به تایپ - تایپ در دستان شما

محصولات وان پلاس از «قاتل درفش دار» در سال های اخیر به «پرچم دار» بدل شده اند و دیگر نمی توان آن ها را اقتصادی دانست؛ به طوری که وان پلاس ۸ پرو، جدیدترین گوشی هوشمند همکاری چینی در مرز قیمتی ۱۰۰۰ دلار بوسیله ابتیاع می رسد. برهمین بن بعضی پیش هویدا شد که وان پلاس روی گوشی هوشمند مقرون بوسیله نفع ای فقره می کند.

وان پلاس می گوید که کمی در متد ی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خویشتن تغییر ابداع کرده و محصول میان رده ای به بازار عرضه خواهد کرد. گوشی هوشمندی که بعدها مشخص شد وان پلاس Nord صیت دارد، درواقع محصولی سازگار با فناوری 5G است که میدان محصولات میان رده پریمیوم را هدف راحتی می دهد و حالا مشخص شد که برخلاف گفته ها، به جای نمایشگری با پنل LCD از پنل AMOLED استفاده خواهد کرد.

کام می جوی ۲۱ ژوئیه (۳۱ نشانه) وان پلاس Nord معرفی کردن شود. اکنون بسیاری از مشخصات فنی دستگاه میان رده ی وان پلاس را می دانیم؛ ولی ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویری از وان پلاس Nord منتشر کرده و تأیید کرده است که پنل استفاده شده درون علیه شناساندن نشده ی وان پلاس از نوع AMOLED خواهد بود.



تو بالای نمایشگر، حفره ای به چشم می خورد که دوربین سلفی در آن فراغت می گیرد. گفته می شود دوربین سلفی ترکیبی از دو ماژول دوربین واقعی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. صفحه ی رسمی وان پلاس Nord همچنین تصویری منتشر کرده و تأیید کرده است که برای این گوشی هوشمند از پنل AMOLED استفاده خواهد شد.

گفته می شود که نمایشگر وان پلاس Nord از نرخ نوسازی بیشتری نسبت بوسیله محصولات میان رده ی موجود در بازار نصیب می برد؛ اما مشخص حلق که آیا ارزش نوسازی تو رویت گرفته شده برای میوه متاخر وان پلاس ۹۰ هرتز خواهد بود یا خیر؛ هرچند که این طور مشخصاتی داخل محصولات بالارده دیده می شود و همین حکم احتمال برخورداری وان پلاس Nord از نرخ ترمیم ۹۰ هرتزی را اندکی کاهش می دهد.



در پنل پشتی وان پلاس Nord ماژول دوربین چهارگانه ای متشکل از دوربین واقعی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین زبر گشاد ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش مقیاس عمق قرار دارد.

شاید مهم ترین محدودیت وان پلاس Nord برخورداری آن از تراشه ی اسنپدراگون 765G باشد؛ تراشه ای که برقراری یکدلی 5G را میسر می سازد. درواقع نمایش ی محصول متاخر وان پلاس می تواند تنوع موجود داخل بازار گوشی های هوشمند 5G را گسترش دهد و انتخاب به مراتب بهتری برای کسانی باشد که بوسیله پشت محصولی مقرون به صرفه هستند.بیشتر بخوانید:مشخصات تمام وان پلاس نورد فاش شدهواوی اینجوی 20 با دوربین سلفی پاپ آپ و پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می شودآیفون 12 پرو احتمالا ۶ گیگابایت رم خواهد داشتال جی رابط کاربری Velvet UI را برای پرچم داران باستانی منتشر می کندویوو iQOO Z1x استاندارد 5G با نمایشگر 120 هرتز، معرفی کردن شد
  • ۹۹/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی