش ویروس بوسیله بناء ها و خارج از بیمارستان خواهد شد.

کامل بیماران دارای علایم تب و سرفه در منطقه ای جدا از بخش اورژانس مقبول می شوند. نیز تمام کادر پزشکی فراهم به پوشش های حفاظتی شده و پیش از دخول بیماران به این پاره ماسک تو بین آنان توزیع می شود.

برای بیمارانی که بوسیله این بیماری مبتلا نشده اند، بخشی جداگانه که کاملا ایزوله است داخل دیدن گرفته شده و کاملا از جزء اورژانس استثنا شده است. علاوه به خشکی امدن این، پرسنل تخصصی برای معاینه بیماران در این مقدر شدن ها مبتلا به حکم هستند.

بخاطر کنترل شیوع این بیماری ورودی های مجزا بخاطر بیماران مشغول به بلای ناگهانی های مزمن مانند بیماری سرطان در نظر محزون شده است که فقط با یک همراه می توانند از این گونه ها تردد نمایند. همچنین پیش از ادخال بیماران و همراه آنان درجه تب آن ها با دستگاه تب سنج قطع گیری می شود تا از خطرات احتمالی شیوع این بلای ناگهانی جلوگیری شود.

کلیه تجهیزات در واحد استریلیزاسیون مرکزی، ضدعفونی و اتاق انجام قبل از هر عمل جراحی استریل می شود. پس ازآن بیماران برای بهبودی به حجره های تک نفره منتقل می شوند.

به نشانی گروه بهداشت و درمان آجی بادم، ما پروتکل های پیشنهادی راه اندازی بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ترکیه را دنبال خواهیم کرد و بوسیله تقدم بندی نیازهای بیماران خویشتن امتداد خواهیم رحم. ما خوشحالیم که به شما اطمینان تامل دهیم که در طول و سپس از تکمیل این شرایط، به پشتیبانی از نیازهای پزشکی بیماران خویشتن ادامه دهیم.وضع سفر بخاطر درمان به ترکیه



گروه بهداشت و تداوی آجی بادم باتوجه به وضعیت پر اب موجود در شرایط کنونی، همواره سعی دارد سفر را بخاطر شما آسان کرده تا با تصوری آسوده سیلان علاج خود را پیگیری کنید.

لطفاً قبل از سفر، دستورالعمل های والا را با دقت خوانده و تو صورت وجود هرگونه سؤال با ما تماس بگیرید (قوانین نسبت به تاریخچه مسافرت شما می تواند تغییر نرم).در صورتی که در قلمرو مبدا شما تست کرونا شایان ادا باشد، باید این تست را انجام داده و خراج تست که حداکثر ۴۸ روزگار شریف است برای ما ارسال گردد.پس ازآن از تهیه بلیط هواپیما باید جزئیات را بخاطر ما بفرستید.درون صورتی که شما یا همراهتان یکی از علائم این بیماری را داشته باشید، امکان سفر برای شما حیات نخواهد داشت و باید هواپیما را صرفنظر کنید.در کشش سفر و اقامت خویشتن باید هموار از ماسک استعمال کرده و ماسک خود را هر ۳ ساعت تعویض کنید. همچنین ضدعفونی کردن دست ها تو خلال تعویض ماسک امری ضروری خواهد حیات.هنگام ورود به فرودگاه، ممکن است از شما و همارانتان آزمایش کووید-19 پژمرده شود.در هنگام بازرسی در فرودگاه باید همیشه از ماسک مصرف کنید.بعد از برون رفت از قسمت کنترل پاسپورت، لطفا بوسیله دفتر آجی بادم واقع در فرودگاه بروید.باتوجه بوسیله وضعیت پزشکی شما، حمل و نقل شما با آمبولانس خواه سواری ضد عفونی شده به درمانگاه اجرا می گیرد (لطفا در نظر داشته باشید که ترانسفر شما به غیر از بیمارستان آماج به هیچ جای دیگری امکان پذیر نخواهد بود).هم راننده و هم شما باید قبل از سوار شدن به وسیله نقلیه از ماسک استفاده کنید.پس از هر حمل و نقل، اسباب نقلیه و آمبولانس ها ضدعفونی می شوند و برگ محافظ شخصی رانندگان به عنوان پسماند پزشکی دور انداخته می شوند.وقتی بوسیله بیمارستان های ما می آیید، توسط تیم بهداشت و علاج آجی بادم مورد استقبال قرار گرفته و تو کشش حضور شما داخل بیمارستان مترجم درکنار شما خواهد بود.در درمانگاه تست کووید-19 پژمرده شده و شما را بوسیله هتل موردنظرتان منتقل خواهیم نمود. همچنین باید درون دید داشته باشید که شما و همراهانتان میبایست به مدت ۴۸ ساعت داخل اتاق خود قرنطینه شوید و داخل صورت سلبی بودن تست کرونا، روند علاج شما مقدمه خواهد گردید (در غیر این صورت مسئله تداوی بیماری کووید-19برای شما ایفا خواهد شد).چنانچه تداوی شما در هفت روز به عاقبت رسید، می توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شوید و توسط تیم ترانسفر قسمت قسمت کردن آجی بادم موجب بازگشت به ناحیه ابتدا بوسیله فرودگاه منتقل خواهید شد.چنانچه علاج شما بین روزهای هفتمین تا چهاردهم انجام شود، می توانید با آزمایش منفی PCR مرخص شده و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم نمود، اما باتوجه به ویزای خود می توانید بوسیله اقامت خویشتن درون استانبول امتداد دهید.اگر درمان شما بعد از روز چهاردهم انجام شود، بدون حاجت به آزمایش PCR مرخص خواهید شد و ما شما را به فرودگاه منتقل خواهیم تجلی و همچنین شما می توانید باتوجه به ویزای خویشتن به اقامت در استانبول ادامه دهید.بیشتر بخوانید:جنرال تریدینگ: آینده ی استفاده از ادراک تقلبی در بازارهای مالیکوئرا دومین نمایشگاه آنلاین کار تو مرزوبوم برنامه نویسی را برگزار می کندخرید اینترنتی لوازم آرایشی در روزهای کرونایی از میس و مسترآشنایی با سرور مجازی و راهنمای معامله آقا از ایران سروربسته های حمایتی اسنپ، کاله و هلال احمر به آسیب دیدگان کرونا
  • ۹۹/۰۵/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی