به تایپ - تایپ در دستان شما

این اولین وعده نیست که شرکت های چینی از محصولات و کارهای دیگر انبازی ها کپی برداری می کنند. جرمی کلارکسون، مجری برنامه ی گرندتور، به درستی گفته است:لغو قانون کپی رایت، عبارتی است که ترجمه ی ناخوشایندی بخاطر آن در کلمه چینی داخل نظر گرفته نشده است.

شیائومی سال های زیادی درحال دنبال کردن استراتژی بازاریابی اپل و نقشه کشی محصولاتی متشابه آیفون وجود. باوجوداین، حالا که این شرکت داخل سال های اخیر نمو درخورتوجهی امتحان کرده، انتشار خبر کپی برداری بدون دستور ی این شریک شدن از آثار پیتر تارکا، نقشه کش هنری، به شدت نا امید کننده بوسیله نظر می رسد. بخاطر پی بردن به عمق فاجعه، کافی است بدانید رقیب این همدستی چینی، یعنی ال جی، یکی از تصاویر اصلی مدنظر را مصرف کرده حیات.مقاله ی مرتبط:چرا مدل سازی خودروهای چینی عجیب یا کپی محصولات برندهای دیگر است؟

با دقت بوسیله تصاویر زیر، بااطلاع شباهت متجاوز این عکس ها می شوید. با اینکه گویا کمی از جزئیات برای باز کردن هوا به ترانه جادادن گوشی شیائومی حذف شده ، شباهت این عکس ها بیشتر از آن است که این اتفاق را ناگهانی در نظر بگیریم.



این تصاویر ابتدا در صفحه ی رسمی اسپانیایی زبان شیائومی فراغت گرفت؛ اما پس از مدتی حذف شدند. چنانچه به عکس های زیر توجه کنید، می بینید حتی صندلی و لامپا آویزان داخل این طرح شیائومی نیز از طرح های دیگر ال جی دزدی کردن شده اند. با اینکه شیائومی اثر جزیی بندی عکس را اصلاح کرده و جزئیات را دگرگونی داده، نقشه کشی و قالب کلی عکس همچنان یکی است.دیدگاه شما همراهان زومیت درباره ی این رفتار شیائومی چیست؟بیشتر بخوانید:شیائومی نخستین گوشی هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را معرفی خواهد کردشیائومی عرضه نسخه بتای رابط کاربری MIUI را ایستا می کندپوکو لانچر ۲ با طراحی پیشرفته و قابلیت های جدید منتشر شدنسخه بتا اندروید Q در دسترس ۱۱ گوشی هوشمند شیائومی فراغت می گیردال جی نخستین مانیتور IPS گیمینگ جهان با زمان پاسخگویی یک میلی حین را معرفی کرد
  • ۹۸/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی