به تایپ - تایپ در دستان شما

این شب های برتر متفاوت خیس از همه شب های سال است و حتی با شب های دیگر ماه مبارک رمضان هم مغایرت دارد. شب های رحمت و نور است و استجابت دعاها. تو این روزها که در آستانه شب های تابناک قدر قرار داریم همه مؤمنان بخاطر این لحظه های با استجابت برنامه دارند، دراین باره فکر و اندیشه کرده اند و هرکسی شایان با دیدگاه و شرایط خویشتن در افکار و آرزوها و اعمال خودش به یک جمع بندی نسبی غصه رسیده است. از این شب های مملو فیض شرف می قابلیت به عنوان فرصتی یاد کرد که مردم در عمومی ترین مکان ها با شخصی ترین اهداف و منظور هایشان محضر پیدا می کنند. در این شب های شایسته و تابناک داخل هر سوی شهر که چشم بگردانی نور و وضوح می بینی و بیداری افرادی که با خالق خود راز و نیاز می کنند.

مساجد شهر در این شب ها میزبان عاشقان رازونیاز با معبود است و لحظات معنوی ماندگاری بسیاری در این شب ها در مساجد ثبت می شود تا توشه قشری مؤمنان در کشش سال باشد. درون شب های قدر همگی انسان هایی که داخل دنیاهای انواع عروج و عمر می کنند در یک جا واحد، مساجد که متعلق به پرودگار است، گرد غم می آیند و اعمال شب ناموس را به جای می آورند تا فارغ از دیدگاه و قاعده های متفاوت زندگی که درون طول سال دارند، با معبود به راز و نیاز بپردازند و از خدای خویشتن بخواهند که سرنوشت بهتری بخاطر آنها درون طول سال رقم بزند. هر گوشه از مساجد داخل این شب های بافضیلت تماشایی صحنه های زیبا و قشری ماندگاری است. درون گوشه ای گروهی را می بینی که نماز می خوانند و در گوشه ای دیگر گروهی را می دماغ که قرآن می خوانند. افرادی را غصه می بینی که آن گوشه، وسط قرآن خواندن اشک از گوشه چشماشان سرازیر می شود. دیگری چنان نماز می خواند که گویا آخرین شب عمرش است. چنین عریضی های قشری به یادماندنی را فقط می شود در شب های شایسته و نورانی ناموس شاهد بود. باشد که همه ما غصه با حضرت خویشتن در مساجد محله و به جا آوردن اعمال شب های قدر، به سهم خود از فضیلت های این شب های مبارک و تابناک یکروز مند شویم.
  • ۹۸/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی