به تایپ - تایپ در دستان شما

با مسری ویروس کرونا تو کشور، برخی مشاغل امکان دورکاری را برای کارمندان خویشتن مهیا کردند و فداکار دیگر ساعات کاری را کاهش داده اند و کارمندان به صورت نوبتی و با شیفت بندی در محیط فرمان حضرت جلوه گر می کنند. بااین حال کارمندان برخی مشاغل شبیه کارمندان بانک ها، ادارات دولتی و... همچنین این روزها مجبور هستند متشابه گذشته درون محیط امر جناب داشته باشند. بنابراین تو چنین شرایطی، تجلیل نکات بهداشتی می تواند خطر ابتلا به بلای ناگهانی کووید 19 را بوسیله حداقل برساند و تا حدود زیادی استرس و اضطراب ناشی از آلوده شدن بوسیله ویروس کرونای جدید را کاهش دهد. در ادامه بوسیله توضیح بیشتر نکاتی می پردازیم که پاس آن ها در محیط حکم خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهد.در قیافه داشتن علائمی مانند تب و سرفه به هیچ عنوان سر فقره نروید (حتی با گذاشتن ماسک و دستکش) تا بیماری را به سایر همکاران منتقل نکنید.مقاله ی مرتبط:ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه واگذاری و روند شیوعچگونه تو شرایط مسری کووید ۱۹، روال لمس رخ را زین کنیم؟کارکنان دستگاه های اجرایی می توانند بوسیله صورت دورکاری کار کنندتا جای ممکن از دستکش لاتکس در هوا کار کاربرد کنید و هرگز عارض خویشتن به ویژه چشم و بینی را با دست خواه هر شی دیگری مانند خودکار لمس نکنید.بعد از کاربرد از دستگاه ثبت انگشت و همچنین بعد از استعمال از آسانسور و  سرویس های بهداشتی حتما دست ها را ضدعفونی کنید.از دست دادن با سایر افراد خودداری کنید.از لمس اشیاء و وسایل مشترک خودداری کنید.تمام سطوح پرتماس نگرش حکم از عموم پیشخوان، دستگیره ها، در، پنجره، رومیزی، میزکار، تلفن ها، کیبورد، ماوس، تبلت و... را هر روز ضدعفونی کنید.

برای این کار چندین بار ماده ی گندزدا را روی محل اسپری کنید، بوسیله طوری که طولانی سطح از ماده ی گندزدا پوشیده شود یا ماده ی گندزدا را روی جامه دان یک بارمصرف اسپری کنید و آن را روی سطح بکشید. ماده ی گندزدا برای اثرگذاری به حداقل یک دقیقه زمان نیاز دارد؛ بنابراین بعد از برداشتن بقچه از روی سطح، نگرش دستمال کشیده شده باید خیس سرمد بماند.مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی مانند دستمال کاغذی و یک جنین مصرف در دسترس همگی باشد.سطل های زباله ی محل کار را بوسیله طور مرتب تهی کنید.سرویس های بهداشتی به طور مرتب ضدعفونی و نظیف شوند.در رخساره امکان از همکاران خود دو متر بور بگیرید.خوراکی به همکاران تعارف نکنید.تعویض لباس و جای گذاری لباس ها و کیف را در اتاقی استثنا از محیط فقره ارتکاب دهید.تهویه ی مناسب تو محل امر داشته باشید که هوا باقی مانده نشود و در جریان باشد.از ازدحام درون محل کار جلوگیری کنید.از روبیدن بوسیله مأموریت و رفت وآمد متجاوز جلوگیری شود.تقلا کنید کارها را بوسیله رخ الکترونیک، تلفنی و عاری دیدار حضوری انجام دهید و جلسات را بوسیله رخساره غیرحضوری برگزار کنید.

در صورت لزوم برگزاری جلسه، محل را قبل و بعد از میتینگ بوسیله طور کامل ضدعفونی کنید.
افراد حاضر در مجمع باید ۲ متر از یکدیگر بور داشته باشند و بهتر است از ماسک استفاده کنند.
وسایل مشترک جلسه از جمله میز، ماژیک، پوینتر، چوب پاک کن، خودکار، کاغذ، دفتر و... باید با رعایت اصول بهداشتی ضدعفونی شوند.مدارک و کاغذها را بوسیله صورت الکترونیکی دراختیار همکاران خود قرار دهید.عادت خوردن صبحانه ی مشترک در محل کار را ترک کنید.غذایی برای سرکار تدارک کنید که ترجیحا نیاز بوسیله گرم کردن نداشته باشد.تا حدامکان از لیوان، قاشق و چنگ و اسباب شخصی مصرف کنید (برای مصرف از وسایل مشترک مانند یخچال، مایکروفر، چای ساز و... از دستمال کاغذی دستیار بگیرید.)مشت ها را بوسیله طور مکرر با آب و صابون بشویید.از مشت سرقت کردن به ادوات غیر ضروری در مکان های مشترک خودداری کنید.تو نمازخانه ها از مهر، سجاده و چادر انحصاری استعمال کنید.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۷ اسفند ۹۸]کنفرانس SXSW با کمال مطلوب جلوگیری از مسری ویروس کرونا لغو شدآمار جدید مبتلایان به کرونا در ایران: ۵۸۲۳ مبتلای موکد و ۱۴۵ فوتیطرح ملی صیقل مبتنی به خشکی امدن کد QR به زودی عملیاتی می شودچرا ویروس کرونا به استراحت در میان آدم منتشر می شود؟
  • ۹۸/۱۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی