به تایپ - تایپ در دستان شما

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و درس چهارمحال وبختیاری با اشاره به این که این فتنه سراسری تو ۲ هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی استان با موضوع خیابان کوچک پایه و مکتب رله ایمن برای آسیب دیدگان ارتکاب شد، گفت: در مرکز استان در ۲۰ مدرسه و شهرستانها در ۱۰ دبستان این مانور به صورت خیابان کوچک محور و با مشارکت و همکاری اولیاء و مردم خیابان کوچک برگزار شد.  

فرحناز قائدامینی امروز چهارشنبه در آیین برگزاری این فتنه در مکتب آموزشگاه آستان مریم (ع) شهرکرد افزود: در این فتنه به مردم آموزش داده شد که مدارس ایمن به عنوان موجودی های امدادرسانی در مواقع متشنج هستند و می توان از این پایگاه ها برای اسکان بوسیله نشانی رله امن مصرف کرد.  

وی گفت: ایران روی خط زلزله فراغت دارد و چهارمحال وبختیاری به عنوان نهمین استان زلزله خیز کشور است، ارائه آموزش به علم آموزان و اولیاء بخاطر مواجهه با بلای طبیعی یک فرمان مهم است.  

با به صدا داخل آمدن آژیر زلزله، دانش آموزان، پناه گیری صحیح، خروج اضطراری، اطفاء حریق، مدیریت غوغا و امداد رسانی را تمرین کردند.  

همچنین دانش آموزان امدادرسانی بوسیله مصدومان فرضی و اطفاء نمادین آتش سوزی را با همکاری اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی تمرین کردند.  

مسابقه سراسری زلزله همه ساله با همکاری آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، ستاد میدیرت بحران، اورژانس و نیروی انتظامی برگزار می شود.  

در سال تحصیلی جاری ۲۰۶ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی استان چهارمحال وبختیاری مبتلا پرورش هستند.
  • ۹۸/۰۹/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی