به تایپ - تایپ در دستان شما

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا پلاس، در حال فراهم بیشترین وام ساخت مسکن مربوط به سازندگان صنف ای است که در ایالت تهران با استفاده از تکنولوژی جدید و کاهش استعمال انرژی، رفتار بوسیله پیدایش واحدهای مسکونی کنند. سقف این تسهیلات برای هر واحد، ۲۵۰ میلیون تومان و نرخ سود سالانه آن ۱۸ درصد است.

این مدل تسهیلات تو حالی ارائه می شود که بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران از شاخص نرخ نهاده های ساختمانی مسکونی بخانه برگشتن تهران این شاخص در زمستان ۱۳۹۸ نسبت به پاییز، ۸.۴ درصد افزودن یافته است. شاخص قیمت قسمت قسمت کردن «آهن آلات، میلگرد، پروفیل تو و پنجره و نرده» با ۳۴.۷ درصد افزایش نسبت به برگ ریزان بیشترین تأثیر داخل رشد متمایز ارج نهاده های ساختمان را داشته است. بعد از آن همچنین گروه چوب با ۷.۶ و گروه تأسیسات گاراژ و انواع مانع حرارتی با ۱۳.۶ درصد افزایش ارج نسبت به پاییز ۱۳۹۸ بیشترین تأثیر را تو قیمت نهاده های ساختمانی داشته اند.

متمایز قیمت در دو گروه «سیمان، ماسه و ماسه» و «سرتیز» داخل زمستان ۱۳۹۸ نسبت به پاییز عاری دگرگونی بوده است. با این حال مقدار اقلام این دو دسته نسبت به زمستان ۱۳۹۷ بوسیله ترتیب ۳۳.۶ و ۱۱.۳ درصد افزایش یافته است. بیشترین تغییر در ارج نهاده های خانه در زمستان ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته، مربوط به گروه «بلوک سفال و آجر» با ۴۱.۵ درصد افزایش و گروه «آهن آلات، میلگرد، پروفیل در و پنجره و نرده» با ۳۹.۴ درصد تکثیر بوده است. عقب نشینی سازندگان از راسته مسکن

همزمان با این تغییرات بانوا در نهاده های ساختمانی، شاهد عقب نشینی سازندگان در راسته خانه و ساختمان هستیم. در ابتدایی ماه سال جاری، ۲۴۶۸ مجوز تاسیس درون روستا تهران صادر شده که با کاهش ۵۴ درصدی نسبت به اسفند ۱۳۹۸ مواجه بوده است.

افزایش نرخ نهاده های بناء و کاهش مجوزهای ساخت که به معنای کاهش عرضه ساختمان نوساز در ماه های آتی است، در حالی راسته مسکن را تحت تأثیر خود راحتی داده که داخل فروردین ماه، ۴۱.۵ درصد از خانه های معامله شده درون سطح بخانه برگشتن تهران، واحدهای کم از پنج سال ساخت بودند.

در واقع بیش از ۴۰ درصد تقاضای خرید ساختمانی در شهر تهران معطوف بوسیله بناء های نوساز است و باید دید با افزایش قیمت نهاده های ساختمانی از یک شعاع و از لفظ دیگر، کاهش صدور مجوز پیدایش که به معنای کاهش عرضه مسکن نوساز داخل ماه های آتی خواهد بود، شرایط رکودی میدان مسکن پایتخت را بوسیله کدام سو خواهد برد. وام مسکن؛ تأمین مالی سازندگان یا اضافه قدرت خریداران؟

وزارت اسلوب و شهرسازی بخاطر محلول این موضوع بوسیله ظهر افزودن تسهیلات تاسیس ساختمان است. محمود محمودزاده کمک مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی پیش از این درباره تمرکز کنار تکثیر وام ساخت خانه بخاطر افزایش تولید، اطلاع داده بود. وی با رمز به مصوبه شورای پول و عزت گفت: بانک ها می توانند تا ۸۰ درصد مبلغ ساخت یک واحد مسکونی تسهیلات ارائه دهند و منعی داخل این بنیان بود ندارد. دشوار این تسهیلات مبلغ بازپرداخت اقساط است. در حال حکم روی این قضیه هستیم و باید ببینیم بخاطر مبلغ اقساط چه کاری می توان انجام داد.

ایرج راهنما رئیس اتحادیه انبوه سازان استان تهران همچنین دو راهکار خروج بازار مسکن از رکود را تأمین مالی سازندگان و افزایش غلبه خرید متقاضایان دانست و به ایرناپلاس گفت: این موارد به تنهایی نمی توانند وضعیت بازار مسکن را گشایش دهند چرا که با حیات گشادگی طرح های تسهیلاتی، همچنان گروهی هستند که توان بازپرداخت این وام ها را نخواهند داشت. ارزش خانه تا ۵۰ درصد قابل کاهش است

وی در ادامه گفت: وضع های مختلفی بخاطر برون رفت بازار مسکن از رکود وجود دارد که در درجه مقدمه باید بوسیله کاهش خرج ها رمز کرد. حذف قیمت زمین تا معادل زیبنده توجهی ارج تمام شده بناء را کاهش می دهد. در حال مهیا فروش یک واحد مسکونی با متراژ موثر ۷۰ متری در تهران به طور میانگین حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که با حذف ارزش زمین می توان رقم را به نصف کاهش داد.

رئیس انجمن متراکم سازان استان تهران کنترل ارج مصالح را عامل دیگر برون رفت بازار ساختمان از رکود دانست و افزود: در کنار مدیریت قیمت مصالح ساختمانی، می توان معافیت ها و تشویق هایی را در دو بخش مالیات ها و همچنین عوارض شهری برای سازندگان در دید گرفت تا بخشی از هزینه های ساخت مسکن کاهش یابد و اقشار متنوع بتوانند دسترسی بوسیله مسکن کم قیمت قیمت داشته باشند.

قطب درباره تسهیلات فروش مسکن گفت: تسهیلاتی که با سود کم و بازپرداخت پلکانی بخاطر سودا مسکن ویژه روبرو کند، می تواند به خانه دار شدن قسمت قسمت کردن های کم‎درآمد کمک کند. زورآزمایی وام خرید و مقدار مسکن در پایتخت

معاینه ایرناپلاس از انواع قرضه های فروش مسکن مدال می دهد در حال حاضر ارزش بیشترین بدهی فروش مسکن تو دسترس، ۲۰۰ میلیون تومان است که بوسیله زوجینی که اوراق بناء خریداری کرده اند، صیقلی می شود. تو شرایط کنونی سکه این وام بوسیله طور میانگین حدود ۱۳ متر از یک واحد مسکونی در دهات تهران را پوشش می دهد.

پهلو بنیان گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار خانه ولایت تهران در فروردین ۱۳۹۹ میانگین ارزش یک متر مربع واحد مسکونی با افزایش ۳۸.۷ درصدی نسبت به فروردین سال گذشته به ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسا است. البته شرایط رکودی موجب شده قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در فروردین امسال نسبت بوسیله اسفند ۱۳۹۸ کاهش ۲.۱ درصدی را امتحان بطی ء.

منطقه ۵ با تسهیم ۱۵.۵ درصدی از کل معاملات مسکن شهر تهران درون فروردین ماه، پرطرفدارترین منطقه تهران بخاطر خرید و فروش ساختمان است. میانگین بها یک متر مربع واحد مسکونی در این منطقه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و قدرت بیع زیادترین سقف وام خانه داخل این منطقه، بوسیله حدود ۱۱ متر می رسد.

این وام در منطقه یک شهرداری تهران که با میانگین ۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع، رکورد گران ترین خانه های پایتخت را دارد، خرج حدود ۶ متر از یک واحد مسکونی را پوشش می دهد. با این حال، وام ۲۰۰ میلیون تومانی بیع خانه داخل منطقه ۱۸ تهران اندازه حدود ۲۷ متر مربع از یک واحد مسکونی است. منطقه ۱۸ با میانگین ارزش هفت میلیون و ۴۰۰ هزاره تومانی بخاطر هر متر مربع واحد مسکونی، ارزان ترین بناء های پایتخت را در خویشتن جای داده است.
  • ۹۹/۰۳/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی