به تایپ - تایپ در دستان شما

پس ازآن از اینکهاپل از مدل ارتقا یافتهمک بوک پرو 16 اینچی رونمایی کرد، سوالی در حافظه طرفداران و علاقه مندان به محصولات اپل پیش آمد که آیا تماشاگر چنین تغییراتی در مقیاس ۱۳ اینچی مک بوک پرو نیز خواهیم بود؟ به نظر می رسد که برای ستاندن پاسخ بوسیله این سوال دیگر حاجت نیست قرار کنیم.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف، با ارسال پستی مدعی شده که اپل می خواهد نمونه ۱۳ اینچی مک بوک پرو را در سال ۲۰۲۰ با میزان ۱۴/۱ اینچی تبدیل دهد که عمده ترین شاخصه این مدل، برخورداری از نمایشگری با پنل مینی LED است. به لطف استفاده از این تکنولوژی اشتیاق می رود مک بوک پرو 14.1 از نرخ کنتراست بالاتر، گستره عریض رطوبت از رنگ ها و کیفیت بالاتری در ارائه تصاویر یکروز ببرد.

متاسفانه مینگ چی کو داخل تک مشخصات دیگر میوه جدید شرکت اپل اطلاعاتی را علنی نکرده است؛ اما شوق می رود که درون این معیار از مک بوک پرو همچنین تماشایی صفحه کلید ارتقا یافته و دیگر نکات مثبت مدل ۱۶ اینچی باشیم.



این تحلیلگر تو مورد محصولات دیگری همچنین اطلاعاتی را هویدا کرده است. به گفته مینگ چی کو، میزان جدیدی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی مجهز به پنل مینی LED شناساندن خواهد شد و از این پنل درون معیار های جدید آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو 12.9 اینچی همچنین استفاده می شود. در این پست به احتمال ارتقای پنل نمایشگر آیمک پروبه LED نیز اشاره شده است که می تواند بخاطر موفقیت این محصول در میدان و افزایش ابتیاع آن نقش مهمی را عمل کند.

در مورد زمان عرضه محصولات جدید اپل بوسیله بازار همچنین بوسیله گفته مینگ چی کو شوق می جوی که تو سه ماهه چهارم میلادی شاهد صبر گرفتن آیمک پرو متاخر در ویترین فروشگاه ها باشیم؛ اما داده ها دقیقی در مورد دیگر محصولات ذکر نشده است. با این حساب تنها می توان استراحت کرد و هواخواه انتشار اطلاعات بیشتر بود.بیشتر بخوانید:اپل به علت شیوع کرونا لنز آیفون ۱۲ را از چند سازنده مختلف تأمین خواهد کرداپل احصائیه کاربری توسعه دهنده کارمند Clearview را بوسیله برهان الغا قوانین مسدود کردمرورگر سافاری وب سایت های دارای گواهینامه امنیتی باستانی را مسدود می کنداپل تو سال آینده نخستین فروشگاه فیزیکی خویشتن را تو هند بازگشایی می کندعرضه کاور کیبرد آیپد پروی اتیه به همراه یک صرفنظر پد
  • ۹۸/۱۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی