به تایپ - تایپ در دستان شما

براساس اخبار پژوهشگران اشتی و روان که در مورد آثار مخرب انزوا در کامل مدت مطالعه می کنند، همه ی کودکان و نوجوانان تا سال ها پس از اتمام دوران انزوای اجتماعی و تنهایی، درون معرض ابتلا به افسردگی و بی تابی صبر دارند، بنابراین مراکز خدمات بالینی باید پس از این دوران کاملا آماده باشند، از طرف به احتمال بیش تعداد مراجعه کنندگان به آن ها به میزان زیادی افزودن خواهد یافت.

پژوهشگران بوسیله وارسی زیاد از ۶۰ مورد از مباحث متنوع نظیر انزوا، تنهایی و سلامت گویا در جوانان ۴ تا ۲۱ ساله پرداخته و آن ها را به مداقه مورد تخمین قرار داده اند. براساس این پژوهش، جوانانی که تنها هستند تا ۳ برابر بیشتر از سایر افراد در آینده دچار رنجش می شوند و تأثیر تنهایی به خشکی امدن سلامت رسا آن ها، می تواند حداقل تا ۹ سال دنباله داشته باشد. این تجسس به وفاق میان تنهایی و افزایش خطر بروز مشکلات سیلان در جوانان رمز دارد، همچنین شواهدی حیات دارد که نشان می دهد مدت زمان تنهایی به مراتب مهم تر از شدت انزوا است و افزایش خطر ابتلا بوسیله رنجش درون جوانان را به متعاقب دارد. پژوهشگران می گویند: نتایج این پژوهش یک آژیر جدی برای محاکمه گذاران سراسر جهان است، بمنظور درون آینده افزایش مراجعه کنندگان جوان و بزرگسال رنجیده را در پی دارد.

دکتر ماریا لودز، روانشناس بالینی گروه روانشناسی دانشگاه بث و محقق بزرگ پژوهش می گوید: «نتایج تحقیقات ما از وفاق مستقیم میان انزوا و رنجش در جوانان خبر می دهد که ممکن است اثرات کوتاه مدت یا بلندمدتی داشته باشد، البته تأثیر تنهایی بر اشتی روان جوانان ممکن است کمی طول بکشد، به این معنی که امکان دارد ۱۰ سال طول بکشد تا تأثیر غوغا کووید ۱۹ کنار سلامت فصیح جامعه، به خوبی حس شود. نتیجه ی این تحقیقات می تواند تو نحوه ی مدیریت معلمان و سیاست گذارانی که در حال آماده سازی برا فاتحه مجدد مدارس در انگلستان هستند، پیامدهای مهمی داشته باشد.

به گفته ی لودز، شواهدی مبنی پیاده شدن تأثیر فراوان مدت زمان تنهایی نسبت به شدت آن وجود دارد و بوسیله نظر می رسد که افزایش مدت زمان تنهایی، بیشترین تأثیر را در میزان افسردگی جوانان دارد، بدین مفهوم که بازگشت هرچه تند برنده به وضعیت روحی طبیعی بسیار رادیکال است. با این وجود، نحوه لباس گیری احساسات و تجربیات جوانان در مورد چگونگی مدیریت این فرایند حائز عظمت است.

پس از بازگشت جوانان به مدرسه، اولویت، اهمیت دادن بوسیله ارتباط دوباره میان آن ها است، همچنین باید برای بهبود این دوره ی شدید تنهایی تکاپو کرد. پژوهشگران نیز در نامه ی سرگشاده اخیر خود به گاوین ویلیامسون، وزیر آموزش و پرورش انگلستان، در خصوص ایمنی از مصونیت اجتماعی-عاطفی کودکان طی عهد خانه نشینی و پس ازآن پیشنهاداتی ارائه کردند که در ادامه به آن ها رمز خواهیم کرد:کاهش محدودیت های خانه نشینی باید به رویه ای صورت بگیرد که همه ی کودکان فرصت بازی با همسالان خود را چه داخل، چه خارج از مدرسه داشته باشند، تا اینکه زمان هایی که اقدامات مربوط بوسیله فاصله گذاری اجتماعی همچنان محکم است.باید به محض بازگشایی دوباره مدارس، راهنمایی های وضوح داخل تک چگونگی حمایت از رفاه عاطفی کودکان ارائه داد.مزایای اجتماعی و عاطفی ورزش و تعامل با همسالان بوسیله همراه راهنمایی در مورد خطرات عینی بخاطر کودکان باید به نعوظ واضح تشریح داده شود.با تأیید اقداماتی که باید بوسیله قیافه متعادل در زمینه ی راه اندازی مجدد اقتصاد و نابرابری های آموزشی رخ گیرد.

روزنامه ی پژوهشگران به وزیر آموزش و یادگیری انگلستان نشان می دهد که سلامت عاطفی فرسوده داخل کودکان و نوجوانان منجر به مشکلات مصونیت روان طولانی مدت شده است و صعود تحصیلی ضعیف، وعده اقتصادی ملموسی را به همراه خواهد داشت.بیشتر بخوانید:۹ راه کاربردی برای حفظ اشتی حافظه درون ایام قرنطینهتاثیر مثبت ورزش بر سلامت فصیح کودکانکارمندی که ملالت دارد را چگونه مدیریت کنیمآیا سیگار کشیدن باعث افسردگی می شود؟آلودگی فضا افسردگی و خودکشی را تشدید می درنگ
  • ۹۹/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی