به تایپ - تایپ در دستان شما

مسری ویروس کرونا داخل ایران باخبر وهله ی اورژانسی شده است و همکاری تمامی اداره ها و خصوصا بیمارستان ها و مراکز درمانی را می طلبد. دراین میان آمادگی مراکز برای اولویت دهی بوسیله بیماران مبتلا به ویروس جدید موسوم به COVID-19 اهمیت فوقانی دارد. قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، امروز خلال مجله ای به دانشگاه های علوم پزشکی سرتاسر ملک از آن ها غبطه که اولویت قبول اورژانسی خود را به این بیماران ویژه دهند. به علاوه، او تأکید کرد که بیمارستان ها تا اطلاع ثانوی از پذیرش بیماران جاهل اورژانسی خودداری کنند.مقاله های مرتبط:گره یک تیم پزشکی بوسیله ایران اعزام می کندچگونه با ترس ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟

معاون وزیر بهداشت داخل بخشی از نامه بوسیله دانشگاه های علوم پزشکی نوشت:باتوجه بوسیله لزوم کنترل و مراقبت بیماران مشغول به ویروس کرونا، ضروری است از روز شنبه، کلیه ی بیمارستان های عمومی ذیل پوشش اعم از دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی (به سوا مورد تخصصی غیرمرتبط با درمان کرونا) از تصویب و رنجور بیماران الکتیو (غیر اورژانسی) تا وقوف ثانوی خودداری کنند و آماده پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا باشند.

جان بابایی تو ادامه ی نامه ی خود کنار لزوم آمادگی شبانه بهره تمامی مراکز درمانی تخصصی اعم از دانشگاهی و وابسته به ارگان ها، تأکید کرد. او می گوید تمامی مراکز درمانی کشور باید آماده ی پسند بیماران مبتلا بوسیله ویروس کرونا باشند و بسرنوشت شوم دچار کردن هایی اختصاصی را برای آن ها تعبیه کنند. در ادامه ی نامه نیز پیاده شدن ضرورت تأمین نفقه های درمانی بیماران توسط بیمه های محور و تکمیلی، تأکید می شود.

درون بخشی از مجله ی کمک وزیر بهداشت، علاج و آموزش پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی، فرایند و دادرسی های ترخیص بیماران مشغول به کرونا همچنین تطویل داده می شود. جان بابایی تأکید می نرم که کمیته ای متشکل از رئیس بیمارستان، متخصص عفونی خواه داخلی، متخصص بیهوشی خواه زبر تخصص جگر در هر درمانگاه تشکیل شود. کمیته ی ترخیص، مسئول پا بر جا بررسی ترخیص بیماران کرونایی خواهد بود و روزانه در دو نوبت، فرایند بررسی را عمل می دهد. این فرایند با این هدف انجام می شود تا حداکثر بهره برداری از ظرفیت تخت های بیمارستانی صورت بگیرد.



کمیته ی مراقبت های ویژه، سازوکار دیگری است که معاون وزیر بهداشت درون مجله ی خویشتن از درمانگاه ها طلب می کند. گروهی شامل زبر تخصص آی سی یو، علو تخصص ریه، فنی بیهوشی، عفونی، تویی و پرستاری موافق توانایی ها درمانگاه تشکیل می شود که ارزیابی بیماران کسل را برعهده خواهد داشت. کمیته ی مراقبت های اختصاص مسئولیت بررسی سیر بیماری و ارائه ی بالاترین سطح خدمات را برای بیماران کرونایی برعهده دارد.

در خاتمه ی مجله ی جان بابایی با رمز به تعطیلی تصویب و خدمات جاهل اورژانسی، به بیمارستان ها پیشنهاد می شود تا کادر درمانی و پشتیبانی خود را به رخ تمام به بستری و درمان بیماران کرونایی خاص دهند. او درنهایت تأکید می کند که قدردانی لازم از زحمات کادر علاج و خدمات ایفا شود. معاون وزیر بهداشت در خاتمه روزنامه نوشت:بدیهی است با هرگونه لیس همکاری و تمرد داخل ارائه خدمات در تمامی رده های پرسنلی مطابق هنجار اصابت خواهد شد.

جان بابایی داخل نامه ی سابق خویشتن به دانشگاه های علوم پزشکی، ممنوعیت ملاقات را در تمامی بیمارستان های کشور اجباری اعلام کرده حیات. برابر آخرین آمار اعلامی ازسوی وزارت بهداشت، تاکنون ۵۹۳ نفر در ایران به ویروس COVID-19 مبتلا شده اند که ۱۲۳ نفر آن ها بهبود یافته اند. آمار مرگ ومیر ناشی از ویروس کرونا جدید داخل کشور نیز تا دنبال دیروز ۴۳ نفر عنوان می شود.بیشتر بخوانید:حجم بلیت های استردادشده تا خاتمه سال بوسیله ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسیدپیشنهاد مرکز پژوهش های مجلس درباره ی مدیریت باندهای بسامدی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز۳۸۵ تک به شمار مبتلایان وقوف شده به کرونا در ملک افزوده شدکروناکوین؛ رمزارزی سوار بر موج شیوع شمول ویروس کرونانامه اعتراض آمیز هم گذاری کسب وکارهای اینترنتی به رئیس کانون درباره یک مصوبه جنجالی
  • ۹۸/۱۲/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی