به تایپ - تایپ در دستان شما

باز همان ۲ شهربازی قدیمی میزبان کودکان و خانواده هایشان هستند. با این تباین که سال ها از عمر دستگاه های بازی آن ها گذشته است و البته این وسیله های قدیمی با وجود حادثه ساز بودنشان باز هم بوسیله کارگرفته می شوند. تو روزهای اخیر و تنها پس از چند هفته از آغاز بوسیله امر شهربازی ائل گلی هنگام روزهای اخیر سرایت یک فیلم از دستگاه های ضعیف و ویرانه این شهربازی تو فضای مجازی  انگیزه نفوذ شهروندان شد. فیلمی که خاصیت کندرو فرمانروا تبریز و دستور  پلمب این شهربازی را در پی داشت.  

ادعاهای بهره برداران دستگاه های شهربازی ائل گلی

مرور حادثه های خاله سال های گذشته در ائل گلی که به مرگ چندین نفر اندوه منجر شد عامل تغییرات گسترده درون مدیریت و همچنین وسیله های شهربازی بود تا چهره این شهر بازی کاملاً دگرگون شود؛ مایه هایی که نه مالکان برابری دارند خیر نصیب برداران یکسان. فداکار دستگاه های استیجاری و برخی توسط سرمایه گذاران خریده شده اند. «علی مرامی» یکی از اجاره کنندگان وسیله های شهربازی ائل گلی با بیان این که مایه وی چند روزی است پلمب شده و اجازه استفاده از آن داده نمی شود، می گوید: چند روز قبل کارشناسان استاندارد بوسیله دنبال پلمب چند دستگاه این مایه را هم به انگیزه عیب متخصص پلمب کردند در حالی که این مایه تا همین سال قبل مشکلی نداشت و امسال غم به خوبی فقره می کرد.  وی امتداد می دهد: این دستگاه سرگذشت ساز محو و در صورت ویرانه شدن ایستا و تعمیر می شود ولی رفع ایراداتی که گرفته می شده است هزینه های سنگینی بخاطر ما دارد.  

پلمب به خاطر حفظ کردن جان شهروندان

فرماندار تبریز با بیان این که بعضی از وسیله های شهربازی ائل گلی تبریز فرسوده هستند، می گوید: گزارش های مردمی در این مبنا وجود داشت که فرمانداری تبریز مجبور بوسیله ورود مستقیم به این موضوع شد. بازرسان موسسه کچل استاندارد اندوه از این دستگاه ها بازرسی کردند و نقص فنی و فرسوده وجود داشتن این دستگاه ها تأیید شده است.   «بهروز مهدوی» با اشاره بوسیله پلمب حدود ۳۰ وسیله تو این شهربازی عنوان می یواش: هرچند این مایه ها از سوی مالکان یا مستاجران مورد بهره برداری استراحت می گیرد، جان شهروندان برای مدیران تبریز مهم تر از کسب درآمد موقتی برای شماره ای بوده؛ بنابراین این اقدام بوسیله رخساره ضربتی انجام شده و احتمالاً تا ته خرداد غصه این پلمب ادامه داشته باشد.  وی البته از شهروندان هم می خواهد تا از افزار معیوب داخل این قصبه بازی یا شهربازی های دیگر کاربرد نکنند و بیشتر مراقب جان خود باشند و البته تذکری جدی هم به بهره برداران دستگاه ها می دهد که حمایت صمیمی مردم را در نظر داشته باشند.  

عدم تمدید گواهینامه استاندارد؛ موجب پا بر جا پلمب

مدیر طاس نمونه آذربایجان خاوری بارد تلویحی مواضع فرمانروا تبریز در مورد فرسوده وجود داشتن و نقص فنی دستگاه های شهربازی ائل گلی تبریز می گوید: تمامی دستگاه های شهربازی ائل گلی تبریز گواهی مدل دارند و تا این دستگاه ها معترف نداشته باشند رخصت فعالیت داده نمی شود ولی باید به عارض سالانه کنترل شده و میزان این دستگاه ها تسلسل شود.

«سامان فرشی حق رو» ادامه می دهد: عملیات پلمب به عارض قانونی ادا شده و دستگاهی که معترف سالانه را نداشته باشد به عنوان یک دستگاه غیراستاندارد شناخته می شود و باید از ادامه کار آن جلوگیری شود. وی داخل پاسخ به انتقاد از دریافت هزینه جالب توجه در قبال تسلسل گواهی مدل این دستگاه ها عنوان می کند: کار بازرسی از سوی انبازی های فعال و تأییدشده بخش مخصوص ایفا می شود و بازرسان بی آرامی کارشناسان پخته فنی هستند. با توجه به برون سپاری این بازرسی ها دریافت هزینه هم طبیعی خواهد بود.  این مسئول ابرام می کند: مقدور است مایه ها درون نظارت ایرادی نداشته باشند و هزینه های دیگری پیاده شدن فرد بهره بردار تحمیل نشود اما برای اطمینان از عملکرد وسیله این نظارت ها ضروری است.
  • ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی